BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 2

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 15:32   quote  deeplink  
De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 2

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

Na alle gebeurtenissen van vannacht hebben Huub en Claire een gesprek met de ouders van Claire.

deel 2:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 24 april 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Hoe imbeciel ben je dan, is ook mijn fout, omdat gabi in de yacouzy heeft gezeten. dat heeft wel Huub gedaan, randdebieltjes kijk er maar goed nog eens naar via youtube, dan kan je tenminste nog even nagenieten. de vader maakt het niet uit al die media, nee hoor Ron. en jij kwam uit? oh ja, gisteren uit de boom gevallen. logisch. en uiteraard is Huub niet bang dat hij zo doet naar Claire, kijk maar naar Lieke daar zijn ook beelden van, hoor, en dat hij Claire tegen de kast aan gooide, dat doet hij anders nooit!!! nee hoor ga straks maar lekker terug naar Tilburg, en met een gerust hart naar bed, want Huub zal heel goed voor Claire zorgen geloof mij. slaap lekker pappa, want jij hebt al het leed wat jouw dochter te wachten staat, zelf in de hand gewerkt. Want gelukkig heeft Huub beloofd nooit aggressief te zijn, hahahahahahah
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
Kan iemand shotjes > maken waar Huub zich wel agressief naar vrouwen toe heeft gedragen? Even een voor op_zeker dat mijn eigen ogen mij niet bedrogen heeft...
Huub stelt namelijk dat hij absoluuuuuuut niet agressief tegen vrouwen is geweest pffffff pathalogische leugenaar... in mijn ogen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 2









0.0078668