BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub verteld over z'n gesprek met Quintin over Lieke - leugens of niet??

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 02 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
Huub verteld over z'n gesprek met Quintin over Lieke - leugens of niet??

Huub heeft tijdens koninginnedag een gesprek gehad met Quintin (de ex-vriend van Lieke) over Lieke. Huub wil dit maar al te graag delen met de andere miljonairs en de streamers, echter horen we uit verschillende bronnen dat Quintin hier helemaal niet met Huub over gesproken heeft.

Zal er nog duidelijkheid komen over deze mogelijke leugens??

tg3
 tg3 - vrijdag 02 mei 2008 - 02:02   quote  deeplink  
wow als quinten huub niet eens heeft gesproken dan is die kabouter nog verknipter dan ik in eerste instantie dacht
johan13
 johan13 - vrijdag 02 mei 2008 - 02:36   quote  deeplink  
ik kan vertellen uit heel betrouwbare bron dat de uitspraken van huub niet kloppen. hij heeft inderdaad met quintin gesproken, maar huub heeft diverse uitspraken verdraaid en/of een leugen erbij verzonnen, zodat lieke zwart werd gemaakt op de streams. voor de duidelijkheid: er is een gesprek geweest tussen huub en quintin over lieke en daar heeft huub een eigen draai aan gegeven
Kim
 Kim - vrijdag 02 mei 2008 - 03:03   quote  deeplink  
Juist Johan, zoals huub altijd doet, overal een draai aan geven, wel veel van de woorden gebruiken. maar dan met kleine nuances er een eigen waarheid van maken. daarom is hij zo geslepen en maakt andere mensen kapot. Lieke die al lang niet meer in het spel zit. hij kan nog steeds niet uit staan dat zij hem aan de kant heeft gezet. Zijn ego is te veel gekrenkt, eng is het gewoon dat mensen dat nog steeds niet in zien. Deze man is echt de winst niet waard, sms naar Jaap Brian of Amanda naar 3040 en laat hem laatste worden in de PP-poll dan zal Jaap ook inzien dat hij zo min mogelijk punten moet geven aan Huub. Huub als laatste wat zal zijn ego kapot gaan, zo kan hij terug gepakt worden voor zijn malipulerende gedrag.
goldenchick
 goldenchick - vrijdag 02 mei 2008 - 05:54   quote  deeplink  
tjonge jonge huub lieke is verder gegaan met haar leven en waar blijf jij hangen in de lieke fase ik hoor je er vaker over.
Zal je vrouw leuk vinden.

En hoe zielig is het eigenlijk om dingen te verdraaien als huub inderdaad met Quintin gesproken.
ZO zie je maar weer huub kent geen waarheid volgens mij bestaat er een heleboel in zijn leven uit leugens en dingen verdraaien
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 02 mei 2008 - 06:08   quote  deeplink  
Als je de gezichten van de andere bewoners ziet, lijkt het wel of dat zij het verhaal niet geloven.
En als je over een week Huub vraagt, vertel het verhaal weer eens, dan zal hij het weer vergeten hebben of meer dan de helft niet meer weet.
Eenmaal een leugenaar blijft een leugenaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
fleur82
 fleur82 - vrijdag 02 mei 2008 - 06:20   quote  deeplink  
tuurlijk zeggen de lieke fans dit,maar weet je huub staat bekend als de eerlijkste uit de kooi daarom heeft hij zoveel fans jammer he voor jullie ahahahah
johan13
 johan13 - vrijdag 02 mei 2008 - 07:32   quote  deeplink  
ja fleurtje de waarheid is hard, tuurlijk huub is eerlijk. Hij heeft op zijn feestje voor zijn " bruiloft" geen meisje gezoend, ook heeft hij niet aan de borsten gelikt van de meiden.
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 02 mei 2008 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 06:20 schreef fleur82 het volgende:
tuurlijk zeggen de lieke fans dit,maar weet je huub staat bekend als de eerlijkste uit de kooi daarom heeft hij zoveel fans jammer he voor jullie ahahahah
huub is alleen maar eerlijk in de ogen van zijn fans.Die weten alle uitspraken altijd zo te verdraaien net als wat huub doet dat allews in het voordeel van hem komt te staan.
vergeten wat ricardo zei? ik heb huub niet zien zoenen in de jacussie dat is echt waar.maar in de chil wel.maar dat wordt gemakshalve vergeten daar praat men liever niet over dat ricardo dit zelf heeft toegegeven.hij probeert met zijn intelectuele woorden alles zo te draaien,dat degne die zijn dure woorden niet begrijpen erin gaan geloven.
stem op brian amanda en jaap 3040.
en laat huub afgaan dat heeft hij verdiend.
djen
 djen - vrijdag 02 mei 2008 - 08:54   quote  deeplink  
wat een afgunst en wat een gegis van die huub kijk naar zijn gezicht ..het is net wat clair zegt jij liegtv met een staale gezicht gadverdamme zeg wat is huubertje jaloers hij kan haar maar niet met rust laten..ja huub zezit zo diep in je hart zag tussen jullie in begin ook echte liefde kan ik van clair niet zeggen die zit op de kast of zit te janken en die blikken van claior een wereld van verschil ..maar goed ga jij maar door met je nep huwelijk en geloof niet dat huubertje zoveel geboekt word straks ...afgunstig vies ventje ..grootste leugenaar ooit
janeke
 janeke - vrijdag 02 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
huubje is gewnd te liegen
hij verteld niet wat hij allemaal naar zijnkop kreeg hij en claire
lieke wordt niet uitgejouwd hoor het zijn claire en huubje
voor claire boeeeeeeeeeeeeeeeeeee en huubje kreeg van alles naar de kop
loser
hij nog claire kunnen naast lieke staan
zonder lieke was huubje alveel eerde thuis geweest die ondankbare onderkruïpsel huubje
tino
 tino - vrijdag 02 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
een fijne vakantie heeft mijn mening niet doen veranderen : Die kabouter is een smerige leugenaar, jaloers op Lieke en nog steeds een grote PSYCHOPAAT.
Overigens is het fijn om te constateren dat bij headliner weer een groot aantal anti-huub en anti now-livers is aangesloten, welkom allemaal !!!
sarina
 sarina - vrijdag 02 mei 2008 - 10:21   quote  deeplink  
huub liegt en bedriegt alles bij elkaar hij doet nooit wat nou nou wat een onschuldig mannetje hij smeert mensen de ogen dicht hij draait altijd alles zo dat hij niks gedaan heeft
lieke had tenminste een eigen mening ging tegen hem in claire zegt alleen maar ja en amen is toch lekker gemakkelijk voor hem beter kan die zich eigen niet wensen
het is gewoon een aandacht trekker en een heel zielig mannetje
pauline
 pauline - vrijdag 02 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
wel knap als je met al dat liegen en bedriegen, en het aandachttrekken en een zielig mannetje te zijn, de gouden kooi wint.
sarina
 sarina - vrijdag 02 mei 2008 - 10:32   quote  deeplink  
ja daar moet je dan trots op zijn
als je zo wat wilt bereiken schort er toch echt boven in dat bolletje iets niet
maar dat was bij huub langer bekent
aktionman
 aktionman - vrijdag 02 mei 2008 - 11:04   quote  deeplink  
Toch wel mooiiii dat Lieke nog steeds door zijn zotte kop spookt, maarja het is voor zijn EGO moeilijk te verkroppen dat hij, die denkt de God in de kooi te zijn de kontrole verloren heeft. Maar voor Lieke is die kabouter voltooid verleden tijd en gaat haar eigen weg. Ze mag blij zijn dat ze toen niet in het plannetje trapte om te trouwen, maar daar hebben ze een ander patricia schaap voor gevonden en die slikt alles, voor de show of gewoon omdat ze het verstand van een 10 jarige heeft of omdat ze door haar vader en broer geexplorteerd wordt. huubje is meedogenloos zowel voor vrienden en vijanden, hij moet belangrijk zijn en is het dus helemaal niet en dat kan hij niet dealen. Jammer, de kooi is zo over en wat dan, ach bij Bolke kunnen ze er dan in plaats van €10 toch €25 voor vragen, is nu dan BNer. Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2008 door aktionman --
ciska
 ciska - vrijdag 02 mei 2008 - 11:05   quote  deeplink  
de gouden kooi kan niet meer gewonnen worden paul
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 mei 2008 - 06:20 schreef fleur82 het volgende:
tuurlijk zeggen de lieke fans dit,maar weet je huub staat bekend als de eerlijkste uit de kooi daarom heeft hij zoveel fans jammer he voor jullie ahahahah
Ik maak zelf wel uit wie ik het eerlijkste vind. Dat is het verschil tussen ons en de Hubisten, wij kunnen zelf nadenken.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 14:51   quote  deeplink  
Mijn ogen zijn destijds open gegaan, toen Huub glashard loog tegen Jaap (tijdens het bezoek van diens moeder en Cora) over het complot tegen Jaap. Hij stond toen ijskoud te beweren, dat het Brians idee was geweest. En later op de avond, ten overstaan van Brian en Jaap zei hij, dat het niet waar was en hij dat nooit gezegd had. Jaap ging toen helemaal over de rooie. Want Huub had het echt wel gezegd.
Ik denk dat het toen een moment voor Jaap was, om zijn mening bij te stellen, want hij zag toen waar Huub toe in staat was. Tegen dieven kun je een deur sluiten, tegen leugenaars niet.
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 14:51 schreef seya het volgende:
Mijn ogen zijn destijds open gegaan, toen Huub glashard loog tegen Jaap (tijdens het bezoek van diens moeder en Cora) over het complot tegen Jaap. Hij stond toen ijskoud te beweren, dat het Brians idee was geweest. En later op de avond, ten overstaan van Brian en Jaap zei hij, dat het niet waar was en hij dat nooit gezegd had. Jaap ging toen helemaal over de rooie. Want Huub had het echt wel gezegd.
Ik denk dat het toen een moment voor Jaap was, om zijn mening bij te stellen, want hij zag toen waar Huub toe in staat was. Tegen dieven kun je een deur sluiten, tegen leugenaars niet.
Huub zegt ook altijd "oho" als hij liegt. Moet je in dat filmpje eens turven hoe vaak hij dat zegt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub verteld over z'n gesprek met Quintin over Lieke - leugens of niet??









0.0145277