BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian slaat bord uit Tommys handen en z'n stropdas de lucht in

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
Brian slaat bord uit Tommys handen en z'n stropdas de lucht in - Huub scheld weer eens

Er is een uur discussie geweest over het sparren tussen Huub en Brian wat niet doorgaat omdat Huub 'niet meer mag van de doktor'.

Brian wordt boos op Tommy en slaat z'n bord uit z'n handen en z'n stropdas de lucht in. Daarna escaleert het verder als Huub er weer eens naartoe rent en Amanda en Brian zoals altijd voor vanalles uitmaakt.



de complete discussie (59 minuten) volgt later...
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
hahaha tommie ga terug naar de kleuterklas of ga janken voor iemand die werd geslagen vertrok je gezicht niet eens pas toen je je stropdas zag vliegen kwam er iets uit ....en mankenelis is wel goed snel om ernaar toe te rennen he ...terwijl hij 6 weken in gips moet .ahum ahum ....das pas een grote lafaard ...heeft een doktersbriefje nodig om er onderuit te komen
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Noiu, dit is wel weer heftig ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
je ziet dat tommy het bord schuin tegen brian aandrukt zodat de kaas op brian zijn trui komt daarom flipt brian en ohwwwwwww horen jullie dat mevr. claire de zuignap begint ookal met hou je kkbek. tja ze hoort toch bij huub wat zullen haar ouders nu trots zijn
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
dit is een zeer zekere exit voor Brian zoals mensen op 'sommige' forums schreeuwen! NOT!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
en Boudewijn thx voor het filmpje
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
OOh baby losser moet je die Kikker zien volgens mij is hij naar arts gebracht maar heeft uit angt daar de huisarts gevraagd gesmeekt om verband zodat hij niet hoeft te sparren tja zo kan ik het natuurlijk en ik zie het hem daar ook voor aan losser
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:59   quote  deeplink  
En Boudewijn sorry thanks voor het plaatsen van het filmpje top weer zo snel goed man
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:57 schreef moha het volgende:
je ziet dat tommy het bord schuin tegen brian aandrukt zodat de kaas op brian zijn trui komt daarom flipt brian en ohwwwwwww horen jullie dat mevr. claire de zuignap begint ookal met hou je kkbek. tja ze hoort toch bij huub wat zullen haar ouders nu trots zijn
nu je het zegt... hij deed dat gewoon express dat bord zo schuin houden zodat de kaas tegen z'n trui aan komt!

je ziet hem kijken en het schuin houden!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Ik zou eerder exit voor huub denken, hij viel Brain aan. Zonder enige benul wat er aan de hand was.
Flamolyance
 Flamolyance - vrijdag 09 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
En ja hoor, natuurlijk. De grootste kleurtige driftkikkerTJE komt erbij en het wordt erger. De boel was weer een beetje gedeist, maar die 1 meter moet het vuurtje weer gaan opstekeken.Tommy: 'WTF SLA JE ME MAN IN ME BUIK', wat verstaat deze jongen onder het term 'buik'. Ik denk z'n stropdas. Wat een kleuter die Tommy ook. Geleukig is er geen ophijs gemaakt door de religie en krijgt Brian niks. Ergste wat die kan krijgen is een boete. Wat zal Huub dit vreten in z'n hart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Flamolyance --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Ik vergeet weer iets he dit wordt het gesprek van NOwfuckinglive radio uitzending hoe zielig het allemaal wel niet is en dat het een exit moet zijn voor Brain ja nowfuckinglive geloven jullie het zelf ik zeg maar zo ga ervoor jullie kunnen het
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nu je het zegt... hij deed dat gewoon express dat bord zo schuin houden zodat de kaas tegen z'n trui aan komt!

je ziet hem kijken en het schuin houden!
echt wel ik heb het filmpje steeds naar het begin terug gekeken hij doet het express
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:01 schreef Merty het volgende:
Ik vergeet weer iets he dit wordt het gesprek van NOwfuckinglive radio uitzending hoe zielig het allemaal wel niet is en dat het een exit moet zijn voor Brain ja nowfuckinglive geloven jullie het zelf ik zeg maar zo ga ervoor jullie kunnen het
Ja Merty, die radio-uitzending wordt morgen weer geweldig.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 01:03   quote  deeplink  
Klopt! Hij duwt het tegen z'n buik en hield 'm scheef. Daarom waarschijnlijk de reactie van brain om dat bord weg te slaan.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
neee echt hoor claire dan schelden ...huub heeft haar goed geprogameerd onder de dekens ...ik begin steeds meer te geloven dat ze er echt niets in zat toen ze het huis in kwam .. het is net een klein kind dat nog opgevoed moet worden ...alleen als je door huub wordt opgevoed en gecoached ...jahhhh ...denk echt dat huub het nog voor elkaar krijgt om met zijn praatjes haar achter het raam te praten
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
boudewijn top voor het plaatesen van de waarheid. en op de andere site zullen ze alleen het eerste gedeelte laten zien. en niet dat laatste waar die stropdas echt omhoog vliegt.
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:05   quote  deeplink  
deze moet men op tommy.s hyves zetten met grote letters erbij vuile huichelaar
tegen jaap en hub vertelt hij het anders.
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 01:06   quote  deeplink  
braín de para brother laten we eerlijk zijn,zo onschuldig is braín ook niet!
Flamolyance
 Flamolyance - vrijdag 09 mei 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:01 schreef Merty het volgende:
Ik vergeet weer iets he dit wordt het gesprek van NOwfuckinglive radio uitzending hoe zielig het allemaal wel niet is en dat het een exit moet zijn voor Brain ja nowfuckinglive geloven jullie het zelf ik zeg maar zo ga ervoor jullie kunnen het
Hou je niet meer bezig met die kleintjes joh. Sorry voor de offtopic maar dit moet even. Ik ging even de site bezoeken. Ik zag veel pro huubers. Dus ik maak een acount, om hun monden te snoeren. Ik post iets constructief over Brian en iets negatiefs over Huub. En ja hoor. Dan heb je de poppen aan het dansen op Nowlive. Krijg ik een ban, omdat ik iets negatiefs zeg over Huub.

Beste bezoeker,

Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen.
Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen.

Gegroet.
Het nowlive.eu team

Dus in hun huisregels (die ik niet heb geinterpreteert) moet dus staan dat het strengst verboden is om Huub in het negatief daglicht te zetten. Belachelijk.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:01 schreef Merty het volgende:
Ik vergeet weer iets he dit wordt het gesprek van NOwfuckinglive radio uitzending hoe zielig het allemaal wel niet is en dat het een exit moet zijn voor Brain ja nowfuckinglive geloven jullie het zelf ik zeg maar zo ga ervoor jullie kunnen het
zeker weten morgen is het weer een en al drama over brian op de radio ... zullen we het hebben over de keren dat huub dingen uit mensen hun hand heeft geslagen ..naar iemand toe heeft gegooit....nee laten we dat maar niet doen .........dat iemand fan zijn van dit trailertrash koppel....want het o zo lieve meisje begint nu ook al met ziektes uit te schelden
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:05 schreef stacy1974 het volgende:
deze moet men op tommy.s hyves zetten met grote letters erbij vuile huichelaar
tegen jaap en hub vertelt hij het anders.
Hahaha!
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
wat heeft nowlive met dit filmpje te maken??
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
Boudewijn en dan moet je nu het filmpje neer zetten hoe tommy het uitlegt aan huub, precies op de manier als huub het doet alleen in zijn straatje, dat was in het kantoor. Tommy je bent echt net zo een manipulatief mannetje als Huub, nu snap ik waarom jullie elkaar mogen. Brian is fout geweest, had hij niet moeten doen, maar Tommy is een smiecht eerste klas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Kim --
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:06 schreef Flamolyance het volgende:

[..]

Hou je niet meer bezig met die kleintjes joh. Sorry voor de offtopic maar dit moet even. Ik ging even de site bezoeken. Ik zag veel pro huubers. Dus ik maak een acount, om hun monden te snoeren. Ik post iets constructief over Brian en iets negatiefs over Huub. En ja hoor. Dan heb je de poppen aan het dansen op Nowlive. Krijg ik een ban, omdat ik iets negatiefs zeg over Huub.

Beste bezoeker,

Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen.
Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen.

Gegroet.
Het nowlive.eu team

Dus in hun huisregels (die ik niet heb geinterpreteert) moet dus staan dat het strengst verboden is om Huub in het negatief daglicht te zetten. Belachelijk.
welkom to the group ..........had je amanda uitgemaakt voor del en brian voor rat of paarden iets ..dan had hij je gelijk vip gemaakt
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 01:12   quote  deeplink  
Flamolyance,
Ja en dan op de radio zeggen dat het niet zo is, waar heb je het geplaatst en hoe laat dan ga ik ff kijken
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:09 schreef Kim het volgende:
Boudewijn en dan moet je nu het filmpje neer zetten hoe tommy het uitlegt aan huub, precies op de manier als huub het doet alleen in zijn straatje, dat was in het kantoor. Tommy je bent echt net zo een manipulatief mannetje als Huub, nu snap ik waarom jullie elkaar mogen. Brian is fout geweest, had hij niet moeten doen, maar Tommy is een smiecht eerste klas.
Ik mag jou, Kim.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
ik ga lekker in mijn bedje 2 jaar gouden kooi kijken morgen weer een nieuwe dag zal wel een dag zonder sparren worden want manke nelis heeft genoeg smoezen welterusten allemaal. en ohw nl'ers niet piekeren over Jaapie he gna gna gna
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 01:15   quote  deeplink  
thanks draakje. xx
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:13 schreef moha het volgende:
ik ga lekker in mijn bedje 2 jaar gouden kooi kijken morgen weer een nieuwe dag zal wel een dag zonder sparren worden want manke nelis heeft genoeg smoezen welterusten allemaal. en ohw nl'ers niet piekeren over Jaapie he gna gna gna
Welterusten. Slaap lekker. Tot morgen.

En bedankt voor de THEE :-)
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Maar: volgens mij is in het begin van het filmpje duidelijk te zien dat Huub Brian in zijn gezicht spuugt. Daar hoor ik niemand over, en eigenlijk is dat toch wel het ergste wat je iemand aan kunt doen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
er is bijna een nieuw filmpje klaar waar Brian met de stropdas aan het boksen is :)
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
nee draakje huub wilde dat doen maar bedacht zich en spuugde op de tafel
want brian zei het nog dat huub zich bedacht
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:19 schreef stacy1974 het volgende:
nee draakje huub wilde dat doen maar bedacht zich en spuugde op de tafel
want brian zei het nog dat huub zich bedacht
Oké, dat had ik niet gezien. Bedankt!
Flamolyance
 Flamolyance - vrijdag 09 mei 2008 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:12 schreef Kim het volgende:
Flamolyance,
Ja en dan op de radio zeggen dat het niet zo is, waar heb je het geplaatst en hoe laat dan ga ik ff kijken
Titel van het nieuwsbericht 'Wat exit had moeten zijn is nu een excuses', of iets in die richting. Daar had ik een andere nickname genaamd: Zokoa. Ik denk dat het een kleine kans is dat je mijn twee berichten vind, aangezien ze denk ik verwijderd zijn. Rare mensen ook daarzo. Ook op clipser. 'Rat slaat Tommy stream1', 'Rat slaat Tommy stream 2'. Of wanneer Brian Huub wakker probeerde te houden voor z'n zogenaamde motor bla bla vond ik geweldig en ontzettend amuserend, maar op clipser hebben ze dan titel. 'Rat maakt zich belachgelijk', hoezo dat dan? Toen Huub dat probeerde bij Brian toendertijd met z'n Kickbox match hoorde het gewoon bij het spel en nu is het belachgelijk?
wario
 wario - vrijdag 09 mei 2008 - 01:24   quote  deeplink  
Hebben jullie ook gezien wat huub kwam doen?
hahahaha hij sprong tegen Brian aan en de kikker vloog 1m achteruit.
en dat ventje zou willen sparren tegen Brian.
dat huub maar eerst eens leert recht pissen in een kromme buis hahahahahaha
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
ohh er zijn zoveel leuke clips te maken van vanavond ...oh mijn voet is gekneusd moet 6 weken in gips ...hoort herrie buiten en rent alsof hij de marathon aan het lopen is ...oh oh oh .. pathalogische laffe leugenaar
Flamolyance
 Flamolyance - vrijdag 09 mei 2008 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:26 schreef tg3 het volgende:
ohh er zijn zoveel leuke clips te maken van vanavond ...oh mijn voet is gekneusd moet 6 weken in gips ...hoort herrie buiten en rent alsof hij de marathon aan het lopen is ...oh oh oh .. pathalogische laffe leugenaar
Muawhahwa, ja inderdaad geweldig opgemerkt gast. Ik kan ook niet wachten wanneer Brian Huub k.o gaat geven bij het kickbox gevecht. Want sparren zal het zeker niet gaan worden tussen die twee.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:24 schreef wario het volgende:
Hebben jullie ook gezien wat huub kwam doen?
hahahaha hij sprong tegen Brian aan en de kikker vloog 1m achteruit.
en dat ventje zou willen sparren tegen Brian.
dat huub maar eerst eens leert recht pissen in een kromme buis hahahahahaha
Leer Huub maar eerst raak slaan.

Check na 25 sec. http://forum.headliner.nl/topic-7548/
LACHUUUUUH!!
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:06 schreef ilse het volgende:
braín de para brother laten we eerlijk zijn,zo onschuldig is braín ook niet!
Nee Ilse zullen we ook nooit ontkennen, Brian was ook fout door zo te flippen, maar hij heeft hem met geen vinger aangeraakt, alleen het bord en zijn stropdas. Wij zijn niet zo dat we zeggen Brian doet niks. het gaat om de huichelarij erna. Net al Huub altijd doet, zijn verhaal ervan maken, ik hoop echt dat als er een filmpje is van Tommy in het kantoor en dan met dit filmpje of je toe kan geven dat tommy het helemaal verdraaid. Brian bied zijn excuses aan en Tommy zegt ik hoop niet dat ik later op filmpjes terug kijk en je dan toch slecht over me praat, Excuses geaccepteerd en dan daarna het hele verhaal smeuiger maken, een sukkel eerste klas is het en een Huubwanabee en niks anders.
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 01:49   quote  deeplink  
oke.
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 01:52   quote  deeplink  
Flamolyance, klopt niks meer te vinden, was te verwachten. hihihi
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:48 schreef Kim het volgende:

[..]

Nee Ilse zullen we ook nooit ontkennen, Brian was ook fout door zo te flippen, maar hij heeft hem met geen vinger aangeraakt, alleen het bord en zijn stropdas. Wij zijn niet zo dat we zeggen Brian doet niks. het gaat om de huichelarij erna. Net al Huub altijd doet, zijn verhaal ervan maken, ik hoop echt dat als er een filmpje is van Tommy in het kantoor en dan met dit filmpje of je toe kan geven dat tommy het helemaal verdraaid. Brian bied zijn excuses aan en Tommy zegt ik hoop niet dat ik later op filmpjes terug kijk en je dan toch slecht over me praat, Excuses geaccepteerd en dan daarna het hele verhaal smeuiger maken, een sukkel eerste klas is het en een Huubwanabee en niks anders.
Ik heb Huub nog bijster weinig excuses horen maken aan iedereen die hij aangepakt heeft of uitgescholden heeft!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 02:03   quote  deeplink  
Claire volgt de voetsporen van Huub...begint ook scheldwoorden uit te delen. Zoals tegen Amanda...TiefusH**R

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 02:08   quote  deeplink  
Sorry ik zat hier verkeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door seya@headliner --
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 02:03 schreef Dragon het volgende:
Claire volgt de voetsporen van Huub...begint ook scheldwoorden uit te delen. Zoals tegen Amanda...TiefusH**R
Nee dragon wat nog erger is, "heilige Claire" zei tegen Amanda vanavond hou je k.....r smoel, bijna aan het einde van het filmpje. Die is echt van haar heilige voetstuk afgevallen, heeft ze eindelijk een tv moment, wordt het weg gepiept. hahaha
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 09 mei 2008 - 02:15   quote  deeplink  
Huub lokt Brian altijd uit als Brian kiespijn heeft of zo.
Laffe huub.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 02:11 schreef Kim het volgende:

[..]

Nee dragon wat nog erger is, "heilige Claire" zei tegen Amanda vanavond hou je k.....r smoel, bijna aan het einde van het filmpje. Die is echt van haar heilige voetstuk afgevallen, heeft ze eindelijk een tv moment, wordt het weg gepiept. hahaha
wanneer je dnekt dat ze niet lager kan vallen ....verbaast dat mens me elke keer weer .....het enige wat ze in de kooi bezat waar haar 'oh ik ben zo lief en onnozel ' status
en nu is het letterlijk huub zijn bitch
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 02:26   quote  deeplink  
Ricardo is the doorbitch en zij is de Huubbitch, goed bedacht tg3
frans-06
 frans-06 - vrijdag 09 mei 2008 - 07:48   quote  deeplink  
rat het is voor jou gewoon een exit,opzouten gluipert

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian slaat bord uit Tommys handen en z'n stropdas de lucht in









0.0117580