BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: BRIAN SLAAT EROP LOS!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 03:44   quote  deeplink  
Brian slaat erop los!

Rocky Brian:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Boudewijn --
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 03:46   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahaha top dit woehaaaah
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 03:48   quote  deeplink  
Boudewijn je bent echt een kanjer, ik heb in een deuk gelegen op dit late uur, nu is het toch wel overduidelijk toch????
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 03:53   quote  deeplink  
oh oh oh, wat heeft Brian Tommy "uit sesamstraat" in zijn maag geslagen zeg, zijn overhemd beweegt niet eens, Ik vind dit nog knapper van Brian, dat hij alleen zijn stropdas raakt. hahaha
stevi0
 stevi0 - vrijdag 09 mei 2008 - 03:54   quote  deeplink  
Lachuh, thnx.
Moet wel toegeven dat ze het gesprek eerder af haddden moeten kappen en het butlertje niet zoveel stem hadden moeten geven. Nu heeft Brian zich laten frustreren en schiet ie uit. Beetje de schuld van zijn eigen gebrekkige communicatie en het willen maken van een point die er niet was. Jammer.
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 03:59   quote  deeplink  
Ik zal ook nooit ontkennen dat Brian zeker een fout maakte om zo naar hem toe te lopen, dat vond ik ook fout. Maar zoals gewoonlijk wordt het weer zo overtrokken en dat zie je zo goed in dit ontzettend grappige filmpje.
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 04:01   quote  deeplink  
Dit is echt heel leuk. Ben weer helemaal wakker.
Milou
 Milou - vrijdag 09 mei 2008 - 04:03   quote  deeplink  
Jeetje Boudewijn ik lig in een deuk hier en jij zorgt er voor dat ik met ene grote glimlach nog even ene paar uurtjes slaap ga pakken whahahahahaha!!!!

Dikke knuffel van mij, die verdien je xxx

PS: Ja Brian had dit niet mogen doen, dat blijf ik zeggen maar weer eens blijkt er maar weer dat er erg is overdreven zeg, en dat mag dan ook gezien worden, voor wie dat willen zien hihihihihi :p

Zo mooi komt Huub er echt minder vaak vanaf hoor...oeps :)
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 04:05   quote  deeplink  
Juist Milou wij snappen elkaar ;), slaap lekker zo. xx
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 05:36   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHA GOED GEDAAN DIT.
Zie Ricardo en Amanda op de achtergrond dansen hahahaha
Soort van stoelendans.
VET COOL DIT.....BBBBOOOOUUUWWWWDDDDEEWWWWIIIJJJNNN!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
suikertje
 suikertje - vrijdag 09 mei 2008 - 06:37   quote  deeplink  
op nl zijn ze helemaal geflipt wat een enge site is het daar,
het broertje van ricardo heeft op nl met de dood gewenst aan een oud vrouwtje.
hij krijgt een ban,en nu zou hij palma begrijgen en gooie ze zijn hyve op de site.
uhh het dikke broetje vab clier heeft ook meedere malen ons dood gewenst
en hij stalkte daar ook een vrouwtje hij typte steeds van wij waren schapen en komen uit een sekte.wij gingen erop in dat vrouwtje kreeg een ban een de devil mag blijven schelden.je mag niks over dat schapen zus van hem zeggen.
ik lees daar net weer vanalles ik snap niet dat die site nog mag,zoveel haat
en de hobbits zijn niet meer opjectief
het is gewoon een schanden als je een ban krijgt dat je adres en ip dan daar komt te staan.sly drijgt zelfs vrouwen ,dom dat mensen hun telefoon nummer ook geven.
het is egt een duivels site.

sorry ik wilde dat ff kwijt en tommie moeten ze niet meer laten komen
hij is zelf de grootste leugenaar en alles verdraait.
brain had moeten zeggen nu oprotten jij bent butler doe je werk inplaats de heletijd brin zwart lopen maken.huub jij vloog brain aan dus een exit alweer
voor jou
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 06:56   quote  deeplink  
Dat was ie!!!!De oppepper van de dag dit filmpje. Thnx
aktionman
 aktionman - vrijdag 09 mei 2008 - 06:57   quote  deeplink  
Ja, dat kan je wel zeggen, wordt daar wel koud van, dat zoiets allemaal mag.
mc-bjorn
 mc-bjorn - vrijdag 09 mei 2008 - 07:57   quote  deeplink  
brain slaat tommie daar niet he volgens mij zo ver ik het kan zien slaat hij toch alleen glazen en borden uit de hand
vonneke
 vonneke - vrijdag 09 mei 2008 - 08:01   quote  deeplink  
grandioze film dit helemaal top
hahahaha
en nl is gstoord ik heb een ban en weet niet eens waarom.oj tuurlijk ik ben brianfan,dat is het
djen
 djen - vrijdag 09 mei 2008 - 08:54   quote  deeplink  
ik wil ook kijken maar zie niks
_-inge-_
 _-inge-_ - vrijdag 09 mei 2008 - 09:16   quote  deeplink  
Brian had Tommie gewoon terug naar de kont van Huub moeten sturen want doordat hij om dingen heen aan het draaien was en tegen Amanda begon te sneren liet Brian zich alleen maar opfokken. Dit met als resultaat dat hij het servies uit zijn hand wou slaan. De tweede zwiep was echter mis. Dat Tommie dan zo hard gaat roepen 'hij heeft me geslagen' is meer lachwekkend dan dat het de waarheid is. Brian heeft hem hooguit met zijn vingertoppen geraakt want hij bewoog niet eens... nou ja, z'n stropdas wel.... Als Brian hem echt wou slaan dan had hij niet zo'n zijwaartste beweging gemaakt en was Tommy van de klap wel naar achteren gegaan.
bdoggy
 bdoggy - vrijdag 09 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
morgen ,,is me eerste post hiero
maar mooi filmpje ,zo ook weer uit de wereld dat brian dommytommy sloeg in zijn buik .
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 09:27   quote  deeplink  
het is maar hoe je het zelf wilt zien!Braín gedroeg zich wel degelijk als een dolle stier,er zit geen enkele beheersing in die jongen!
Schattie
 Schattie - vrijdag 09 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Geinig filmpje..
petra
 petra - vrijdag 09 mei 2008 - 09:57   quote  deeplink  
echt leuk zo dit filmpje , met het filmpje gisteren zag je al wel dat er niet in zijn buik geslaan werd, zoals tommy dat vaak riep, maar met dit filmpje heleemaal. heel mooi en leuk gedaan ,ik hoop alleen dat dit op meerdere sites te zien zal zijn ,
vonneke
 vonneke - vrijdag 09 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
deze moeten ze op nl zetten.zal een bak zijn zeg.daar is iedereen gelijk boos als ze dit zien.haha
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 10:13   quote  deeplink  
het gaat er niet om hoe hard iemand slaat.. het gaat om het feit..
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=285641&EMB=Logo
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 09:21 schreef bdoggy het volgende:
morgen ,,is me eerste post hiero
maar mooi filmpje ,zo ook weer uit de wereld dat brian dommytommy sloeg in zijn buik .
dus brian liegt over zijn eigen gedrag?????
vonneke
 vonneke - vrijdag 09 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
he daar is pauline weer.
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Op NL lullen ze toch weer in hun eigen straatje(zie reactie Pauline)

Ik zag net ook dat ze daar gewoon de hyves van de broer van Ricardo opgooien, zodat hij via hyves "bedreigd" kan worden..en ja hoor, allemaal krabbels van NL-ers
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Op NL lullen ze toch weer in hun eigen straatje(zie reactie Pauline)

Ik zag net ook dat ze daar gewoon de hyves van de broer van Ricardo opgooien, zodat hij via hyves "bedreigd" kan worden..en ja hoor, allemaal krabbels van NL-ers
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 10:15 schreef Anne het volgende:
Op NL lullen ze toch weer in hun eigen straatje(zie reactie Pauline)

Ik zag net ook dat ze daar gewoon de hyves van de broer van Ricardo opgooien, zodat hij via hyves "bedreigd" kan worden..en ja hoor, allemaal krabbels van NL-ers
je liegt... zijn hyves staat er niet op..
Anne
 Anne - vrijdag 09 mei 2008 - 10:17   quote  deeplink  
echt wel !

Bij een stukje dat Palma bedreigd zou zijn door hem
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 10:17 schreef Anne het volgende:
echt wel !

Bij een stukje dat Palma bedreigd zou zijn door hem
mijn excuses,, je hebt gelijk ben ik het niet mee eens, en zal een pm sturen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
wat heb je de beelden met muziek goed getimed boudewijn mijn complimenten aan jou hoor
grissom
 grissom - vrijdag 09 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Prachtig gedaan Boudewijn,toppie hoor
adroit
 adroit - vrijdag 09 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Leuk filmpje, maar toont ook gelijk aan dat Brian een rat is
DGKJaapio
 DGKJaapio - zaterdag 10 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Hij blijft aggresief iig. :(
pauline
 pauline - zaterdag 10 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 08:01 schreef vonneke het volgende:
grandioze film dit helemaal top
hahahaha
en nl is gstoord ik heb een ban en weet niet eens waarom.oj tuurlijk ik ben brianfan,dat is het
nee vonneke jij hebt een ban omdat je bent wie je bent, heeft niets te maken met of je een brian fan bent, maar puur omdat JIJ jij bent.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 10 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Npu pauline mooi mis.niet omdat jij jij bent. het is omdat je brian fan bent en niets anders.Al de oude brian fans en dan noem ik niet degene die sinds 2 maanden er zitten maar de oude hebben allemaal of een ban van 999 dagen of een ip ban.En kom met bewijzen dat de brian fans smerige posten neerzetten.Nee dat kan je niet.de brian fans worden gewoon aangevallen met de smerigste uitlatingen zoals dat w zelf criminelen zijn en dat we aso.s zijn. en dood kunnen vallen.Iedereen moet maar eens op de topics van brian en amanda gaan kijken bij nl .Ik heb nog nooit zoiets smerigs gelezen als wat daar gepost word.En niemand maar dan ook niemand krijgt daar een waarschuwing of ban voor.Want dat mag allemaal gewoon.dus kom niet aan met omdat jij jij bent.
Denk dat de meeste ik zeg niet alle huub fans nog heel wat kunnen leren van de brian fans.Zeker als het op ABN neer komt.
Er zijn er een paar daar zal geen namen noemen die zelfs schreven hoera eindelijk hebben we alle brian fans weggepest.Hoe laag en vals moet je dan wel niet zijn.
maar maak niet uit hoor blijf lekker je gal spuwen zegt meer over jouw dan over degene tegen wie je het doet.
sluit je vooraan in de rij bij de sekte aan. ebn blijf je meester verdedigen
bantel
 bantel - zaterdag 10 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
dit laat brians karakter toch weer zien, hij kan verbaal tommy niet aan dan gaat hij maar slaan , en dat is goed , geraakt of niet , hij wilde wel uithalen , en dat is dan goed , lijkt mij van niet , tommy is verbaal zeker sterk , dat kan hij niet hebben , want ze willen natuurlijk beide gelijk hebben .. tommy heb het lang volgehouden .. een ander was allang weggelopen .. maar hij was geduldig .. en dan is brian die het dan niet kan redden ... en brian weet dan zoals altijd maar 1 oplossing in zijn geval ... erop los slaan .. het is ook zo een loser , en dn nog erger hij is nog dom ook ... want bij hem is echt recht krom .... vind het ook de slechtste speler vd kooi , als hij niet geholpen werd door de regie was hij allang uit de kooi verdwenen dat weet hij , en duizenden andere mensen .. corrupt zootje daar ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: BRIAN SLAAT EROP LOS!









0.0116088