BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB PROBEERT CONTACTPUNTEN CLAIRE TE STELEN - CollectCall Claire van Bram

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 mei 2008 - 03:22   quote  deeplink  
HUUB PROBEERT CONTACTPUNTEN CLAIRE TE STELEN - CollectCall Claire van Bram

Claire krijgt een collectcall van Bram maar moet haar punten eerst wisselen. Huub geeft aan dat dat nu even niet kan en na het gesprek zegt Huub dat hij ze wel gaat wisselen.
Maar Huub komt niet meer terug en weet dat de camera's hem volgen en wij dus ook!

UPDATE:
Maar gelukkig is er nog Claire die wel eerlijk is en later alsnog de punten in de pot doet!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Boudewijn --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 11 mei 2008 - 03:45   quote  deeplink  
Lagen die contactpunten nog op bed?
Zijn er nog beelden van, dat hij het meegenomen heeft of iemand anders?
En beelden, dat hij alsnog in de pot had gegooid?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 mei 2008 - 03:49   quote  deeplink  
Voor zover de cameras Huub gevolgd hebben is hij niet meer in de bedkamer geweest om de punten op te ruimen dus dan moet het (op een veel later tijdstip want hij heeft lang in kantoor gezeten) offstream gebeurd zijn
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 11 mei 2008 - 04:01   quote  deeplink  
Dus, we weten niet of hij het al gepakt is heeft, of misschien iemand anders. En, ook niet of de pot al gevuld is. Hmmmmmzzzz...strange.
Milou
 Milou - zondag 11 mei 2008 - 06:18   quote  deeplink  
Boudewijn je had dit filmpje iets langer moeten laten doorlopen dan had je gezien dat op bepaald moment 1 van de 2 over de punten begint en dan zegt huub dacht ik dat ze nog op bed liggen en dat het haar punten zijn en zij het moet betalen...iets in die trend. Dan loopt Claire het kantoor uit gaat naar de slaapkamer pakt er 1 van 50 en de andere stopt ze dacht ik weer in de la, loopt naar boven naar de privateroom en gooit het in de puntenbox.
Mysterie opgelost ;) Heb het zelf onstream gezien ;)
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
ja maar 30 punten want ze had in totaal 80 bij elkaar dus 30 heeft hij er in de pot gedaan want anders kan ze vandaag der moeder niet bellen maar hun worden niet gecontroleerd he oplichters
dec
 dec - zondag 11 mei 2008 - 09:31   quote  deeplink  
ja op deze site willen ze je graag dingen laten geloven, gelukkig trappen de meeste mensen daar niet in . Maar je hebt er altijd wel een paar simpele tussen zitten .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door dec --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Op deze site, wordt teveel gezien, dat vormt zo een bedreiging dat men af en toe maar even mee komt piepen,
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 06:18 schreef Milou het volgende:
Boudewijn je had dit filmpje iets langer moeten laten doorlopen dan had je gezien dat op bepaald moment 1 van de 2 over de punten begint en dan zegt huub dacht ik dat ze nog op bed liggen en dat het haar punten zijn en zij het moet betalen...iets in die trend. Dan loopt Claire het kantoor uit gaat naar de slaapkamer pakt er 1 van 50 en de andere stopt ze dacht ik weer in de la, loopt naar boven naar de privateroom en gooit het in de puntenbox.
Mysterie opgelost ;) Heb het zelf onstream gezien ;)
je hebt gelijk, ik hield alleen Huub in de gaten en scrolde te snel door de streams zodat ik Claire over het hoofd zag! (die doet ook nooit iets interessants genoeg he... gewenning geworden...)

Ik heb het bericht aangepast!
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Claire krijgt telefoon en hop Huub moet er weer bij...gaat dat na de kooi ook zo?:P
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 10:52   quote  deeplink  
ik denk het niet anne,ik denk zelfs dat elkaar na de kooi niet eens meer zullen zien,en ieder een eigen weg op zullen gaan;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door ilse --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 11 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Nee, want dan heeft Huub het te druk met zich bezatten, achter de vrouwen aan en wiebelen..
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
dat is een vooroordeel seya,ik weet het niet want ik die jongen verder niet...
dus ik kan daar niet over oordelen!
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 10:57   quote  deeplink  
ik denk het met ilse eens..en wat kan die jongen ineens snel lopen zeg hahahaahaha (ja ik weet dat Boudewijn dat versneld heeft)
ilse
 ilse - zondag 11 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
hahaha mooi he lauren en harry;-)
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 11:02   quote  deeplink  
ik vind het geweldig :-)
Hercule
 Hercule - zondag 11 mei 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Voor het gemak vergeten jullie brian die nooit contactpunten betaald, trieste site is dit
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 13:39   quote  deeplink  
wat doe je dan hier hercule
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
En weer een spion.
Elske
 Elske - zondag 11 mei 2008 - 14:38   quote  deeplink  
ik heb alleen maar 100 ????????? vorige keer 3% en van de week 4 % .......70 bij elkaar......
Elske
 Elske - zondag 11 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 09:24 schreef reetje 076 het volgende:
ja maar 30 punten want ze had in totaal 80 bij elkaar dus 30 heeft hij er in de pot gedaan want anders kan ze vandaag der moeder niet bellen maar hun worden niet gecontroleerd he oplichters
hoe komt zij dan aan een munt van 100 ?????????????????
joke
 joke - zondag 11 mei 2008 - 20:17   quote  deeplink  
die gene die op kabouter stemmen moeten ook mee gaan om opgevoed te worden want ik zeg jullie als hij dat buiten de kooi doet heeft hij geen veilige dag meer
draakje
 draakje - zondag 11 mei 2008 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 13:37 schreef hercule het volgende:
Voor het gemak vergeten jullie brian die nooit contactpunten betaald, trieste site is dit
Flikker dan op man. (Sorry Boudewijn.)
joke
 joke - dinsdag 13 mei 2008 - 19:20   quote  deeplink  
ga ook voor een betere opvoeding
joke
 joke - dinsdag 13 mei 2008 - 19:27   quote  deeplink  
jullie moeten beter kijken niet de helft en dan praten dus alles bekijken ken je ook mee praten
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 19:33   quote  deeplink  
jullie (Ik) moet(en) beter kijken(,) niet de helft en dan praten(.) (D)dus alles bekijken(,) (dan) k(a)en je ook mee praten(.)

misschien nu beter te begrijpen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 19:33 schreef pauline@nowlive het volgende:
jullie (Ik) moet(en) beter kijken(,) niet de helft en dan praten(.) (D)dus alles bekijken(,) (dan) k(a)en je ook mee praten(.)

misschien nu beter te begrijpen.
Paulientje wat vond je van de uitzending vandaag bij rtlboulevard weer wordt kikkertje verkeerd neergezet toch? hahhahah ga een klacht indienen met zijn alle doen jullie kunnen het .
En wat vond je van die opmerking van Daphne zat het hokje daar ook achter ???
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 19:40 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Paulientje wat vond je van de uitzending vandaag bij rtlboulevard weer wordt kikkertje verkeerd neergezet toch? hahhahah ga een klacht indienen met zijn alle doen jullie kunnen het .
En wat vond je van die opmerking van Daphne zat het hokje daar ook achter ???
in mijn beleving merty, ben ik van mening dat de tv uitzendingen een onjuiste weergaven zijn van de werkelijkheid, daar rtl eigenaar is van de beelden en de uitzendrechten is het begrijpelijk dat de werknemers van rtl moeilijk kunnen verkondigen dat huub gewoon de sterkste, en de winnaar behoort te zijn van het programma. Dus ik ( persoonlijk) kan het mij allemaal wel voorstellen.
dat zij briandel leuker vind heb ik geen probleem mee.
johan13
 johan13 - dinsdag 13 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
kijk het is weer de schuld van een ander
het ligt nooit aan de uitspraken van huub zelf
bijvoorbeeld: nekschot wensen voor brai,amanda en lieke. iedereen de k*nker wensen. bidden voor een ongeluk voor brain en amanda. (dom van mij deze uitspraken moesten ook van de regie)
joke
 joke - dinsdag 13 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
johan je kijkt goed winnen mag en kan iedereen maar wel eerlijk
Lieve
 Lieve - dinsdag 20 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Als ik eens iets niet betaal is dat omdat mijn MAN dat straks even betaald. Dat is heel normaal onder getrouwde mensen. Dus dat Claire de punten van Huub even komt betalen is absoluut normaal hoor. Alleen in asociale gezinnen zie je wat anders. De heffe, het trailertrash tuig zit in dat opzicht anders in elkaar. Die werken zich omhoog ten koste van elkaar.

Een goed huwelijk gaat over samenwerken.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 15:16 schreef Lieve het volgende:
Als ik eens iets niet betaal is dat omdat mijn MAN dat straks even betaald. Dat is heel normaal onder getrouwde mensen. Dus dat Claire de punten van Huub even komt betalen is absoluut normaal hoor. Alleen in asociale gezinnen zie je wat anders. De heffe, het trailertrash tuig zit in dat opzicht anders in elkaar. Die werken zich omhoog ten koste van elkaar.

Een goed huwelijk gaat over samenwerken.
Altijd afhankelijk gebleven. Ook geestelijk ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: HUUB PROBEERT CONTACTPUNTEN CLAIRE TE STELEN - CollectCall Claire van Bram









0.0104980