BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een bange Brian?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 12 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een bange Brian?

Brian en Amanda kijken toe vanaf de zijkant. "Goed van hem dat hij traint, maar ook goed dat ik dit heb opgezet. Dan weet hij ook hoe het is om klappen te incasseren", zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. "Ik zie wel verandering sinds de vorige training. Hij luistert nu wat beter. Ik begin steeds meer te denken dat Huub niks aan zijn voet had maar het gevecht gewoon wilde uitstellen", peinst de Antilliaan verder. Begint Brian hem toch een beetje te knijpen?



bron: tien.tv
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Denk het niet ...
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
tja, 't is geen meisje die die gewend is te slaan
devil
 devil - maandag 12 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
jaaa vast wel whahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Bang voor\ die dwerg echt nie Brain lust hem rauw
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Nou ik dacht het niet hoor,Brain is groter en heeft een betere dekking en meer ervaring.En sparren is anders dan kickboxen he.Maar Brain lust die kikker rauw
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
wist wel dat huub zijn grote mond en zijn opgebazen ego ...wel es zijn kop zou kunnen kosten
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:43 schreef tg3 het volgende:
wist wel dat huub zijn grote mond en zijn opgebazen ego ...wel es zijn kop zou kunnen kosten
Laten we het hopen!
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
maar eigelijk denk ik dat hij te laf is om met dit gevecht door te gaan ...kijk maar waar de vorige ruzie over ging ...over het tijdstip en plotseling na dagen praten met jaap om een manier te vinden om er onderuit te komen ...moet zijn voet het gips in .....hij schijt gewoon een buffel omdat hij niet sportief is ...hij kan zijn verlies niet nemen ........
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 15:48   quote  deeplink  
en brian tegen jaap gevecht was toch ook zo oneerlijk als het maar kan jaap met zijn 150 kilo tegen 70 kilo ...maar daar had niemand problemen mee ...en brian is het gewoon aangegaan ook al had hij geen schijn van kans ....je bent een sportman of je bent het niet ..maar huub weet alleen maar uit te delen ....incasseren ho maar
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:48 schreef tg3 het volgende:
en brian tegen jaap gevecht was toch ook zo oneerlijk als het maar kan jaap met zijn 150 kilo tegen 70 kilo ...maar daar had niemand problemen mee ...en brian is het gewoon aangegaan ook al had hij geen schijn van kans ....je bent een sportman of je bent het niet ..maar huub weet alleen maar uit te delen ....incasseren ho maar
En toch wist Brian Jaap nog een keer omver te krijgen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Brian is bang voor niemand.....
Joopie
 Joopie - maandag 12 mei 2008 - 15:53   quote  deeplink  
hahaha bang waarvoor :)
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:50 schreef Nikos@Headliner het volgende:
Brian is bang voor niemand.....
En reken maar de woede die hij altijd in moest houden kan er nu uit kan echt niet wachten (en dat zonder dat hij de pooort uit wordt gestuurt ) hihihih kan niet wachten perfecto
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:53 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

En reken maar de woede die hij altijd in moest houden kan er nu uit kan echt niet wachten (en dat zonder dat hij de pooort uit wordt gestuurt ) hihihih kan niet wachten perfecto
Ja, nu mag hij los.
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
brian houdt huub met 1 hand vast en laat hem in de lucht slaan en met zijn andere hand kan hij nog ff koken ..boekje lezen ...met amanda praten
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Gatverdamme, hoor Huub en Claire nou...zieltjes winnen
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:55 schreef Anne het volgende:
Gatverdamme, hoor Huub en Claire nou...zieltjes winnen
Wat zeggen ze?
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:55 schreef Anne het volgende:
Gatverdamme, hoor Huub en Claire nou...zieltjes winnen
ik vertik het om naar hun te luisteren ...kijk liever naar fries ...geef es in 2 regel samenvatting wat voor verhaaltje ze nu weer ophangen
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:55 schreef tg3 het volgende:
brian houdt huub met 1 hand vast en laat hem in de lucht slaan en met zijn andere hand kan hij nog ff koken ..boekje lezen ...met amanda praten
Gitaar spelen, de slaai aanmaken ...
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Ze zitten nu met die gasten van het kickboksen te praten en dan zeggen ze dat Brian het wist en van die gasten niet mocht zeggen dat het vrijdag was, waarop die gasten zeggen dat het niet waar is...Claire meteen, hij geeft jullie de schuld...en toen heb ik hem uitgezet want ik werd misselijk
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
Maar het was toch in opdracht van het hokje dat hij het niet mocht zeggen? Toch niet van die kickboksers?
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 15:59   quote  deeplink  
Klopt, maar Huub en Claire maken het er nu van dat hij het van die kickboksers niet mocht zeggen
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:57 schreef Anne het volgende:
Ze zitten nu met die gasten van het kickboksen te praten en dan zeggen ze dat Brian het wist en van die gasten niet mocht zeggen dat het vrijdag was, waarop die gasten zeggen dat het niet waar is...Claire meteen, hij geeft jullie de schuld...en toen heb ik hem uitgezet want ik werd misselijk
ohh jeetje gaan ze weer met dat beginnen ....wtf maakt het uit waneer het is en brian zei zelf dat hij het niet mocht zeggen ...het was een suprise element ze zitten wel in een tv programma ...dus het is niet zijn beslissing .....wat een jankerds zijn die huub en claire .....nou huub heeft zijn zin heeft er zoveel dagen meer bij gekregen .....nu moet het hem zeker lukkken ...
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:57 schreef Anne het volgende:
Ze zitten nu met die gasten van het kickboksen te praten en dan zeggen ze dat Brian het wist en van die gasten niet mocht zeggen dat het vrijdag was, waarop die gasten zeggen dat het niet waar is...Claire meteen, hij geeft jullie de schuld...en toen heb ik hem uitgezet want ik werd misselijk
ohh jeetje gaan ze weer met dat beginnen ....wtf maakt het uit waneer het is en brian zei zelf dat hij het niet mocht zeggen ...het was een suprise element ze zitten wel in een tv programma ...dus het is niet zijn beslissing .....wat een jankerds zijn die huub en claire .....nou huub heeft zijn zin heeft er zoveel dagen meer bij gekregen .....nu moet het hem zeker lukkken ...
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:59 schreef Anne het volgende:
Klopt, maar Huub en Claire maken het er nu van dat hij het van die kickboksers niet mocht zeggen
Ze moeten zeker weer een reden hebben om vanavond ruzie te gaan maken. Ik zeg: ik hou ervan!
moesie
 moesie - maandag 12 mei 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Brian bang voor die kikker,echt niet hij lust hem rauw.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Vanavond eten ze kikkerbillen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 16:41   quote  deeplink  
iedereen in miljonairskleding???
Punten staffel of boetes????
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 16:41 schreef Nikos@Headliner het volgende:
iedereen in miljonairskleding???
Punten staffel of boetes????
Ben echt heel benieuwd hoor wat er nu komt jaap moest ook zo lachen
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
OOh echt spannend kan niet wachten wat er nu komt
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 16:48   quote  deeplink  
of een backstab van Huub naar Jaap,zodat Jaap zich bij Brian voegt....ala script!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 16:51   quote  deeplink  
Huub loopt trouwens wel te roepen dat er 3 man zijn die Brian er uit willen hebben,maar Jaap heeft nog nooit gezegd wie hij eruit wil hebben,en ik hoop dat hij Huub voor de gek houdt....als dat zo is speelt hij het wel meesterlijk!!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Ik denk dat ze de staffel uitleg te horen krijgen...
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
ik hoop het,en ik hoop ook dat het voor Jaap dan duidelijk wordt dat hij beter met Brian kan spelen.....
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 17:10   quote  deeplink  
of in dit geval dus niks,en misschien alleen voor het shot....jammer.....Huub en Jaap weer bespreking/manipuleren???
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 12 mei 2008 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:32 schreef Merty@headliner het volgende:
Bang voor\ die dwerg echt nie Brain lust hem rauw
Zozo, rauw nog wel ... heb je er weleens aan gedacht hoe zwaar dit bij Brian op zijn maag zal komen te liggen.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Hoezo weet Huub nou al dat hij zondag aanstaande kan sparren met Brian.....hoe weet hij dat zo zeker???
Hij kan wel eens thuis zitten donderdag avond.....wat een kneus....ze zullen wel weer aaan het dreigen zijn met advocaten en dergelijke,dat is het enige waar hij goed in is...
Hij zal niet zomaar janken om een boete,maar speelt het gewoon hogerop,dat heeft hij ook gedaan toen hij Nathanael schopte,blijven zeggen dat hij hem niet had geraakt,en daarna zeggen toen hij weer terug in de villa was,dat hij hem wel had geraakt???
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Huub lijkt niet blij met wat er achter is gezegd.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
ach die bokshandschoenen zijn zo zwaar voor die kabouter ze zijn bijna groter dan zijn hoofd, als hij die 1 minuut omhoog houd heeft hij geen kracht meer in zijn armpjes en laat hij zijn armpjes hangen ....dan komt brian met een rechtse... bam en daar ligt het kaboutertje dan en dan kan sneeuwitje hem wakker kussen
Hercule
 Hercule - maandag 12 mei 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Als brian een schopje krijgt dan gaat ie al janken (zie nena), ben benieuwd wat ie gaat doen als HUUB hem raakt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 18:29 schreef hercule het volgende:
Als brian een schopje krijgt dan gaat ie al janken (zie nena), ben benieuwd wat ie gaat doen als HUUB hem raakt
als je niet begrijpt dat hij dat deed om haar eruit te krijgen, snap je helemaal niets van het spel
frans-06
 frans-06 - maandag 12 mei 2008 - 21:12   quote  deeplink  
hercule-ja van de week noch gezien wat was hij para toen hij die schop kreeg van nena,hij jankte aan de telefoon helemaal para, ik hoop zo dat die rat door gaat in de sport ik heb er zo,n zin in niet te geloven
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 21:16   quote  deeplink  
En de winnaar is,Brainnnnnnn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door grissom --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 21:18   quote  deeplink  
En De Winnaar is ...... Amanda?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een bange Brian?









0.0097041