BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Luxe is niet alles"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 12 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Luxe is niet alles"

Nu de voedzame MacDonalds-maaltijd op is, voegt Amanda zich bij haar vriendje en Kenneth. Ze valt net in een interessant gesprek. "Luxe is niet alles. Mijn luxe is familie, vrienden en leuke dingen doen", hoort ze Brian zeggen. Daar is Amanda het roerend mee eens. Ze vindt haar vrijheid meer waard dan in geld is uit te drukken, maar toch willen ze beide graag winnen. "Maar het maakt niet uit wat er in de halve finale gebeurt. Eén van ons twee gaat naar de finale", analyseert Amanda de situatie. De Miljonairs raken maar niet uitgepraat over de finale. Ze speculeren, analyseren en berekenen. Maar wie de winnaar ook zal zijn, iedereen krijgt over twee weken zijn vrijheid terug. En dat is ook een luxe als we Amanda en Brian mogen geloven.



bron: tien.tv
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 20:33   quote  deeplink  
vrijheid meer waard dan geld? wat doe je dan in dgk? zalig zijn de simpelen van geest
johan13
 johan13 - maandag 12 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 20:33 schreef bard het volgende:
vrijheid meer waard dan geld? wat doe je dan in dgk? zalig zijn de simpelen van geest
deze opmerking zegt genoeg.

niet alles is goed te maken met geld
tg3
 tg3 - maandag 12 mei 2008 - 20:44   quote  deeplink  
ik dnek dat je pas door hebt hoe waardevol vrijheid is als je het niet meer hebt ....denk dat ze dat alle 4 beseffen (tel claire niet mee)...maar als je er zolang in zit kan je net zo goed doorgaan tot de finale

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Luxe is niet alles"









0.0083870