BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video-Nachtdienst Headliner 13 Mei

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 07:46   quote  deeplink  
Goedemorgen Headliners..

Het schijnt dat Amanda zich gisteren heeft laten gaan en uitlatingen heeft gedaan, die niet door de beugel kunnen.
Ik krijg steeds meer waardering voor dat meisje.
Wat is zij gegroeid in die anderhalf jaar!
Geen idee, waar het aan ligt, want zulke heftige gesprekken heeft zij toch niet met Brian. Maar ik denk dat iedereen zich behoorlijk in haar vergist heeft.
Nog steeds wordt ze overal uitgemaakt voor dom, maar ik vind het tegendeel waar. Ze lijkt eigenlijk veel intelligenter dan bijvoorbeeld Claire, die ik helemaal geen groei zie doormaken.
En Amanda lijkt me zelfs slimmer dan Palma. Die het altijd van haar verbale kwaliteiten moet hebben, maar het inmiddels steeds aflegd tegen Amanda.

Amanda kwam binnen en werd overweldigd door de wollige taal en de opmerkingen, waardoor ze regelmatig om uitleg vroeg.
Dat resulteerde vaak in de opmerking: "okee jongens nu in Jip en Janneketaal voor Amanda"...
Ze heeft echter geleerd er door heen te prikken en ziet in, dat het puur belangrijk voordoen is, van bijvoorbeeld Huub, die daarmee zijn medebewoners wil imponeren.
Echter, haar vragen om verduidelijking enzovoorts, streelde wel Huub's ego, maar was zeker niet dom, want ze stak er flink wat van op.
Het ontbrak haar al niet aan lef, maar steeds meer zie je Amanda nadenken en zorgvuldig formuleren.

Dat zij van alle bewoners nu het lef heeft, om Huub een dictator te noemen en zelfs sekteleider, dat komt hard aan.
Maar ze heeft er goed over nagedacht, want Amanda zegt het niet zomaar. Ook al ligt het hart haar op de tong.

Het wordt haar behoorlijk kwalijk genomen natuurlijk.
De twintig jarige domme doos (en dan druk ik me nog netjes uit, want hoe ze haar durven noemen!)noemt Huub precies bij de naam, die hij verdiend!

En dat er verontwaardiging over is, maakt het nog bijzonderder, want Huub heeft andere mensen voor erger uitgemaakt en dat werd geaccepteerd.
Ik heb me bijzonder geergerd aan de manier waarop hij Christina en Emin ontving en welke betitelingen hij naar hun hoofd gooide!
Bovendien heeft Huub recent nog gezegd: "Amanda zou een troostmeisje moeten worden in een Jappenkamp"...
Eens als je voortdurend de bal kaatst, kun je hem terug verwachten!
Al die zogenaamde politiek gekleurde opmerkingen, mag Huub plaatsen, maar Amanda niet.

Nou Amanda..Dus wel! Mijn zege heb je!

Kind wat ben jij veranderd! En sommige vinden het niet ten goede, maar ik wel. Je valse naiviteit, heb je ingeruild voor scherpe opmerkingsgave. Ook Brian heeft er al een paar keer mee te maken gehad. Ons prinsesje is een prinses geworden..
En dat steekt mensen natuurlijk, 'snotneus' dat las ik ergens. Dat doet me alleen maar glimlachen, want daarmee geeft men aan de waarheid niet aan te kunnen.

Gisteren hoorde ik Amanda ook nog zeggen tegen de danseressen: "alles is hier zo gewoonte, Ow alweer zonnen, ow alweer champagne"..
Amanda is de realteitszin zeker niet verloren. En ze beseft terdege, dat na 23 Mei een ander, minder simpel leventje begint.

Maar ze laat zeker nog even iets van haar horen en haar volwassenheid, die ze in DGK heeft opgedaan, komt steeds vaker omhoog.
Laat Amanda maar schuiven, zij komt er zeker wel. Met of zonder Brian. En af en toe met kwinkslagen die bij haar karakter horen, evenals de koppigheid, die ik echter meer kwalificeer onder standvastigheid.

Go Amanda!

Seya@headliner

http://www.youtube.com/watch?v=gotOAfuis8g

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video-Nachtdienst Headliner 13 Mei









0.0065641