BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: amanda spreekt zich uit over claire,

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 12:25   quote  deeplink  
dan vraagt braín als ik het over claire hebt he,wat denk je dan??
amanda:naíf aardig lief meisje ,waar niks in zit...
braín heeft het over de diuscussie tussen huub en claire..amanda spreekt uit,huub gaat zich heel snel irriteren over hoe stom claire is!
braín:claire raakt het vertrouwen kwijt,over huub straks buiten..
waar het op neer komt,is dat lieke zich gewoon uitsprak en claire ,meer met hem wil praten,maar dat huub zich irriteerd aan haar domme uitspraken.
1speelt het spel 1niet spreekt amanda uit.!
Haha claire is bezig met claire dingetjes,in de zon zitten...huub speelt spel en claire doet niks!
Nou amanda heeft wel een beetje gelijk niet??mja vind ik wel.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 12:32   quote  deeplink  
grappig, die dingen die ze zeggen past meer op hunzelf dan op de anderen

wie zit meer dan de helft van dr tijd in dgk in de kapsalon of voor de spiegel? wat is a's aandeel in het spel, behalve dan die aanranding en het opzetten van een vreselijke muil? het enige wat ze kan en doet is mensen shockeren door haar, voor dr leeftijd, ontzettend fulgair en respectloos taalgebruik. Als iemand door stomheid geslagen is, betekent dat toch niet erkenning voor de stomme?
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
nou ik kan me herrinneren dat amanda wel degelijk veel dingen heft gedaan,lieketje pesten samen met nadia,selene en amanda tegen lieke tegen claire en tegen huub ,zij heeft wel degelijk deelgenomen aan de goudenkooi.
en een grote bek hadden ze allemaal,wat dacht je van natasia nena en noem maar op,het hoord bij het programma,als je een spel wilt spelen ,en het winnen kun je geen softie blijven zoals claire.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:36 schreef ilse het volgende:
nou ik kan me herrinneren dat amanda wel degelijk veel dingen heft gedaan,lieketje pesten samen met nadia,selene en amanda tegen lieke tegen claire en tegen huub ,zij heeft wel degelijk deelgenomen aan de goudenkooi.
en een grote bek hadden ze allemaal,wat dacht je van natasia nena en noem maar op,het hoord bij het programma,als je een spel wilt spelen ,en het winnen kun je geen softie blijven zoals claire.
je zegt hetzelfde wat ik ook de hele tijd zeg. Claire doet niet mee, claire is tegen dgk mentaliteit. Vind je dgk een afspiegeling van jouw maatschappij, stem dan op wie je wilt. Vind je net als ik, dat dgk een aso-show is die de aandacht niet verdiend, stem dan op claire!
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:32 schreef bard het volgende:
grappig, die dingen die ze zeggen past meer op hunzelf dan op de anderen

wie zit meer dan de helft van dr tijd in dgk in de kapsalon of voor de spiegel? wat is a's aandeel in het spel, behalve dan die aanranding en het opzetten van een vreselijke muil? het enige wat ze kan en doet is mensen shockeren door haar, voor dr leeftijd, ontzettend fulgair en respectloos taalgebruik. Als iemand door stomheid geslagen is, betekent dat toch niet erkenning voor de stomme?

Nou sorry hoor, maar haar leeftijd heeft er niks mee te maken zowieso, en Huub heeft mij méér geshoqueerd met zijn uitspraken dan zij. In hoeverre heeft zij geshoqueerd dan?
Omdat ze heeft gezegd dat hij een Hitlertje is?
Hij schroomde niet om allerlei uitspraken te doen over de tweede wereldoorlog, Rusland, Jappenkampen. veel erger allemaal.
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 13 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
de spiegel en kapsalon dateren uit de tijd van nadia.
daarna is dat over gegeaan dus doe normaal zeg. Verder heeft amanda haat steentje bijgedragen hoor. Ze komt voor haarzelf op, en in discussie.s is ze best goed. zelfs de kabouter kan niet tegen haar op.
en hij is ook bang voor haar.Laat amanda maar gaan die is slimmer dan menigeen denkt.
Alleen dat zij discussie.s anders voert dan clair of huub. komt gewoon dat amanda amanda is. Puur en eerlijk. geen kapsones .gewoon een leuk amsterdams meisje. misschien uit een volksbuurt.
daar lopen er duizenden van. en is niets mis mee. die kan je vaak beter hebben dan die bekakte mensen. die het achter hun ellebogen hebben.
amanda ook jij zet hem op meis. je bent gegroeid en je kan het.
samen met brian de finale in./ IK HOU DER VAN
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 12:42   quote  deeplink  
onzin dan was ze er niet ingestapt.maar z\e is gewoon te zwak,want als je er eenmaal inzit doe je net zo hard mee..alleen ze kan ht niet.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 12:42   quote  deeplink  
huub is geen mens, dr zit een marsmannetje in verstopt die probeert menselijk gedrag na te bootsen ;)
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 12:43   quote  deeplink  
en amanda kan het wel,en zoals stacy het omschrijft bedoel ik meer niet zoals jij het schrijft bard,en dat staat er bij mij ook niet.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:41 schreef stacy1974 het volgende:
de spiegel en kapsalon dateren uit de tijd van nadia.
daarna is dat over gegeaan dus doe normaal zeg. Verder heeft amanda haat steentje bijgedragen hoor. Ze komt voor haarzelf op, en in discussie.s is ze best goed. zelfs de kabouter kan niet tegen haar op.
en hij is ook bang voor haar.Laat amanda maar gaan die is slimmer dan menigeen denkt.
Alleen dat zij discussie.s anders voert dan clair of huub. komt gewoon dat amanda amanda is. Puur en eerlijk. geen kapsones .gewoon een leuk amsterdams meisje. misschien uit een volksbuurt.
daar lopen er duizenden van. en is niets mis mee. die kan je vaak beter hebben dan die bekakte mensen. die het achter hun ellebogen hebben.
amanda ook jij zet hem op meis. je bent gegroeid en je kan het.
samen met brian de finale in./ IK HOU DER VAN
is ook niks mis mee, zolang ik er maar niet naast hoef te wonen
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:42 schreef bard het volgende:
huub is geen mens, dr zit een marsmannetje in verstopt die probeert menselijk gedrag na te bootsen ;)
hahahahaha
Caroline
 Caroline - dinsdag 13 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
Ik vind dat Amanda helemaal gelijk heeft betreft Claire. Ik heb zelden zo'n passief mens gezien.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 13:30   quote  deeplink  
met je opgeblazen tieten rondzwaaien, das om trots op te zijn :(
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 13:31   quote  deeplink  
zij heeft ze tenminste!
grissom
 grissom - dinsdag 13 mei 2008 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:30 schreef bard het volgende:
met je opgeblazen tieten rondzwaaien, das om trots op te zijn :(
Ja jij hebt ze niet,jaloers mss
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 13:32   quote  deeplink  
hahahaha.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 13:35   quote  deeplink  
iedereen kan er silliconen inpompen, maar het onderscheid de sterken van de zwakkeren ;)

een tatoo zetten is ook geen kunst, het is de kunst de verleiding te weerstaan ;)

geluk zit niet in wat je kunt pakken, maar in waar je grenzen liggen
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:35 schreef bard het volgende:
iedereen kan er silliconen inpompen, maar het onderscheid de sterken van de zwakkeren ;)

een tatoo zetten is ook geen kunst, het is de kunst de verleiding te weerstaan ;)

geluk zit niet in wat je kunt pakken, maar in waar je grenzen liggen
grappig om te lezen, nu ik zwanger ben kan ik zo naast amanda gaan staan en geloof me je draagt een behoorlijk aantal kilo´s mee, zou een man niet kunnen.
En tatoo´s heb ik ook en ben er trots op, dus noem me maar amanda zou ik zeggen, zou me nog vereerd voelen ook.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
hoeveel kilos zouden die bierbuiken wegen? ;)
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 13:41   quote  deeplink  
heb je die dan?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 13:46   quote  deeplink  
geef mij maar een Amanda met een grotye mond, dan een pats van Claire want ik hoek haar de kamer door, kijken als zij Huub een pats geeft wat Huubje doet. en Amanda's volume? ze past haar stem aan, aan haar borstomvang.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 13:48   quote  deeplink  
dan zou ik het toch niet hoeven vragen, ilse ;)
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:46 schreef Joseba@headliner het volgende:
geef mij maar een Amanda met een grotye mond, dan een pats van Claire want ik hoek haar de kamer door, kijken als zij Huub een pats geeft wat Huubje doet. en Amanda's volume? ze past haar stem aan, aan haar borstomvang.
jij stemt zeker op b? wel s gehoord van mishandeling binnen de relatie? snap niet waarom familie van a niet de politie heeft gebeld. Of zou de angst dat ze dan terug komt naar huis groter zijn?
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:48 schreef bard het volgende:
dan zou ik het toch niet hoeven vragen, ilse ;)
ja nou weet ik niet haha,maar een bierbuik ja denk dat het heel wat weegt.
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:49 schreef bard het volgende:

[..]

jij stemt zeker op b? wel s gehoord van mishandeling binnen de relatie? snap niet waarom familie van a niet de politie heeft gebeld. Of zou de angst dat ze dan terug komt naar huis groter zijn?
en daar gaan we weer, weet je ik heb hier allemaal geen zin meer in. Die zegt dat, die doet dat, allemaal blabla.
Ik maak me meer zorgen over de bewoners, vind er een bedrukkende sfeer hangen en er gaat denk ik wel het een en ander gebeuren. Maar je liever druk om de toekomst dan het verleden.
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
ja ach ik had ook geen zin om daarop te reageren.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
wie zijn verleden niet kent, kan ook niet leren van zijn fouten

wat heeft het dan voor nut naar de toekomst te kijken, als je toch dezelfde fouten blijft maken

er zijn idd belangrijker zaken om je druk over te maken dan dgk. hoe sneller het stopt hoe beter, maar dan niet met een beloning voor de acteurs van dgk. Stem tegen DGK, stem claire!

en als je er geen zin in hebt, dan ga je toch lekker naar huis ;)
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:00 schreef bard het volgende:
wie zijn verleden niet kent, kan ook niet leren van zijn fouten

wat heeft het dan voor nut naar de toekomst te kijken, als je toch dezelfde fouten blijft maken

er zijn idd belangrijker zaken om je druk over te maken dan dgk. hoe sneller het stopt hoe beter, maar dan niet met een beloning voor de acteurs van dgk. Stem tegen DGK, stem claire!

en als je er geen zin in hebt, dan ga je toch lekker naar huis ;)
ik heb het niet over mijn eigen verleden maar over de kooi, ik ga daar nu niet meer op in aangezien ik hier al de nodige shit over me heen heb gehad omdat ik mijn verleden er op gezet had.
Laten we het bij de kooi houden, ik denk dat we nu extra moeten genieten want voor we er erg in hebben is het voorbij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: amanda spreekt zich uit over claire,









0.0080749