BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Poll-Wie is schuldig als Huub verliest?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Poll: Wie is schuldig als Huub verliest?
  • John de Mol
  • Bridget Maasland
  • Daphne Bunskoek
  • Claire
  • Jaap
  • Amanda
  • Brian
  • Nowlive
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • Schuumkuh
     Schuumkuh - dinsdag 13 mei 2008 - 20:14   quote  deeplink  
    Is allemaal de schuld van Wilders hehe
    Merty@headliner
     Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 20:39   quote  deeplink  
    NOwfuckingoldlive.eu is schuldig hieraan
    Merty@headliner
     Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 20:40   quote  deeplink  
    Seya thanks ;-)
    Anne
     Anne - dinsdag 13 mei 2008 - 20:40   quote  deeplink  
    ehmm ik mis een optie...in de ogen van nowlive zal het zijn: all of the above ;-) maar in het echhie die van Huub zelf denk ik
    grissom
     grissom - dinsdag 13 mei 2008 - 20:42   quote  deeplink  
    Ik geef nowlive de schuld
    Mrs.B@headline
     Mrs.B@headline - dinsdag 13 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
    Inderdaad, Huub zelf had er ook bij moeten staan.
    trapper
     trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:33   quote  deeplink  
    ik mis huub zelf ook dus ik ga niet stemmen, vind het zijn eigen schuld
    Merty@headliner
     Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:33 schreef trapper het volgende:
    ik mis huub zelf ook dus ik ga niet stemmen, vind het zijn eigen schuld
    Trappertje kijk dan NOw-Fucking-Old-live staat voor Kikker en Kikker staat voor NOw-Fucking-Old-live dus is het zelfde
    bard
     bard - dinsdag 13 mei 2008 - 21:48   quote  deeplink  
    als claire maar wint, toch nog gerechtigheid
    trapper
     trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:35 schreef Merty@headliner het volgende:

    [..]

    Trappertje kijk dan NOw-Fucking-Old-live staat voor Kikker en Kikker staat voor NOw-Fucking-Old-live dus is het zelfde
    dat weet ik wel, maar ik vind dat huub het dan aan zichzelf te danken heeft zonder zijn uitspraken en praktijken hadden dat groepje fans ook niet zo door gedraait. Het is dus echt zijn eigen schuld,maar ik weet niet wie er uit gaat dat horen wij helaas donderdag pas.
    devil
     devil - dinsdag 13 mei 2008 - 22:32   quote  deeplink  
    nowlive en huub zijn 1
    dus nowlive
    suikertje
     suikertje - dinsdag 13 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
    ik geef clier de schuld dat is nu jammer ich zag telaat dat geenleven erbij stond.

    hobbits en hubisten een dikke vinger voor jullie
    ik hoop dat kikkertje eruit vliegt,dan ga ik 2 dagen feest vieren ole
    seya@headliner
     seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:40 schreef suikertje het volgende:
    ik geef clier de schuld dat is nu jammer ich zag telaat dat geenleven erbij stond.

    hobbits en hubisten een dikke vinger voor jullie
    ik hoop dat kikkertje eruit vliegt,dan ga ik 2 dagen feest vieren ole
    ik doe met je mee dan, polonaise !!
    Merty@headliner
     Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
    Is Caroline aanwezig vandaag iemand haar al online gezien????
    En Stacy ook vandaag niet online gezien zijn jullie er ??/

    -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Merty@headliner --
    draakje
     draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:07 schreef Merty@headliner het volgende:
    Is Caroline aanwezig vandaag iemand haar al online gezien????
    En Stacy ook vandaag niet online gezien zijn jullie er ??/
    Caroline had erge hoofdpijn.
    stacy1974
     stacy1974 - dinsdag 13 mei 2008 - 23:29   quote  deeplink  
    hallo wats geburt?
    staat rstr niet gevonden of ip klopt niet

    NIET VALSSPELEN . hahahahaha
    snap er niets van.
    stacy1974
     stacy1974 - dinsdag 13 mei 2008 - 23:31   quote  deeplink  
    ik geef nl de schuld. door al hun bemoeienissen en email en telefoontjes naar kranten en tv en tweede kamer.
    en zeker alles wat er de laatste dagen op nl gebeurt is.
    Merty@headliner
     Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
    Hey Draakje ik miste ze gewoon maar zag wel dat Stacy1974 er was maar wist niet dat Caroline door hoofdpijn er niet was hoop dat het snel over gaat

    -- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Merty@headliner --
    draakje
     draakje - woensdag 14 mei 2008 - 00:30   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 00:17 schreef Merty@headliner het volgende:
    Hey Draakje ik miste ze gewoon maar zag wel dat Stacy1974 er was maar wist niet dat Caroline door hoofdpijn er niet was hoop dat het snel over gaat
    Dat schreef ze vanmiddag.
    stacy1974
     stacy1974 - woensdag 14 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
    ik was er vandaag ook wel hoor. maar heb ook veel lol met mijn maatjes nu op msn over al die berichten van nl.
    Het is niet tegeloven hoe een man zoveel mensen gek kan krijgen.
    Merty@headliner
     Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 00:34   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 00:33 schreef stacy1974 het volgende:
    ik was er vandaag ook wel hoor. maar heb ook veel lol met mijn maatjes nu op msn over al die berichten van nl.
    Het is niet tegeloven hoe een man zoveel mensen gek kan krijgen.
    Ja dat verbaasd me dus ook echt niet normaal
    draakje
     draakje - woensdag 14 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
    Ik las vanavond bij Tien dat er iemand was die voor 1300 euro ging sms-en. Dat vind ik dus echt erg. Geef dat geld dan aan je kinderen of aan een goed doel.
    D®@Gøñ-L€€
     D®@Gøñ-L€€ - woensdag 14 mei 2008 - 01:14   quote  deeplink  
    1300 euro of 1300 smsjes?
    Die varkenskop Bram had ook 1500 smsjes gestuurd.
    aktionman
     aktionman - woensdag 14 mei 2008 - 01:27   quote  deeplink  
    Mis op die poll wel de naam van huubje, die heeft toch ook zich zelf te danken
    draakje
     draakje - woensdag 14 mei 2008 - 01:28   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 01:14 schreef Dragon@Lee het volgende:
    1300 euro of 1300 smsjes?
    Die varkenskop Bram had ook 1500 smsjes gestuurd.
    Nee, voor 1300 euro.
    Caroline
     Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 07:34   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 00:17 schreef Merty@headliner het volgende:
    Hey Draakje ik miste ze gewoon maar zag wel dat Stacy1974 er was maar wist niet dat Caroline door hoofdpijn er niet was hoop dat het snel over gaat
    Thnx, ben weer in het land van de levende hoor.
    Straks even weg voor nieuw gips en ik ben weer helemaal nieuw en klaar voor het forum.
    BTW ik heb mijn stem aan nowlive gegeven. Ik gun ze gewoon een stem hebben ze ook een keer een poll gewonnen.

    -- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Caroline --
    belle
     belle - woensdag 14 mei 2008 - 07:46   quote  deeplink  
    't zonnetje schijnt al,ff bakkie doen
    belle
     belle - woensdag 14 mei 2008 - 07:47   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 01:27 schreef aktionman het volgende:
    Mis op die poll wel de naam van huubje, die heeft toch ook zich zelf te danken
    eigen schuld dikke...
    Jacqueline_
     Jacqueline_ - woensdag 14 mei 2008 - 08:07   quote  deeplink  
    05-2008 19:23:42) Reageren

    Lid
    (Online)
    Posts: 510

    Als Nettie het recht neemt om de 20.000 leden van deze site gemeen te noemen , neem ik het recht om haar een trap na te geven zodat ze niet meer op staat.

    ! Ik
    zijn op nl echt gestoord dit mag blijven staan twee maatjes van mij geband en gooide echt alleen maar positieve berichten erop voor brian
    Jacqueline_
     Jacqueline_ - woensdag 14 mei 2008 - 08:09   quote  deeplink  
    chloe veel grover altijd aan vallen en echt grof geen ban
    de brian fans wel hoe zou dat nou komen????????????????
    Anne
     Anne - woensdag 14 mei 2008 - 08:31   quote  deeplink  
    ze zijn vergeten een huisregeltje op te noemen...ik ben te allen tijde voor Huub
    Bigfoot
     Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 08:50   quote  deeplink  
    Wat gaat NL in een gat vallen na 22 mei, daar blijft niets van over.

    Gister werd er nadat de streams op zwart gingen weer eens heel veel gescholden op de Brian Topic. Een Brian fan die zegt dat ze vind dat Brian moet winnen krijgt een ban. En zoals je al in voorgaande berichtjes leest de Chloe's van NL moegen alles............ Ik heb me voor genomen me daar niet meer druk over te maken, maar dat lukt me niet echt, hihi.

    Ook ik heb op NL gestemd, immers NL heeft schuld aan alles, hahahahaha
    Merty@headliner
     Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:19   quote  deeplink  
    Weetje wat ze doen daar bij nowfuckingoldlive ze maken zoveel accounts zodat die man op 20.000 leden komt maar zo stom dat er maar 890 mensen gebruik er van maken tja hoeveel er een ban heeft en hoeveel mensen er totaal geen gebruik van maken dat wilt sly dan niet toe geven en hij weigert om je account te verwijderen
    Ricky
     Ricky - woensdag 14 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
    Als die zogenaamde fans zich normaal gedragen hadden, en niet alles behalve huub kapot willen maken, had het volgens mij allemaal wel mee gevallen, maar omdat veel mensen een hekel aan lowlife hebben kost dit huub zijn kop.
    pauline
     pauline - woensdag 14 mei 2008 - 09:29   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:19 schreef Merty@headliner het volgende:
    Weetje wat ze doen daar bij nowfuckingoldlive ze maken zoveel accounts zodat die man op 20.000 leden komt maar zo stom dat er maar 890 mensen gebruik er van maken tja hoeveel er een ban heeft en hoeveel mensen er totaal geen gebruik van maken dat wilt sly dan niet toe geven en hij weigert om je account te verwijderen
    pure speculatie merty...
    Je weet niets van de opbouw en onderhoud van nowlive.
    Hou het aub bij headliner. Ik spuug ook geen gal omdat ik gebaned ben bij het forum van tien.. Het is hun eigen verantwoording toch? zullen we eens gaan proberen om het over de kooi te hebben ipv dat iedereen zijn tijd verdoet met verhalen die we allemaal al 1000 keer hebben gehoord!!
    Het verhaal wat je nu neerzet, is al door al je medeforummers ooit gezegt..
    seya@headliner
     seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:30   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:24 schreef Ricky het volgende:
    Als die zogenaamde fans zich normaal gedragen hadden, en niet alles behalve huub kapot willen maken, had het volgens mij allemaal wel mee gevallen, maar omdat veel mensen een hekel aan lowlife hebben kost dit huub zijn kop.
    Die mening ben ik ook toegedaan.
    Huub hoeft NL niet dankbaar te zijn.
    Er is alleen maar meer aversie tegen Huub ontstaan, door de negatieve uitlatingen jegens Amanda en Brian.
    Het feit dat eerlijke discussie onmogelijk wordt gemaakt, maakt dat ze een heel scheef beeld hebben geschetst.
    Die toch echt in het nadeel van huub werkt.
    Niet voor niets kwam er info voor Jaap/Amanda en Brian binnen over de sms bommetjes enzovoorts.
    Heel dom gedaan van ze, dommer dan Huub van ze verwacht heeft.
    Bigfoot
     Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 09:30   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:19 schreef Merty@headliner het volgende:
    Weetje wat ze doen daar bij nowfuckingoldlive ze maken zoveel accounts zodat die man op 20.000 leden komt maar zo stom dat er maar 890 mensen gebruik er van maken tja hoeveel er een ban heeft en hoeveel mensen er totaal geen gebruik van maken dat wilt sly dan niet toe geven en hij weigert om je account te verwijderen
    ja hij kan stoer doen over die 20.000 leden maar die heeft hij allang niet meer. Gemiddeld zijn er 700 mensen online, daarvan zijn er een heleboel die alleen lezen en verder nergens aan meedoen. Van die 700 is naar mijn mening ook een groot deel geen fan van Huub maar van een andere miljonair, de reden dan ook dat ze daar niks plaatsen. Bang voor de allom gevreesde BAN. Gister zaten er ineens ruim 1300 leden online, tja dat is dan ook omdat het spannend is. Al zouden die 1300 leden allemaal fan van Huub zijn, dan heeft Brian niets te vrezen. Immers er zijn gemiddeld meer dan 300.000 kijkers op tv............. Dus zoals ik al zei NL gaat flink op hun bek en wie krijgt de schuld ????? Ach stom van mij een retorische vraag.....
    seya@headliner
     seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:29 schreef pauline@nowlive het volgende:

    [..]

    pure speculatie merty...
    Je weet niets van de opbouw en onderhoud van nowlive.
    Hou het aub bij headliner. Ik spuug ook geen gal omdat ik gebaned ben bij het forum van tien.. Het is hun eigen verantwoording toch? zullen we eens gaan proberen om het over de kooi te hebben ipv dat iedereen zijn tijd verdoet met verhalen die we allemaal al 1000 keer hebben gehoord!!
    Het verhaal wat je nu neerzet, is al door al je medeforummers ooit gezegt..
    'Pauline' je mag van ons alles hier neerknallen wat je wilt, maar ga hier niet ook je regeltjes stellen!
    Iedereen is vrij om te zeggen over wie en wat dan ook.
    Of ga je tegen Merty ook al een rechtszaak aanspannen?
    Ik word kotsbeu van jou, ga lekker op je radiozendertje je gal spuwen! Alwaar je niemand laat uitspreken.
    De druiven zijn zuur he?
    Merty@headliner
     Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:46   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:29 schreef pauline@nowlive het volgende:

    [..]

    pure speculatie merty...
    Je weet niets van de opbouw en onderhoud van nowlive.
    Hou het aub bij headliner. Ik spuug ook geen gal omdat ik gebaned ben bij het forum van tien.. Het is hun eigen verantwoording toch? zullen we eens gaan proberen om het over de kooi te hebben ipv dat iedereen zijn tijd verdoet met verhalen die we allemaal al 1000 keer hebben gehoord!!
    Het verhaal wat je nu neerzet, is al door al je medeforummers ooit gezegt..
    Hey Paulientje is er weer goed geslapen naar die aanval van Frans06 .
    Ik bedoel je hebt het hier over dat ik me bezig moet houden met headliner maar laten we eerlijk zijn die aanval dat frans06 jou een ban heeft gegeven en dan jij weer naar frans06 aprart he .Je mag gerust weten ik heb zo hard om dit gelachen wie zet wie hier nou voor schut twee nowfuckinglive leden vallen elkaar aan is toch een GILLER
    En even voor alle duidelijkheid ik schrijf wat ik wil al zet ik het duizend keer hier neer dan lees je er maar overheen zou het je lukken kan je dat nee.
    HEt is gewoon aan deze reactie van jou te zien dat je het niet uit kan staan dat ik het daar over heb en dat ik gelijk heb. En dat is mijn mening en als het jou niet bevalt Paulientje dan is dat jou probleem en moet je er maar zien mee te leven
    Je zei dat jou Meester toch ook weer hier zou komen om vragen te beantwoorden waar is hij waar blijjft hij?
    johan13
     johan13 - woensdag 14 mei 2008 - 09:50   quote  deeplink  
    laat hem daar aub blijven
    Bigfoot
     Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:50 schreef johan13 het volgende:
    laat hem daar aub blijven
    Helemaal mee eens.........
    Jacqueline_
     Jacqueline_ - woensdag 14 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
    aub bespaar me laat hem bij zijn sekte blijven die hij wel lan manipuleren hier lukt dat niet haha
    pauline kansloze streamer go home
    SHA@VCH
     SHA@VCH - woensdag 14 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
    Ik ben zelf ingeschreven bij NL maar ik ben geen huub fans!! Ik kies boven alles Amanda want zij is echt een underdog en daarna Brian. Was eens een Brian fan maar doordat hij elke keer alleen Huub ziet als tegenstander ben ik verander voor Amanda.
    Bij NL lees ik alleen en doe niks meer maar er moet wel gezegd dat het is duidelijk voor iedereen dat het een Huub site is. Ze kunnen schreeuwen dat se transparent zijn en neutral maar dat is fucking niet waar. Je kunt niks zeggen over hun kaboutertje want anders krijg je een ban.
    yvonne
     yvonne - woensdag 14 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:19 schreef Merty@headliner het volgende:
    Weetje wat ze doen daar bij nowfuckingoldlive ze maken zoveel accounts zodat die man op 20.000 leden komt maar zo stom dat er maar 890 mensen gebruik er van maken tja hoeveel er een ban heeft en hoeveel mensen er totaal geen gebruik van maken dat wilt sly dan niet toe geven en hij weigert om je account te verwijderen
    weet je wat ook zo leuk is, `s morgens om een uur of half 9 zijn er mss 60 leden on line, kijk je 5 minuten later, dan zijn het er ineens 100 meer, en ik weet dat er met de ledenteller geknoeid word, (iig kan worden geknoeid), ben daar zowat een jaar mod geweest, dus ik weet wel wat van het reilen en zeilen bij geen leven
    Merty@headliner
     Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 12:04 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    weet je wat ook zo leuk is, `s morgens om een uur of half 9 zijn er mss 60 leden on line, kijk je 5 minuten later, dan zijn het er ineens 100 meer, en ik weet dat er met de ledenteller geknoeid word, (iig kan worden geknoeid), ben daar zowat een jaar mod geweest, dus ik weet wel wat van het reilen en zeilen bij geen leven
    Dus dat Yvonne

    Ik keek gisteren avond naar nieuwe leden dat was 45 later zeg maar een kwartier daarna was het in ene over de 100 raar he
    Boudewijn
     Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 12:13   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 09:29 schreef pauline@nowlive het volgende:

    [..]

    pure speculatie merty...
    toevallig 'WEET' ik dat er ruim 7800 accounts tussen die 20.000 zitten waarvan men zelfs nog nooit is ingelogd geweest!
    yvonne
     yvonne - woensdag 14 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
    hihi, de site waar ik nu bij zit, heeft het een keer voor de gein gedaan, en het is zowat hetzelfde script, is alleen een beetje mee geknoeid door slabak en consorten, maar idd, ze deed het ff, en er waren ineen 300 mensen on line, ipv 10, whahahahahahaha
    yvonne
     yvonne - woensdag 14 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 - 12:13 schreef Boudewijn het volgende:

    [..]

    toevallig 'WEET' ik dat er ruim 7800 accounts tussen die 20.000 zitten waarvan men zelfs nog nooit is ingelogd geweest!
    klopt als een bus, ou je zo een lijst kunnen sturen
    yvonne
     yvonne - woensdag 14 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
    ou=zou

    Plaats een reactie:
     Je naam (of nickname) (verplicht)
     Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
     Vul de volgende code hier in: 5935
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
    Headliner: GoudenKooi Nieuws
    Plaats een nieuw antwoord  

    Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Poll-Wie is schuldig als Huub verliest?









    0.0077750