BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Dronken Amanda maakt ruzie met Lieke en woeste Huub komt aanstormen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 03:01   quote  deeplink  
Gouwe Ouwe Video: Dronken Amanda maakt ruzie met Lieke en woeste Huub komt aanstormen (2007-10-31)

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 03:33   quote  deeplink  
je kunt zeggen wat je wilt, maar ten tijden van Lieke waren de beste tijden van DGK
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 14 mei 2008 - 04:12   quote  deeplink  
En Natasia
italiangirl
 italiangirl - woensdag 14 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Als je dan toch gouwe ouwe aan het plaatsen ben, plaats er dan ook een van WOESTE Brian en een TERROR Jaap momentje a.u.b.??
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 17:33   quote  deeplink  
echt een gesprek op hoog niveau van die dronken tor met d'r vissenwijvenstem. ouwe heks is het. Wat een walgelijk wijf met d'r vieze ongewassen lijf.
stevi0
 stevi0 - woensdag 14 mei 2008 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 17:33 schreef lidsektenowlive het volgende:
echt een gesprek op hoog niveau van die dronken tor met d'r vissenwijvenstem. ouwe heks is het. Wat een walgelijk wijf met d'r vieze ongewassen lijf.

Spreek voor jezelf, want ik ruik je hier. Beetje narcistisch eigengereid luchtje.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 17:44 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, want ik ruik je hier. Beetje narcistisch eigengereid luchtje.
O dat ruik ik, dat rook ik ook altijd bij NL nu weet ik wat het is...............Thanks
ilse
 ilse - woensdag 14 mei 2008 - 18:19   quote  deeplink  
nou ik moet zeggen,nu vind ik amanda wel leuk,maar toen??toen had ze van mij allang een beuk gehad,dronken of niet doe gewoon normaal,toen vond ik haar wel irritant hoor!lieke was verbaal wel 20keer zo sterker.
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 18:19 schreef ilse het volgende:
nou ik moet zeggen,nu vind ik amanda wel leuk,maar toen??toen had ze van mij allang een beuk gehad,dronken of niet doe gewoon normaal,toen vond ik haar wel irritant hoor!lieke was verbaal wel 20keer zo sterker.
Ik vond Amanda leuk toen ze Huub met koffie gooide. Ik was gewoon jaloers op haar.
stevi0
 stevi0 - woensdag 14 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Ja, zo sterk dat ze het jurkje van Amanda moest pikken.
En wie had er gelijk; Lieke bleek inderdaad niets met Huub te hebben.
En hoe die agressieve kabouter dan weer aangestoven komt. Wat een zwaar compenserend sukkeltje blijft het toch. Zal vroeger wel veel geplaagd zijn op school.
frans-06
 frans-06 - donderdag 15 mei 2008 - 06:42   quote  deeplink  
stelletje asocialen over een moeder gesproken wat is jou ouwemoer amanda?en rat is dit respect? wat jij vertoont jij bent zo nagemaakt niet te geloven jij hebt ook geen echte relatie,zodra jullie de gouden kooi verlaten word amanda ook gedumpt,maar dat besef heeft zij niet stomme doos,netty heeft maar een schoondochter dat is tamara!!!!!!!!!!!!!!!
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 06:49   quote  deeplink  
Ben jij Tamara, frans? Ik bedoel maar, dan kunnen we je plaatsen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Dronken Amanda maakt ruzie met Lieke en woeste Huub komt aanstormen









0.0076119