BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Ruzie Brian en Amanda om Brian's ex Tamara

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 03:10   quote  deeplink  
Gouwe Ouwe Video: Ruzie Brian en Amanda om Brian's ex Tamara (2007-07-09)

Vanavond zou Tamara, Brians ex, langskomen, maar de Antilliaan heeft besloten om die afspraak af te bellen op zeer dringend verzoek van Amanda. Vandaag krijgt Brian een brief van Tamara en ook dat zint Amanda totaal niet!

deel 1:



deel 2:

D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 14 mei 2008 - 04:29   quote  deeplink  
Amanda die kan ook niet eens iemand laten uitpraten zeg.
belle
 belle - woensdag 14 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
amanda houdt lang vast aan emoties. liefde woede enzo. daar wordt ze dan onredelijk in. waar ik me toen aan stoorde was dat ze grote ruzie met huub had en dan de hele dag om sigaretjes en vuur zat te bedelen bij hem.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Wanneer was dit eigenlijk? Ik geloof toch dat Amanda wel veanderd is sedert die tijd en zeker een stuk zelfverzekerder is geworden.
Okee ik zie de datum, ja dan heeft ze nu een stuk meer zelfvertrouwen gekregen. Leuk om te zien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door seya@headliner --
ilse
 ilse - woensdag 14 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
ja maar waat??die braín kan je me uitlaten praten,of ga je me fucking!!!zo had het tegen mij moeten zeggen..!Er is geen enkele jongen die zo tegen mij praat hoor...hoord ook niet.
djen
 djen - woensdag 14 mei 2008 - 18:49   quote  deeplink  
wil ook dat moment nog eens terug zien waar huub bij nadia haar slipje uit wil trekken ik weet nog dat ik zo boos werd
ilse
 ilse - woensdag 14 mei 2008 - 18:50   quote  deeplink  
ja precies dat soort dingen,dan mag je voor jezelf opkomen toch?ook zoiets ja.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 14 mei 2008 - 20:27   quote  deeplink  
Is het waar dat we tot de 22e geen streams meer krijgen, kan iemand mij dat vertellen. Dus alleen morgenavond?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 20:27 schreef lisbeth het volgende:
Is het waar dat we tot de 22e geen streams meer krijgen, kan iemand mij dat vertellen. Dus alleen morgenavond?
vanaf morgen 22:30 weer wel streams, maar misschien de vanaf volgende week dinsdag weer niet....
Jeha
 Jeha - woensdag 14 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Boudewijn

ik heb mij afgemeld voor up-date email. ik krijg de melding dat ik mij afgemeld heb, maar toch krijg ik de hele dag door meer dan 500 update.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 20:37 schreef Jeha het volgende:
Boudewijn

ik heb mij afgemeld voor up-date email. ik krijg de melding dat ik mij afgemeld heb, maar toch krijg ik de hele dag door meer dan 500 update.
het afmelden gaat per topic, het aanpassen (verbeteren) van dit systeem zal helaas niet voor volgende week klaar zijn...
Jeha
 Jeha - woensdag 14 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
Ben ik mooi klaar mee, 144 mails in 1 uur???Gebruik mijn Laptop ook zakelijk. Is er verder niets aan te doen Boudewijn? Jenny.
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 20:43 schreef Jeha het volgende:
Ben ik mooi klaar mee, 144 mails in 1 uur???Gebruik mijn Laptop ook zakelijk. Is er verder niets aan te doen Boudewijn? Jenny.
Je afmelden via de mail (1x per topic)en verder bij elke post het vakje uitvinken.
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 14 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Mannie doe niet brutaal zei parabrother tegen zijn slavinnetje... hahahaha ... waar haalde Amanda het Spaanse lef vandaan om zo ontzettend brutaal de doen tegen Brian.
Tsjongejonge ... dit is echt een lachtertje.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 20:43 schreef Jeha het volgende:
Ben ik mooi klaar mee, 144 mails in 1 uur???Gebruik mijn Laptop ook zakelijk. Is er verder niets aan te doen Boudewijn? Jenny.
niet vergeten het vinkje 'Abonneer op dit topic, je ontvangt bij een reactie een e-mail' uit te zetten...

Maar beter is in je mail programma een filter in te stellen die deze mailtjes in een aparte map zet.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 14 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Dank je wel Boudewijn. Nog iets nu je toch hier bent, ben jij er ook als BB begint?
Jeha
 Jeha - woensdag 14 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Heb ik gedaan Boudewijn. het vinkje zet ik steeds uit.Afmelden via de mail al tig keren gedaan. Ga maar weer een filter instellen. Wacht af wat er over een week gaat gebeuren. Prettige avond verder. en jij ook Draakje
frans-06
 frans-06 - donderdag 15 mei 2008 - 07:09   quote  deeplink  
amanda je denkt dat jij een relatie hebt? hij kiest toch voor zijn tamara,ook na de kooi jij begrijpt het totaal niet het dringt niet tot jou door
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 07:09 schreef frans-06 het volgende:
amanda je denkt dat jij een relatie hebt? hij kiest toch voor zijn tamara,ook na de kooi jij begrijpt het totaal niet het dringt niet tot jou door
Dat domme blondje heet Claire hoor.
mezelf
 mezelf - donderdag 15 mei 2008 - 14:45   quote  deeplink  
wat een para kwal hoe kun je daar toch een positieve reactie op geven mijn god Bridget Maasland kik jij hier ook op Jaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaan
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 20:53 schreef lisbeth het volgende:
Dank je wel Boudewijn. Nog iets nu je toch hier bent, ben jij er ook als BB begint?
Boudewijn heeft voor de nieuwe BB al een forum gemaakt.

http://forum.headliner.nl/gr-15/
lisbeth
 lisbeth - donderdag 15 mei 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Dank je Caroline dat is weer een zorg minder. hahahahahahaha
Allemaal veel sterkte en héél véél succes vanavond.
tijgertjee
 tijgertjee - vrijdag 16 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
die brain en amanda passen niet bij elkaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Ruzie Brian en Amanda om Brian's ex Tamara









0.0121750