BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 03:06   quote  deeplink  
Ik kan niet slapen vannacht. Ik weet niet of het door de warmte komt of door de spanning, maar ik ben nog steeds wakker.

En tegen mijn zin verschenen de vijf bewoners voor mijn geestesoog.

Amanda: grote mond, klein hartje. Ik ken dat wel, kom zelf ook uit Amsterdam. Je moet hier wel een grote mond hebben, anders kom je nergens. Het mooie van Amanda vind ik dat ze nog eenvoudig blij te maken is. Geef haar iets roze ...

Claire: verwend meisje. Altijd beschermd. Weet niets van wat er in de wereld te koop is. Denk dat Huub haar dumpt omdat er gewoon weinig plezier aan te beleven valt.

Jaap: heel slim ventje. Had waarschijnlijk bij binnenkomst zijn script al klaar. Maakt een goede kans als hij zichzelf blijft.

Brian: heeft het zelfvertrouwen dat Huub ontbeert. Is veel te driftig, maar werkt daaraan. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij na de kooi bij Amanda blijft, maar ik hoop het wel. Brian is een macho die zijn uiterste best doet dat te verbloemen.

Als laatste: onze Huub. Irri. Vals. Erotomaan. Niet helemaal lekker in de bovenkamer. Hitler-sympathieen. Demagoog. Heeft een heel forum aan zijn voeten weten te krijgen.

Dit is mijn bescheiden mening. Hopelijk vullen jullie het aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 03:28   quote  deeplink  
Ik ben het met je mening eens over de bewoners met als aanvulling dat ik denk dat Jaap zich als enige na de kooi goed kan profileren en dat na wat opstartproblemen zijn internet show best goed gaat lukken. Mits hij niet met de verkeerde personen in zee gaat! (waaronder een Huub die alle aandacht naar zichzelf zal trekken en verder niets extras zal toevoegen)

Ik moet wel zeggen dat Talpa dit geen-streams-voor-3-dagen erg goed geregiseerd heeft want niets en niemand zal mij vanavond om half 10 ervan kunnen weerhouden om een al allang opgenomen reality show uitzending te bekijken!

En nooit eerder zat ik zo in spanning over wie eruit gestemd zal worden in deze halve(!) finale! Met een Jaap als de persoon die met zijn keuze de beslissing kan bepalen waarbij juist bij hem totaal geen pijl op te trekken is over welke keuze hij nou gaat maken...

Een Idols finale bekijk ik ook graag en ik vondt het best klote dat Nathalie de laatste editie niet gewonnen had maar een uur later boeide het me niet zoveel meer. Heel anders zal het vanavond zijn als Brian en niet Huub eruit zal moeten ook al zegt mijn verstand dat Claire eigenlijk zal moeten vertrekken (om duidelijke redenen). Brian, Amanda of Jaap eruit en ik zal zeker weten tot volgende week donderdag avond heel chagrijnig blijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 03:38   quote  deeplink  
Dit was een hele stomme post en die heb ik weggehaald. Lekker puh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje --
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 03:46   quote  deeplink  
Ik zal wel een teleurstellig voelen als Huub of Claire zou winnen. Met Huub zou ik zoiets hebben waar gaat het naartoe in Nederland, hoe kunnen mensen hem als een idool zien. In mijn ogen ben je fan van iemand als je het meest met diegene kan identificeren (hoeveel Huubjes hebben wij dan in Nederland) of als je iemand als rolmodel ziet (net zo eng).
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 03:46 schreef Caroline het volgende:
Ik zal wel een teleurstellig voelen als Huub of Claire zou winnen. Met Huub zou ik zoiets hebben waar gaat het naartoe in Nederland, hoe kunnen mensen hem als een idool zien. In mijn ogen ben je fan van iemand als je het meest met diegene kan identificeren (hoeveel Huubjes hebben wij dan in Nederland) of als je iemand als rolmodel ziet (net zo eng).
Heej Caro! En om je eerlijk de waarheid te zeggen: ik vereenzelvig me met niemand. Ik zou niemand toelaten tot mijn vriendenkring. Maar ... Huub zeker niet, dat stuk venijn.
Met Jaap, Amanda en Brian zou ik nog wel eens willen praten, maar het echtpaar ...
Is dat teiltje nou nog niet klaar?
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 04:04   quote  deeplink  
Hoihoi. Maar jij bent ook geen die hard fan. Maar als je ziet dat sommige fans met dezelfde woorden als hun idool spreken dan lijkt me daar wel een connectie te zitten.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 15 mei 2008 - 04:05   quote  deeplink  
Ik zal ook heel chagarijnig zijn als 1 van de 3 eruit vliegt. Vooral als brain eruit vliegt, dan is het wel zeker dat Huub het gaat winnen. Ik zat al 2 dagen rond te surfen op internet, of er misschien iets is uitgelekt, wie op de halve finale weggestemd werd. Tot op heden niks nada nopes nénté wat gevonden! Dan moet het zo maar zijn, dat we morgenavond om 21.30u, vast genageld voor de buis moeten gaan zitten, want dit is waar we op zaten te wachten De halve finale, na 2 dagen lang geen live streams gezien te hebben!

De bewoners....
Amanda...pittig tante, grote mond, lief, aardig.
Jaap.....veel humor, intelligent ventje, moeilijk in te schatten.
Claire...weinig over te zeggen, in de 4 maanden alleen maar lui, kan niks doet niks.
Brain....coole kikker, kan heel aardig/lief zijn.
Huub.....irritant ventje, speelt met z'n leven, onbeschoft, respectloos, mooie praatjes waar hij mensen kan manipuleren, kapsones, stoer, snel opgefokt.

We zullen wel zien wie er vanavond eruit vliegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 04:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:04 schreef Caroline het volgende:
Hoihoi. Maar jij bent ook geen die hard fan. Maar als je ziet dat sommige fans met dezelfde woorden als hun idool spreken dan lijkt me daar wel een connectie te zitten.
Hoe bedoel je?
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 04:09   quote  deeplink  
Amanda: Een heerlijk meid, die niet op haar bekkie gevallen is, soms stront eigewijs, maar daar zie ik ook vaak de humor van in. Alleen als ze te veel gedronken heeft hou ik nog steeds mijn hart vast. hihihi Ze is een gevoelsmens en weet ondanks haar luxe leven, alle kleine dingetjes te waarderen. Zij komt er wel, ik ben er van overtuigd dat die twee er voor gaan in de buitenwereld, ze zijn stapel gek op elkaar, ik hoop alleen dat ze alle obstakels in het gewone leven aan kunnen. Want ze zullen wat aandacht gaan krijgen zeg. Meid heel veel plezier buiten geniet van je mama en je zussen en je schoonfamilie. Want dat zijn de mensen die echt om je geven, al heeft dat moeten groeien en zegt een bepaald gedeelte van streamend Nederland dat het niet zo is. Ik hoop je ooit te zien in een mooie Sissi jurk met Brian aan je zijde, dat die wens ooit mag uit komen.

Claire: Een aardig meisje, maar totaal niet op haar plek in de kooi, zij zou een goeie geweest zijn voor de nieuwe BB. Maar niet voor dit programma, ze heeft het gewoon niet en ik kan nog steeds niet begrijpen dat ze in alles trapt van Huub. Dit meisje verdient een man die haar niet zo manipuleert. Zelfs haar familie keuren alles goed, voor het TV moment van hun dochter. Haar vader is een naar mannetje, zoals ik hem zie, hij praat tegen Claire of ze een puber is en lijkt me ook zeer dominant. Haar moeder is net zo een schat als Claire kan zijn, die heeft ook niks te vertellen thuis, ik heb haar 1 keer zien lachen op de trouwdag. Ze moet kapot zijn gegaan van binnen.

Jaap: In het begin erg stil en wist niet wat er van die man moest komen, tot hij los kwam. Toentertijd vond ik hem eng en gevaarlijk, die man is zo een goede acteur, daar hoor je hem nooit over om acteur te worden. Maar dit programma is hem op het lijf geschreven. Ik heb hem wel verschrikkelijk gevonden hoe handtastelijk hij was bij vrouwen die nee zeiden, zoals de groupies. Dat vond ik een groot minpunt van hem. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat hij Huub heeft laten gaan, dan heeft hij nog een kans. Maar wordt dit het niet, dan komt hij er wel op internet of in televisieland. Een grote beer met een klein hartje, de laatste keer samen met Cora in de tuin vond ik hem zo klein. Heel mooi om te zien dat die liefde toch echt is op hun manier.

Brian: Een man die zijn hart op de goede plek heeft zitten, hij is ook een man die veel fouten heeft gemaakt in de kooi. Maar hij is ook een man die probeert te leren van zijn fouten. Al geeft hij dat maar schoorvoetend toe. Dat vind ik een minpunt aan hem, laat je mannelijkheid ook zien door eerder toe te geven als je fout zit. Zelfs zijn moeder heeft hem vaak streng toegesproken of geschreven dat hij dingen niet kan doen. Dan was hij op dat moment weer eens gepikeerd, maar hij deed er later wel wat mee. Hij is ook een gevoelsmens en kan slecht tegen onrechtvaardigheid, hij is daar vaak aan onderdoor gegaan in de kooi. Brian wordt omschreven als een agressief mannetje, kan hij ook zijn. Maar wat ik nog wel eens een keer duidelijk wil maken, in bijna alle filmpjes die ik gezien heb met ruzie's met Huub. Is Huub de persoon die bijna elke keer de aanval nam en Brian de persoon die zich kon beheersen en er vaak voor weg liep en Huub er toch weer achter aan ging. Om hem zo ver te krijgen dat Brian de fout in ging. Ik had Huub al lang een stomp op zijn bek gegeven en ik ben helemaal niet agressief aan gelegd. Brian je bent een topper, wat de meeste ook over je zeggen, je weet, je fans, familie, vriendin en vrienden te waarderen. Altijd respect getoont naar mensen die te gast waren, zolang ze ook respect naar jou toonde. Je hebt veel geleerd, maar je blijft door leren tot je laatste zucht in het leven. Ik hoop echt dat Manny je meisje voor het leven is en dat je toch ooit eens overstag gaat om haar ten huwelijk te vragen. Maar geniet eerst van elkaar en alle mooie dingen die komen gaan.

Huub: Tja Huub een klein mannetje met een grote bek maar ook met een klein hartje. Helaas zie ik al heel lang dat hartje bijna niet meer. Je bent veel te diep in het spel gaan zitten en hebt je zelf verloochend in het spel. Om mensen zo kapot te maken, het ergste vind ik dat je alles vrijpleit met het excuus, alles voor de winst. Hoe jij Lieke behandeld hebt is bij de ratten af, jij die zogenaamd van haar hield. Je verwijt Lieke nu dat ze nooit om je gegeven heeft, zij heeft juist laten zien dat ze heel veel om je gaf. Maar jij hebt haar gebroken met al je leugens en manipulaties, vooral onder de dekens. Je heb altijd geroepen dat je de verhalen niet geloofde, totdat ze klaar met je was, toen bleek alles toch waar te zijn. Je zegt alles te doen voor het spel, is je goedrecht. Maar waarom Lieke nog een trap nageven na zo veel maanden, met leugens en verdraaiingen. Je bent een levensgevaarlijk mannetje, die zelf niet in ziet dat je mensen zo manipuleert en je zelf blijft zien als een eerlijk persoon. Dat maakt je eng en onoprecht, ik vind je een mooie verteller en ik heb ook om je gelachen. Maar dat gelach is al heel lang geleden. Zonde, doodzonde dat je je zelf zo verkocht hebt voor een TV programma, jij bent voor mij de echte hoer van de kooi. Ik hoop oprecht dat je er morgen uit gaat, want dat ego van jou heeft een flinke opdoffer nodig.

Dit is mijn bescheidden mening, wie volgt zou draakje zeggen. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Kim --
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 04:13   quote  deeplink  
he hallo ook weer uit bed nou mensen ik wel gedroomt heb ik er van het was zo,n warboel daar in de kooi huub moest weg en met clair was er iets aan de had weet het allemaal niet meer maar weet wel het was een warboel in mijn hooft plus kwam er nog bij dat er filnke discuddies bij waren en alleen kan ik me nu nog terug halen dat amanda heel de boel bij elkaar lachten dus ben benieuwd vanavond hoop wel dat het eerste uitkomt en huub weg moet en wat er met clair is gebeurd
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 15 mei 2008 - 04:14   quote  deeplink  
Kim, mooi gezegd over Huub!
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 04:19   quote  deeplink  
Dragon@lee, hihihihihi, alleen van Huub!!!!!!. Nee, maar bedoel je daar mee dat je het met de rest niet eens bent, wil ik weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Kim --
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 04:20   quote  deeplink  
Wilde ik net zeggen. Je hebt ze allemaal goed omschreven
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 15 mei 2008 - 04:22   quote  deeplink  
Tuurlijk Kim, de rest ben ik ook mee eens. Maar waarom ik alleen wat zei over Huub, is omdat ik hem ECHT irri vind en jij heeft het allemaal mooi opgeschreven. ;-)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 15 mei 2008 - 04:23   quote  deeplink  
Caroo...ssssssst ;-)
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 04:23   quote  deeplink  
Kim als het uitkomt wat ik allemaal droomden is hij weg vanavond laten we het hopen want ook heb ik gehoort dat zijn aanhang ook met mike temaken heeft en die ruzie dit weekend in zonnedaal ook als het allemaal waar is mad hij niets winnen als die achterban al zo bezich zijn zo ze zeggen en hij blijft vanavond vind ik het niet normaal er zijn mensen bij die 1300 euro hebben gespaart om te stemmen maar het ergste vind ik dat er mensen bij zijn die de kinderbijslag van de kinderen er in april voor weg hebben gezet niet normaal
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 04:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:09 schreef Kim het volgende:hem zo klein. Heel mooi om te zien dat die liefde toch echt is op hun manier.Huub: Zonde, doodzonde dat je je zelf zo verkocht hebt voor een TV programma, jij bent voor mij de echte hoer van de kooi. Ik hoop oprecht dat je er morgen uit gaat, want dat ego van jou heeft een flinke opdoffer nodig.Dit is mijn bescheidden mening, wie volgt zou draakje zeggen. ;)
Tuurlijk ga ik je ff quoten, maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik een stukje tekst weghaal. Anders wordt het zo druk hier.
Ik ben gewoon bang voor mensen als Huub. Nu zullen zijn fans ongetwijfeld zeggen dat dat moet. Maar dat is niet waar. Ik ben een "beroemde Nederlander" geworden zonder te neuken, te slijmen of ruzie te trappen.

Misschien kan Huup gewoon niets?
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:23 schreef Dragon@Lee het volgende:
Caroo...ssssssst ;-)
ik zeg altijd tsssssssssss ;)
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 04:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Tuurlijk ga ik je ff quoten, maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik een stukje tekst weghaal. Anders wordt het zo druk hier.
Ik ben gewoon bang voor mensen als Huub. Nu zullen zijn fans ongetwijfeld zeggen dat dat moet. Maar dat is niet waar. Ik ben een "beroemde Nederlander" geworden zonder te neuken, te slijmen of ruzie te trappen.

Misschien kan Huup gewoon niets?
Ja jij schrijft boeken he? Ben benieuwd welke want ik "vreet" boeken. Dan zou ik je moeten kennen.
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 04:33   quote  deeplink  
Ik wil 1 ding zeggen over Mikey, hij is in eerste instantie niet weg gegaan door dreigementen naar hem. Hij heeft toen echt de foute beslissing genomen, om naar zijn moeder te gaan zonder na te denken en ontslag te nemen. Later is er wel naar boven gekomen, dat er daar ook weer Huubfans naar toe hebben gemaild, gebelt en geschreven. Dat had de eigenaaar nooit verwacht toen hij Mikey deze kans gaf. Dat er een paar maloten bij zaten die dit soort dingen deden. Laten we wel wezen het zijn er maar een paar hé die het elke keer doen. Dat is net als in een voetbalstadion waar rellen uitbreken dat is oo maar 5 % van de aanwezige. Maar het neemt wel enge vormen aan. En ook al sprak ik hier net niet zo positief over Huub. Ik kan niet geloven dat Huub hier blij van wordt als hij hoort dat het zijn fans waren. Dan zal hij ook uitspreken dat zij geen fans zijn, maar gestoorde mensen die de realiteit niet meer onder ogen kunnen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Kim --
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 04:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 03:46 schreef Caroline het volgende:
Ik zal wel een teleurstellig voelen als Huub of Claire zou winnen. Met Huub zou ik zoiets hebben waar gaat het naartoe in Nederland, hoe kunnen mensen hem als een idool zien. In mijn ogen ben je fan van iemand als je het meest met diegene kan identificeren (hoeveel Huubjes hebben wij dan in Nederland) of als je iemand als rolmodel ziet (net zo eng).
Maar dat zal ook niet gebeuren Caroline, en precies om de reden die jij geeft. Zo stom is Nederland niet.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 04:40   quote  deeplink  
ja dat zou een goeie zijn huub met zijn aanhag in een voetbal veld opsluiten en dan kijken als er echt weer gevoetbalt moet worden hoeveel vrienden hij nog over heeft met zijn grote bek iedereen heeft ie gek gemaakt en vlak joris en ben ook niet uit die zaten dinsdag nacht achter de msn van die kikker dat de mensen dachten dat huub thuiszat hoop dat het dan vanacht donderdag dus echt is dat hij thuis zit
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 04:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:31 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ja jij schrijft boeken he? Ben benieuwd welke want ik "vreet" boeken. Dan zou ik je moeten kennen.
Zou kunnen. Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik hier geen namen of titels ga noemen. Daar zouden de Hubisten alleen maar misbruik van maken en daar zou mijn uitgever niet blij mee zijn.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 04:46   quote  deeplink  
WIE HOPEN JULLIE ALLEMAAL ERUIT IS EN WIE DE KOOI WINT
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 04:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:38 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar dat zal ook niet gebeuren Caroline, en precies om de reden die jij geeft. Zo stom is Nederland niet.
Ik weet het niet, Draakje.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 04:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:48 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik weet het niet, Draakje.
Sorry, Caroline! HIer stond iers onder, maar ik weet niet meer wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje --
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 04:55   quote  deeplink  
Misschien kan Huup gewoon niets?
Hij kan genoeg, maar gebruikt het totaal verkeerd,gggrrr. Ik wil nog iets zeggen, Huub verwijt Amanda en Brian steeds dat ze niet meer kunnen relativeren. Dat ze het spel te veel vermengen met hun gevoelens. Maar wie is de persoon die bijna dagelijk Brian iets wenst wat je je ergste vijand nog niet wenst... tadaaa Huubje. Maar ja Brian kan niet relativeren en wie is de persoon die elke keer zijn agressie niet de baas is.... tadaaa Huubje barbatruck.
Dus laten de Huubisten net als andere mensen het wel vaak doen over hun favo. Hun hand in eigen boezem steken en na denken wat hun Huubje doet.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik bedoel ze willen niet alleen lijken op Huub maar ze willen Huub zijn.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 15 mei 2008 - 06:59   quote  deeplink  
Als Huub wint mogen ze hem weldegelijk opsluiten a: voor onze veiligheid en b[ voor zijn eigen veiligheid want als je nu de filmpjes terug ziet is het toch te ziekelijk voor woorden wat hij allemaal geflikt heeft? Volgens mij weet Palma meer die loopt zo overdreven aardig te doen naar Huub toe en hij naar haar. Het zou afschuwelijk zijn, de gedachte alleen al krijg ik het benauwd van. Wel hoop ik dat het sparren nog even doorgaat. Ga er voor Brian, je kan het,
Stem op 5656 voor Japio, Amanda of Brian.
beka
 beka - donderdag 15 mei 2008 - 08:33   quote  deeplink  
Dit is tenminste eerlijk je mening kunnen en mogen geven op een forum!!! Beter dan dat nowlive gebeuren want die hebben maar 1 mening...
Amanda: meisje met pit en idd een grote mond maar een heel klein hartje! Recht door zee en probeert in alle commotie lekker zichzelf te blijven.
Brian: Soms iets TE driftig en TE veel naar zichzelf kijkend maar verder toch ook een jongen die 'gewoon' blijft!
Jaap: Een halve zool die veel doet voor de centen! Maar óók heell aandoenelijk.. Verder denk ik dat Jaap mega veel heeft meegemaakt wat hem tekend.
Claire: Tja... Dom en naïef, iemand met totaal geen zelfrespect!
Huub: Gruwelijk eng manneke.. Check de eigenschappen van kenmerken van een psychopaat en dan weet je hoe deze enge kerel in elkaar steekt!!!!!
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 08:38   quote  deeplink  
De echte hoer van de Gouden Kooi is Amanda en psychopaat, ja dan kom je toch al gauw op Brian uit. Die randdebiel is pas echt een gevaar voor samenleving, vooral voor vrouwen. Mocht hij er uit gaan, moeders houd je dochters binnen zou ik zeggen.
beka
 beka - donderdag 15 mei 2008 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 08:38 schreef lidsektenowlive het volgende:
De echte hoer van de Gouden Kooi is Amanda en psychopaat, ja dan kom je toch al gauw op Brian uit. Die randdebiel is pas echt een gevaar voor samenleving, vooral voor vrouwen. Mocht hij er uit gaan, moeders houd je dochters binnen zou ik zeggen.
Hee ga lekker naar je eigen psychopatisch gelul op nowlive! Jij weet totaal niet waar je over praat!!! Eerst eens goed jezelf informeren en dan pas die modder uit je bek laten komen!!
Hercule
 Hercule - donderdag 15 mei 2008 - 08:56   quote  deeplink  
Brian:Coole goozer die weet dat dingen met woorden uipraten geen zin heeft. Nee brian slaat er liever op los. Echt een voorbeeld voor kinderen

Amanda: 1 plus 3 is 8 toch amanda?

Claire: Te normaal voor de kooi maar kan soms geestig uit de hoek komen.

Huub: Vriendelijke jonge die verbaal onverslaanbaar is, heeft de hele kooie moeten vechten tegen de buren.

Jaap: Bij vlagen grappig
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 09:15   quote  deeplink  
Wie zal eruit zijn wie o wie er word geschreven huub en dat clair een zak met geld heeft gepakt laten we het afwachten en hopen
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 09:07 schreef lidsektenowlive het volgende:
Nee jullie weten waar je over praat met die rioolprut die uit jullie mond komt.
Ik heb anders niemand van Headliners zulke scheldwoorden zien schrijven als de bezoekers. Wat van mij overigens mag, want daarmee geeft men duidelijk weer, hoe het nivo is. Men snijdt zich voortdurend in de vingers.
De taal die men uitbraakt elders en sommigen hier is tekenent..
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Jullie kunnen er ook wat van met je scheldwoorden. Heb je zeker niet alles goed gelezen de afgelopen dagen. Net als B en A altijd de waarheid verdraaien.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 09:21 schreef lidsektenowlive het volgende:
Jullie kunnen er ook wat van met je scheldwoorden. Heb je zeker niet alles goed gelezen de afgelopen dagen. Net als B en A altijd de waarheid verdraaien.
Okee, NU bewijzen! quoten!
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 09:35   quote  deeplink  
Dacht je dat ik me door jou laat commanderen. Ga zelf maar lezen.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 09:35 schreef lidsektenowlive het volgende:
Dacht je dat ik me door jou laat commanderen. Ga zelf maar lezen.
heel zwakjes, zal ik nu eens schelden? Ik vind jou een enorme trol!
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 09:52   quote  deeplink  
en weer weglopen dus !!! Lafaards
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 09:52   quote  deeplink  
KIM, toppie gekenmerkt de bewoners !! Complimenten
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
nee huub verdraait het nooit noet je nu de pary lezen hoe hij ook in de buitenwereld ook iedereen afranseld hoe kan je dan nog echt fan van huub zijn jullie schrijven a en b verdraiien alles maar hij doet het des te meer zo heeft ieder zijn ding maar huub iwas en is een moelijk ventje kan niet tegen drank he want de moeder van clair had ook aan de redaktie gevraag om het drankverbod van huub te opzeggen maar daar trappen ze niet in wat clair moest zogenaamt met hem trouwen en haar moeder wilden dat voorkomen dat clair zag hoe ie echt was met drank op
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 04:46 schreef reetje 076 het volgende:
WIE HOPEN JULLIE ALLEMAAL ERUIT IS EN WIE DE KOOI WINT
ik hoop dat op de eerste plaats amanda wint,dan jaap,dan huub en dan braín;-)
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 10:07   quote  deeplink  
- edit Boudewijn - leer nou eens goed quoten of overbodige tekst door het kopieren en plakken weg te halen!

Dit is dus Paulines mening:

Amanda: grote bek, financieel hartje. Kind wat denkt omdat ze uit amsterdam komt de wijsheid in pacht heeft.Het verstand van een amoebe. ervaring om zich op te stellen als een boksbal. bang voor brian. Met niets tevreden. Tot in de botten verwend.

Claire: rustig meisje. Ouders die zuinig op haar zijn. NIet zo verwend als amanda maar wel opgeleid. Huwelijk had beter buiten de kooi kunnen worden gepland.

Jaap: Beste jongen, weinig zelfrespect, teveel geacteerd, probeert met humor zijn frustraties te verbergen.

Brian: heeft geen zelfvertrouwen. Is veel te driftig, maar vind dat hij daaraan werkt. Blijft na de kooi niet bij amanda, maar ik hoop het wel, ze passen wel bij elkaar.heeft een uitlokkend instinct, is uitermate agressief.

Als laatste: onze Huub. Eerlijk. in het spel kan hij vals zijn. Vol met zelfrespect. Aparte gedachtengang . Heeft door zijn gedrag en wijsheid en zijn humor en doorzettingsvermogen veruit de meeste fans van iedereen, en mocht hij de finale bereiken de onbetwiste winnaar worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
laten we het afwachten maar ben het wel met je eens zei is geen kind meer nu als toen ze erin kwam
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 10:10   quote  deeplink  
en nu eerlijk
huub is de groosten haarts leugenaar die de rond loopt
denk met lieke denk aan die moeder van cliare die heeft hem echt wel door
denk aan de vrind van lieke denk aan hem zelf denk aan jaap en denk
aan amanda die
dronken voerden om mee naar bed te krijgen
denk aan de mensen die op bezoek kwaamen
denk aan de drank die hij niet mag drinken
wand dan zie we de waren huub
er is zo veel wat er nog is
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
ben het hier ook wel mee eens.
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 10:12   quote  deeplink  
hahahaha waarheid is moeilijk te verkroppen hé reetje
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
o, nee hoor de waarheid van jou die ken ik stop ze maar in je r
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Paulientje, als de ouders van Clair zuinig zouden zijn op haar, zoals jij veronderstelt, dan hadden ze NOOIT toestemming gegeven voor een huwelijk met een psychopaat zoals Huub, waarmee ik meteen zijn karakter en doen en laten verwoord.
Brian, Amanda en Jaap zijn aardige mensen die helaas door het gedrag van jullie Huub zo gestoord worden in een normaal leefpatroon dat ze af en toe een keer uit het gareel lopen, in tegenstelling tot Huub die af en toe eens een keer voor hem 'normaal" doet. (roken met Clair, nou ja , af en toe !!)
Dag Paulientje !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...









0.0124640