BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ieder zijn plek....van de 10 site

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=273210/dbid=7210/typeofpage=51230

10:47-Ieder zijn plek!
Ieder zijn plek!De Miljonairs hebben nu allemaal geruime tijd gewoond in hun prachtige Villa met de gesloten gouden poort. Aangezien het niet helemaal goed botert tussen alle luxebeestjes bevinden ze zich vaak her en der verspreid in en rondom hun woonplek. Iedereen heeft zo zijn of haar plekje waar ze zich het liefst even afzonderen of waar ze zich het lekkerst voelen. Wat zijn de favoriete ‘hang-outs’ van de Miljonairs en wat is hun mooiste herinnering aan die plek? Op 29 september in het jaar 2006 zat Brian lekker te ontspannen en te lachen bij de vuurkorf in de tuin. Hij is pas net een paar dagen in de Villa als hij een grote verrassing krijgt. De Antilliaan had zijn moeder lange tijd moeten missen aangezien zij in Bonaire woonde en Brian hier in Nederland, dus als mama Netty plotseling de tuin in komt wandelen kijkt Brian alsof hij een spook ziet. Nog voordat hij zijn geliefde moeder in de armen kan nemen lopen de tranen al over zijn wangen. “De vuurkorf, naast de vijver, is mijn favoriete plek in de Villa omdat daar mijn moeder, broer en ik weer werden herenigd”, vertelt Brian. “Ik heb er ook veel romantische avondjes met Amanda gehad. Het is de open lucht”, lacht hij. “Bij Amanda zal haar favoriete plekje vast met mij te maken hebben, waar we voor het eerst gezoend hebben bijvoorbeeld”, grinnikt hij.

Herenigd me

t zijn moeder! Kijk hier om te zien waarom de plek bij de vuurkorf zo bijzonder is voor Brian!

Amanda hoeft niet lang na te denken over waar ze het liefst rondhangt. “De Chill. Het is een rustgevende ruimte met warme kleuren. Met het kantoor heb ik niets, dat is wit en kil. Ik hou van warme ruimtes”, vertelt de jongedame. “Ik heb leuke etentjes gehad met Brian in de Chill Room, bijvoorbeeld met Valentijn. En we hebben er veel gedanst, ik hou van dansen”, voegt ze nog toe aan haar antwoord. Maar is er niet één specifiek moment dat in de Chill Room plaatsvond wat voor Amanda heel bijzonder was? “Er was een avond waarop ik van Brian een cd van Mariah Carey kreeg. Dat was heel mooi”, aldus de Amsterdamse. Als Amanda hoort dat Brian wel had verwacht dat ze de plek zou noemen waar zij en Brian voor het eerst hadden gezoend moet ze hard lachen. “Nee, het is toch echt wel de Chill”, schatert ze.

Amanda gaat met de voetjes van de vloer! Kijk hier hoe Amanda in haar favoriete Chill Room helemaal los gaat!

Jaap is het grootste gedeelte van zijn dagen in De Gouden Kooi te vinden in het kantoor. Uren achter elkaar kan hij snode plannen uittypen op de computer, muziek luisteren of scripts schrijven voor zijn toekomstige talkshow. Verbazingwekkend ziet de grote Miljonair het kantoor toch niet als zijn ideale spot. “Mijn favoriete plek in de Villa is de koelkast waar ik een grote bak met spareribs en knoflooksaus in vond”, vertelt hij. De desbetreffende koelkast staat echter wel in het kantoor en kordaat stapt hij op het ding af om daadwerkelijk een plastic doos vol vlees en, jawel, knoflooksaus tevoorschijn te toveren.

Spareribs en knoflooksaus! Kijk hier op welke idyllische plek Jaap zijn lievelingskostje bewaard!

“Het bordes. Daar sta ik altijd als mensen komen of weggaan”, antwoordt Huub onmiddellijk als hem wordt gevraagd wat zijn favoriete plekje van de Villa is. “Het is rustig, het is mooi en er komen weinig andere Miljonairs”, legt hij uit. “Ergens in februari wilde ik eigenlijk weg. Ik zat daar en keek naar de poort. Ik dacht, waarom ga ik niet gewoon weg, dan ben ik er gewoon vanaf. Maar iets later dacht ik, ik ga nog liever dood dan dat ik weg ga”, vertelt de Oldenzaler als hij wordt gevraagd wat het plekje bovenaan de trap van het bordes dan zo speciaal maakt. “Het is dé plek waar ik tot drie keer toe ben teruggekomen in de Villa. De ontzetting in de ogen van mijn tegenstanders. Iedereen was des duivels de derde keer. Het is een plek van afscheid en welkom. Daar nam ik afscheid van mijn vijanden, maar ook van mensen zoals Sylvia. Het is een plek van veel emoties en de poort waar je op uitkijkt is heel symbolisch. Dat hek is de grens van het spel”, mijmert hij een eind heen. Kortom, met de Villa in de rug en de ogen gericht op de gouden poort heeft Huub velen uren gespendeerd op het bordes. Alleen met zijn gedachtes.

Een plek van ontvangst en afscheid! Kijk hier hoe Huub afscheid nam van zijn vriendin Sylvia op het bordes!

Ondanks het feit dat Claire slechts enkele maanden in De Gouden Kooi heeft doorgebracht, werd al snel duidelijk wat de plek was waar zij even tot rust kon komen. Vele lieve en romantische woorden zijn daar tegen haar gesproken, maar vooral veel tranen zijn er gevloeid. Bij de paardenstallen trok Claire zich altijd even terug als het Miljonairsbestaan haar teveel werd. “Als ik me niet lekker voel of als ik even rustig wil praten met Huub ga ik daar heen. Je kan er niet makkelijk afgeluisterd worden, je ziet iedereen aankomen en de beestjes staan daar”, vertelt ze. “Als je niets met paarden hebt vind je het waarschijnlijk gewoon stinken”, lacht Claire dan. De herinnering die onmiddellijk bij de Tilburgse blondine naar boven borrelt is de avond van het vrijgezellenfeest van Huub. Haar aanstaande heeft die avond haar moeder de huid vol gescholden en even leken de geliefden verder van elkaar verwijderd dan ooit tevoren. “Maar ook die nacht heb ik goed met Huub kunnen praten bij de stallen”, vertelt ze. Misschien is het wel de serene rust die bij de paardenstallen heerst die het huwelijk van Huub en Claire heeft gered.

Rustig kletsen bij de paardenbak! Kijk hier hoe Huub en Claire praten als hun relatie in een diep dal zit!
© 2008 Talpamedia | Contact | Colofon | Privacy | Spelvoorwaarden | Persberichten | Adverteren | Vacatures | FAQ | Disclaimer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ieder zijn plek....van de 10 site









0.0059528