BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Absolute terror - Huub & Jaap tegen Eric en z'n date

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Gouwe Ouwe Video: Absolute terror - Huub & Jaap tegen Eric en z'n date (2007-06-02)

Eric heeft een date uitgenodigd uitgenodigd dus dat wordt terror! Huub echter neemt het iets te serieus en wordt agressief door Eric onder water een stomp te geven!
Voor mij het begin van de 'ondergang' van Huub. Hierna werd hij steeds agressiever en verbaal zwakker!

deel 1:



deel 2:



deel 3:



deel 4:



deel 5:



deel 6:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 13:38   quote  deeplink  
Dat Eric nog vrienden kan zijn met Huub is mij een raadsel. In het tijdperk SHE kon ik het meeste lachen om Eric, Huub hobbelde er achter aan. Nu hetzelfde met Jaap.
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Ja natuurlijk kan Eric nog vrienden zijn met Huub, was allemaal script (opdracht van de buren)
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Dat vind ik dan weer zo afschuiven. Heb jij het script gelezen?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:40 schreef lidsektenowlive het volgende:
Ja natuurlijk kan Eric nog vrienden zijn met Huub, was allemaal script (opdracht van de buren)
ik denk eerder dat Eric bang is voor Huubs achterban en dat maar zo in de media gegooid heeft.
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 13:44   quote  deeplink  
is bij jou de paus katholiek boudewijn. of heb je daar ook een andere mening over.
Je ziet apen en beren beste man
jhon
 jhon - donderdag 15 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
lachen die fimpjes leuk dat je eindelijk iets leuk van huub en jaap op je site heb gezet klasse alleen die stomp heb ik niet gezien boudewijn
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:44 schreef pauline@nowlive het volgende:
is bij jou de paus katholiek boudewijn. of heb je daar ook een andere mening over.
Je ziet apen en beren beste man
Waar in het filmpje zie je apen en beren dan?

Sommige Huub fans zien echt dingen die er niet zijn!! :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:50 schreef jhon het volgende:
lachen die fimpjes leuk dat je eindelijk iets leuk van huub en jaap op je site heb gezet klasse alleen die stomp heb ik niet gezien boudewijn
die is ook niet te zien maar Eric geeft dat later meerdere malen aan, ook een dag later aan Natasia als hij huilend in de tuin zit.
jhon
 jhon - donderdag 15 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
nou je zal wel gelijk hebben maar ik zet er vraag tekens bij
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waar in het filmpje zie je apen en beren dan?

Sommige Huub fans zien echt dingen die er niet zijn!! :)
zal proberen begrijpend te typen.
Je ziet apen en beren met je belachelijke insinuatie wat betreft angst bij eric voor huubfans. weer zo'n demoniserende opmerking.
En je laatste opmerking,, je bent zelf het lichtend voorbeeld om dingen te zien en te verklaren die er niet zijn
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
oja en boudewijn wat vond je dan van de uitspraak van eric tijdens het jaarfeest van huub , over de vermeende stomp die jij hier verklaard?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:57 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

zal proberen begrijpend te typen.
Je ziet apen en beren met je belachelijke insinuatie wat betreft angst bij eric voor huubfans. weer zo'n demoniserende opmerking.
En je laatste opmerking,, je bent zelf het lichtend voorbeeld om dingen te zien en te verklaren die er niet zijn
zoals altijd hou ik me bij de filmpjes aan de feiten want Eric heeft meerdere malen aangegeven dat hij onder water door Huub gestomt is. Ik heb het niet gezien maar Eric zegt dit.

Daarna in de berichten is het mijn mening (want er staat 'ik denk') dat Eric bang is voor de achterban van Huub want zeggen dat het script is, is het gemakkelijkste antwoord op elke keer weer de vraag waarom hij toch vrienden blijft met Huub.
Ik heb nog veel meer filmpjes over Huub tegen Eric en als je dat ziet is het ook te gek voor woorden dat Eric nog bij Huub in de buurt wil komen.
Daarom mijn mening dat hij bang is voor Huubs achterban want bij andere fans hoeft hij ook niet echt aan te komen heb ik zo het idee (let op Pauline... dit is weer een mening!)

Dus niets insinuaties en demoniseren, gewoon feiten en meningen!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:59 schreef pauline@nowlive het volgende:
oja en boudewijn wat vond je dan van de uitspraak van eric tijdens het jaarfeest van huub , over de vermeende stomp die jij hier verklaard?
wat zei hij precies daar?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat zei hij precies daar?
Dat de stomp een script was, toch?

zoals ik al zei, dat is het makkelijkste antwoord om te geven op elke keer die vragen want daar heb je als buitenstaander/streamer niets aan want je kan niet controleren of het klopt of niet dus in mijn ogen de gemakkelijkste manier van Eric om er omheen te praten.

HET WAS ALLEMAAL EEN SCRIPT!

en zoals Huub zegt: IK WEET DAT ER BEVEILIGING IS DUS IK 'SPEEL' DAT IK BRIAN WIL AANVALLEN

yeah right!
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat zei hij precies daar?
Ja ik ben ook benieuwd want ik ben niet uitgenodigd op dat jaarfeest. Jij wel blijkbaar
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:12   quote  deeplink  
Eric heeft een date uitgenodigd uitgenodigd dus dat wordt terror! Huub echter neemt het iets te serieus en wordt agressief door Eric onder water een stomp te geven!

dat is je opening.... je geeft dit als waarheid aan, dus insinuatie.

van een stomp is nooit sprake geweest anders had ik hem een stomp teruggeven.
dat is een feit!! Hij had het in eerste instantie aangemerkt als zijnde een stomp, echter na het gebeuren heeft huub in een gesprek met eric zij excuses aangeboden dat idd huub zijn elleboog per ongeluk op zijn kin kwam ( in de valpartij)
Maar ik geloof dat je idd nog niet op de hoogte bent.... Eric moest naar huis, en er was maar 1 manier om het geloofwaardig te doen, en die manier is uitgevoerd, echter heeft eric wel verklaard dat het wel wat rustiger had mogen gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:12 schreef pauline@nowlive het volgende:
Eric heeft een date uitgenodigd uitgenodigd dus dat wordt terror! Huub echter neemt het iets te serieus en wordt agressief door Eric onder water een stomp te geven!

dat is je opening.... je geeft dit als waarheid aan, dus insinuatie.

van een stomp is nooit sprake geweest anders had ik hem een stomp teruggeven.
dat is een feit!! Hij had het in eerste instantie aangemerkt als zijnde een stomp, echter na het gebeuren heeft huub in een gesprek met eric zij excuses aangeboden dat idd huub zijn elleboog per ongeluk op zijn kin kwam ( in de valpartij)
Maar ik geloof dat je idd nog niet op de hoogte bent.... Eric moest naar huis, en er was maar 1 manier om het geloofwaardig te doen, en die manier is uitgevoerd, echter heeft eric wel verklaard dat het wel wat rustiger had mogen gaan..
Ik geef het als waarheid aan omdat Eric dat gezegd heeft dus de feiten! Wat hij later ergens op een feest heeft gezegd weet ik niet want ik was er niet bij en ik geloof Huub-fans daarin niet dus het zijn geen feiten!

Daarbij is het wel HEEL toevallig dat Eric er 2 dagen over heeft dat hij gestompt is, zelfs jankend in de tuin bij Natasia (en Lieke meen ik) maar dan ineens 'ohnee... het was geen stomp maar een tikje per ongeluk op mijn kin'.

Ik weet niet hoe hij pijn ervaart maar pijn in mijn buik voelt toch heel anders dan een tik tegen je kin! Afgezien nog de locatie daarvan op je lichaam!

Het 'script' was ervoor om Eric naar huis te laten gaan (daar kan ik best inkomen dat dat moest) maar waarom zou hij Huub dan valselijk beschuldigen als Huub niet naar huis moet?

Nee... ik geloof Erics verhaal niet dat het allemaal een script was.
stevi0
 stevi0 - donderdag 15 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
Een hoer laat zich eerlijk betalen i.t.t. een Claire en een Erik die de pijpsletjes van Huub zijn.
Mensen die denken dat je er met een grote smoel komt, maar zelf ronduit tekort schieten op dit gebied.
Kwestie van''if u cant beat 'm join 'm''. In de oorlog heetten deze mensen nsb-ers.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:59 schreef pauline@nowlive het volgende:
oja en boudewijn wat vond je dan van de uitspraak van eric tijdens het jaarfeest van huub , over de vermeende stomp die jij hier verklaard?
?????Is niet beantwoord
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:21   quote  deeplink  
dus het is een feit dat brian huub tegen zijn pijnlijke voet heeft geschopt??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:21 schreef pauline@nowlive het volgende:
dus het is een feit dat brian huub tegen zijn pijnlijke voet heeft geschopt??
Nee want op het filmpje te zien dat Huub dat verzon. Hoogstens dat Brian hem naar beneden drukte/duwde maar ik zie geen schop tegen Huubs voet.

Wel zijn de feiten dat Huub Brians keel vast had en probeerde een kopstoot te geven.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:20 schreef Caroline het volgende:

[..]

?????Is niet beantwoord
door mij niet?

quote:

zoals ik al zei, dat is het makkelijkste antwoord om te geven op elke keer die vragen want daar heb je als buitenstaander/streamer niets aan want je kan niet controleren of het klopt of niet dus in mijn ogen de gemakkelijkste manier van Eric om er omheen te praten.
stevi0
 stevi0 - donderdag 15 mei 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Wat een gezeik over dat schoppen en slaan.
Het mag toch gewoon van de regie.
Daarvoor hebben ze toch beveiliging.
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee want op het filmpje te zien dat Huub dat verzon. Hoogstens dat Brian hem naar beneden drukte/duwde maar ik zie geen schop tegen Huubs voet.

Wel zijn de feiten dat Huub Brians keel vast had en probeerde een kopstoot te geven.
sorry jongen maar de meeste mensen zien een zogenaamde voetveeg ( wat kickboxers graag willen gebruiken
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

door mij niet?

[..]

Nee Pauline, die was blijkbaar op het jaarfeest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote ging niet helemaal goed
stevi0
 stevi0 - donderdag 15 mei 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Punt is dat JdeM zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid niet neemt en mensen slechter uit DGK laat komen dan dat ze erin gingen.
De klootzakken werden en worden beschermd ten gunste van de kijkcijfers.
De goede ''normale'' mensen gingen als eerste de kooi uit, dus waar hebben we het nou over.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:26 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

sorry jongen maar de meeste mensen zien een zogenaamde voetveeg ( wat kickboxers graag willen gebruiken
ik niet... maarja.. ik ben ook geen Huub fan en zie geen dingen die er niet zijn of in ieders geval niet op het filmpje te zien zijn!
stevi0
 stevi0 - donderdag 15 mei 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Brian probeerde Huub op te vangen toen hij viel omdat hij te snel en agressief ging staan op zijn zere voet.
De tweede keer alweer dat Brian Huub redt.(koninginnedag reeds fles tegengehouden voor Huub's hoofd)
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:21 schreef pauline@nowlive het volgende:
dus het is een feit dat brian huub tegen zijn pijnlijke voet heeft geschopt??
Nog even Paulientje en dan mag je hem opvangen en verzorgen
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:35 schreef stevi0 het volgende:
Brian probeerde Huub op te vangen toen hij viel omdat hij te snel en agressief ging staan op zijn zere voet.
De tweede keer alweer dat Brian Huub redt.(koninginnedag reeds fles tegengehouden voor Huub's hoofd)
Ja, die fles. Zijn daar filmpjes van? Daar zou ik de Hubisten wel eens over willen horen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 15:35 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, die fles. Zijn daar filmpjes van? Daar zou ik de Hubisten wel eens over willen horen.
niet van die fles, daar was geen camera bij.

het andere filmpje is hier te zien:

Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
Ja, die ken ik uit mijn hoofd.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Eigenlijk heeft Eric niet genoeg gehad. want hij heeft er nog steeds niet genoeg van, Nu terug kijkend ook op zijn laatste bezoek verdiend hij elke seconde.Het zijn wel leuke filmpjes voor de rechtbank, met het toen geldende regelboek, van fysiek geweld etc.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:40 schreef lidsektenowlive het volgende:
Ja natuurlijk kan Eric nog vrienden zijn met Huub, was allemaal script (opdracht van de buren)
jij bent nog stommer dan Eric en Claire bij elkaar.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Een paar van mijn beste vrienden is homo. Maar niet zo! Dat stemmetje alleen al! Sorry hoor, maar dit doet de homobeweging geen goed.
yoop
 yoop - donderdag 15 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
Deze filmpjes herinneren me weer hoe diep en diep triest dit was, is laag nivo, is 14 jarig gedrag, vals , laf en gemeen dit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Absolute terror - Huub & Jaap tegen Eric en z'n date









0.0103518