BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Ketjap op Lieke, Brian en Huub fysiek, streamlock stemmen en terror nabespreking

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Gouwe Ouwe Video: Ketjap op Lieke, Brian en Huub fysiek, streamlock stemmen en terror nabespreking

Ketjap over Lieke, fysiek geweld tussen Huub en Brian, Nadia en Lieke tegen elkaar, Natasia gooit een schoen, Huub slaat met een bloem, streamlock met veel geschreeuw en stemmen die zeggen dat alle spullen terug gegeven moeten worden en het de nabesprekingen en consequenties en wat wel en niet (meer) mag van de redactie....

pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:25   quote  deeplink  
weer goedpraten hé boudewijn.. ketjap over lieke?? Het was puur fysiek geweld wat jaap tentoonspreidde ton opzichte van lieke..Het was niet alleen kerjap wat jaap over leike heeft gegoten,, was ook afwasmiddel!!! heb je dat ooit in je ogen gehad??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
weer goedpraten hé boudewijn.. ketjap over lieke?? Het was puur fysiek geweld wat jaap tentoonspreidde ton opzichte van lieke..Het was niet alleen kerjap wat jaap over leike heeft gegoten,, was ook afwasmiddel!!! heb je dat ooit in je ogen gehad??
Oh sorry... ik wist niet dat ik per seconde moest gaan beschrijven wat er in het filmpje gebeurd!

Het wordt anders ook wel een erg lang topic en beschrijving en dan hoeft niemand meer het complete filmpje te zien!

maar ehhh... waar zie jij Jaap in dit filmpje??

niet liegen he! :)
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
sorry boudewijn, mijn vergissing.. waar ik wel een probleem mee heb is dat je de nadruk van dit filmpje weer legt op fysiek geweld tussen huub en brian, en niet op het gedrag van amamda en natasia en nadia, waar alles mee begint.. weer de nadruk op huub,, dat probeer je bij alle topics..erg eenzijdig.
je ziet duidelijk in dit filmpje dat brian zich misdraagt en huub niets doet
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:32 schreef pauline@nowlive het volgende:
sorry boudewijn, mijn vergissing.. waar ik wel een probleem mee heb is dat je de nadruk van dit filmpje weer legt op fysiek geweld tussen huub en brian, en niet op het gedrag van amamda en natasia en nadia, waar alles mee begint.. weer de nadruk op huub,, dat probeer je bij alle topics..erg eenzijdig.
je ziet duidelijk in dit filmpje dat brian zich misdraagt en huub niets doet
Dus jij ziet niet (ik heb er zelfs nog een slowmotion van gemaakt) dat Huub Brian wegschopt en een balletje naar hem gooit?
Lijkt me erg duidelijke Brian en Huub die fysiek worden.

En er gaat ketjap over Lieke heen dus dat is gewoon een feit. Andere feiten heb ik niet beschreven omdat de ketjap de aanleiding was en het fysiek worden tussen Brian en Huub het begin was van de escalatie en daarna volgt er een streamlock met stemmen en nabespreking.

Ik leg nergens de nadruk op Huub want er staan nog meer namen in de topic en zoals ik al zei... mensen moeten het filmpje wel gaan bekijken en niet alles al lezen...

Ik begrijp wel dat je de mensen wilt doen geloven dat Huub helemaal niet zo erg is zoals hij op de filmpjes te zien is maar dat zijn nou eenmaal de feiten. Daar kan ik niets aan doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 15 mei 2008 - 14:46   quote  deeplink  
weet je wat mij zo opvalt, paul...ine probeert Boudewijn overal op te pakken het lukt alleen niet zo. jammer volgende keer beter
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Oeps Paulientje

Weet je laatst heeft Huub en Claire een gesprek voor de deur gehad over deze voorval.

Ik kan nergens een film meer vinden van vind het jammer want hierin legt hij nogmaals heel goed uit aan Claire hoe en wat.

Hier verteld hij dat het echt geen aanranding was maar de zender had Lieke om haar heen gedaan en dat probeerde ze van haar weg te halen .

En zijn woorden nogmaal Paulientje de mensen daar buiten dachten dat dit een aanranding was maar dat was het totaal niet
jhon
 jhon - donderdag 15 mei 2008 - 14:52   quote  deeplink  
ja brian zat fout maar ook natasia en nadia maar dat gedrag van natasia is helemaal niet goed te praten en dat huub met bloem slaat dat is gewoon lach wekkend oh ik vergeet die kleine opdonder amanda zat ook fout
stevi0
 stevi0 - donderdag 15 mei 2008 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus jij ziet niet (ik heb er zelfs nog een slowmotion van gemaakt) dat Huub Brian wegschopt en een balletje naar hem gooit?
Lijkt me erg duidelijke Brian en Huub die fysiek worden.

En er gaat ketjap over Lieke heen dus dat is gewoon een feit. Andere feiten heb ik niet beschreven omdat de ketjap de aanleiding was en het fysiek worden tussen Brian en Huub het begin was van de escalatie en daarna volgt er een streamlock met stemmen en nabespreking.

Ik leg nergens de nadruk op Huub want er staan nog meer namen in de topic en zoals ik al zei... mensen moeten het filmpje wel gaan bekijken en niet alles al lezen...

Ik begrijp wel dat je de mensen wilt doen geloven dat Huub helemaal niet zo erg is zoals hij op de filmpjes te zien is maar dat zijn nou eenmaal de feiten. Daar kan ik niets aan doen...

Spiegeltje spiegeltje aan de wand............
Hahahahahhaha, thnks
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 14:55   quote  deeplink  
en van wie moest hij dat zeggen???????????? uit zichzelf????? kom nou,,, het had een exit moeten zijn voor 4 bewoners
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 15 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
die mitch is teminsten een goede butler die er teminsten ze uit elkaar haalt en duwt huub het bed op en neemt brain teminsten eentje die wat doet en huub schopte duidelijk he
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:55 schreef pauline@nowlive het volgende:
en van wie moest hij dat zeggen???????????? uit zichzelf????? kom nou,,, het had een exit moeten zijn voor 4 bewoners
Nee Paulientje van mij nou moest hij dat zeggen doe toch niet zo raar zeg denk toch naar
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
brilletje?
jhon
 jhon - donderdag 15 mei 2008 - 15:07   quote  deeplink  
ik niet
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 15 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:55 schreef pauline@nowlive het volgende:
en van wie moest hij dat zeggen???????????? uit zichzelf????? kom nou,,, het had een exit moeten zijn voor 4 bewoners
ik ben zoooooooo blij dat paul...ine niet in de regie zit
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
weer goedpraten hé boudewijn.. ketjap over lieke?? Het was puur fysiek geweld wat jaap tentoonspreidde ton opzichte van lieke..Het was niet alleen kerjap wat jaap over leike heeft gegoten,, was ook afwasmiddel!!! heb je dat ooit in je ogen gehad??
Jij wel blijkbaar, en het is er nog steeds niet uit.
dorenda
 dorenda - vrijdag 16 mei 2008 - 10:17   quote  deeplink  
ja dat waren de tijden van kitch en stront en alles wat stonk
en alles nog kon en mocht
johan13
 johan13 - vrijdag 16 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
weer goedpraten hé boudewijn.. ketjap over lieke?? Het was puur fysiek geweld wat jaap tentoonspreidde ton opzichte van lieke..Het was niet alleen kerjap wat jaap over leike heeft gegoten,, was ook afwasmiddel!!! heb je dat ooit in je ogen gehad??
jij vindt ketjap over iemand heen gooien fysiek geweld, oke dat mag jij vinden. daarom eis jij een exit voor de mensen die dat gedaan hebben, oke mag jij eisen

maar mag ik je dan wijzen op een ander filmpje. het filmpje over de ruzie tussen eric en huub. huub gooit daarin ook eten op het hoofd van eric, dit was voor het hele ketjapverhaal. dus als ik jou goed begrijp vind jij dat huub een exit heeft verdient??

je zal wel niet reageren want je hebt jezelf voor de zoveelste keer vast geluld
Schattie
 Schattie - dinsdag 20 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:32 schreef pauline@nowlive het volgende:
sorry boudewijn, mijn vergissing.. waar ik wel een probleem mee heb is dat je de nadruk van dit filmpje weer legt op fysiek geweld tussen huub en brian, en niet op het gedrag van amamda en natasia en nadia, waar alles mee begint.. weer de nadruk op huub,, dat probeer je bij alle topics..erg eenzijdig.
je ziet duidelijk in dit filmpje dat brian zich misdraagt en huub niets doet
Dan weet ik niet wat voor een bril jij op hebt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouwe Ouwe Video: Ketjap op Lieke, Brian en Huub fysiek, streamlock stemmen en terror nabespreking









0.0096089