BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Exclusief interview met claire (telegraaf)

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 09:00   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/prive/4004286/_Exclusief_interview_met_Claire_uit_de_Gouden_Kooi__.html?p=1,1

vr 16 mei 2008, 06:00
Exclusief interview met Claire uit de Gouden Kooi
door Dunya Diercks
AMSTERDAM - „Ik heb mijn man gered… Zijn zogenaamde vriend Jaap heeft hem verraden.”
De net afgevallen Claire: „Er zullen nu ook mensen stemmen die nog nooit naar de Kooi hebben gekeken. Naar hun visie ben ik wel benieuwd. In mijn gevoel gaat de eindstrijd tussen Huub en Brian. Dat zou tenminste eerlijk zijn. Zij wonen het langst in de villa. En ze zijn oprecht.”

Claire, die nu buiten de Kooi op een geheim adres is ondergebracht, heeft zo haar bijgedachten. Ze is heel gelukkig met haar vertrekpremie, maar wil de kijkers nog even herinneren aan de geveinsde loyaliteit van Jaap: „Hij heeft zich altijd geprofileerd als het maatje van Huub, maar gaf hem in de halvefinalestemming gewoon 0 punten. Huub was helemaal ontgoocheld. Hij heeft het spel altijd eerlijk willen spelen. Ik promoot hem nu omdat hij altijd voor kijkplezier en commotie heeft gezorgd, zonder iemand te schaden. Het is gewoon een lieve jongen, waar ik zielsveel van hou. En die liefde is echt. Wij hebben elkaar 10 punten gegeven, dat zegt genoeg.”

Claire lacht op de vraag wat zij eraan overhoudt als Huub wint: „Financieel houden we alles gescheiden. We zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Alhoewel Huub wel heeft aangekondigd dat hij in mijn schoonheidszaak wil investeren. Zo is hij. Een jongen met een groot hart. Als hij niet wint, dan zal hij ontroostbaar zijn en moet ik er voor hem zijn. Ik ben al op zoek naar een flat voor ons tweeën.”

Kooi-verlaatster Claire is overigens niet negatief over haar vertrek: „Ik heb hier zo veel geleerd, over mezelf en over andere mensen. En ik heb er mijn lieve Huub ontmoet. Hem ga ik nu echt helpen. Ik kan de buitenwereld wel vertellen dat de stemming in De Gouden Kooi nu heel fel is. Om te snijden zelfs. Het gaat om zo veel geld. Dat moet het publiek bedenken. Ze moeten de prijs geven aan degene die het echt het meest verdient.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Caroline --
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
Poepelepee! Zonder iemand te schaden? Mwah ...
annie
 annie - vrijdag 16 mei 2008 - 09:27   quote  deeplink  
Inderdaad wat een uitspraak! Wat heb ik een medelijden met haar. Kijk naar je moeder domme gans...
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Ja, wat we al wisten. Ze heeft werkelijk helemaal niks van het spel begrepen.
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 09:39   quote  deeplink  
"Hij heeft het spel altijd eerlijk willen spelen."

Volgens mij heb ik dan naar een ander programma gekeken.
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
de prijs aan degene die het het meest verdiend, Claire ?? Dat is dus NIET Huub dan....goed zo meissie....
johan13
 johan13 - vrijdag 16 mei 2008 - 10:10   quote  deeplink  
wie is die claire, heeft zij ook meegedaan?????????????
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
ik zeg het keer op keer ...waneer je denkt dat dat meisje niet lager kan vallen ...verbaast ze me toch steeds weer ................Schaap doe je ogen open en ga filmpjes terugkijken voordat je jezelf weer voor lul zet
'de liefde is echt '....wacht maar tot over een maandje en geef dan weer een interview
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
en tegen Huub vanmorgen zeggen dat hij in ALLE pols bovenaan staat en dat ze niets als positieve reacties over Huub leest....... Ja, kijkt ze alleen maar NL zeker.... Op Huub's site is zelfs 80% tegen Huub. dus droom lekker verder Claire. en hou je hand op de knip.....
Joopie
 Joopie - vrijdag 16 mei 2008 - 15:47   quote  deeplink  
mijn man gered gatverdamme nog steeds die rose bril op denk je nou echt dat ie als hij 1 stap buiten de villa zet zich nog een moment om je bekommert, die gaat lekker los met zijn drank en vrouwen..alhoewel ze heeft nu wel 25.000 euro dus misschien gaat hij die eerst nog even opmaken hahaha
val eens van je rose wolkje af meisje en doe je ogen open..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Exclusief interview met claire (telegraaf)









0.0043680