BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Alles wordt aan gegrepen om huub te laten winnen??????????

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 16 mei 2008 - 16:49   quote  deeplink  
deze site is vd vriendin van sly wat hier nu weer staat ongeloofelijk waar gaan we heen en met wat voor doel?
ach gosh hij was zo onschuldig en heeft een site voor elke speler elke fan
eerst vandaag al dat ze achter huub gaan staan omdat mrd een stuk had geplaatst op king jaap makkelijke smoes
HET WAS AL EEN HUUB SITE AL MND maar daar werd over gelogen
nu proberen ze ook via zijn site en die van powergirls waar hij ook de hand in heb brian zo zwart te maken en zo neer te zetten om te kotsen
laat ik het maar niet hebben dat hij daar zich achter verschuild hoe zielig hij is hij is nl een slachtoffer als je daar gaat lezen.
Terwijl hij het zelf allemaal aan richt
alles wat krom is wordt steeds maar recht gepraat
nou ik snap het wel hoor alles voor huub en alles voor de master zelf

lees en huiver
http://energetic-powergirls.blogspot.com/
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 16 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
in 1 woord ZIEK
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 16 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Pfff ik geef er geen aandacht meer aan hoor, ik denk de meeste mensen met een klein beetje gezond verstand ook niet. Die trekken zich er ook niets van aan. Laat lekker gaan die sekte van Huub en E.H. Wat denk je dat ze hier nu nog mee gaan bereiken ??? zo vlak voor het einde. Als je iemand wil overtuigen van je gelijk en mensen van favo wil laten switchen heb je toch echt iets meer nodig dan een week. dus ik zeg: LEKKER LATEN GAAN DE ZIELEPOTEN
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
precies je moet op deze waardeloze sites niet ingaan ......huub trekt alleen mensen aan van zijn eigen soort ....ben je fan van huub betekent dat je staat achter zijn uitspraken en acties ...daarom valt er ook nooit te redeneren en te discussieren met deze gasten ...het moet altijd met termen en leugens
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Ik gun ze die hits op die site ook niet dus ik ga niet lezen.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Het kan me niets meer schelen. Ik ga er vanuit dat recht recht is en krom krom. En ben ook overtuigd, dat recht altijd zal zegevieren.
Ik ben opgeknapt van gisteravond, die snuit van Huub was het me waard.
Dat Claire de koffer nam! Alles zal goedkomen, want inzicht komt uiteindelijk toch.
Als men Brian, Amanda en Jaap afbreken, zwartmaken en belasteren, dan belasteren zij zichzelf.
Hele domme mensen. Want denk maar niet dat Brian, Amanda, Jaap, John de Mol en RTL dit ongestrafd zullen laten. Eén zal minstens stappen ondernemen.
Ik gun ze dus ook de hits niet, ik ga er niet meer kijken, nergens meer op sites van hen.
Ook al zou in het gekke geval Huub uiteindelijk gaan winnen, dan nog is het niet dankzij hen. Integendeel zelfs. Misschien de Telegraaf aan hun zijde, misschien heel veel fans, maar het recht zal zijn loop krijgen. Onherroepelijk.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 16 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Seya het komt goed en zoveel fans heeft Huub niet hoor. Alleen die paar, die op die site die ook ik geen hits meer gun, zitten.

1 van de andere 3 gaat winnen, ik hoop Brian omdat ik het een lekker ding vind maar Amanda of Jaap is ook goed hoor. Zolang het huub maar niet is.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 16 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
ik wil en hoop dat mijn golden boy wint:d
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 19:19   quote  deeplink  
wat word aangegrepen om huub telaten winnen niets .. want alles word geremd door het hokje als huub wat wilt .. maar als brian wat wilt mag alles .. hoeveel x,heeft huub met jaap wel nee gehoort als ze iets tegen hun lievelingtjes willen doen .. niets mag en brian mag alles .. en ik klaag en zeur niet ik zeg alleen wat ik denk is dat ook zeuren of klagen en trouwens de winnar is toch al bekend ... dus waar hebben wij nu over ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Bantel denk jij dat iemand interesse heeft in je gezwam?
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
nee natuurlijk niet maar dat wil toch niet zeggen dat ik niets hier neermag zetten en jij reageert .. doe dat dan niet ... zegt meer van jou als van mij ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Weet je, je bent de zoveelste die met dezelfde verhaaltjes komt aan zetten. Op een gegeven moment gaat het irriteren. Laat ons gewoon in ons waarde hier op het forum. Jij hebt toch ook je eigen forum met gelijkgezinden. Vanwaar de noodzaak om hier steeds weer dezelfde verhaaltjes neer te zetten wat door tientallen anderen voor jou ook al is gedaan. Ik geloof best in de kracht van herhaling maar op een gegeven moment is het genoeg.
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
Ook hier is het verder einde discussie bantel.
trapper
 trapper - vrijdag 16 mei 2008 - 22:16   quote  deeplink  
o god nou dit weer, bah maar goed dat het over een week afgelopen is, wordt er echt moe van hoe ver mensen gaan om andere te brainwashe, gatver de gatver
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 16 mei 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 19:19 schreef bantel het volgende:
wat word aangegrepen om huub telaten winnen niets .. want alles word geremd door het hokje als huub wat wilt .. maar als brian wat wilt mag alles .. hoeveel x,heeft huub met jaap wel nee gehoort als ze iets tegen hun lievelingtjes willen doen .. niets mag en brian mag alles .. en ik klaag en zeur niet ik zeg alleen wat ik denk is dat ook zeuren of klagen en trouwens de winnar is toch al bekend ... dus waar hebben wij nu over ...
Ja hoor we hebben er weer 1
mossa
 mossa - vrijdag 16 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 16:49 schreef Jacqueline het volgende:
deze site is vd vriendin van sly wat hier nu weer staat ongeloofelijk waar gaan we heen en met wat voor doel?
ach gosh hij was zo onschuldig en heeft een site voor elke speler elke fan
eerst vandaag al dat ze achter huub gaan staan omdat mrd een stuk had geplaatst op king jaap makkelijke smoes
HET WAS AL EEN HUUB SITE AL MND maar daar werd over gelogen
nu proberen ze ook via zijn site en die van powergirls waar hij ook de hand in heb brian zo zwart te maken en zo neer te zetten om te kotsen
laat ik het maar niet hebben dat hij daar zich achter verschuild hoe zielig hij is hij is nl een slachtoffer als je daar gaat lezen.
Terwijl hij het zelf allemaal aan richt
alles wat krom is wordt steeds maar recht gepraat
nou ik snap het wel hoor alles voor huub en alles voor de master zelf

lees en huiver
http://energetic-powergirls.blogspot.com/
He gatver!! Wat bezielt deze "mensen"? echt te eng gewoon.
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Heeft toch allemaal geen zin , volgens hun is het toch doorgestoken kaart ;)

Dus dan kunnen ze wel ophouden met de hele uitkering op te maken aan smsjes voor huub , dat is dan ook zinloos he :)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 16 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
caroline lieverd maatje hug xxxxxxxxx
Milou
 Milou - vrijdag 16 mei 2008 - 22:59   quote  deeplink  
wat word aangegrepen om huub telaten winnen niets .. want alles word geremd door het hokje als huub wat wilt .. maar als brian wat wilt mag alles .. hoeveel x,heeft huub met jaap wel nee gehoort als ze iets tegen hun lievelingtjes willen doen .. niets mag en brian mag alles ..

Vreemd deze zin ik dacht dat brian nooit iets deed dus hoe kan hij dan alles wel krijgen van de regie?! (sarcastisch)
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
ik hoop dat RTL zich niet laat opfokken en bedreigen door de NL leden......want ergens ben ik bang dat ze daardoor Huub laten winnen...........
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:05 schreef Elske het volgende:
ik hoop dat RTL zich niet laat opfokken en bedreigen door de NL leden......want ergens ben ik bang dat ze daardoor Huub laten winnen...........
Ik ben er ook bang voor. RTL wordt flink onder druk gezet.
Ik zag vanmorgen de krantenartikelen in de Telegraaf. Toch ook een geduchte partij. Die wil RTL niet tegen zich hebben. Telegraaf en NL lijken ook wel een soort verbond te hebben. Of zie ik nu complotten waar ze niet zijn?
Dat RTL de zender gesaboteerd zou hebben of zoiets mbt die pulpzender van NL, kan ik me ook niet voorstellen.
En dat Claire niet kwam opdraven is waarschijnlijk, omdat zij met haar neus op de streams wil zitten, om haar lieve Huub te kunnen volgen. Niks geen verbod om te praten.
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:19 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor. RTL wordt flink onder druk gezet.
Ik zag vanmorgen de krantenartikelen in de Telegraaf. Toch ook een geduchte partij. Die wil RTL niet tegen zich hebben. Telegraaf en NL lijken ook wel een soort verbond te hebben. Of zie ik nu complotten waar ze niet zijn?
Dat RTL de zender gesaboteerd zou hebben of zoiets mbt die pulpzender van NL, kan ik me ook niet voorstellen.
En dat Claire niet kwam opdraven is waarschijnlijk, omdat zij met haar neus op de streams wil zitten, om haar lieve Huub te kunnen volgen. Niks geen verbod om te praten.
Je leest wel de Telegraaf en mailt mij niet even? Slap hoor!
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 00:05   quote  deeplink  
nou met akties hooguit 100 man van de 20.000 en maar smeken kom nu doen jullie mee.
Huub heeft daar misschien 150 diehard fans de rest leest en post nooit of komt er er meer dan een jaar niet op.
gewoon IP.s laten staan en dan maar tellen ja zo komt je wel aan de 20.000.
Hoe stom en dom kan je zijn. maar ja zijn egeo is net zo groot als die kikker.
straks na de kooi komen er alleen nog die 150 sekteleden de rest zal er nooit meer posten of komen,en nog zal hij blijven zeggen de leukste en grootste familie site.
Ja hoe zielig ben je dan. nou ik denk na alle onderzoeken en aangifstes dan heel geen leven geen lang leven meer beschoren is.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:42 schreef draakje het volgende:

[..]

Je leest wel de Telegraaf en mailt mij niet even? Slap hoor!
Grrrrr, sorryyyyyyy. Maar ik heb het echt druk gehad!! De telegraaf moet ik helaas gebruiken als bron voor mijn site...Maar ook AD, VK en al die andere kranten..
Ik ga je nu meteen mailen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Alles wordt aan gegrepen om huub te laten winnen??????????









0.0097358