BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je moet lekker gaan sjansen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Je moet lekker gaan sjansen"

De eerste auto met gasten komt voorgereden! Het zijn Selène en haar vriendinnen. "Ik herkende je niet eens!", roept Huub uit als hij de ex-gastspeelster gedag zegt. "Kennen wij elkaar?", vraagt hij vervolgens herhaaldelijk aan de andere dames die meegekomen zijn. Huub is blijkbaar weer goed op dreef! "Je moet lekker gaan sjansen en dan gaan steken met 'ik ga voor Claire'", geeft Jaap zijn mede-Miljonair advies als de dames al naar binnen zijn gelopen. "Het voelt alsof ik in luilekkerland ben en nergens aan mag zitten!", uit Huub zijn gevoelens. Maar hij vertelt dat hij echt niet vreemd wil gaan. "Met Claire heb ik goud in handen. Die ga ik niet inleveren voor brons of tin", vervolgt hij. "Ik vind Claire heel lief. Claire is top, ik wou dat ik Claire had versierd. Jij hebt de vrouw, ik heb de miljoen", spreekt Jaap uit. "Ik heb én én!", lacht Huub en de twee (ex-)teammaatjes schudden elkaar de hand.



bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Seléne! Blijf lekker die laatste week!! Please!
grissom
 grissom - vrijdag 16 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Ja blijf en doe wat je niet laten kan bij die kikker
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Dames....maak hem GEK a.u.b.!!!!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 16 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
go girls go
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
ja Huub, Claire heeft tenminste nog een beetje "goud " 25.000 .moet jij nog maar zien over te houden.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:22 schreef Elske het volgende:
ja Huub, Claire heeft tenminste nog een beetje "goud " 25.000 .moet jij nog maar zien over te houden.
Ja maar Huub kan rekenen en van die 25.000 schijnen er schoon 10.500 over te blijven, nou da's niet echt enorm...
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
maar 500 dagen x 1000 en dan met aftrek van boetes 8 ton.en schades ( plasma, gitaar enz. ) dat wordt dokken voor Huub, want winnen doet hij echt niet...
djen
 djen - vrijdag 16 mei 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:23 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ja maar Huub kan rekenen en van die 25.000 schijnen er schoon 10.500 over te blijven, nou da's niet echt enorm...
en zie moet ze in leveren voor smsjes van huub en daar trapt ze in zelfs als huub vreemd gaaat hahahah die dombo paft zich gek nu laat staan dat ze bezopen is en ruzie met mama krijgt
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
nu ga ik maar eens streamen, had er tot nu geen zin in, maar wie weet, wat ik in hoekjes zie gebeuren. Want één ding, Huub heeft geen karakter dus....Geef die man eens een borrel, wil je!!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Huub weer...met zijn MOOIE PRAATJES....pfffff
grissom
 grissom - vrijdag 16 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:33 schreef seya@headliner het volgende:
nu ga ik maar eens streamen, had er tot nu geen zin in, maar wie weet, wat ik in hoekjes zie gebeuren. Want één ding, Huub heeft geen karakter dus....Geef die man eens een borrel, wil je!!
Alsjeblieft Huub,namens de headliners
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 02:01   quote  deeplink  
Zooo...Huub blijft wel de hele avond bij die ene meid hangen he. Het verbaast me niet, als hij zijn telnr of e-mail aan haar geeft.
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 02:41   quote  deeplink  
ooooh dragon heb jij ook gezien dat huub dat mens neukte, of was de hoop dusdanig groot dat je een enorme ejacultie hebt gehad
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 02:49   quote  deeplink  
Kweet niet waar je het over hebt. welk mens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 02:49   quote  deeplink  
je moet beter opletten heb je dat echt niet gezien??
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 02:54   quote  deeplink  
Dacht dat jij hier niet meer zou komen?!?!?!!?!?

pauline@nowlive - vrijdag 16 mei 2008 - 01:41

lieve medeforummers.. dit zal mijn laatse post hier zijn tot de finale.. het is goed zo,, heb veel info hier vandaan weten te halen, eaarvoor mijn dank natuurlijk groot is... op 22 mei zal ik hier mijn laatste post plaatsen.. je weet vast al wat dat zal zijn... het lijkt op een lange vinger... hoop dat jullie nog veel plezier hier zullen hebben, en tot de 22e
groeten van pauline ( of is het nu sly, bodine, sterre,,nanouk ,mistery... je weet het nooit) het was mij een genoegen...


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Je moet lekker gaan sjansen"









0.0076029