BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ik weet......

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 16 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
ik weet er 1 die de hele avond met argusogen huub in de gaten houd
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:26 schreef moha het volgende:
ik weet er 1 die de hele avond met argusogen huub in de gaten houd [ afbeelding ]
Ja, al vanaf ze leerde waar het knopje van de pc zat, zit ze er met dr neus bovenop, vandaar dat ze geen interviews kan geven.
Hoezo spreekverbod?
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:26 schreef moha het volgende:
ik weet er 1 die de hele avond met argusogen huub in de gaten houd [ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 16 mei 2008 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:31 schreef draakje het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Er zijn héél veel vrouwen in de villa die huub allemaal leuk vind dus Clair zit nu te streamen met argusogen
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:34 schreef moha het volgende:

[..]

Er zijn héél veel vrouwen in de villa die huub allemaal leuk vind dus Clair zit nu te streamen met argusogen
Waar zijn al die vrouwen dan?
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Ik zag maar een vrouw die huub leuk vond en weet zeker dat hioj na de kooi mety haar gaat eten.(Hij zegt wel met claire) hahahahah wie geloofd dat nou.
nathalie hoop dat jr hem zover krijgt straks buiten de kooi.Er zit meer pit in jouw dan in de hele pink van claiere.
verder waren er geen vrouwen die contact mety hem wilden.Logisch toch wie moet nu die kikker.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 09:21 schreef stacy1974 het volgende:
verder waren er geen vrouwen die contact mety hem wilden.Logisch toch wie moet nu die kikker.
Ooievaarvrouwtjes misschien?
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 09:41   quote  deeplink  
dat een normaal denkende vrouw bij de kikker uit de buurt blijft.
Heb even de profielen bekeken bij topic brian die huub fans die hem verafgoden.als je daar de leeftijden van bekijkt zegt dat al genoeg.tussen de 40-50 een paar erboven..
Ja die zien dat hun jeugd voorbij zijn gegaan en uiten zich op een wijze in die topic
daar lusten de honden geen brood van.Zitten waarschijnlijk allemaal met zo.n zelfde persoon opgescheept a;s hun fan en kunnen daar dan hun frustratie over kwijt.
normale vrouwen tussen de 18-30 zie je zo niet schrijven. die blijven brian amanda en jaap steunen.zonder smerige opmerkingen neer te zetten.
Maar ja die zijn het nog steeds als spel
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 09:41 schreef stacy1974 het volgende:
dat een normaal denkende vrouw bij de kikker uit de buurt blijft.
Heb even de profielen bekeken bij topic brian die huub fans die hem verafgoden.als je daar de leeftijden van bekijkt zegt dat al genoeg.tussen de 40-50 een paar erboven..
Ja die zien dat hun jeugd voorbij zijn gegaan en uiten zich op een wijze in die topic
daar lusten de honden geen brood van.Zitten waarschijnlijk allemaal met zo.n zelfde persoon opgescheept a;s hun fan en kunnen daar dan hun frustratie over kwijt.
normale vrouwen tussen de 18-30 zie je zo niet schrijven. die blijven brian amanda en jaap steunen.zonder smerige opmerkingen neer te zetten.
Maar ja die zijn het nog steeds als spel
Nou pardon, stacy! Ik val volgens jou in de categorie Huub-aanbidders, maar ben dat toch echt niet.

Er zijn ook normale vrouwen boven de 30 hoor!

Vrouwen die een leven voor zichzelf hebben opgebouwd en niet afhankelijk zijn van hun mannie en zijn salaris.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door draakje --
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 10:25   quote  deeplink  
Ik bedoelde hiermee dat die vrouwen bij geen leven op topic brian de smerigste uitlatingen doen over brian .Heb het dus over de huub fans.en dat zegt genoeg.Zelf ben ik brian fan en velen met mij en ook al boven die leeftijd zitten,maar wel normale discussies kunnen aangaan.Daar heb je die smerige verwensingen en uitlatingen niet voor nodig.
Dem meeste vrouwen van boven de 30 zijn normaal.ook vele huub fans hoor,maar die zie je niet die taal uitslaan die daar bij geen leven gebezigd wordt
Schreef het een beetje onduidelijk maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Juist hier wordt tenminste niet zo geschreven dat bedoelde ik.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:25 schreef stacy1974 het volgende:
Ik bedoelde hiermee dat die vrouwen bij geen leven op topic brian de smerigste uitlatingen doen over brian .Heb het dus over de huub fans.en dat zegt genoeg.Zelf ben ik brian fan en velen met mij en ook al boven die leeftijd zitten,maar wel normale discussies kunnen aangaan.Daar heb je die smerige verwensingen en uitlatingen niet voor nodig.
Dem meeste vrouwen van boven de 30 zijn normaal.ook vele huub fans hoor,maar die zie je niet die taal uitslaan die daar bij geen leven gebezigd wordt
Schreef het een beetje onduidelijk maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Juist hier wordt tenminste niet zo geschreven dat bedoelde ik.
Ik snap ´m, Stacy. Dan laat ik mijn zelfmoordpil nog maar even in het laatje.
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
kubatz op zijn best!
http://www.youtube.com/watch?v=2nRXNxK1uFo
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
De echte Huubfans haal je er zo tussenuit ongeacht hun leeftijd. Schuttingtaal is tegenwoordig Huubtaal
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:29 schreef pauline@nowlive het volgende:
kubatz op zijn best!
http://www.youtube.com/watch?v=2nRXNxK1uFo
Links die jij neer zet vertrouw ik niet dus klik hem niet aan.
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
hahaha caroline wat dacht je pauline is het ultieme virus dus die links zijn even zo besmet???hahaha
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:25 schreef stacy1974 het volgende:
Ik bedoelde hiermee dat die vrouwen bij geen leven op topic brian de smerigste uitlatingen doen over brian .Heb het dus over de huub fans.en dat zegt genoeg.Zelf ben ik brian fan en velen met mij en ook al boven die leeftijd zitten,maar wel normale discussies kunnen aangaan.Daar heb je die smerige verwensingen en uitlatingen niet voor nodig.
Dem meeste vrouwen van boven de 30 zijn normaal.ook vele huub fans hoor,maar die zie je niet die taal uitslaan die daar bij geen leven gebezigd wordt
Schreef het een beetje onduidelijk maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Juist hier wordt tenminste niet zo geschreven dat bedoelde ik.
Ben ik helemaal mee eens, zonet heb ik op NL over de chihuahua van Amanda geschreven die onder het dekbed kroop toen H. daar ook lag... daar bedoelde Amanda dus mee: het lijkt niet wat het is tegen Brian... Huub was niet met Amanda bezig dus!
Kreeg dus een ban, net 10 minuten geleden omdat ik uitdaag.. en onder mijn bericht dat ik bij brian neergezet heb stond:
Brian je hebt op tijd de chihuahua van je vriendin AManda gered. Chappeau voor jou jij winnaar van de gouden kooi! En publieks_lieveling!
~~

Laat dit, het is al triest genoeg dat een paard zelfs niet veilig is, daar.
________________________________________
Laatst bewerkt door amber

Hoezo de 'managers' partijdig? Alles maar dan ook alles mag (zélfs)gelogen over Brian gepost worden maar o wee iets over H. pffff word er zo moe van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door joow@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Nou joow, join the club. Het schijnt iedereen te overkomen, die van het sektepaadje afdwaalt.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:36 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

cursus begrijpend lezen??? is dat een oplossing
En dat zeg je tegen een drs. Nederlandse Taal- en Letterkunde? Over het algemeen kunnen die wel lezen ...
SHA@VCH
 SHA@VCH - zaterdag 17 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Belachelijk voor woorden is dat ik nooit daar iets schrijf tot gisteren dat ik huubje een pussy noemde. Daarna heb ik geschreven dat ik niet veel schrijf omdat ik weet dat het een huubje site is. Ik ben lid van hun maar geen huubje fan zo 5 min later hebben ze me een ban gegeven!!!!!
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:47 schreef Joseba@headliner het volgende:

[..]

maar Paultje is advocaat, en heeft en secr, die haar koffie zet, en een mantelpakje, en niet zoals ma flodder tuinbroek, kaplaarzen, schortje en ongekamd achter de pc, hoor.
Nee, misschien dat ik haar daarom niet mag. Ik haat mantelpakjes!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:50 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, misschien dat ik haar daarom niet mag. Ik haat mantelpakjes!
nou persoonlijk vind ik een mantelpakje wel iets hebben. met een streng brilletje, is toch wel damn sexy, maar dan moet er wel een vrouw in zitten, en geen halve vuiligheid, als haar uiterlijk zou zijn als haar gedachten dan is eucelipta een schoonheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Jongens, laten we het lollig houden! Die Plien is al die ellende toch niet waard?
Elske
 Elske - zaterdag 17 mei 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:19 schreef joow het volgende:

[..]

Ben ik helemaal mee eens, zonet heb ik op NL over de chihuahua van Amanda geschreven die onder het dekbed kroop toen H. daar ook lag... daar bedoelde Amanda dus mee: het lijkt niet wat het is tegen Brian... Huub was niet met Amanda bezig dus!
Kreeg dus een ban, net 10 minuten geleden omdat ik uitdaag.. en onder mijn bericht dat ik bij brian neergezet heb stond:
Brian je hebt op tijd de chihuahua van je vriendin AManda gered. Chappeau voor jou jij winnaar van de gouden kooi! En publieks_lieveling!
~~

Laat dit, het is al triest genoeg dat een paard zelfs niet veilig is, daar.
________________________________________
Laatst bewerkt door amber

Hoezo de 'managers' partijdig? Alles maar dan ook alles mag (zélfs)gelogen over Brian gepost worden maar o wee iets over H. pffff word er zo moe van..
paard niet veilig????? ik weet niet of je het weet, maar zelfs van de paarden moeten de piemel gewassen worden !! en dat je dat dan afdoet met een geintje, terwijl je WEET dat de steamers kijken, lijkt me heel normaal. IK zou ook in een deuk liggen als Ellen het mij had gevraagd te doen.....
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 15:31   quote  deeplink  
ach laten we wel wezen de site was nog aardig en minder vuil en vies. voordat sterre en amber haar moeder hun intrede deden.Sindsdien is de site verpest en verziekt.en loopt sly als een reu achter ze aan.Als je met sly in discussie gaat over het hoe en waarom van een ban ,weet hij zich er niet eens meer uit te keltsen. ook gaf hioj toe alles spuugzat te zijn wat er geschreven werd. maar dat hij veel uit handen moest geven.Ja meneer moet weer werken he.geen ww meer. de belasting zit hem al op het spoor.
Dus hij heeft niets meer in de hand. wel achter zijn zijn.
En dat is plientje die alles voor hem recht breid en stoet doet op andere site.s/
De stem van sly wordt ze genoemd.
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Ik heb hem zonet een mail gestuurd dat hij mijn account per direct moet verwijderen.. en dat ik er niet over peins om na 14 dagen weer terug te komen *shock* Ook heb ik een paar linken erbij gezet dat hij hier gehoor aan dient te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door joow@headliner --
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:19 schreef joow@headliner het volgende:
Ik heb hem zonet een mail gestuurd dat hij mijn account per direct moet verwijderen.. en dat ik er niet over peins om na 14 dagen weer terug te komen *shock* Ook heb ik een paar linken erbij gezet dat hij hier gehoor aan dient te nemen.
Ik heb een mailtje teruggekregen van het team...

Een citaat eruit:
Bij ons is geen Pauline bekend, laat staan pauline@nowlive . Wij vermoeden daarom ook dat dit iemand is die NL in een kwaad daglicht wil zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ik weet......









0.0143749