BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wees welkom Claire.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:29   quote  deeplink  
welkom Claire, ook hier kun je lezen dat JOUW MAN OP 1 STAAT, in de popupol. en hoe wijs wij jou allemaal vinden, ik snap dat juist JIJ ons begrijpt. want jij snapt en begrijpt alles, hoor je wat hij allemaal over jou en je mam zegt? maar je snap dat allemaal heel choed he Claire?
grissom
 grissom - vrijdag 16 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Laten we het hopen,maar ik betwijfel het
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:32 schreef grissom het volgende:
[ afbeelding ] Laten we het hopen,maar ik betwijfel het
ja duh, ik lig in een deuk. Claire is een superslim meisje, hahahahahahaha arme Claire.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:36   quote  deeplink  
wat ik vooral grappig vind is dat Hij blijft volhouden, ik heb Lieke nooit bedrogen, en weer vergeet hij Gabi. Ook Gabi was aanwezig toen Lieke nog als Huishoudster in kooi was, maar wel al Huub's vriendin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Joseba@headliner --
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 23:49   quote  deeplink  
ohhh nu gaan we het over quinten en lieke hebben .....he claire let op dit verhaal zal weer verschillen met al die andere
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 16 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
daar gaat hij weer alles weer verdraaien en ja selene jij weet hoe lief en eerlijk ik ben. ik had het nooit over lieke.Maar ja ze moet me niet meer en dat pik ik niet. niemand dumpt mij.
hetzelfde als de uitspraak naar clairs vader op de streams. Oh die wil niet dat ik met zijn dochter naar bed gaat, nou dan zal ik wel even laten zien dat niemand dit zegt.Nu ga ik er juist voor ik heb haar zo om. Ja clair ik hou zo van je en ik heb een top wijf.ja je zegt ja en aman en vind alles goed wat ik zeg. jij mocht niet de finale in want jij bent niks en had nooit kunnen winnen hoor vond hij.
nou waar was jij eigen mening en het winnen van het spel. nee hij wist al dat hij verloren had. en hij kan niet tegen verliezen.Met jouw 30 punten en de stemmen van de huub fans had jij een grote kans gehad.Maar nu kunnen jullie fluiten naar de centen. Geen miljoen voor huub hoor.
Hoop dat je je geld bewaard voor als hij thuis is. want hij gaat vreemd en jij zal nooit een cent van hem krijgen.Niet zijn uitspraak gehoor?Ik ben toch niet gek om iemand die je 3 maanden kent daar je geld mee te delen.Nee hij heeft je gebruikt vanaf dag 1. en straks nog hooguit een maand en hij heeft al een ander.
Veel, veel sterkte. in de komende maanden.Je zal het nodig hebben.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:59   quote  deeplink  
oja, het was top tv, dat Huub Gaby pakte...Let op Claire
tg3
 tg3 - zaterdag 17 mei 2008 - 00:03   quote  deeplink  
wat een verbazing dat niemand dacht dat het echt is ..tussen claire en jij ......zou dat nou komen door je acties ...je daden en je uitspraken ...of is de hele wereld tegen zielige huub

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wees welkom Claire.









0.0065970