BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vandaag weer bellen met Claire!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vandaag weer bellen met Claire!

Na de halve finale heeft Huub zijn vrouw, Claire, beloofd haar iedere dag te bellen tot hij weer uit de Kooi is. Gisteren kon de Oldenzaler niet wachten tot het een schappelijk tijdstip was om zijn liefje te contacteren. Hele uren besteedt hij aan pianospelen met waarschijnlijk haar in zijn gedachtes en het nummer waar hij en Claire op hebben gedanst tijdens het huwelijk wordt grijs gedraaid. Nog maar vijf nachtjes slapen tot de finale en dus ook het wederzien met zijn echtgenote. Ze hebben nog een prachtige huwelijksreis naar Egypte voor de boeg, dus genoeg om naar uit te kijken. Op deze zaterdag ligt iedereen nog lekker te slapen. Misschien droomt Huub wel van een kameel waarop hij samen met Claire langs eeuwenoude piramides sjokt...

bron: tien.tv
Asrael
 Asrael - zaterdag 17 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Misschien droomt ons smurfje wel over zijn geheime liefde, smurfin hahahahaha
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat die reis naar Egypte een enkele reis is ...
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
hij moet daar maar een kameel "pakken" en dan snel in een pyramide verdwalen (met kameel , dan heeft hij nog iets om hem in te st.....)
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:40 schreef tino het volgende:
hij moet daar maar een kameel "pakken" en dan snel in een pyramide verdwalen (met kameel , dan heeft hij nog iets om hem in te st.....)
Daar moet je geen grapjes over maken, tino! Heb eenmaal op een kameel gezeten: het duurde twee dagen voor ik mijn benen weer bij elkaar kon krijgen!

Inkoppertje voor de Lowlivers: ik kan me allerlei vunze grappen over benen bedenken ...
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Daar moet je geen grapjes over maken, tino! Heb eenmaal op een kameel gezeten: het duurde twee dagen voor ik mijn benen weer bij elkaar kon krijgen!

Inkoppertje voor de Lowlivers: ik kan me allerlei vunze grappen over benen bedenken ...
hij is weer goed....hun vrouwen willen nu allemaal op een kameel en dan achter Huubje aan !!
suikertje
 suikertje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
`clair is een kameel dus hij kan zo op der rug haar bulten zaten toch al achter ;)

hoeft ie ook niet naar Egypte
djen
 djen - zaterdag 17 mei 2008 - 14:42   quote  deeplink  
en wat denk je van ons hedda die hij zoveel heeft beloofd zijn dromen zullen altijd bij deze prachtige inteligente mooie liefe zorgelijke vrouw zijn ..tja clair daar val jij bij in het niets je zal nooit aan deze meid kunnen tippen en ooit ja ooit gaat huubje terug als het al niet stiekum straks gebeurd ..want zeg nouw eerlijk vertrouwen zal je hem nooit wel top huwelijk hoor hahahahahahahah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vandaag weer bellen met Claire!









0.0057418