BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 'Ik ben super lief'

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: 'Ik ben super lief'

Huub doet er alles aan om volgende week donderdag de Villa te verlaten als winnaar. Gisteravond zou hij volgens Brian te vaak zeggen dat hij zijn Claire zo mist. Huub zou dat alleen maar doen om stemmen van de fans van de Tilburgse binnen te slepen. Vandaag heeft Huub een t-shirt van ex-Miljonair Eric aangetrokken. 'Ik ben super lief', pronkt er op zijn borst. Of zien we nu spoken? Misschien mist Huub zijn vrouw wel echt heel erg. En zit het roze shirt gewoon heel lekker...



bron: tien.tv
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 17:09   quote  deeplink  
Nee hij mist clair niet dat van die foto is alleen voor zijn stemmen.
Eric is degene die hij mist daarom draagt hij hem tegen zijn borst.Hij kan niet wachten on straks weet lekker te keer te kunnen gaan in Bar Bolleke.Al zijn vriendjes staan daar al in de rij voor hem. En clair zit daar naast een tefeltje met het schoteltje voor de betaling
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Kom op zeg, iedereen zou alles uit de kast halen om te gaan winnen.

Maar helaas zal dat Brian zijn *grijns*
devil
 devil - zaterdag 17 mei 2008 - 17:16   quote  deeplink  
jha zucht, gelukkig wel
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
zieltjes winnen met zo'n nichterig shirt,of heeft hij dit nou aan om te hopen de kijkers die alleen straks de finale gaan kijken op hem stemmen met zijn flikkerige kop en vingers(met zijn achterlijke nagellak...het is toch een vent,of toch niet)???
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:21 schreef Nikos@Headliner het volgende:
zieltjes winnen met zo'n nichterig shirt,of heeft hij dit nou aan om te hopen de kijkers die alleen straks de finale gaan kijken op hem stemmen met zijn flikkerige kop en vingers(met zijn achterlijke nagellak...het is toch een vent,of toch niet)???
Volgens Amanda zitten er nu twee vrouwen in de finale *grijns*
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 17 mei 2008 - 17:29   quote  deeplink  
wat zal het straks wennnen zijn voor jullie dat de kooi afgelopen is. kunnen jullie al het opgespaarde gal niet meer spuien. Maanden hebben jullie het alleen maar over huub ,huub en nog eens huub in een mensonterende manier. jullie zijn gewoon niets beter dan huub maar jullie verbergen je achter jullie beeldschermpje. Ik lees ook nooit of niet veel over de andere bewoners.

zielig hoor !!!!! ook jullie hebben na 22 mei professionele hulp nodig om van jullie haatgedachten af te komen. ik weet nu al dat ik dus ook de nodige ranzige opmerkingen van jullie ga krijgen terwijl ik niemand beledig met dit stukje. Maar ga jullie gang, laat je maar weer leeglopen.

roepieroepie
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:29 schreef roepieroepie het volgende:
wat zal het straks wennnen zijn voor jullie dat de kooi afgelopen is. kunnen jullie al het opgespaarde gal niet meer spuien. Maanden hebben jullie het alleen maar over huub ,huub en nog eens huub in een mensonterende manier. jullie zijn gewoon niets beter dan huub maar jullie verbergen je achter jullie beeldschermpje. Ik lees ook nooit of niet veel over de andere bewoners.

zielig hoor !!!!! ook jullie hebben na 22 mei professionele hulp nodig om van jullie haatgedachten af te komen. ik weet nu al dat ik dus ook de nodige ranzige opmerkingen van jullie ga krijgen terwijl ik niemand beledig met dit stukje. Maar ga jullie gang, laat je maar weer leeglopen.

roepieroepie
geeft roepieroep helemaal gelijk...
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
Buiten dat Huub een kneus s berijp ik niet waarom je op huub zit te letten terwijl je wil dat er iemand anders wint...

huub s flikker.. dat s al lang duidelijk...huub deed al dingen met erik voordat t programma begon..... dat weten we nou wel.....dat zie je al als hij danst......

niemand moet smsen....... zonde van je geld
dat zie je al als hij danst......

Het s al triest hoe headliner t verhaal begint..
duidelijk een fan van man amanda en huilebalk brian

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Dpiet --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Twee gelijkgezinden

Nee hoor..iedereen mag schrijven wat tie wilt. Misschien hebben jullie helemaal gelijk, de tijd zal het uitwijzen, wie er onder behandeling moet na De Kooi
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:36 schreef seya@headliner het volgende:
Twee gelijkgezinden [ afbeelding ]

Nee hoor..iedereen mag schrijven wat tie wilt. Misschien hebben jullie helemaal gelijk, de tijd zal het uitwijzen, wie er onder behandeling moet na De Kooi [ afbeelding ]
haha, hier ben ik het dus mee eens.
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:38 schreef mossa het volgende:

[..]

haha, hier ben ik het dus mee eens.
wat zat je dan tegen mij te zeiken...
je spreek jezelf tegen
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:41 schreef Dpiet het volgende:

[..]

wat zat je dan tegen mij te zeiken...
je spreek jezelf tegen
ik ben het met name eens met haar laatste zinnetje dat sloeg namelijk op jou!
miranda_joey
 miranda_joey - zaterdag 17 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
hij probeerd gewoon zieltjes te winnen
bah irritante tuinkabouter
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 17 mei 2008 - 18:37   quote  deeplink  
draakje lieverd hug
je heb gelijk hoor mop en negeer de kansloze sekte leden maar want hun ig is te laag kom maar bij ons gewoon weer moppie
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:37 schreef Jacqueline het volgende:
draakje lieverd hug
je heb gelijk hoor mop en negeer de kansloze sekte leden maar want hun ig is te laag kom maar bij ons gewoon weer moppie
ooohhh onze ig..... ik begrijp t
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Wat is het hier gezellig!!!!Iedereen koffie dan maar?
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Komt eraan
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
de spychologen staan al klaar om de gouden kooi zombies op te vangen wat gaat er met jullie gebeuren na de gouden kooi?krijgt het huis een flinke poets beurt? worden we weer een beetje gezelliger in het gezin ?krijgen de echtgenotes eindelijk weer eens wat meer aandacht,wat zullen jullie in een diep gat vallen
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 00:45 schreef frans-06 het volgende:
de spychologen staan al klaar om de gouden kooi zombies op te vangen wat gaat er met jullie gebeuren na de gouden kooi?krijgt het huis een flinke poets beurt? worden we weer een beetje gezelliger in het gezin ?krijgen de echtgenotes eindelijk weer eens wat meer aandacht,wat zullen jullie in een diep gat vallen
ik denk dat spychologen weinig kunnen doen. De psychologen hebben meer kans.
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 17:29 schreef roepieroepie het volgende:
wat zal het straks wennnen zijn voor jullie dat de kooi afgelopen is. kunnen jullie al het opgespaarde gal niet meer spuien. Maanden hebben jullie het alleen maar over huub ,huub en nog eens huub in een mensonterende manier. jullie zijn gewoon niets beter dan huub maar jullie verbergen je achter jullie beeldschermpje. Ik lees ook nooit of niet veel over de andere bewoners.

zielig hoor !!!!! ook jullie hebben na 22 mei professionele hulp nodig om van jullie haatgedachten af te komen. ik weet nu al dat ik dus ook de nodige ranzige opmerkingen van jullie ga krijgen terwijl ik niemand beledig met dit stukje. Maar ga jullie gang, laat je maar weer leeglopen.

roepieroepie
heb altijd gedacht dacht roepieroepie een vogelthe was, dus stuur hem snel terug in zijn NL kooi
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 11:05   quote  deeplink  
Huub's charme offensief ligt er zo dik bevenop dat het hem nog wel eens duur kan komen te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Bigfoot --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 'Ik ben super lief'









0.0126628