BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Paranormale zaken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Paranormale zaken

Melig lezen Brian en Amanda hun zoveelste brief. Als een fan over een gave van Amanda begint, houdt Brian het niet meer. "Wie gaat, volgens jouw paranormale gave, de Gouden Kooi winnen?", vraagt de Antilliaan met een schaterlach aan zijn vriendinnetje. Amanda maakt meditatiegeluiden. "Ik zie een A en ik zie een B", imiteert ze vervolgens de Amerikaanse Char. Brian ligt dubbel van het lachen. Een concreet antwoordt laat Amanda echter in het midden. Maar ach... Dat doen de meeste paranormaal begaafden.

bron: tien.tv
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:09   quote  deeplink  
pppphhhh hun zoveelste brief alweer...
die zijn echt populair die 2..... alweer de zoveelste..
amanda een gave hahaha "paranormaal".... dat wijf heeft de hersens van n visstick

en een gave???? dat lijkt me sterk..
oh ja... slecht acteren.......

zoals ze al n x geacteerd heeft als kapster
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:09 schreef Dpiet het volgende:
pppphhhh hun zoveelste brief alweer...
die zijn echt populair die 2..... alweer de zoveelste..
amanda een gave hahaha "paranormaal".... dat wijf heeft de hersens van n visstick

en een gave???? dat lijkt me sterk..
oh ja... slecht acteren.......

zoals ze al n x geacteerd heeft als kapster
Nog steeds niet in je hol
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:25 schreef grissom het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Nog steeds niet in je hol [ afbeelding ]
jawel... ik heb een labtop bij me
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:32 schreef Dpiet het volgende:

[..]

jawel... ik heb een labtop bij me
Anne
 Anne - zaterdag 17 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
een labtop?? en hij moet in zijn hol??

Grissom, je hebt hier te maken met een proefdier ;-)
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:36 schreef Anne het volgende:
een labtop?? en hij moet in zijn hol??

Grissom, je hebt hier te maken met een proefdier ;-)
aaahhhh anne komt ook eff helpen
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:35 schreef grissom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
neenee... dat s geen labtop.... dakloze
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:38 schreef Dpiet het volgende:

[..]

neenee... dat s geen labtop.... dakloze
Anne
 Anne - zaterdag 17 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
ik kom niet helpen, ik constateer...het is namelijk laPtop en voor de rest heb ik er niks mee te maken!
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:44 schreef Anne het volgende:
ik kom niet helpen, ik constateer...het is namelijk laPtop en voor de rest heb ik er niks mee te maken!
Jeeeeeee goed gezien anne
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:46   quote  deeplink  
punt voor anne

is grissom ook weer blij
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
en typen kan hij zelf ook niet foutloos,dombo
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:47 schreef grissom het volgende:
[ afbeelding ] en typen kan hij zelf ook niet foutloos,dombo [ afbeelding ]
ongelooflijk...
ik zal dan wel een laag iq hebben.....
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Ik kan toch ook geen minuut de deur uit of het is weer hommeles hier!
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:12 schreef draakje het volgende:
Ik kan toch ook geen minuut de deur uit of het is weer hommeles hier!
gelukkig,je bent er weer
pien
 pien - zaterdag 17 mei 2008 - 22:35   quote  deeplink  
de A = Amanda en de B = van Brain en de a zit in de naam van jaap. weet wel dat Amanda dyslectisch is en De b wordt een p. zie je wel haar gave aap.
stevi0
 stevi0 - zondag 18 mei 2008 - 04:18   quote  deeplink  
Amanda heeft een grote bek maar kan zeer gevat en treffend en grappig uit de hoek komen (dom is ze zeer zeker niet).
Dat andere vrouwen dit ontberen en daarom jalours zijn, is triest.
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 04:24   quote  deeplink  
Ik snap ook niet dat men Amanda dom noemt. Ok, ze heeft weinig scholing maar ze heeft levenservaring die een 20jarige niet op school kan leren.
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 10:17   quote  deeplink  
caroline waar heeft amanda ervaring mee?scholing heeft zij niet ge kent,ze denkt dat met geld alles te koop is ,zelfstandig is zij zeer zeker niet,weet niet hoe zij betalingen moet doen het enigste waar ze goed in is ,om mannen te verleiden in clubs,dat was haar voorbeeld ,zij heeft een heel slecht imago,dit is het enigste waar zij goed in is ,voor de rest nada,in de buiten wereld komt zij weer slecht weg,en vervalt weer in haar oude doen en laten,mits zij een goede begeleiding krijgt
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 10:32   quote  deeplink  
Ach.. waar hebben jullie hier over... een twintig jarige pfieuw... heeft nog een lange weg te gaan en KIJK zij staat wel in de finale!!!! Om haar leven te gaan ontleden vind ik wel zo kort door de bocht.
Vroeger wilde ik ook niks op school doen, heb intussen al wel een goede opleiding gevolgd. Dus zegt niks voor Amanda, zij doet lekker haar ding en leert van de dagelijkse situaties die zij mee maakt, zoals een ieder dat doet; ongeacht je leeftijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door joow@headliner --
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Dat zijn de beste leer_momenten, je dagelijkse dingen!
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
amanda is zeer intelligent?zij denkt nl met haar doos!!!!!!!!!!!daarbij heeft zij zich ingelaten in de criminaliteit,dus als dit intelligentie is,voor een meid van 20?is zij al heel ver gezonken
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Als Amanda intelligent is? Ik weet het niet ik heb haar nog nooit gesproken. En intelligentie heeft niks maar dan ook niks te maken met welke opleiding je gevolgd hebt...
1 Uitroepteken is wel voldoende, anders kom je in mijn beleving zo agressief over.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 18 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 10:46 schreef frans-06 het volgende:
amanda is zeer intelligent?zij denkt nl met haar doos!!!!!!!!!!!daarbij heeft zij zich ingelaten in de criminaliteit,dus als dit intelligentie is,voor een meid van 20?is zij al heel ver gezonken
Frans06 en jij kent Amanda persoonlijk dan???
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 10:17 schreef frans-06 het volgende:
caroline waar heeft amanda ervaring mee?scholing heeft zij niet ge kent,ze denkt dat met geld alles te koop is ,zelfstandig is zij zeer zeker niet,weet niet hoe zij betalingen moet doen het enigste waar ze goed in is ,om mannen te verleiden in clubs,dat was haar voorbeeld ,zij heeft een heel slecht imago,dit is het enigste waar zij goed in is ,voor de rest nada,in de buiten wereld komt zij weer slecht weg,en vervalt weer in haar oude doen en laten,mits zij een goede begeleiding krijgt
frans hoe kun je nou goed zijn in het hebben van een slecht imago, zoals jij schrijft ?
Je kunt ergens goed in ZIJN, maar ergens goed in HEBBEN VAN iets, ???????
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 10:53 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Frans06 en jij kent Amanda persoonlijk dan???
frans komt van Vinkenslag, het criminele wooncentrum voorbij Maastricht, misschien heeft hij Amanda daar leren kennen ?
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:
tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg
Weet je...........................
Wat mij betreft: mij maakt het niet uit wat een ma of een pa doet. Mij gaat het om Amanda, Brian, Jaap en Huub!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:
tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg
Er heeft weer is iemand teveel op duister zaken gekeken, pffffff.
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
frans, de misdaad-verslaggever !!!
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 11:37 schreef tino het volgende:
frans, de misdaad-verslaggever !!!
Geen 007, maar 06!
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
waarom oordelen jullie dan wel over de andere ouders? dus dat begrijp ik niet
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 12:00 schreef frans-06 het volgende:waarom oordelen jullie dan wel over de andere ouders? dus dat begrijp ik niet
Oordelen? Ik heb alleen mijn bewondering uitgesproken voor papa Claires toupet!
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:42   quote  deeplink  
En dat mama Claire een beetje dom is, tja ... Dat kun je de toeschouwers toch niet kwalijk nemen?
lorena
 lorena - zondag 18 mei 2008 - 13:09   quote  deeplink  
heeft iemand een filpmje van de post van gistren van amanda en brian
G.R.i
 G.R.i - zondag 18 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
pa/ma Recourt zijn wel in DGK geweest dus daar kun je wel iets over zeggen
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 14:30 schreef frans-06 het volgende:
draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel

draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 14:30 schreef frans-06 het volgende:
draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel
Heb geen zak ... Ben een vrouw ... En heb nog een volle bos met haar.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 18 mei 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:
tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg
Als het waar zou zijn, dat je het gespuis allemaal kent, zou je niet schromen die eventuele sensationele feiten bekend te maken.
Ik heb niet echt een hoge pet op van die zogenaamde discretie.

Over de moeder van Amanda betreft: schrijf niet zoveel over die mevrouw, je weet niets.

Wat betreft de ouders van Claire, die hebben zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, maar hier wordt nergens gerept over een duister verleden of criminele inslag, zoals wel over andere ouders en familie wordt beweerd.
Het onzinnige gedrag en uitlatingen van de Recourts, naast de enorme arrogantie wordt bekritiseerd en dat zijn slechts feiten, die iedereen kon waarnemen.
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 19:23   quote  deeplink  
draakje gefeliciteerd er mee, en hoop dat jij er nog lang plezier van mag hebben
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 19:23 schreef frans-06 het volgende:
draakje gefeliciteerd er mee, en hoop dat jij er nog lang plezier van mag hebben
Dankjewel frans. Zal wel lukken.
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 19:53   quote  deeplink  
seya je bent heel slecht geinformeerd,maar jij kijkt niet verder dan jou neus lang is ,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,die beerput gaat zeker open reken maar van yes
tg3
 tg3 - zondag 18 mei 2008 - 19:57   quote  deeplink  
frans die haat zit bij jou echt diep he ..zit je niet een beetje te diep in het spel waar jij niks kan winnen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 18 mei 2008 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 19:19 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Als het waar zou zijn, dat je het gespuis allemaal kent, zou je niet schromen die eventuele sensationele feiten bekend te maken.
Ik heb niet echt een hoge pet op van die zogenaamde discretie.

Over de moeder van Amanda betreft: schrijf niet zoveel over die mevrouw, je weet niets.

Wat betreft de ouders van Claire, die hebben zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, maar hier wordt nergens gerept over een duister verleden of criminele inslag, zoals wel over andere ouders en familie wordt beweerd.
Het onzinnige gedrag en uitlatingen van de Recourts, naast de enorme arrogantie wordt bekritiseerd en dat zijn slechts feiten, die iedereen kon waarnemen.
Zo is het maar net Seya.Ze wilden graag in the picture, nou gelukt. Nu moeten ze niet gaan zeuren.
trapper
 trapper - zondag 18 mei 2008 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 19:53 schreef frans-06 het volgende:
seya je bent heel slecht geinformeerd,maar jij kijkt niet verder dan jou neus lang is ,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,die beerput gaat zeker open reken maar van yes
daar ben ik het mee eens, die beerput zal zeker opengaan en dan wordt pas duidelijk hoe laf het spel door huub gespeeld is.
tg3
 tg3 - zondag 18 mei 2008 - 20:01   quote  deeplink  
zo is het maar net ..de familie recourt bemoeide zicht met het spel en het programma en dan krijg je zeker shit over je heen ..als je dingen gaat afdwingen bij de regie ,loopt te dreigen en dgk gebruikt om je rommel te promoten ...dan moet je er maar mee dealen dat men een mening over je velt
frans-06
 frans-06 - zondag 18 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
de enigste die zeuren over de familie van clair zijn jullie zelf,hou het maar bij de bewoners die beerput gaat toch wel open,dan kunnen jullie noch eens achter je oren krabben en zeggen die frans 06 had toch gelijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Paranormale zaken









0.0121099