BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de keukenprinses

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda de keukenprinses

Vandaag heeft Amanda de stoute schoenen aangetrokken en is de Amsterdamse achter het gasfornuis gaan staan. Voor haar mede-Miljonairs en Uli heeft ze een maaltijd bereid en iedereen lijkt het haar in dank af te nemen. Gelukkig kan Amanda een beetje koken, want over vijf dagen zal ze weer voor zichzelf moeten zorgen!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
Oke amanda,laat maar eens zien wat je ken.
devil
 devil - zaterdag 17 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
wat maakt het uit ,lekker belangrijk
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:53 schreef devil het volgende:
wat maakt het uit ,lekker belangrijk
voor pietje wel
thea52
 thea52 - zaterdag 17 mei 2008 - 18:57   quote  deeplink  
en roeren kan ze,dat hoeft ze niet meer te leren
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 19:22   quote  deeplink  
dankje zus
headliner@ciska
 headliner@ciska - zaterdag 17 mei 2008 - 19:22   quote  deeplink  
boudewijn bedankt he ik ben het gewoon ciska maar kon er niet meer op dus heet ik nu voor het gemak maar zus
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat ik een ramp ben in de keuken maar als ik Amanda zo bezig zie
moet ik erg lachen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Het gaat hier weer nergens om!!

topic: VV: Amanda de keukenprinses
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 20:12   quote  deeplink  
gisteren he toen huub zo voorschut stond en eindelijk liet zien dat hij zo'n lafbek is toen waren de NL'ers hier niet te vinden. bij de filmpjes op youtube van deze schande hebben huub fans laten weten zich te schamen en geen huub fan meer zijn.

dat blijkt wel dat ze nu pas eindelijk inzien wat wij allang wisten het is een arrogante kabouter op een veel te grote motor die een grote bek heeft maar als puntje bij paaltje komt, loopt dat zielige kaboutertje weg.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Amanda is idd geen keukenprinses maar dat waren de meeste niet denk ik op 20 jarige leeftijd
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 20:41   quote  deeplink  
ach, zolang je een ei kan bakken blijf je wel in leven :)
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:40 schreef moha het volgende:
Amanda is idd geen keukenprinses maar dat waren de meeste niet denk ik op 20 jarige leeftijd
Was ik ook niet hoor
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:41 schreef ptev het volgende:
ach, zolang je een ei kan bakken blijf je wel in leven :)
Goed geantwoord ptev,jij mag blijven
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:39 schreef ptev het volgende:

[..]

Nou, laten we eens een 'gevoelig' onderwerp aansnijden :D
Goed. lets go
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:40 schreef moha het volgende:
Amanda is idd geen keukenprinses maar dat waren de meeste niet denk ik op 20 jarige leeftijd
Heb een keer de keuken in de hens gestoken ... Toen was ik negentien overigens ...
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 17 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
grissom voelt zich als een god maar in feite is hij een zielig mannetje met geen enkel sociaal leven en daarom zit hij werkelijk 24/7 achter zijn beeldschermpje zijn domme inzichten en vuile opmerkingen te ventileren tegen iedereen. wedden dat hij azijn pist.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Ik moet meteen denken aan de kookkunsten van Jaap.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
het gaat helemaal goed komen met Amanda toen ik pas naar DGK keek viel me 1 iemand op om haar eerlijkheid hoe lief ze naar iedereen toe kan zijn mits je haar in de zeik neemt dan kan je beter uit haar buurt blijven, maar als je het wil uitpraten kan ook kijk naar Lieke daar is ze nu ook vriendin mee. Ze is slim en heel wijs voor haar leeftijd maar dat zal komen omdat ze zoveel meegemaakt heeft in haar jeugd.

af en toe vind ik haar stem irritant worden maar daar kan zij ook niets aan doen maar ik zet heel vaak mijn geluid zachter. hoe dan ook het is een topwijffie.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Heb een keer de keuken in de hens gestoken ... Toen was ik negentien overigens ...
een huisgenoot van mij heeft het voor elkaar gekregen een steelpan door te laten branden, maar de hele keuken in de fik zetten...damn :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:49 schreef moha het volgende:
het gaat helemaal goed komen met Amanda toen ik pas naar DGK keek viel me 1 iemand op om haar eerlijkheid hoe lief ze naar iedereen toe kan zijn mits je haar in de zeik neemt dan kan je beter uit haar buurt blijven, maar als je het wil uitpraten kan ook kijk naar Lieke daar is ze nu ook vriendin mee. Ze is slim en heel wijs voor haar leeftijd maar dat zal komen omdat ze zoveel meegemaakt heeft in haar jeugd.

af en toe vind ik haar stem irritant worden maar daar kan zij ook niets aan doen maar ik zet heel vaak mijn geluid zachter. hoe dan ook het is een topwijffie.

Ze is van heel ver gekomen.
Ze doet het heel goed voor een meisje van 20 in een dergelijke situatie.
Ik geloof dat weinigen verwacht hadden dat ze zo ver zou komen. Ik vindt het heel knap van haar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Ptev; wat is jouw mening over de spelers ?
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
ach, ik heb geen uitgesproken favoriet...vind het wel belangrijk om op alle fora te kijken, de meesten geven nogal 'gekleurde' informatie waardoor het moeilijk is een goed beeld van de kandidaten te krijgen...
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:49 schreef ptev het volgende:

[..]

een huisgenoot van mij heeft het voor elkaar gekregen een steelpan door te laten branden, maar de hele keuken in de fik zetten...damn :)
Hoe zet je een steelpan in de fik?
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:10   quote  deeplink  
koken op vuur en dan het pannetje met de steel boven de vlam zetten :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:04 schreef ptev het volgende:
ach, ik heb geen uitgesproken favoriet...vind het wel belangrijk om op alle fora te kijken, de meesten geven nogal 'gekleurde' informatie waardoor het moeilijk is een goed beeld van de kandidaten te krijgen...
om een goed beeld van de bewoners te krijgen zal je moeten streamen en dan krijg je je eigen mening over iedereen. want met eigen ogen zien is altijd het beste.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:16   quote  deeplink  
klopt, ik weiger alleen geld uit geven aan real life soaps :) door middel van fora, filmpjes en de site probeer ik me zoveel mogelijk in te lezen...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:16 schreef ptev het volgende:
klopt, ik weiger alleen geld uit geven aan real life soaps :) door middel van fora, filmpjes en de site probeer ik me zoveel mogelijk in te lezen...
ok en de reden dat je er zoveel mogelijk erover wil weten is??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:04 schreef ptev het volgende:
ach, ik heb geen uitgesproken favoriet...vind het wel belangrijk om op alle fora te kijken, de meesten geven nogal 'gekleurde' informatie waardoor het moeilijk is een goed beeld van de kandidaten te krijgen...
Je hoeft geen favoriet te hebben. Maar met wat je gelezen hebt en filmpjes die je gezien hebt kan je toch wel een mening vormen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:20 schreef moha het volgende:

[..]

ok en de reden dat je er zoveel mogelijk erover wil weten is??
Ben ik ook benieuwd naar.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:27   quote  deeplink  
ik vermoed dat het dezelfde reden is dat jullie hier zitten...pure nieuwsgierigheid :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Mrs. B. u laat zich meeslepen...
Beetje late reactie.
Meeslepen ? nee hoor.
Hem/haar op een andere manier benaderen. Laten zien dat het ook anders kan.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:29 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Beetje late reactie.
Meeslepen ? nee hoor.
Hem/haar op een andere manier benaderen. Laten zien dat het ook anders kan.
Mrs. B? Mijn trauma staat op een ander topic!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:27 schreef ptev het volgende:
ik vermoed dat het dezelfde reden is dat jullie hier zitten...pure nieuwsgierigheid :)
Bij mij is het iets meer dan nieuwsgierigheid.
Het waarom mensen bepaalde dingen doen intrigeert mij.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:31 schreef draakje het volgende:

[..]

Mrs. B? Mijn trauma staat op een ander topic!
Help, ik kan je even niet volgen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:27 schreef ptev het volgende:
ik vermoed dat het dezelfde reden is dat jullie hier zitten...pure nieuwsgierigheid :)
ik ziet hier niet uit nieuwsgierigheid en ik kijk ook niet naar DGK uit nieuwsgierigheid ik kijk omdat ik het leuk vind om de mensen uit DGK te volgen hun ups en downs vaak lachen soms meehuilen. en hier op dit forum zit ik om er over te praten en als ik iets gemist hebt lichten ze me in dmv filmpjes of op de bewuste topic alles erover te lezen.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Bij mij is het iets meer dan nieuwsgierigheid.
Het waarom mensen bepaalde dingen doen intrigeert mij.
oh, ik zal ook niet ontkennen dat ik vanuit een studie met psychologische aspecten kijk :) in dat kader kan ik je de film 'das experiment' trouwens ook aanraden...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:36 schreef ptev het volgende:

[..]

oh, ik zal ook niet ontkennen dat ik vanuit een studie met psychologische aspecten kijk :) in dat kader kan ik je de film 'das experiment' trouwens ook aanraden...
Aha, nog een gedragswetenschapper.
Dan zit je bij DGK goed. Jammer dat je geen streams kijkt. Vaak zegt lichaamstaal meer dan woorden.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Nou, wetenschapper is een te zwaar woord haha...eerder hobby'ist. Ik ben het inderdaad met je eens dat lichaamstaal meer dan woorden zegt. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoed de deelnemers het ná de kooi gaan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door ptev --
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:42 schreef ptev het volgende:
Nou, wetenschapper is een te zwaar woord haha...eerder hobby'ist. Ik ben het inderdaad met je eens dat lichaamstaal meer dan woorden zegt. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoed de deelnemers het ná de kooi gaan doen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. maar ik denk dat de gene die het minst zichzelf zijn het heel moeilijk gaan krijgen. Ik noem een Huub en Brian.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:42 schreef ptev het volgende:
Nou, wetenschapper is een te zwaar woord haha...eerder hobby'ist. Ik ben het inderdaad met je eens dat lichaamstaal meer dan woorden zegt. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoed de deelnemers het ná de kooi gaan doen.
Dan moet je ook weten hoe ze het nu doen om straks goed te kunnen vergelijken en een conclusie te kunnen trekken. Ik denk dat we na DGK van sommigen nog lang zullen horen/lezen.
Maar, wie gun je de winst en waarom ?
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:35 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Help, ik kan je even niet volgen.
Nee, ik mezelf soms ook niet ...
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
Ik kan moeilijk inschatten of ze niet zichzelf zijn. Enerzijds zegt Huub steeds dat hij alles voor het spel doet, maar het zit ook in zijn karakter...hetzelfde geldt voor Brian...ze zullen straks allemaal weer hun eigen leventje moeten oppakken en ik denk dat dat verdomd zwaar voor ze gaat worden.
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 21:52   quote  deeplink  
offtopic: is er ergens een mogelijkheid om dat 'abonneren op dit topic' uit te zetten?

nu ze er allemaal zo lang in hebben gezeten gun ik het ze allemaal wel. Jaap omdat hij tijdens zijn terrorperioden voor fantastische tv heeft gezorgd, Amanda neemt geen blad voor de mond, Huub geeft kleur aan de kooi en Brian omdat hij het toch al 2 jaar weet uit te houden in die bende. Eén speler heeft echter wel de voorkeur, maar in het kader van onpartijdigheid laat ik in het midden wie dat is :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:47 schreef mossa het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar. maar ik denk dat de gene die het minst zichzelf zijn het heel moeilijk gaan krijgen. Ik noem een Huub en Brian.
Ik denk dat als Jaap zijn plannen voor ná de kooi niet lukken, hij het heel erg moeilijk zal krijgen. Hij heeft een imago gecreëerd die hem kan maken maar ook genadeloos kan breken.
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 21:55   quote  deeplink  
huub verschuilt zich altijd achter dat hij een spel speelt, maar daar trap ik niet meer in. Hij heeft het zichzelf zo moelijk gemaakt door vijanden te maken en mensen diep te kwetsen dat kan je alleen doen, als je zelf heel erg onstabiel bent en niet in wil zien wat je daadwerkelijk aanricht aan je omgeving en vooral ook aan jezelf, want uiteindelijk is hij degene die moet dealen met zichzelf.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:52 schreef ptev het volgende:
offtopic: is er ergens een mogelijkheid om dat 'abonneren op dit topic' uit te zetten?

Vinkje naast "abonneer op......."
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 17 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Niets is voor 100% gespeeld, dat kunnen de spelers niet maar een ieder buiten DGK ook niet.
Je moet het in je hebben om het te kunnen doen. De een heeft het meer dan de ander.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:56 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Vinkje naast "abonneer op......."
nee in je email de onderste link aanklikken
ptev
 ptev - zaterdag 17 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:55 schreef mossa het volgende:
huub verschuilt zich altijd achter dat hij een spel speelt, maar daar trap ik niet meer in. Hij heeft het zichzelf zo moelijk gemaakt door vijanden te maken en mensen diep te kwetsen dat kan je alleen doen, als je zelf heel erg onstabiel bent en niet in wil zien wat je daadwerkelijk aanricht aan je omgeving en vooral ook aan jezelf, want uiteindelijk is hij degene die moet dealen met zichzelf.
vergeet niet dat het ook een spel ís he...de manier waarop hij het speelt is controversieel te noemen maar aan de andere kant, als het je pakweg 7 ton kan opleveren, dan is bijna alles geoorloofd en dat weten de tegenstanders ook. Ik denk dat zowel Huub als Brian het geluk hebben dat ze samen tot de finale zijn gekomen. Als een van beide tegen bijvoorbeeld een type als Sylvia (wie kent haar nog :)) had moeten spelen hadden ze nimmer nooit gewonnen. Wat dat betreft spelen ze het spel op bijna identieke wijze.

offtopic: moet ik telkens dat vinkje uitzetten? of is er ergens de mogelijkheid dit voor altijd uit te zetten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda de keukenprinses









0.0077359