BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian leert snel

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian leert snel

Uli leert Brian hoe je platen draait in plaats van cd's. Enthousiast vertelt de dj over zijn vak. Brian is één en al oor, hij wil zoveel mogelijk leren. Het is dus wederom een geslaagde les. In de woonkamer is het een stuk rustiger, daar geen opzwepende muziek. Huub slaat zojuist pagina 103 om van een roman. De Miljonair wordt opgeslokt door het boeiende verhaal dat hij leest. Tja, daar heeft hij nu alle tijd van de wereld voor. Geen Claire om aan te plukken en geen Brian om te klieren. Even een Huub-momentje.

bron: tien.tv
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Heel even dan ...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 18 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
nou dat kost tijd een plaatje draaien als je cd's gewend bent
suikertje
 suikertje - zondag 18 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
Buiten de villa is de haat groter dan in de villa
Geplaatst op 18-05 om 15:21

De emoties lopen hoog op en beginnen nu zelfs tussen familieleden en oud miljonairs te spelen. Netty “kotst” van Eric de oud miljonair en zet dit open en bloot op een hyves van een fan. Dat Netty het voor haar zoon op neemt is meer dan normaal maar het lijkt me de dag gekker te worden tussen verschillende mensen. Actie, reactie en zo krijgt Netty weer een reactie van Eric die zijn zegje doet. Waarom kan niet iedereen gewoon normaal als mens met elkaar omgaan ongeacht van wie je fan bent. Het forum van 10 dat nu een Nowlive topic geopend heeft om te vermelden hoe aso Nowlivers wel niet zijn omdat ze allemaal onzin uitkramen en zelf allemaal leugens verspreiden, “ de wereld op zijn smalst”. Buiten de villa lijkt het momenteel meer bende te wezen dan in de villa. En al die mensen die naar een ander wijzen “ steek eens een hand in eigen boezem en gooi niet de schuld altijd bij een ander”.

er staan nog 2 fotos met reacties op de topic
te erg wat ze met brains moeder doen!!!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Ik denk dat ik maar is mijn 3e BAN moet gaan halen daar.

Hoezo jezelf tegenspreken Slaai. ik qoute " Het forum van 10 dat nu een Nowlive topic geopend heeft om te vermelden hoe aso Nowlivers wel niet zijn omdat ze allemaal onzin uitkramen en zelf allemaal leugens verspreiden, “ de wereld op zijn smalst”.

En vervolgens: "En al die mensen die naar een ander wijzen “ steek eens een hand in eigen boezem en gooi niet de schuld altijd bij een ander”.

Tja dan vraagje, wie wijst met welk vingertje naar wie ?

Elke keer Nettie te grazen willen nemen, pfffff. WIe is er nou verkeerd bezig.
suikertje
 suikertje - zondag 18 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
idd bigfoot ik wacht nog ff op mijn ban,ik wil kikkertje
en de rest van dat drill uit lachen als het doek valt voor hem.

schanden wat ze doen met bra zijn moeder!
stacy1974
 stacy1974 - zondag 18 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Ik gisteren lekker op visite ging in almere en daar over m'n nek ging toen ik uit de auto stapte omdat er een groot bord midden in de woonwijk is geplaatst stem op brian met de bekende gouden kooi foto erbij.....mijn hele avond was meteen verpest gatver gatver gatver..........

Ook dit staat te lezen bij nl. hoever ga je dan als je een avondje visite laat verpesten om een foto van brian die je hebt gezien

Geen leven nee zeker niet.
En wat die aanvallen en bedreigingen naar netty betrefd daar is de politie allang mee bezig.Hoop voor haar dat ze degene weten te achterhalen wie dit soort dingen doet.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 15:45 schreef suikertje het volgende:
idd bigfoot ik wacht nog ff op mijn ban,ik wil kikkertje
en de rest van dat drill uit lachen als het doek valt voor hem.

schanden wat ze doen met bra zijn moeder!
Tja daar zit ik ook mee, eigenlijk wil ik wachten tot die kikker de grote verliezer is geworden en dan gewoon 1 heel groot en lang stuk plaatsen. En dan is het geen leven.
suikertje
 suikertje - zondag 18 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
haha zo denk ik erook over bigfoot ;-)
bantel
 bantel - zondag 18 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
EN WAT SOND ER NU BRIAN LEERT SNEL . als er iemand niets leert is brian het wel .. gitaar spelen .. wat kan hij nou nog na een jaar.. en zo kan ik wel doorgaan hij maakt niets af .. en dan zn moeder wat ik hier leest .. ja te bachelijk voor worden wat dat mens doet op hyves .. als ik almere inkom . en ik zag brian hangen op een bord . zou ik ook een verpeste avond hebben ...
Asrael
 Asrael - zondag 18 mei 2008 - 17:46   quote  deeplink  
Brain of amanda gaat winnen. PUNT!
En smurfje gaat weer terug naar smurfenland en leeft nog lang en ongelukkig want zijn ego past daar niet meer tussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Asrael --
grissom
 grissom - zondag 18 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 17:46 schreef Asrael het volgende:
Brain of amanda gaat winnen. PUNT!
En smurfje gaat weer terug naar smurfenland en leeft nog lang en ongelukkig want zijn ego past daar niet meer tussen.
En daar gaat hij al

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian leert snel









0.0092320