BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Excuses aan Hans!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Excuses aan Hans!



bron: tien.tv
joow@headliner
 joow@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
l ben ik helemaal eens met wat je zegt.... maar............ jaja die maar had hij weg moeten laten! Dan had die excuses hem meer gesierd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door joow@headliner --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Pure ANGST!!!!!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
WHUHAHAHAHAHAHA!!! Zie je hem stotteren, bibberen eeey! Damnzzzz

IDD PURE ANGST!!
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 20:27   quote  deeplink  
WATJEEEEEEEEEEEEEEEEE
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
wat een loser!!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zaterdag 17 mei 2008 - 20:43   quote  deeplink  
Dokter BIBBER!
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 17 mei 2008 - 20:56   quote  deeplink  
zo goed
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:56 schreef roepieroepie het volgende:
zo goed
Nog steeds niet,je bent toch dommer dan ik dacht
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Heb net geluisterd naar "Voor haar" van Frans Halsema. Na ruim dertig jaar word ik nog steeds een beetje senti ...
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 17 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
goh ..het kan denken..zou je niet erachter gezocht hebben als men je teksten leest.
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:59 schreef mossa het volgende:

[..]

het zijn echt altijd de lowlivers die hier de boel komen verzieken.
Echt wel,maar ik ga ff naar mijn eigen forum,daar is het rustiger
mossa
 mossa - zaterdag 17 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
humor.
stevi0
 stevi0 - zaterdag 17 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Laat niet zijn 'sorry' of zijn grote bek voor hem spreken, maar zijn daden of non-daden. Dat het een praatjesmaker is weten we al lang.
En als Huub zo kruipt voor Hans (wat terecht is), dan heeft hij nog heel wat grotere excuses aan genoeg andere mensen te maken, want zoals Huub zelf zegt ''dan moet je achteraf ook mans genoeg zijn om sorry te zeggen.''.
Maar dat doet hij niet want alleen nu hij een volle broek heeft van angst kan hij sorry zeggen. Nou nou, wat een man.
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:59 schreef draakje het volgende:
Heb net geluisterd naar "Voor haar" van Frans Halsema. Na ruim dertig jaar word ik nog steeds een beetje senti ...
:geeft een pakje zakdoekjes aan:
stevi0
 stevi0 - zaterdag 17 mei 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Daarnaast is sorry loze praat in deze.
Huub heeft er zeer bewust voor gekozen om het zo te doen, in de ring met microfoon terwijl Brian er geen had t.o.v. alle welwillende mensen eromheen. Hij heeft tv willen maken ten koste van iedereen die erbij was. Over de rug van eerlijke sportmensen met een sporthart.
Is net zoiets als iemand voor zijn bek rammen en dan sorry zeggen. Bah......
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:20 schreef stevi0 het volgende:
Daarnaast is sorry loze praat in deze.
Huub heeft er zeer bewust voor gekozen om het zo te doen, in de ring met microfoon terwijl Brian er geen had t.o.v. alle welwillende mensen eromheen. Hij heeft tv willen maken ten koste van iedereen die erbij was. Over de rug van eerlijke sportmensen met een sporthart.
Is net zoiets als iemand voor zijn bek rammen en dan sorry zeggen. Bah......
Wat de trainers ook zeiden. Al had hij maar 1 keer uitgehaald naar Brian en dan gestopt. Wat hij nu deed was erger dan KO gaan. Natuurlijk baalt Hans, hij mocht wel even voor het ego van Huub komen opdraven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Caroline --
dorenda
 dorenda - zaterdag 17 mei 2008 - 23:30   quote  deeplink  
ja stevi0
en dat heeft hij al heel wat keertjes gedaan
totdat hij denkt dat het geen goede set van hem was
en aan zijn stemmen dacht
dan ga hij zich in de sorry modem zetten
pieter
 pieter - zaterdag 17 mei 2008 - 23:44   quote  deeplink  
Over de rug van eerlijke sportmensen met een sporthart????? Als die echt zo sportief waren hadden ze Brian het gevecht laten afzeggen vanwege het gewichts/ervarings verschil.
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:44 schreef pieter het volgende:
Over de rug van eerlijke sportmensen met een sporthart????? Als die echt zo sportief waren hadden ze Brian het gevecht laten afzeggen vanwege het gewichts/ervarings verschil.
Huh??? Huub had de uitdaging aangenomen. Waarom moeten anderen dan een andere beslissing maken? Jij bent er vast zo 1 die een auto koopt en bij een kruispunt rechtsaf slaat en een ongeluk maakt de autoverkoper de schuld geeft omdat hij nooit had gezegd dat je niet rechtsaf moet slaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - zaterdag 17 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Maar welkom Pieter. Weer een "nieuwe" of onder een andere naam wederom aanwezig?
dorenda
 dorenda - zaterdag 17 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
pieter het zijn volwassen mensen
en zijn daar zelf verandwoordelijk voor
dorenda
 dorenda - zaterdag 17 mei 2008 - 23:56   quote  deeplink  
alhoewel
ergens heb je gelijk pieter
huubke kan en mag je niet onder volwassen mensen rekenen
misschien tog nog maar een tijdje naar een instelling met hem
tot hij weet wat wel volwassen is
en niet door jan en allemaal tegengehouden of beschermt te hoeven te worden
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Uiteindelijk is een ieder zelf verantwoordelijk, maar de "sportmensen" weten wat de gevaren zijn van het enorme gewichts/ervarings verschil. Bij een paar kilo verschil worden wedstrijden al afgelast. Hoeveel kilo tussen de twee heren???
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
Caroline,
Leuke vergelijking, maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die een hardloopwedstrijd met een invalide aangaat en daarna nog trots is op de overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door pieter --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 mei 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 00:55 schreef pieter het volgende:
Caroline,
Leuke vergelijking, maar waarschijnlijk ben zo iemand die een hardloopwedstrijd met een invalide aangaat en daarna nog trots is op de overwinning.
vreemde vergelijking, ik denk niet dat Brian trots geweest zal zijn op zijn overwinning op Huub, hij had gewoon zin om Huub te dollen en een paar tikken te geven.

Huub vroeg zelf meerdere malen om te gaan sparren dus waarom zou Brian nee zeggen! Vrijbrief om Huub te meppen (en andersom) was voor beide leuk geweest
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 00:55 schreef pieter het volgende:
Caroline,
Leuke vergelijking, maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die een hardloopwedstrijd met een invalide aangaat en daarna nog trots is op de overwinning.
Deels gelijk, in de zomer doe ik aan hardlopen met een stelletje vrienden(nu niet want ik zit in het gips met mijn voet) maar mijn vrienden zijn geen van allen invalide en ik geef ze ook niet de schuld dat ik niet kan meedoen om mijn voet.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 18 mei 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 00:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

vreemde vergelijking, ik denk niet dat Brian trots geweest zal zijn op zijn overwinning op Huub, hij had gewoon zin om Huub te dollen en een paar tikken te geven.

Huub vroeg zelf meerdere malen om te gaan sparren dus waarom zou Brian nee zeggen! Vrijbrief om Huub te meppen (en andersom) was voor beide leuk geweest

als ik Brian was geweest had ik hem al sparrend de hele kooi laten zien.
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
De vergelijking slaat op mijn gedachte over Caroline, heb ik het over Huub of Brian?

Het gaat al lang niet meer om sparren, het gaat om bijna 2 jaar opgekropte frustraties bij beide heren. Dat weten de "eerlijke sportmensen met een sporthart" en de mensen die de kooi volgen ook, vandaar dat zij de partij hadden moeten aflassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door pieter --
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 01:35 schreef pieter het volgende:
De vergelijking slaat op mijn gedachte over Caroline, heb ik het over Huub of Brian?

Het gaat al lang niet meer om sparren, het gaat om bijna 2 jaar opgekropte frustraties bij beide heren. Dat weten de "eerlijke sportmensen met een sporthart" en de mensen die de kooi volgen ook, vandaar dat zij de partij hadden moeten aflassen.
Niet als de andere partij, wetende de voorsprong van de ander, de uitdaging aanneemt. Vanaf daar is het tussen hun en had hij eerder kunnen zeggen, ik ga niet met je sparren. Voor heel dat circus was opgebouwd en de trainers kwamen. Dit was puur een ego kwestie.
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 01:35 schreef pieter het volgende:
De vergelijking slaat op mijn gedachte over Caroline, heb ik het over Huub of Brian?

Het gaat al lang niet meer om sparren, het gaat om bijna 2 jaar opgekropte frustraties bij beide heren. Dat weten de "eerlijke sportmensen met een sporthart" en de mensen die de kooi volgen ook, vandaar dat zij de partij hadden moeten aflassen.
Maar gezellig dat je nog aanwezig bent.
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 01:52   quote  deeplink  
Dat Brian dat gevecht aan wil gaan begrijp ik, maar in een partij als deze met 2 jaar opgekropte frustrates is er een kans dat Brian Huub ongelukkig schopt, kijk naar de laatse trap in het prof gevecht van Brian. Dus als het "eerlijke sportmensen met een sporthart" zijn, dan zouden ze het gevecht aflassen omdat het alleen maar schadelijk kan zijn voor de sport.
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 01:52 schreef pieter het volgende:
Dat Brian dat gevecht aan wil gaan begrijp ik, maar in een partij als deze met 2 jaar opgekropte frustrates is er een kans dat Brian Huub ongelukkig schopt, kijk naar de laatse trap in het prof gevecht van Brian. Dus als het "eerlijke sportmensen met een sporthart" zijn, dan zouden ze het gevecht aflassen omdat het alleen maar schadelijk kan zijn voor de sport.
Dan laat jij de keuze buiten hun 2. Ze wilden sparren dus een kwestie tussen hun 2. Zowel Huub als Brian moeten hun frustratie kwijt to elkaar en blijft het hun zaak hoe dat op te lossen. Dat werd dus door een gezamelijke keuze, sparren.
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
Dus "eerlijke sportmensen met een sporthart" lenen zich daar niet voor en nemen niet het risico, dat een partij waar hun naam aan verbonden is, schade aanricht aan de sport in z'n geheel. Als je weet wat sparren betekent dan weet je dat het niet meer op sparren gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door pieter --
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
Voor jou blijkbaar niet. Dit was een potje sparren met toestemming van beide deelnemers.
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Ik geef het op, je begrijpt me totaal niet.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 18 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Van fouten leer je. Dus wat brain, in die gevecht tegen Youri deed, was niet eerlijk. Daar heb je gelijk in. Dus hij weet wat hij fout gedaan had, want zulke acties mogen niet voorkomen in een kickbox gevecht. Ben er van overtuigd, dat hij daar van geleerd heeft en dat hij het ook niet bij Huub zou gaan doen.
Wat dacht je van Mike Tyson, in gevecht tegen Evander Hollyfield, toen beet Mike in zijn oor. Maar Mike mocht in het vervolg verder gaan boxen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:11 schreef pieter het volgende:
Ik geef het op, je begrijpt me totaal niet.
We begrijpen elkaar niet.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 18 mei 2008 - 02:25   quote  deeplink  
Er is tussen jullie een miscommunicatie.
1 heeft het over het uitdagen van het sparren.
En de ander over, dat er geen gevecht meer moet komen, waarbij 1 van de boxers in het verleden een fout heeft misdaan tijdens een wedstrijd.
Toch????

Maar Piet, niet iedereen denkt precies het zelfde als jou, snap je?
Ik snap je punt ook wel, maar jaaaa wie ben ik of anderen, om daar een beslissing te moeten gaan nemen.

En Caro heeft het over, dat beiden de handjes hadden geschud om te sparren.
Maar Huub heeft het op die dag, in de ring, het zelf afgeblazen.

Als jij, Piet, de trainer was van Brain, en Brain belt jou op en zegt van "Heey trainer, we hebben een deal gemaakt, ik en Huub gaan sparren, ik wil dat je ff mij gaat trainen".
Hoe zou jij reageren, als beiden in de ring staan en dat Huub gaat afblazen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 00:55 schreef pieter het volgende:
Caroline,
Leuke vergelijking, maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die een hardloopwedstrijd met een invalide aangaat en daarna nog trots is op de overwinning.
Heej lullo, dan ken jij Caro niet!
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:25 schreef Dragon@Lee het volgende:
Er is tussen jullie een miscommunicatie.
1 heeft het over het uitdagen van het sparren.
En de ander over, dat er geen gevecht meer moet komen, waarbij 1 van de boxers in het verleden een fout heeft misdaan tijdens een wedstrijd.
Toch????

Maar Piet, niet iedereen denkt precies het zelfde als jou, snap je?
Ik snap je punt ook wel, maar jaaaa wie ben ik of anderen, om daar een beslissing te moeten gaan nemen.

En Caro heeft het over, dat beiden de handjes hadden geschud om te sparren.
Maar Huub heeft het op die dag, in de ring, het zelf afgeblazen.

Als jij, Piet, de trainer was van Brain, en Brain belt jou op en zegt van "Heey trainer, we hebben een deal gemaakt, ik en Huub gaan sparren, ik wil dat je ff mij gaat trainen".
Hoe zou jij reageren, als beiden in de ring staan en dat Huub gaat afblazen?
Ja thnx dat je het even op een rijtje zet.
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:27 schreef draakje het volgende:

[..]

Heej lullo, dan ken jij Caro niet!
Lieffffff, nee zo ben ik niet. Ik verwacht ook niet dat als iemand hier nieuw komt mij een beetje kent. Het was wat Dragon zei, een miscommunicatie.
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:35   quote  deeplink  
Ik moet Pieter wel nageven dat het een normale discussie was/is. Zonder scheldwoorden ongeacht voor wie je bent in DGK
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 18 mei 2008 - 02:46   quote  deeplink  
Ja, zo hoort het eigenlijk ook he?
Alhoewelllll.....doe ik soms ook weleens hihihi
pieter
 pieter - zondag 18 mei 2008 - 02:46   quote  deeplink  
Niemand begrijpt me.
Als ik de trainer was "eerlijke sportmensen met een sporthart" zoals stevi0 ze beschrijft, dan zou ik het volgende zeggen: Brian, veel plezier met je gevecht, maar hier werk ik niet aan mee, het kan alleen maar schadelijk voor de sport zijn en daar leen ik me niet voor. En daar draait het nu om, een "eerlijk sportmens met een sporthart" neemt niet het risico de sport door het slijk te halen door hier aan mee te werken. He draakje, eensgelijk
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:46 schreef pieter het volgende:
Niemand begrijpt me.
Als ik de trainer was "eerlijke sportmensen met een sporthart" zoals stevi0 ze beschrijft, dan zou ik het volgende zeggen: Brian, veel plezier met je gevecht, maar hier werk ik niet aan mee, het kan alleen maar schadelijk voor de sport zijn en daar leen ik me niet voor. En daar draait het nu om, een "eerlijk sportmens met een sporthart" neemt niet het risico de sport door het slijk te halen door hier aan mee te werken. He draakje, eensgelijk
Wat heb ik nu weer gedaan?
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:46 schreef pieter het volgende:
Niemand begrijpt me.
Als ik de trainer was "eerlijke sportmensen met een sporthart" zoals stevi0 ze beschrijft, dan zou ik het volgende zeggen: Brian, veel plezier met je gevecht, maar hier werk ik niet aan mee, het kan alleen maar schadelijk voor de sport zijn en daar leen ik me niet voor. En daar draait het nu om, een "eerlijk sportmens met een sporthart" neemt niet het risico de sport door het slijk te halen door hier aan mee te werken. He draakje, eensgelijk
Ja maar Pieter, zet jouw eigen verhaal eens in het verhaal gouden kooi.n Ik ben ooit(lang geleden) nederlands kampioen trampoline springen geweest. Mocht iemand in de kooi mij uitdagen in trampoline springen, tuurlijk doe ik dat. In de buitenwereld zou ik zeggen, no way
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer gedaan?
Ooow, jij was die lullo!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 18 mei 2008 - 02:52   quote  deeplink  
Je hebt het dan over sport zoals dammen, schaken, in ieder geval, sport waar je geen lichamelijke contacten mee hebt??
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 02:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer gedaan?
Ik denk dat hij bedoelt dat hij mij ook wel lief vind. Eensgelijk!!!Lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Excuses aan Hans!









0.0115242