BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian is over de brug

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 18 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian is over de brug

En ook vandaag is Brian weer de eerste die tekenen van leven geeft. Met nog wat slaperige oogjes pakt hij er een Sudoku-boekje bij. Puzzelen op de vroege ochtend, waarschijnlijk wel goed om de hersenen op gang te krijgen! Dat is natuurlijk ook wel nodig zo in de laatste week van De Gouden Kooi. Iedereen moet scherp zijn, want wat er nog allemaal kan gaan gebeuren is een raadsel. Brian is dus goed bezig. Zijn vriendinnetje ligt alleen nog wel naast hem met haar oogjes dicht, net als de andere twee Miljonairs. Maar ja, als er één over de brug is...



bron: tien.tv
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
Over de dam, volgens mij ...
grissom
 grissom - zondag 18 mei 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Of was het hek
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 18 mei 2008 - 13:01   quote  deeplink  
Okay ... dat is waar, Brian geeft een teken van leven ... en daar houdt het dan ook mee op.
Dat hij nog steeds zijn mond dicht moet houden omdat zijn Doornroosje nog ligt te slapen is helemaal niet erg, want iets zinnigs komt er toch nooit uit zijn mond.
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 13:01 schreef Praatpaal het volgende:
Okay ... dat is waar, Brian geeft een teken van leven ... en daar houdt het dan ook mee op.
Dat hij nog steeds zijn mond dicht moet houden omdat zijn Doornroosje nog ligt te slapen is helemaal niet erg, want iets zinnigs komt er toch nooit uit zijn mond.
Goedemorgen vrolijke frans! O nee, die hadden we al!
grissom
 grissom - zondag 18 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 13:01 schreef Praatpaal het volgende:
Okay ... dat is waar, Brian geeft een teken van leven ... en daar houdt het dan ook mee op.
Dat hij nog steeds zijn mond dicht moet houden omdat zijn Doornroosje nog ligt te slapen is helemaal niet erg, want iets zinnigs komt er toch nooit uit zijn mond.
En bij jou wel dan frans
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 13:01 schreef Praatpaal het volgende:
Okay ... dat is waar, Brian geeft een teken van leven ... en daar houdt het dan ook mee op.
Dat hij nog steeds zijn mond dicht moet houden omdat zijn Doornroosje nog ligt te slapen is helemaal niet erg, want iets zinnigs komt er toch nooit uit zijn mond.
Het is veel erger als Doornroosje in Tilburg woont ...
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 13:01 schreef Praatpaal het volgende:
Okay ... dat is waar, Brian geeft een teken van leven ... en daar houdt het dan ook mee op.
Dat hij nog steeds zijn mond dicht moet houden omdat zijn Doornroosje nog ligt te slapen is helemaal niet erg, want iets zinnigs komt er toch nooit uit zijn mond.
terug in je NL-hok, ppssssssttttt!!
dorenda
 dorenda - zondag 18 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
och pratende paal komt hier weer even haar zegje doen
kan je niet beter op nowlive de fans die huub niet moeten in gaten houden paal
bedoel pratende paal
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 15:30 schreef dorenda het volgende:
och pratende paal komt hier weer even haar zegje doen
kan je niet beter op nowlive de fans die huub niet moeten in gaten houden paal
bedoel pratende paal
nee jo die hangen overaL ROND ..nu gaat tien door de mangel ..moeder van brain moeten ze ook even door de zeik halen en het gaat maar door daar en ze vinden het geweldig !!zijn net zo vies en vuil als huub
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:07 schreef djen het volgende:

[..]

nee jo die hangen overaL ROND ..nu gaat tien door de mangel ..moeder van brain moeten ze ook even door de zeik halen en het gaat maar door daar en ze vinden het geweldig !!zijn net zo vies en vuil als huub
Tja dat heb je als je geen leven hebt. Dan komen ze hier kwallen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 18 mei 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:07 schreef djen het volgende:

[..]

nee jo die hangen overaL ROND ..nu gaat tien door de mangel ..moeder van brain moeten ze ook even door de zeik halen en het gaat maar door daar en ze vinden het geweldig !!zijn net zo vies en vuil als huub
Ik heb gehoord van een tegenaktie, Nowlive bezig tegen anti Huub fans, en aanhangers van Brian en Amanda verzamelen taal die zij uitslaan over Moeders Brian en Amanda en Familie en vrienden van Jaap. en Lieke, dus denk dat dit geen afweging zal zijn van onpartijdige rechter. lijkt mij echt lachen als men terug leest, alleen hier al wat frans 06 Pauline @nowlive, en meer hebben gepost. allemaal een en al laster
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:09 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Tja dat heb je als je geen leven hebt. Dan komen ze hier kwallen.
kijk hun mogen wel brain en amanda uit maken en als netty gewoon iets over eric zegt ..word er meteen een topic gemaakt ..ze zijn zo aan t uit pluizen waar netty post op hyves ben je ziek of niet ..en dan nog niet te hebben over wat ze over tien zeggen en de mensen die daar posten ..echt hoor als je toch zulke topic maakt dan vraag je er toch om ze zetten echt mensen aan toe haat ,bedreigingen enz enz
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:12 schreef izzie het volgende:

[..]

Ik heb gehoord van een tegenaktie, Nowlive bezig tegen anti Huub fans, en aanhangers van Brian en Amanda verzamelen taal die zij uitslaan over Moeders Brian en Amanda en Familie en vrienden van Jaap. en Lieke, dus denk dat dit geen afweging zal zijn van onpartijdige rechter. lijkt mij echt lachen als men terug leest, alleen hier al wat frans 06 Pauline @nowlive, en meer hebben gepost. allemaal een en al laster
De ergste was Lieve. Daar kreeg ik gewoon jeuk van.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Ach in de nadagen van de roem van de goudenkooi (waar NL het toch van moet hebben) gaan ze alles uit de kast halen. Helaas mag je in Nederland nog veel te veel op het internet. Anders was een site als NL met zijn duistere zaken allang gesloten.

Van familie moeten ze afblijven, klaar.
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:17 schreef Bigfoot het volgende:
Ach in de nadagen van de roem van de goudenkooi (waar NL het toch van moet hebben) gaan ze alles uit de kast halen. Helaas mag je in Nederland nog veel te veel op het internet. Anders was een site als NL met zijn duistere zaken allang gesloten.

Van familie moeten ze afblijven, klaar.
juist en hun gaan wel heel ver ..tis te gek voor woorden wat daar gebeurd en wat ze daar toe laten
stacy1974
 stacy1974 - zondag 18 mei 2008 - 16:29   quote  deeplink  
Nowlive.EU
« Gepost op: Vandaag om 11:16:07 AM »

--------------------------------------------------------------------------------
Goede dag mensen,
mods ik weet dat deze topic hoogst waarschijnlijk verwijderd word
maar ik vind dat wij forum10 nou wel es recht hebben om onze mening
over deze fora mogen geven.....
Ik vind niet normaal aan de hand van de radioshow die hier gelukkig ook geplaatst is
dat er zulke dingen zover door de oog van de naald getrokken word en dat alle
grote namen die met DGK in aanraking is gekomen zover ten laster word getrokken.

Ik ben nu echt meer dan ooit zeker van het feit dat Nowlive aan kettingen gelegd moet worden
dat ze een bepaald beeld van hun favoriet hebben ok daar zijn we allemaal schuldig aan.
Maar dat er mensen die niet eens in het spel zitten of niet eens als speler er in zaten, zo neergehaald
worden om wat ?? om tv cijfers te scoren ?? of hoop om zelf op tv te verschijnen ??
ja ik zou het niet weten ik ben gewoon diep maar ook heel diep geshocked om deze uitspraken.
Ze komen met een fraude alla ik heb zelf hier ook bepaalde fraudes aangekaart, maar ik ging
niet en ik citeer mezelf goed nu ik ging niet de mensen zover te grabbel brengen.
Op enkele mensen na die in die brief en show besproken werden was allemaal een leugen.
Dat ik het niet altijd eens was met het programma en de hogere hand van de show
dat weet iedereen hier wel. Ik heb altijd me woord klaar gehouden hier op de forum
en genoeg van Nowlive hier moeten slikken en accepteren maar dat zo een site een radio
gebruikt om mensen zo zwart te maken en ook ex bewoners aan hun kant mee trekt en andere
ex bewoners als top criminelen neer zet dat gaat echt me pet te boven.

Ik hoop dat onze JdM onze spelletjes god het spel nu heeeeeeeeeeel hoog gaat spelen
en Huub voor de finale eruit gooit en Nowlive een vette aanklacht aan hun reet
laat hangen samen met alle gedupeerde mensen zoals Hans , Natasia +exxen, Luc , Milke
en ga zo maar door.

Mijn oprechte zorgen naar de familie van Amanda en Brian wat daar gezegd werd
kan gewoon niet dit is echt tegen de normen en waarden van deze land
alles wat tegen onze democratie botst.

En de ex bewoners mijn god dat zij zo laag gezonken zijn
om een site te helpen een programma om zeep te helpen en de grond in te boren.
Lijkt mij dat er al genoeg over hun gezegd is.

ps.
mochten de nowlivers dit zelf ook lezen..... en ja ik moet ook eerlijk zijn
eigenlijk staat me op 2 punten een ban waarschijnlijk te wachten.
Ik heb genoeg tegen jullie in moeten gaan hier om deze forum hoog te houden
en bij het concept te houden dat alles bespreekbaar was.
En ja vaak genoeg tegen jullie opgebotst en tegen onze eigen forummers
waardoor jullie niet zo 1 2 3 meer hier kwamen althans ff posten lezen deden jullie nog wel

om het ff goed te houden wat ik probeer aan te geven
mensen van nowlive kap er mee laat voor wat het is
jullie zijn met laster en zwart makerijk bezig op de ergste vlakte wat je je maar kan bedenken
en voor jullie te hoop met oprechte zorgen dat jullie straks niet in op straat belanden
voor alle aanklachten die naar jullie zullen komen
want wat jullie gedaan hebben ....................
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:17 schreef Bigfoot het volgende:
Van familie moeten ze afblijven, klaar.

Gamma
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
welke topic staat dat??
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 18 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Ook al heb ik het epistel twee keer moeten lezen, ik begrijp het nu wel.
Het lijkt alsof er steeds meer mensen gaan inzien hoe het toegaat,
Ik neem aan dat het ook JdeMol en RTL en de belasterde familie's niet ontgaan is. Ja Nl zal deze goede raad eerder verguizen dan aannemen...
Men zit al zo ver er in en het lijkt tot aan het gaatje door te moeten gaan.
Jammer is het, dat andere fans en fora beschuldigd worden van haatcampagnes jegens Huub, wat mijns inziens totaal niet het geval is.
Men schrijft over Huubs zijn gedrag en uitspraken en keurt die af, maar nergens zie ik bedreigingen jegens hem, familie of vrienden.
De anti-Huubfans kunnen we gerust betitelen als keurige fans.
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 16:43 schreef seya@headliner het volgende:
Ook al heb ik het epistel twee keer moeten lezen, ik begrijp het nu wel.
Het lijkt alsof er steeds meer mensen gaan inzien hoe het toegaat,
Ik neem aan dat het ook JdeMol en RTL en de belasterde familie's niet ontgaan is. Ja Nl zal deze goede raad eerder verguizen dan aannemen...
Men zit al zo ver er in en het lijkt tot aan het gaatje door te moeten gaan.
Jammer is het, dat andere fans en fora beschuldigd worden van haatcampagnes jegens Huub, wat mijns inziens totaal niet het geval is.
Men schrijft over Huubs zijn gedrag en uitspraken en keurt die af, maar nergens zie ik bedreigingen jegens hem, familie of vrienden.
De anti-Huubfans kunnen we gerust betitelen als keurige fans.
En waarvan akte
dorenda
 dorenda - zondag 18 mei 2008 - 18:59   quote  deeplink  
jammer dat nowlive zich zo laat zien
ik zelf had al een heel tijdje in de gaten en het gevoel dat het een zieke sekte was
heel vaak gedacht,wat staat hier nu,ik zelf had het namelijk veel anders gezien op de streams.
maar helaas,die mensen werden met de dag zieker
en er werd alleen eens geopperd dat de fam van huub daar tussen moest zitten
nou het duurde namelijk niet lang en ik moesdt het gevoel van die mensen die dat opperde ook bevestige
het kon niet anders
want waarom mocht men van alles zeggen over amanda ,brain en (jaap)
en als je op dezelfde manier wat over huub zei stond je een ban te wachten
die mensen zijn zo ziek in hun hoofd,dat ze zelf invullen wat er allemaal mogelijk zou kunnen zijn
en hun fantasie weerlegde ze in het verhaal van de
boven genoemde namen
van mij mag nowlive ten onder gaan
want die proberen hun fans te hersen spoelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian is over de brug









0.0082252