BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik had eerst nog respect voor hem"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 09:57 schreef izzie het volgende:

[..]

Hey Tino. lang niet gezien, ben gisteren zo over de zeik gegaan tegen de dwazen hier, dat ik zelfs reprimande kreeg van Trapper, waar ze overigens nog gelijk in had ook. maar men oh men wat was ik kwaad. pijpslet werd onmenselijk genoemd, dus noemde even alle door huub gebruikte ziektes en paste die toe op Huub. nou toen was het hek van de dam.
Hoi Izzie, je hebt gelijk wat betreft die sekte, laat je niet op je kop zitten.
In den beginne was het alleen frans, maar nu stikt het er van, komt natuurlijk door de lente, dan komt het onkruid weer op.
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
beetje round-up gebruiken tino;-)
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 10:18 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Je naam lijkt veel op die van een galbak van geen levensite. Vandaar de reactie's, gewoon mee blijven discuseren dan ziet de rest ook wel dat je het niet zo bedoeld.

Ik vind het overigens jammer dat Klara het koffertje heeft gepakt. Anders was het [ afbeelding ] [ afbeelding ] Huub. Dat ze het gedaan heb snap ik overigens wel. En idd erg slim van haar. Ik verdien geen 25.000 euro in 4 maanden.
Ah, dat verklaart de ietwat sceptische houding van sommige users hier waarschijnlijk, maar ik had tot voor kort niet gehoord van dat forum :)

ik ben juist wel blij met de beslissing van Claire. Wij weten dat zij geen kans had gemaakt op de hoofdprijs en Huub eventueel wel (hoewel ook dat zeer moeilijk zal worden). Maakt dus dat we nog een paar dagen in spanning zullen zitten over de uiteindelijke winnaar...dgk is niet goed voor je hart ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door ptev --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik had eerst nog respect voor hem"









0.0141360