BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Claire morgen naar de Villa?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 18 mei 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Komt Claire morgen naar de Villa?

Huub loopt naar de Private Room voor het dagelijkse telefoontje met zijn echtgenote. "Hé engeltje, hallo schoonheid!", begint hij het gesprek. "We hebben gisteren de halve finale mogen het kijken. Super mooi was het toch?", gaat hij enthousiast verder. "Ja, ik heb het ook gezien", vertelt Claire. "Ik ben op dit moment bij de Coiffure Awards samen met mijn vader", vervolgt ze trots en Huub is heel blij voor haar. "Wat leuk! Ik slaap trouwens echt dramatisch. Wil je nog hier komen? Dan nodig ik je toch gewoon uit?", reageert Huub hoopvol. Claire vindt dit een geweldig idee en Huub zegt ervoor te zorgen dat ze elkaar morgen even kunnen zien. Dat zal een mooi weerzien worden voor de geliefden die elkaar blijkbaar nog geen week kunnen missen!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
waarom kan hij clair wel laten komen zonder contaktpunten nu ook weer gebeld en niets in de pot makkelijk he
italiangirl
 italiangirl - zondag 18 mei 2008 - 17:59   quote  deeplink  
als er 2 mensen die nooit contaktpunten betalen zijn het Amanda en Brian wel!
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:01   quote  deeplink  
dan heb je je oogen in je zak zitten die halen er ook altijd de camera bij en als die draait naar hu stoppen ze er altijd in
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 17:59 schreef italiangirl het volgende:
als er 2 mensen die nooit contaktpunten betalen zijn het Amanda en Brian wel!
onzin huub heeft laatst ook de contakt punten van clair gestolen..huub belt heel vaak zonder er iets in te doen

ach ziet hij zijn lief eng ding weer
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
.
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 18:08 schreef djen het volgende:
.
Wat zeg je nou toch weer, djen ...
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:12   quote  deeplink  
ja en dat mag allemaal he zonder punten voor wie is dan de redaktie maar de papa van clair he vriendje van debora van achter
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 18 mei 2008 - 18:14   quote  deeplink  
claire mag daar gerust heen want of ze er nu wel of niet is merk nl geen verschil
Anne
 Anne - zondag 18 mei 2008 - 18:16   quote  deeplink  
over een paar dagen hoeven ze elkaar niet eens meer te missen...laat haar lekker thuisblijven zeg
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:19   quote  deeplink  
vind ik ook en nu vooral de laatste dagen vind ik niet meer bellen geen post dan komen ze ook niets meer te weten ook voor de finale is toch eerlijk dan want die clair dreigt de mensen eerst moeten ze een sms,je voor huub sturen en dan mogen ze met haar op de foto nou dat zullen mooie foto zijn
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 18:19 schreef reetje 076 het volgende:
vind ik ook en nu vooral de laatste dagen vind ik niet meer bellen geen post dan komen ze ook niets meer te weten ook voor de finale is toch eerlijk dan want die clair dreigt de mensen eerst moeten ze een sms,je voor huub sturen en dan mogen ze met haar op de foto nou dat zullen mooie foto zijn
Al boden ze me alle geld van de wereld, ik ging NIET met Claire op de foto. Moet om mijn reputatie denken!
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
ja ik ook moet er niet aan denken een foto met haar hoor je het met haar broes is ze op pad geweest aleen kan ze niet he en papie was nu ook met haar op een gala he handje vasthouden he
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Volgens mij wordt dit de doodsteek voor dat shampoomerk ...
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 18 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Dat gedoe altijd om die contactpunten, volgens mij doen ze het allemaal weleens niet in de pot.
Het is de laatste week en laat Clairtje maar komen, het helpt toch niets meer en informatie?
Volgens mij leest ze alleen NL en daar gaat het prima voor Huub toch?
En als ze hem vereld over de geluiden die tegen hem zijn, dan wordt hij alleen maar opstandig, dat werkte tot nu toe al nooit in zijn voordeel.
Ik hoor hem nog praten over 'die kansloze streamers'...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door seya@headliner --
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:34   quote  deeplink  
ja wij waren kansloze streamers ja heeft hij gezegt en als wij er niet waren gewest dan hoe zou het dan voor hem zijn maar ik heb het helemaal gehad met hem daar is hij veel te ver ingegaan met zijn uitspraken over ziektes en bidden tot god wat een ander moet krijgen en dat hij de kooi moet winnen
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 18:34 schreef reetje 076 het volgende:
ja wij waren kansloze streamers ja heeft hij gezegt en als wij er niet waren gewest dan hoe zou het dan voor hem zijn maar ik heb het helemaal gehad met hem daar is hij veel te ver ingegaan met zijn uitspraken over ziektes en bidden tot god wat een ander moet krijgen en dat hij de kooi moet winnen
Hij bedoelde ons niet, maar de streamers van LowLive ...
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
nou ik denk het wel want hij zei stik mij dat toen zei palma nog je moet het wel van de streamers hebben maar dat is nu zeker 2 maanden geleden toen dat was dus het kan nog meer zijn geweest draakje dat kan maar deze heb ik ook meegehad
stacy1974
 stacy1974 - zondag 18 mei 2008 - 18:56   quote  deeplink  
hoor huub net zeggen dat clair zei dat hij in elke pol in alle kranten overal nr 1 staat. Moet ik toch weer even langs hans anders want ik kan het nergen vinden.
Of is het omdat clair alleen de naam huub kan lezen en niet het aantal proventen?
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
ja dat is het zeker clair kan alleen maar huubje uitspreken zien jullie ook dat hij de wisky fles heeft open laten staan dan kan hij het dadelijk makkelijker bij zijn cola gooien he en vrijdag heeft hij ook vette drankjes in zijn handen gepropt gekregen hoor en zo gaat het altijd en dat liegen word steeds erger bij hem ba ba vind hem gewoon eng worden
trapper
 trapper - zondag 18 mei 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 17:52 schreef reetje 076 het volgende:
waarom kan hij clair wel laten komen zonder contaktpunten nu ook weer gebeld en niets in de pot makkelijk he
dat zal de deal wel zijn die claire gemaakt heeft met de regie, dat zij de koffer aanneemt als huub haar mag bellen en een keer langs mag laten komen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
VOlgens mij komen er vanavond (maandag) wat oud-miljonairs langs want ze hadden Nadia ook uitgenodigd.

Dus iedereen heeft weer iets behalve Jaap!!!
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 00:54 schreef Boudewijn het volgende:
VOlgens mij komen er vanavond (maandag) wat oud-miljonairs langs want ze hadden Nadia ook uitgenodigd.

Dus iedereen heeft weer iets behalve Jaap!!!
Ik snap ook niet dat Jaap z'n smoel niet opentrekt. Volgens mij heeft hij veel minder gekregen dan de anderen...
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Algemeen bekend....Huub die altijd te kort komt.
Let maar op...morgen wordt het een uurje WIPPEN.
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 01:27 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:
Algemeen bekend....Huub die altijd te kort komt.
Let maar op...morgen wordt het een uurje WIPPEN.
een uur ????? dan houdt hij helemaal niks meer over.
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 00:58 schreef ptev het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat Jaap z'n smoel niet opentrekt. Volgens mij heeft hij veel minder gekregen dan de anderen...
Nou, qua eten niet hoor!
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 10:21   quote  deeplink  
clair mag van pappie alleen maar op nl lezen de andere site heeft hij voor haar op kinderslot gedaan.net als met clairs hyves alle negatieve berichten werden verwijderd hij.
En maar liegen tegen huub in alle pols sta je nr 1.Ach heeft net bewijs van de telegraaf dat brian op een staat,
Dus clair zelfs liegen heb je al van hem overgenomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Claire morgen naar de Villa?









0.0108969