BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubfans op tilt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 19 mei 2008 - 10:03   quote  deeplink  
Huubfans slaan op tilt na plaatsing door de telegraaf, dat Brian de winnaar van de goudenkooi zal worden volgens een pol op hun website Brian 42% Huub 26%. van om en nabij de 13.000 stemmen. Nu gaan er pas echt akties komen, claimt men.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
Hihi ik zit hier te genieten...............
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
nee hoor ze zijn niet op tilt volgens hen klopt het toch weer niet.
deze reactie vond ik daar.overal zoeken ze wel een excuus voor.Net als clair die tegen huub zegt op elke pol sta je nr 1 hahahahaha.

Welnee, dit zijn gewoon mensen die op de site van De Telegraaf komen, maar die het programma helemaal niet volgen.
Deze mensen zien dan zo'n poll en stemmen dan op basis van wat zij van het programma gehoord hebben, dat Brian de langstzittende is, maar echte interesse voor de uitslag hebben deze mensen niet.
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
kWord zo moe van die fans pffff draaien steeds om de waarheid heen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door joow@headliner --
janeke
 janeke - maandag 19 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 10:05 schreef Bigfoot het volgende:
Hihi ik zit hier te genieten...............
gelijk heb je hah
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 10:28 schreef stacy1974 het volgende:
nee hoor ze zijn niet op tilt volgens hen klopt het toch weer niet.
deze reactie vond ik daar.overal zoeken ze wel een excuus voor.Net als clair die tegen huub zegt op elke pol sta je nr 1 hahahahaha.

Welnee, dit zijn gewoon mensen die op de site van De Telegraaf komen, maar die het programma helemaal niet volgen.
Deze mensen zien dan zo'n poll en stemmen dan op basis van wat zij van het programma gehoord hebben, dat Brian de langstzittende is, maar echte interesse voor de uitslag hebben deze mensen niet.

Hahahaha, dit is nog leuker dan ik het zelf kon bedenken.
Ze staan toch enorm voor gek met dit soort verklaringen.
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 10:47   quote  deeplink  
anders ik wel geniet me te pletter huubje naar huis huubje naar huis
Okami
 Okami - maandag 19 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
weet iemand wie dit zijn? http://youtube.com/watch?v=VYWz74bU_hg
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:11 schreef Okami het volgende:
weet iemand wie dit zijn? http://youtube.com/watch?v=VYWz74bU_hg
Die vent met die stoere praatjes is Slaai
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:11 schreef Okami het volgende:
weet iemand wie dit zijn? http://youtube.com/watch?v=VYWz74bU_hg
diegene die steeds dreigt is sly en de andere is een oud-medewerker van nowlive
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:11 schreef Okami het volgende:
weet iemand wie dit zijn? http://youtube.com/watch?v=VYWz74bU_hg
Als ik het goed begrepen heb is dat MrD (alias Nick)ofzo
En degene die aan het woord is, de beheerder van NL;Sly
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 10:28 schreef stacy1974 het volgende:
nee hoor ze zijn niet op tilt volgens hen klopt het toch weer niet.
deze reactie vond ik daar.overal zoeken ze wel een excuus voor.Net als clair die tegen huub zegt op elke pol sta je nr 1 hahahahaha.

Welnee, dit zijn gewoon mensen die op de site van De Telegraaf komen, maar die het programma helemaal niet volgen.
Deze mensen zien dan zo'n poll en stemmen dan op basis van wat zij van het programma gehoord hebben, dat Brian de langstzittende is, maar echte interesse voor de uitslag hebben deze mensen niet.
nee, dat las ik ook ja, Dit zijn echt mensen die het programma niet volgen, Huub is dit, Claire is stom, Claire naief blond en dom. Huub een stiekemerd, Huub een gluiperd, een viezerik, arrogant ventje. nee zijn echt mensen die nog nooit van de goudenkooi hebben gehoord en nog nooit gekeken aha, helemaal gelijk stacy, je hebt helemaal gelijk, echt helemaal gelijk, Huub die naam? kwamen ze toevallig op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 19 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
ho wacht even mr d is zeker niet nick zijn twee verschillende mensen mrd doet de site van jaap kingjaap

nick is van tvfan en heeft ooit samen met sly nl op gezet slaai was de bedenker en nick heeft het script en forum toen gemaakt,
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:13 schreef johan13 het volgende:

[..]

diegene die steeds dreigt is sly en de andere is een oud-medewerker van nowlive
niks oud medewerker hij heeft de oorspronkelijk site van Nowlive ontworpen, zijn site is nog steeds zoals oorspronkelijk Nowlive was, zoals HIJ hem ontworpen had, met alle mogelijkheden zoals die er waren op dag 1 van Nowlive, Sly had een site van lik mijn vessie, en deze jongen heeft toen de website gebouwd.
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:20 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

niks oud medewerker hij heeft de oorspronkelijk site van Nowlive ontworpen, zijn site is nog steeds zoals oorspronkelijk Nowlive was, zoals HIJ hem ontworpen had, met alle mogelijkheden zoals die er waren op dag 1 van Nowlive, Sly had een site van lik mijn vessie, en deze jongen heeft toen de website gebouwd.
weet ik ook wel maar hij heeft eerst wel wat gedaan bij nowlive. ik heb respect voor deze jongen/man, want ik was niet zo rustig gebleven
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:18 schreef Jacqueline het volgende:
ho wacht even mr d is zeker niet nick zijn twee verschillende mensen mrd doet de site van jaap kingjaap

nick is van tvfan en heeft ooit samen met sly nl op gezet slaai was de bedenker en nick heeft het script en forum toen gemaakt,
Daarom schreef ik al: dat ik het niet zker wist hoe het zat.
Eén van de twee ofzo of allebei niet? sorry in ieder geval was de agressor: Sly
Okami
 Okami - maandag 19 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Damn lijkt wel een kind in z'n gedrag. En dat is nu de grote huub promoter, dan maak ik me geen zorgen meer hahahaha
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 19 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Nick heeft ook mijn respect en ken hem bijna 2 jaar en blijft een topper
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
nou ik ben weg alles word weggehaald van mij de groetjes van ciska ik kom niet meer
Asrael
 Asrael - maandag 19 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Zoals verwacht hebben de meeste smurffans een grote bek, net als smurfhuub.
Dit komt omdat ze simpel zijn en het iq niet hoger gaat dan 40, net als smurfhuub.
Meer dan stom gel*l komt er meestal niet uit.
berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2008/05/brian_gaat_gouden_kooi_winnen.html
stem aub even
kunnen ze weer huilen daarzo...
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:49 schreef headliner@ciska het volgende:
nou ik ben weg alles word weggehaald van mij de groetjes van ciska ik kom niet meer
Ach joh, Boudewijn heeft ook al tig berichtjes van mij verwijderd. En ik scheld nooit! Misschien gewoon omdat je te veel offtopic schrijft.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:52 schreef draakje het volgende:

[..]

Ach joh, Boudewijn heeft ook al tig berichtjes van mij verwijderd. En ik scheld nooit! Misschien gewoon omdat je te veel offtopic schrijft.
Nee, komt meestal omdat het aan een ander offtopic of scheldbericht vastzit, die Boudewijn wel moet verwijderen. Het is dus niet gericht op Ciska of één van ons. Gebeurd mij ook regelmatig, maar ik bom er niet om. Zal wel moeten, denk ik dan..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:56 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nee, komt meestal omdat het aan een ander offtopic of scheldbericht vastzit, die Boudewijn wel moet verwijderen. Het is dus niet gericht op Ciska of één van ons. Gebeurd mij ook regelmatig, maar ik bom er niet om. Zal wel moeten, denk ik dan..
het zal zeer waarschijnlijk om een reactie van een verwijderd bericht gaan. Die reacties verwijder ik ook omdat het anders een erg vreemde discussie wordt voor lezers die pas later komen kijken.
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
nou oke dan als ik wat verkeerds zeg wil ik het heus wel aan nemen maar het staat zo raar
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:58 schreef headliner@ciska het volgende:
nou oke dan als ik wat verkeerds zeg wil ik het heus wel aan nemen maar het staat zo raar
Nee hoor meis, het gebeurd ons allemaal weleens. En idd, dan is de discussie niet meer begrijpelijk, als Boudewijn het zou laten staan. Soms moet er weleens iets weggehaald worden en dan zonder bombarie is het beste...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door seya@headliner --
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 17:31   quote  deeplink  
nou het leuke van deze topic is dat de huub fans nu helemaal op tilt zijn op geen leven
Nowlive Vip
Posts: 3270

Hou toch op zeg steeds met geld storten voor Huub , we zijn begonnen , gewoon doorgaan , er staat niet vast dat Brian gaat winnen , maar op deze manier wel ....bewaar je rekeningen , we zien het later wel , er is al opschudding en er komt nog meer .
Blijf Huub steunen .
Dit een schrijf dit en de ander schrijft dan ze door moeten gaan met smssen.
sommigen willen een reke openen om geld te storten dat hij na de kooi wat geld heeft .1 iemand zei zelfs ik open de rekening en stort alvast 250 euro.
Nog even en ze wten geen van allen meer wat ze moeten doen.en de andere fans gaan gewoon door met smssen voor brian amanda en jaap.
Wie hebben er nu geen leven?
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
dat is toch een grap nietwaar?
Ze gaan toch geen potje maken voor de thuiskomst van Huub?
Zodat hij een geldbedrag krijgt?
Dat is toch niet zo he?
Die jongen is 25 jaar en het CWI heeft baantjes genoeg voor hem.
Laat hem eens gaan werken met zijn luie donder!
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:44   quote  deeplink  
Mag ik hier mijn bankrekening zetten... stort allen een kleine bijdrage van slechts

250 euro voor ..............................................................
............................................................................
...........................................................................
joow..
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 17:35 schreef seya@headliner het volgende:
dat is toch een grap nietwaar?
Ze gaan toch geen potje maken voor de thuiskomst van Huub?
Zodat hij een geldbedrag krijgt?
Dat is toch niet zo he?
Die jongen is 25 jaar en het CWI heeft baantjes genoeg voor hem.
Laat hem eens gaan werken met zijn luie donder!
Geld voor dat niets kunnende ventje? Nee hoor, dat gaat dan naar de mensen in Birma. Maar met die ellende houdt de gemiddelde Hubist zich niet bezig. Ver van hun bed ...
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:47   quote  deeplink  
Van zoiets wordt ik echt misselijk. Zoveel jongelui, die studeren én werken, om iets te bereiken. En dan gaat dat zooitje een inzameling houden!
Ja het zijn ook echt arme sloebers, vooral Huub...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door seya@headliner --
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 18:06   quote  deeplink  
nou het is niet normaal meer mar die huub staat nu wel bovenaan he en die spits maar in principe zet dat niks toch
mistyyyy
 mistyyyy - maandag 19 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
http://youtube.com/watch?v=c6_YWXL451Q

Dit is Huub, echt te wachelijk voor woorden!
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Nou ik heb hem maar gauw afgezet,vies walgelijk ventje zeg
Benito
 Benito - maandag 19 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Al die polls zeggen helemaal niets , die polls worden door de hubisten pas echt gemaipuleerd , gewoon cookies verwijderen en f5en ;)

Ze snappen zelf natuurlijk ook best wel dat huub niet door middel van eerlijkheid zou kunnen winnen , en dus besluiten ze om het lot een handje te helpen .

Je hebt dat youtube filmpje toch ook kunnen bekijken (eerder luisteren want was niet zoveel te zien), je hoort toch hoe sly een ander bedreigt en als Don Corleone zelf roept : " dus je wilt oorlog , dan krijg je oorlog "

Is toch duidelijk hoe de achterban van huub in elkaar steekt , beetje jammer dat ze zo door de mand vallen en zich laten zien van een kant die je ddorgaans alleen in de sloppenwijken van Bogota aantreft .

Ze hebben er zelf zo weinig vertrouwen in dat huub met de winst naar huis gaat , dat ze van pure ellende het plan hebben opgepakt om een inzamelingsactie voor de überkneus te houden :):)

De grote voortrekker in de vorm van sly is dus iemand die graag mensen intimideert en bedreigt en eigenaar van no life , maar wie is de persoon dan die hij bedreigt op youtube ?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Benito, huubsnightmare ?
Benito
 Benito - maandag 19 mei 2008 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Benito, huubsnightmare ?
Ik heb echt niet snel een hekel aan iemand , maar huub haalt het slechtste in mij naar boven .

Wat mij het meeste stoort aan die gast is het feit dat hij zelf niet helemaal tof is , maar dat hij zich ook niet distancieert van de uitspraken en acties van zijn zogenaamde fans ;)
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:28 schreef Benito het volgende:
Al die polls zeggen helemaal niets , die polls worden door de hubisten pas echt gemaipuleerd , gewoon cookies verwijderen en f5en ;)

Ze snappen zelf natuurlijk ook best wel dat huub niet door middel van eerlijkheid zou kunnen winnen , en dus besluiten ze om het lot een handje te helpen .

Je hebt dat youtube filmpje toch ook kunnen bekijken (eerder luisteren want was niet zoveel te zien), je hoort toch hoe sly een ander bedreigt en als Don Corleone zelf roept : " dus je wilt oorlog , dan krijg je oorlog "

Is toch duidelijk hoe de achterban van huub in elkaar steekt , beetje jammer dat ze zo door de mand vallen en zich laten zien van een kant die je ddorgaans alleen in de sloppenwijken van Bogota aantreft .

Ze hebben er zelf zo weinig vertrouwen in dat huub met de winst naar huis gaat , dat ze van pure ellende het plan hebben opgepakt om een inzamelingsactie voor de überkneus te houden :):)

De grote voortrekker in de vorm van sly is dus iemand die graag mensen intimideert en bedreigt en eigenaar van no life , maar wie is de persoon dan die hij bedreigt op youtube ?
Wil je de inwoners van Bogota niet beledigen!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:33 schreef Benito het volgende:

[..]

Ik heb echt niet snel een hekel aan iemand , maar huub haalt het slechtste in mij naar boven .

Wat mij het meeste stoort aan die gast is het feit dat hij zelf niet helemaal tof is , maar dat hij zich ook niet distancieert van de uitspraken en acties van zijn zogenaamde fans ;)
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik weet zeker dat er velen zijn die jouw mening delen. Het is gluiperd 1e klas.
Vroeg of laat komt hij zichzelf tegen.
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik weet zeker dat er velen zijn die jouw mening delen. Het is gluiperd 1e klas.
Vroeg of laat komt hij zichzelf tegen.
Ja, heb me laatst nog beklaagd bij mensen die absoluut niet kijken. Ik zei toen dat ik het zo raar vond zo´n ontzettende hekel aan hiemand te hebben die ik helemaal niet ken.
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 18:48   quote  deeplink  
het kom zo op rtl boulevard na de reklame over de pols
yvonne
 yvonne - maandag 19 mei 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:14 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb is dat MrD (alias Nick)ofzo
En degene die aan het woord is, de beheerder van NL;Sly
mrD is heel iemand anders als nick.....
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:33 schreef Benito het volgende:

[..]

Ik heb echt niet snel een hekel aan iemand , maar huub haalt het slechtste in mij naar boven .

Wat mij het meeste stoort aan die gast is het feit dat hij zelf niet helemaal tof is , maar dat hij zich ook niet distancieert van de uitspraken en acties van zijn zogenaamde fans ;)
Ik had het niet beter kunnen verwoorden !!!

Vergelijk het soort fans van de miljonairs maar is..........zegt veel over de de fans en de miljonairs......

Huub spoort niet maar zijn fans nog minder.

(het filmpje was goed in elkaar gezet trouwens)
devil
 devil - maandag 19 mei 2008 - 19:04   quote  deeplink  
jee,ben niet de enige,ik heb ook nog nooit zo,n hekel
gehad aan iemand ,dan aan huub en ik ken hem ook niet persoonlijk
dat is het idiote,maar goed de andere vind ik oke
het zij zo
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:04 schreef devil het volgende:
jee,ben niet de enige,ik heb ook nog nooit zo,n hekel
gehad aan iemand ,dan aan huub en ik ken hem ook niet persoonlijk
dat is het idiote,maar goed de andere vind ik oke
het zij zo
Van alle miljonair die er al de revue gepasseerd zijn is er niemand waar ik echt een hekel aan had. Maar Huub wil ik wel door mijn scherm trekken af en toe. En ik ben echt een vrede liefend mens.

Wat zo'n stomme soap in je boven kan brengen is werkelijk waar ongelovelijk.
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 19:25   quote  deeplink  
huub was net op rtl boulevaed
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 19:27   quote  deeplink  
Ja ik heb het ook gezien
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Vertel, ik heb het gemist
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
laatste nieuws eric sylvia en ilona butler tommy en die paaldanseres gaan huub promoten op de dam.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 19:52   quote  deeplink  
Avondbutler Tommy die onlangs een stevige aanvaring had met Brian zet zich ook in voor Huub, net als paaldanslerares Suzanne, die nota bene paaldansles gaf aan Amanda.

Naast de Meet & Greet zal er geflyerd worden door fans en vrienden in het centrum van Amsterdam om stemmen te verkrijgen en om de Meet & Greet onder de aandacht te brengen bij het winkelend publiek. De actie is opgezet op initiatief van de familie en vrienden van Huub, de genoemde ex-Miljonairs en personeelsleden. Ook de familie van Claire steunt de actie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubfans op tilt









0.0196399