BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tussenstand!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 19 mei 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tussenstand!

Huub ontdekt in de krant een interessant bericht. Het is de tussenstand van de poll van de krant. Meteen wordt het artikel uitgeknipt zodat de rest het niet ziet. "Nee, laat je niet zo kennen!", zegt Palma. "Je houdt je mond!", reageert Huub. Dan snelt Huub naar Jaap die staat te douchen en leest het bericht voor. "Brian heeft 42 procent en Huub 26 procent. Jaap en Amanda staan aanzienlijk lager...", zegt hij. "Handig om mij als tegenstander te kiezen!", briest Huub en hij loopt weer terug naar de keuken. "Het is nog maar maandag", zegt Palma, maar Huub baalt. "Ja, maar toch...", mompelt hij. Maar is deze poll ook representatief?



bron: tien.tv
janeke
 janeke - maandag 19 mei 2008 - 10:21   quote  deeplink  
janeke
 janeke - maandag 19 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
goede morgen healiner
mag dit
aub blijven staan
bedankt .
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
Doen we ook hoor en zeker als brian er in de voorronde.s uitligt.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Haha Huubje is er goed ziek van. Ik geniet ...........
janeke
 janeke - maandag 19 mei 2008 - 10:25   quote  deeplink  
ik ook brian en amanda ook jaap krijgt een paar stemmen

alles iedereen behalve huub hij mag niet de boodschap zijn
is niet goed voor onze jeugd .
maar amanda krijgt van mij meer stemmen
het zou prachtig
zijn als amanda met de hoofd prijs van door ging
stevi0
 stevi0 - maandag 19 mei 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Is gemanipuleerd, hopend dat Huub-fans massaal gaan stemmen.
Alles voor de poen, he JdeM?
stevi0
 stevi0 - maandag 19 mei 2008 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 10:22 schreef janeke het volgende:
goede morgen healiner
mag dit
aub blijven staan
bedankt .
Als het aan mij ligt niet, want dit kan de doodsteek voor Brian betekenen.
joke
 joke - maandag 19 mei 2008 - 11:04   quote  deeplink  
zo krijgt de mol toch zijn geld terug leuke grap
stevi0
 stevi0 - maandag 19 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Ja, want verkopen van dat ellendige format lukt niet.
He he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door stevi0 --
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Vandaag om 11:08:38) Reageren

Lid
(Online)
Posts: 3742

ook al wint die para , laat het ons meteen zien hoe nederland verpaupert en hoeveel criminaliteit er hier aanwezig is ,het zijn mensen zonder normen en waarden waar de meesten van ons niet bij horen dat is voor ons een vaststaand feit we hebben een kijkje mogen nemen in een wereld die wij niet kennen en we hebben er van geleerd denk ik, maar het maakt verder niet uit in de tijd dat hij zijn geld er doorheen jaagt zal huub alleen maar steeds meer verdienen huub heeft laten zien dat hij meer hersens bezit en een betere baan kan krijgen dan tel verkoper straks heeft brian het nakijken geloof me maar en wij zijn allemaal iets wijzer geworden
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
nou wat is die jongen wijs zeg niet te geloven ivar doet ook al mee
berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 11:18   quote  deeplink  
wat is het mietje bang hè.. hij maakt zich zoooo druk..
maar voelt zich tergelijke tijd ook weer heeel zeker..
joke
 joke - maandag 19 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
als hij dan de zelfde bek open trekt als in de kooi wil ik dat nog wel zien hij moet dan eerst nog even opvoed kunde lessen halen
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Weet je............... Het valt mij op dat een NL lid steeds in WIJ vorm praat.. hoe heet zoiets?
En wat ik zoal gelezen heb, na 4 dagen lid te zijn geweest op NL en toen geband, is het constant wij vinden dit en wij vinden dat.. Ik heb altijd geleerd om in 'ik' vorm te praten, dus vanuit jezelf en niet voor een ander praten..\

Correct me if I'm wrong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door joow@headliner --
devil
 devil - maandag 19 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
ja ,je hebt helemaal gelijk
trouwens in persoonlijke meningen
hoor je niet in wij vorm te spreken
en ze zijn trouwens helderziend bij n.l
huub een betere baan krijgen inplaats van telefoon verkoper!!!!!
had hij daar gezien z.n leeftijd al niet de kans voor gehad haha
ze geloven daar nog in sprookjes
ikke niet die tijd ben ik ver voorbij
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
heb jij ook nog op die site van low dat je ziet je hebt een ban dan weet je nooit of je account weg is toch jouw
Elske
 Elske - maandag 19 mei 2008 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 11:14 schreef stacy1974 het volgende:
Vandaag om 11:08:38) Reageren

Lid
(Online)
Posts: 3742

ook al wint die para , laat het ons meteen zien hoe nederland verpaupert en hoeveel criminaliteit er hier aanwezig is ,het zijn mensen zonder normen en waarden waar de meesten van ons niet bij horen dat is voor ons een vaststaand feit we hebben een kijkje mogen nemen in een wereld die wij niet kennen en we hebben er van geleerd denk ik, maar het maakt verder niet uit in de tijd dat hij zijn geld er doorheen jaagt zal huub alleen maar steeds meer verdienen huub heeft laten zien dat hij meer hersens bezit en een betere baan kan krijgen dan tel verkoper straks heeft brian het nakijken geloof me maar en wij zijn allemaal iets wijzer geworden
wat had jij een nachtmerrie vannacht !!!!!!!! Het idee al dat Huub gaat winnen... wat moet jij beroerd wakker zijn geworden...
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 11:21 schreef joow@headliner het volgende:
Weet je............... Het valt mij op dat een NL lid steeds in WIJ vorm praat.. hoe heet zoiets?
En wat ik zoal gelezen heb, na 4 dagen lid te zijn geweest op NL en toen geband, is het constant wij vinden dit en wij vinden dat.. Ik heb altijd geleerd om in 'ik' vorm te praten, dus vanuit jezelf en niet voor een ander praten..\

Correct me if I'm wrong.
je hebt het daar nog lang volgehouden, ik had de tweede keer dat ik inlogde al een ban, had de kabouter een psychopaatje genoemd.
Het is inderdaad een sekte !!
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
hij een betere baan krijgen....die heeft hij gehad, meer kan hij echt niet.
Als ik werkgever zou zijn dan moet je zo'n on-representatief figuur zonder enige vorm van uitstraling en zelfkennis toch nooit in dienst nemen, iemand die bovendien duidelijk in de Kooi verklaarde dat hij oudere mensen vaak een oor aannaaide en dat hij wel eens een mobieltje "regelde" voor kennissen of vrienden !!
Over normen en waarden gesproken.....
joke
 joke - maandag 19 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
ja en dan zeggen hij is eerlijk maar ja ik heb mijn eigen mening heb geen hulp nodig
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 11:33 schreef headliner@ciska het volgende:
heb jij ook nog op die site van low dat je ziet je hebt een ban dan weet je nooit of je account weg is toch jouw
jawel, mijn opdracht is uitgevoerd. Ik kan als ik wil weer registreren ;) Ik ie niet meer dat ik een ban heb, snappie.
Maar ik zit hier goed, dus hoef daar niet meer te zijn, ik heb niks meer te zoeken daar.
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 13:32   quote  deeplink  
nou i heb een mail gestuurt dat hij mijn accaunt weg moest halen en heb de mail er bij gedaab wa t jij gister zei maar hij is nog niet weg dus dat
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Ik zou zeggen...BLIJF SMSEN NAAR BRAIN, AMANDA & JAAP!!
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 19:23   quote  deeplink  
Ik kijk niet meer op NL. Elke keer als ik er kom erger ik me groen en geel. Wat een bagger zeg en alles anti BAJ. Alles voor hun Huubje. En dan nog zeggen dat je geen Huub-site bent, pfffff.

Donderdag gaat er 1 post uit, een hele lange. Met als gevolg een hele lange BAN. En dan ben ik klaar met Slaai en consorten.
joke
 joke - maandag 19 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
hebben jullie ook de streams gezien van het bezoek van Clair hoe ze informatie na kabouter toe speelde met haar verdraaide woorden van buiten af en iedere keer fluisterde woorden aan zijn oren wat iedereen mocht horen ging gewoon harder wat een vuil spel en dan volgens Clair zijn ze allen vals behalve kabouter hij speelt eerlijk
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:23 schreef Bigfoot het volgende:
Ik kijk niet meer op NL. Elke keer als ik er kom erger ik me groen en geel. Wat een bagger zeg en alles anti BAJ. Alles voor hun Huubje. En dan nog zeggen dat je geen Huub-site bent, pfffff.

Donderdag gaat er 1 post uit, een hele lange. Met als gevolg een hele lange BAN. En dan ben ik klaar met Slaai en consorten.
Je hoeft niet eens een lange brief te schrijven, om zonder enige waarschuwing een levenslange ban te krijgen.
Ik flikker vandaag nog elke Nl fan van mijn Hyves af.
joke
 joke - maandag 19 mei 2008 - 23:45   quote  deeplink  
als die kabouter wat doet mag het gaat geen telefoon en dan komt die domme griet je doet het goed en niemand deugd alleen die valse kabouter kijk nu maar de streams van het begin dat hij er in is deugd dat ventje niet met al zijn leugens vinden ze leuk voor tv wat een misselijk ventje
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
leuk meneer Mol dat je de mensen zo bedriegd was BB toch een eerlijker spel dat heb ik gezien van begin tot einde maar dit is zo vals als wat laat de mensen jou programma maar betalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tussenstand!









0.0076119