BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Alle kansen gelijk?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - maandag 19 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Alle kansen gelijk?

Het krantenartikel over de poll van de Telegraaf maakt de nodige speculaties los. "Het is een poll, dus iedereen kan maar één keer stemmen. Jouw fans stemmen wel meerdere malen voor de finale", denkt Jaap. "Dat is zo", zegt Huub die inmiddels al weer wat zelfverzekerder is. "Ik schat al onze kansen gelijk in. Ik denk dat de winnaar met niet meer dan 30 procent wint", gaat hij verder. We gaan het donderdag allemaal zien!

bron: tien.tv
devil
 devil - maandag 19 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
en ze vergeten dat de punten voor de halve finale voor 50

en ze vergeten daarbij te zeggen dat de punten van de halve finale
voor 50% mee tellen,dus jaap heeft de meeste punten en huub het minst
kan echt nog alle kanten op
en nog nog wel eens heel spannend worden
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 12:38   quote  deeplink  
iedereen mag winnen, behalve psycho-huub !!!
saffie
 saffie - maandag 19 mei 2008 - 12:40   quote  deeplink  
helemaal mee eens tino!!! ;)
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Japie Brain Amanda
opperbas
 opperbas - maandag 19 mei 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Forza Huub!!!!
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Pffff brrrrr speelt weer met het paard...hij schijt in zijn broek voor dat kleine beestje...Dieren voelen namelijk aan wat voor vlees ze in de kuip hebben !!!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:06 schreef Lily het volgende:
Pffff brrrrr speelt weer met het paard...hij schijt in zijn broek voor dat kleine beestje...Dieren voelen namelijk aan wat voor vlees ze in de kuip hebben !!!
Kwam je dat even vertellen hier?
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 13:13   quote  deeplink  
`dan heb je de laatste tijd niet goed opgelet lily.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:13   quote  deeplink  
heb ik al een ban ????
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:13 schreef Lily het volgende:
heb ik al een ban ????
je kunt nog posten, dus....
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 13:14   quote  deeplink  
hahaha.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:15   quote  deeplink  
Owww.valt me mee :) De laatste tijd ja...Denk je dat ik gek ben...Zie echt wel als iemand oprecht is..of zich alleen inhoudt om zieltjes te winnen...Ik hou gewoon niet van mannen die vrouwen slaan...neem aan dat niemand daar van houdt ?!Eens slaan altijd slaan dat weet toch iedereen met gezond verstand
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:15   quote  deeplink  
Spreek dat dan maar eens tegen ??!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:15 schreef Lily het volgende:
Owww.valt me mee :) De laatste tijd ja...Denk je dat ik gek ben...Zie echt wel als iemand oprecht is..of zich alleen inhoudt om zieltjes te winnen...Ik hou gewoon niet van mannen die vrouwen slaan...neem aan dat niemand daar van houdt ?!Eens slaan altijd slaan dat weet toch iedereen met gezond verstand
waar gaat dit topic over??

dat dus!
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
ja en zoal dus ook huub,want die kan er ook wat van!
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
ik hoop dat japie en amanda de meeste stemmen krijgt;-)om die twee zou het moeten gaan.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
Hij heeft een grote bek...en vind ik dus ook helemaal niet kunnen...Maar slaan gaat echt alles te buiten...Want eerlijk is eerlijk...Zo'n naar meisje is Amanda niet en ze verdiend niet om geslagen te worden
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
maar goed wie wil jij dat de meeste stemmen krijgt?zie topic!
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Ja boudewijn...Je bent toch wel met me eens al man dat je geen vrouwen hoort te slaan...Wat er ook gebeurd...draai je dan om en loop weg..hoe moeilijk dat ook is in dat huis.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Ik stem niet...Het is allemaal door gestoken kaart...het is allang bekend wie er gaat winnen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:20 schreef Lily het volgende:
Ja boudewijn...Je bent toch wel met me eens al man dat je geen vrouwen hoort te slaan...Wat er ook gebeurd...draai je dan om en loop weg..hoe moeilijk dat ook is in dat huis.
uiteraard maar de laatste keren (meervoud dus) dat ik een man een vrouw zag slaan/duwen/fysiek contact was het niet Brian maar Huub dus waarom alleen Brian erbij halen?
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:13 schreef Lily het volgende:
heb ik al een ban ????
Hahahahaha, dat krampachtige...
Nou Lily, je zegt maar alles wat je wilt.
Amanda is idd een lief kind.
Maar om Brian nu af te schilderen, als een dierenhater?
Er loopt daar een figuur rond, die Dilana in elkaar wou schoppen. De hondjes van Emin en Christina moesten hals over kop weg, want het werd een té gevaarlijke situatie!
Die zogenaamde paardenliefde van dat figuur, is ook alleen maar om zieltjes te winnen. Hij kruipt er voor geen goud op, veel te bang dat hij eraf gedonderd wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door seya@headliner --
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:20 schreef Lily het volgende:
Ja boudewijn...Je bent toch wel met me eens al man dat je geen vrouwen hoort te slaan...Wat er ook gebeurd...draai je dan om en loop weg..hoe moeilijk dat ook is in dat huis.
ik ben het helemaal met je eens maar dat geldt zowel voor brain als voor huub of ben jij vergeten wat er gebeurde in de nacht voor het huwelijk. kom nou niet met het ghb-gelul want volgens mij weten jullie niet wat ghb is
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:25   quote  deeplink  
Omdat ik voordat het einde van het spel bekend was...alleen maar Brain heb zien slaan en naar dat het einde bekend was hij zich met pijn en moeite kan inhouden...Ik heb gewoon moeite met dat soort mannen en Huub hou ik ook geen hand boven het hoofd want wat hij doet vind ik ook niet kunnen.Maar kan me wel voorstellen dat je gaat tieren maar nooit dat je je vrouw slaat waarvan je zegt dat je zoveel van haar houdt...Misschien ligt het aan mij ...Sorry dan daarvoor
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:23 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens maar dat geldt zowel voor brain als voor huub of ben jij vergeten wat er gebeurde in de nacht voor het huwelijk. kom nou niet met het ghb-gelul want volgens mij weten jullie niet wat ghb is
Paarden hebben oogkleppen, Nowlovers ook!
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
Ik ben echt niet vergeten wat er toen is gebeurd...Maar ik bekijk het over het gehele spel en laat me geen zand in de ogen strooien Johan...
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Nowlovers ? Krijgen we dat weer...Ik kijk op alle site's en kijk wie oogkleppen op hebben en wie niet...Jij dus wel ...Je kan je ook vastbijten in iets en dan niet meer de realiteit onder ogen zien...En nogmaals ...ik heb geen voorkeur...Maar als ik dan toch zou stemmen...dan maar Jaap.
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 13:31   quote  deeplink  
ik gooi jou geen zand in de ogen ik kom alleen met feiten. ik kijk ook al vanaf het begin op de streams en weet wat huub allemaal heeft gedaan. eerst een beetje zielig doen over een blijf van mijn lijf huis en daarna een vrouw proberen geestelijk te breken. het blijf van mijn lijf huis zit vol met vrouwen die geestelijk zijn gebroken door hun ex.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:35   quote  deeplink  
Heb je ook helemaal gelijk in...Maar je kan toch ook niet ontkennen wat Brain allemaal met Amanda heeft uit gehaald...Ik keur het van alle2 niet goed en ben ook voor geen van beiden...Misschien dat ik zo ook makkelijker de fouten zie die er gemaakt worden...Daarom kan ik me dus ook niet voorstellen dat er ook maar iemand op die 2 stemt snap je...Kijk in jezelf en vraag je af wat je zelf zou accepteren van een man (of vrouw)
janeke
 janeke - maandag 19 mei 2008 - 13:37   quote  deeplink  
goede middag fans
ik wil zo n lintje voor amanda sturen die ze ook op miss verkiezingen dragen
weet iemand een adres waar je het online kan doen
en dat ze het bezorgen
want het is kort dag
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Ik zal niet zeggen, dat Brian een lieve jongen is, maar alle fragementen van filmpjes erover zijn uitvergroot en becommentarieerd tot in de treure. Zelfs een scene onder de dekens, moest worden gezien als een fysieke aanval. De douche-scene werd zo uit de context getrokken! De laatste keer, dat Brian heftig reageeerde heb ik direkt kunnen aanschouwen en hij raakte Amanda niet.
Het gemanipuleerde filmmateriaal, de hetze, de afkeer het heeft álles te maken met een anti-Brian campagne.
Ik heb van Huub engere dingen gezien. Volkomen onvoorspelbare uitvallen naar: Lieke, Nadia en Claire..Om maar niet te spreken over de verbale agressie, die als psychische mishandeling mag worden gekenmerkt en in feite nog vele malen erger is. Lieke heeft wekenlang een gestoorde stalker achter zich aan gehad, en misschien is dat zelfs na DGK nog niet eens voorbij.
Ik ben ook voor Jaap, alhoewel Amanda of Brian van mij ook mogen winnen. (in die volgorde)
Ik zou het verder op prijs stellen als je reakties op mijn berichtgeving algemeen zou willen houden, inplaats van persoonlijk gericht.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:45   quote  deeplink  
je hebt het er nu over dat de filmpjes zijn uitvergroot...Ik ben streamer en zie dus het duidelijk hoe het is...Ik kijk zelfs nog filmpjes om er zeker van te zijn of ik het wel goed heb gezien...Maar als je zegt dat je ergere dingen gezien hebt...Vrees ik dat jij je ook zou laten slaan door je man...Ik ben zelf een vrouw...en zal me nooit menaal OF verbaal laten mishandelen !!! Anders kan je nooit zeggen owww die mogen van mij ook wel winnen ???????
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:45 schreef Lily het volgende:
je hebt het er nu over dat de filmpjes zijn uitvergroot...Ik ben streamer en zie dus het duidelijk hoe het is...Ik kijk zelfs nog filmpjes om er zeker van te zijn of ik het wel goed heb gezien...Maar als je zegt dat je ergere dingen gezien hebt...Vrees ik dat jij je ook zou laten slaan door je man...Ik ben zelf een vrouw...en zal me nooit menaal OF verbaal laten mishandelen !!! Anders kan je nooit zeggen owww die mogen van mij ook wel winnen ???????

Maar als je zegt dat je ergere dingen gezien hebt..
dat zeg ik dus helemaal niet!
Vrees ik dat jij je ook zou laten slaan door je man...En waar haal je die wijsheid vandaan?

Ik ben met jou uitgeschreven, je reageert niet objectief en projekteert alles.
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Ja zo zou je het ook kunnen stellen...Als je niet objectief bent ben je snel klaar he...Maar idd..Ik weer leg je dingen omdat je weet dat ik gelijk heb...Maar goed...Ik ben ook klaar met jou...Hou je oogkleppen maar op en zo niet...Welcome in the realworld
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:35 schreef Lily het volgende:
Heb je ook helemaal gelijk in...Maar je kan toch ook niet ontkennen wat Brain allemaal met Amanda heeft uit gehaald...Ik keur het van alle2 niet goed en ben ook voor geen van beiden...Misschien dat ik zo ook makkelijker de fouten zie die er gemaakt worden...Daarom kan ik me dus ook niet voorstellen dat er ook maar iemand op die 2 stemt snap je...Kijk in jezelf en vraag je af wat je zelf zou accepteren van een man (of vrouw)
ik vind zowel brain als huub helemaal niks, maar waar ik nog grotere hekel aan heb zijn fans die alles goedkeuren wat hun idool doet bijv dit filmpje en let vooral op de titel:
http://nl.youtube.com/watch?v=_830qw6QOzg
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Zijn we het tenminste over één ding eens; dat we klaar met elkaar zijn. We kunnen onze energie wel beter gebruiken.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
BLIJF SMSEN NAAR BRAIN, AMANDA & JAAP!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:37 schreef janeke het volgende:
goede middag fans
ik wil zo n lintje voor amanda sturen die ze ook op miss verkiezingen dragen
weet iemand een adres waar je het online kan doen
en dat ze het bezorgen
want het is kort dag
ik zou het niet weten janeke!
Corry
 Corry - maandag 19 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 11:30 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Alle kansen gelijk?

Het krantenartikel over de poll van de Telegraaf maakt de nodige speculaties los. "Het is een poll, dus iedereen kan maar één keer stemmen. Jouw fans stemmen wel meerdere malen voor de finale", denkt Jaap. "Dat is zo", zegt Huub die inmiddels al weer wat zelfverzekerder is. "Ik schat al onze kansen gelijk in. Ik denk dat de winnaar met niet meer dan 30 procent wint", gaat hij verder. We gaan het donderdag allemaal zien!

bron: tien.tv
Ik heb twee keer kunnen stemmen bij de telegraaf
stevi0
 stevi0 - maandag 19 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:06 schreef Lily het volgende:
Pffff brrrrr speelt weer met het paard...hij schijt in zijn broek voor dat kleine beestje...Dieren voelen namelijk aan wat voor vlees ze in de kuip hebben !!!
Vandaar dat Fries Huub altijd bijt.
En dan gaat Huub 'm slaan want hij kan niet anders, de paardenschreeuwert.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:53 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik vind zowel brain als huub helemaal niks, maar waar ik nog grotere hekel aan heb zijn fans die alles goedkeuren wat hun idool doet bijv dit filmpje en let vooral op de titel:
http://nl.youtube.com/watch?v=_830qw6QOzg
maarja, da's kleine frankie. die spoort zowiezo niet!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:53 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik vind zowel brain als huub helemaal niks, maar waar ik nog grotere hekel aan heb zijn fans die alles goedkeuren wat hun idool doet bijv dit filmpje en let vooral op de titel:
http://nl.youtube.com/watch?v=_830qw6QOzg
Ja ik zal er niet teveel woorden meer aan vuil maken: kippevel krijg ik ervan...
Lily
 Lily - maandag 19 mei 2008 - 14:04   quote  deeplink  
Maar goed...Je hebt gelijk...helemaal gelijk moet ik zeggen...ik ben er dan ook heel bang voor wat er na de kooi gaat gebeuren...De emotie's zijn nog heftiger bij de fans dan bij de bewoners zelf.Ik merk dat ik er zelf ook al aan mee ga doen terwijl ik het helemaal afkeur over wat er allemaal geschreven word...Het zijn mensen die we geen van allen kennen...en niet weten hoe ze buiten de kooi zijn en we er ook (waarschijnlijk) nooit achter zullen komen...Misschien slaat iedereen elkaar de koppen wel in (of erger) en zitten ze zelf gezellig na dit hele gebeuren gezellig met zijn allen alle filmpjes lachend terug te kijken...Wie zal het zeggen !
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:04 schreef Lily het volgende:
Maar goed...Je hebt gelijk...helemaal gelijk moet ik zeggen...ik ben er dan ook heel bang voor wat er na de kooi gaat gebeuren...De emotie's zijn nog heftiger bij de fans dan bij de bewoners zelf.Ik merk dat ik er zelf ook al aan mee ga doen terwijl ik het helemaal afkeur over wat er allemaal geschreven word...Het zijn mensen die we geen van allen kennen...en niet weten hoe ze buiten de kooi zijn en we er ook (waarschijnlijk) nooit achter zullen komen...Misschien slaat iedereen elkaar de koppen wel in (of erger) en zitten ze zelf gezellig na dit hele gebeuren gezellig met zijn allen alle filmpjes lachend terug te kijken...Wie zal het zeggen !
ik mag toch hopen dat ze dat laatste gaan doen...op het moment dat je je verlaagt tot het gebruiken van fysiek geweld omdat iemand anders een andere mening heeft ben je rijp voor het gesticht.
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:53 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik vind zowel brain als huub helemaal niks, maar waar ik nog grotere hekel aan heb zijn fans die alles goedkeuren wat hun idool doet bijv dit filmpje en let vooral op de titel:
http://nl.youtube.com/watch?v=_830qw6QOzg
wat een bloedzuiger !!!
Schattie
 Schattie - dinsdag 20 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:15 schreef Lily het volgende:
Owww.valt me mee :) De laatste tijd ja...Denk je dat ik gek ben...Zie echt wel als iemand oprecht is..of zich alleen inhoudt om zieltjes te winnen...Ik hou gewoon niet van mannen die vrouwen slaan...neem aan dat niemand daar van houdt ?!Eens slaan altijd slaan dat weet toch iedereen met gezond verstand
Dus je bedoelt nu toch Huub..Vraag ik me af..
Nadia,,Amanda ...Lieke..Zelfs Claire..
De lijst is en word te lang eigenlijk als ik alles wat Huub bij vrouwen gedaan heeft moet gaan opsommen...
devil
 devil - dinsdag 20 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
neem aan dat amanda zich echt niet zou laten slaan
johan13
 johan13 - dinsdag 20 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:26 schreef Schattie het volgende:

[..]

Dus je bedoelt nu toch Huub..Vraag ik me af..
Nadia,,Amanda ...Lieke..Zelfs Claire..
De lijst is en word te lang eigenlijk als ik alles wat Huub bij vrouwen gedaan heeft moet gaan opsommen...
en niet te vergeten hedda. huub heeft zelf verteld dat hij hedda heeft geslagen
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 13:06 schreef Lily het volgende:
Pffff brrrrr speelt weer met het paard...hij schijt in zijn broek voor dat kleine beestje...Dieren voelen namelijk aan wat voor vlees ze in de kuip hebben !!!
dan zou ik maar niet in de buurt van Honden, katten en paarden gaan als ik jou was!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Alle kansen gelijk?









0.0117759