BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wie mag er van jou winnen en waarom?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
Goed, laat ik het dan maar eens proberen. Uitgedaagd door mensen op het forum om een leuke discussie uit te lokken plaats ik dit topic. Ga dan ook niet lopen schelden en razen, want dan verkloot je het voor mensen die wel normaal willen reageren.

Zoals de titel al zegt: "Wie gun je de hoofdprijs?". Met andere woorden, noem je favoriet en geef er eens een motivatie voor. Aub zonder de andere bewoners er bij te betrekken, motivatie dus alleen gericht op die persoon.

Mijn favoriet: Huub.
Motivatie: Hij heeft kleur gegeven aan de kooi. De grenzen verkent, er af en toe overheen gegaan, maar niet te beroerd om fouten toe te geven. Het is af en toe een duveltje-uit-een-doosje maar spraakmakend is hij wel.

Ben benieuwd naar jullie favoriet en motivatie :)
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 14:44   quote  deeplink  
Jaap. Die heeft maar 1 boete dus is hij niet gewelddadig. Heeft het altijd binnen koppeltjes moeten redden in zijn uppie. Ik kon/kan vreselijk om hem lachen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Jaap, omdat hij zonder (gemeend) fysiek contact zich op 1 boete na (ook al deed hij niet echt iets fouts), altijd aan de regels heeft gehouden en zich met humor kan redden, zelfs zonder gastspelers en met maar heel weinig bezoek!
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 14:43 schreef ptev het volgende:
Goed, laat ik het dan maar eens proberen. Uitgedaagd door mensen op het forum om een leuke discussie uit te lokken plaats ik dit topic. Ga dan ook niet lopen schelden en razen, want dan verkloot je het voor mensen die wel normaal willen reageren.

Zoals de titel al zegt: "Wie gun je de hoofdprijs?". Met andere woorden, noem je favoriet en geef er eens een motivatie voor. Aub zonder de andere bewoners er bij te betrekken, motivatie dus alleen gericht op die persoon.

Mijn favoriet: Huub.
Motivatie: Hij heeft kleur gegeven aan de kooi. De grenzen verkent, er af en toe overheen gegaan, maar niet te beroerd om fouten toe te geven. Het is af en toe een duveltje-uit-een-doosje maar spraakmakend is hij wel.

Ben benieuwd naar jullie favoriet en motivatie :)
Jack the Ripper was ook spraakmakend. Dan ga ik toch liever voor Amanda. De enige bij wie je af en toe nog menselijk gevoel ziet.
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
Jaap,die heeft pas TV gemaakt.Heb heel veel moeten lachen om hem.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Jaap... omdat hij er helemaal alleen voor staat, altijd in is voor een geintje en altijd aan tv maken denkt. en hij me vele uren heeft laten lachen.

Amanda mag van mij ook winnen omdat zij als 20 jarige meid het toch maar even geflikt heeft ondanks dat het zo moeilijk voor haar was om haar moeder zolang niet te zien. ze bleef altijd bij haar standpunt is eerlijk en ondanks dat het tegenspelers waren ze toch bv Lieke en Claire ging troosten als die in tranen waren.

die 2 mogen van mij winnen en 1 van hun zal ook winnen denk ik, want veel mensen zeggen als huub wint is er met de uitslag geknoeid en als Brian wint is er ook met de uitslag geknoeid. Stel dat er met de uitslag geknoeid KAN worden, dan lijkt het mij om van alle gedoe erom heen af te komen dat er dan 1 wint waar niet zo'n poeha over gemaakt is. en dat is dus Jaap of Amanda.

en als ze helemaal geen gezeik willen dan word het Jaap want anders zeggen ze weer ja ja het vriendinnetje van Brian laten ze winnen zo kan hij nog van het geld genieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Moha R. de Vries --
johan13
 johan13 - maandag 19 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
kort maar krachtig jaap
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 15:16 schreef johan13 het volgende:
kort maar krachtig jaap
en je motivatie?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Brain. De langst inzittende.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Brian omdat hij de langstzittende is. en omdat hij ontzettend gegroeid is en zeker de laatste maanden zijn agressie heel goed onder controle heeft kunnen houden.Zich altijd heel sociaal tegen gastspelers en personeel heeft opgesteld en alle mensen die in het huis kwamen.Ook hij heeft fouten gemaakt maar daar heeft hij ook van geleerd.en de dingen die hij deed werden fel overtrokken.Amanda omdat ook zij heel veel geleerd heeft en als 19 jarige erin kwam en het toch maar zolang heeft volgehouden ,ondanks ook dat haar moeder weinig van haar heeft laten horen en Jaap gewoon omdat hij Jaap is en zeker zonder maatje het toch ook maar helemaal alleen heeft moeten doen.
berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 15:44   quote  deeplink  
http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2008/05/brian_gaat_gouden_kooi_winnen.html

stem aub even, word ook door geen levers in de gaten gehouden
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Ik heb braaf gestemd
G.R.i
 G.R.i - maandag 19 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
AMBRAJA mag winnen
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Door de motivatie van andere forummers ben ik wel even van slag gebracht, maar ik hoop toch dat Jaap wint.
Mijn primaire gevoel ligt ten grondslag aan mijn motivatie, ik heb gewoon heel erg om hem moeten lachen. Maar dat moet ook kunnen vind ik.
Ik ben niet zo een emo-mens, kan meehuilen met iemand, maar niet als het gefaked is.
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 15:57 schreef seya@headliner het volgende:
Door de motivatie van andere forummers ben ik wel even van slag gebracht, maar ik hoop toch dat Jaap wint.
Mijn primaire gevoel ligt ten grondslag aan mijn motivatie, ik heb gewoon heel erg om hem moeten lachen. Maar dat moet ook kunnen vind ik.
Ik ben niet zo een emo-mens, kan meehuilen met iemand, maar niet als het gefaked is.
goeie motivatie :) ik ben het zeer zeker met je eens...hoewel ik wel eens twijfel aan de gevoelens van Jaap denk ik wel dat hij, in het spel, het meest oprecht is geweest.
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Mijn favoriet(en): Brian en Amanda.
Mijn motivatie voor Brian:
Brian heeft en geeft kleur aan de kooi; in het ruimste zin des woords. Brian heeft zijn grenzen verkend, er af en toe overheen geweest, maar Brian is niet te beroerd om fouten aan degenen die het toekomt toe te geven. Brian is af en toe een nagel aan de doodskist van een medebewoner {----}, maar spraakmakend vind ik dat wel.

Dus mijn voorkeur op dit moment gaat naar Brian
Asrael
 Asrael - maandag 19 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Brian.
Waarom? Kijk dgk maar en vergeet niet je bril op te zetten.
Nee zo bedoel ik het niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand die wat wil leren en leert van zijn fouten en een normaal ego heeft en zich niet constant verschuild achter "ja maar dat doe ik voor het spel"
Jaap maakt ook een hele goede kans omdat hij een goed doel aan zijn overwinning koppelt. Ik vind dit echt een meesterzet.
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:43 schreef Asrael het volgende:
Brian.
Waarom? Kijk dgk maar en vergeet niet je bril op te zetten.
Nee zo bedoel ik het niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand die wat wil leren en leert van zijn fouten en een normaal ego heeft en zich niet constant verschuild achter "ja maar dat doe ik voor het spel"
Jaap maakt ook een hele goede kans omdat hij een goed doel aan zijn overwinning koppelt. Ik vind dit echt een meesterzet.
Ja, maar dan moet Jaap zich wel aan zijn belofte houden, en dat weten we nog niet.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet Jaap zich wel aan zijn belofte houden, en dat weten we nog niet.
Hahaha, ja met Jaap weet je het nooit, zo onbetrouwbaar als de pest. waar hij echter rond vooruit komt. Dat waardeer ik juist zo in hem..
headliner@ciska
 headliner@ciska - maandag 19 mei 2008 - 17:06   quote  deeplink  
brian of amanda omdat ik het een leukstel vind
ilse
 ilse - maandag 19 mei 2008 - 17:10   quote  deeplink  
van mij mag amanda of jaap wel winnen.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 19 mei 2008 - 17:32   quote  deeplink  
Brian mag van mijn winnen
motivaties: een familiemens een gevoelige jongen die vaak dingen verteld en zegt en komt niet altijd duidelijk over maar als je hem begrijpt zal je zien wat en hoe hij het bedoeld een zeer sociale jongen is( niet iedereen kan zich verbaal meteen goed uiten je bezit het of niet)

brian omdat hij van zijn fouten leert en geen sorry zegt en dan weer de zelfde fout maakt maar het dan echt meent en van leer.
brian omdat hij in mijn ogen de meest spraakmakende en besproken bewoner is.
brian omdat hij gewoon een leuk en lekker jong is.
brian omdat hij veel liefde kan geven aan zijn familie en mannie.
brian omdat hij altijd dankbaar is en snel blij met zijn fans al is het een kaartje
brian omdat hij kleine dingen kan waarderen.
brian omdat hij gewoon een super sterke leuke speler is.

wint brian niet mag jaap van mij ook winnen maar het allerliefst brian
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
stem voor jaap breng je stem uit http://giel.vara.nl/Home.244.0.html
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:43 schreef Asrael het volgende:
Brian.
Waarom? Kijk dgk maar en vergeet niet je bril op te zetten.
Nee zo bedoel ik het niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand die wat wil leren en leert van zijn fouten en een normaal ego heeft en zich niet constant verschuild achter "ja maar dat doe ik voor het spel"
Jaap maakt ook een hele goede kans omdat hij een goed doel aan zijn overwinning koppelt. Ik vind dit echt een meesterzet.
Ik vind het mooi dat je die leermomenten noemt. Daar hadden ze veel meer moeten doen. In het begin van de kooi kregen ze nog de mogelijkheid om dingen te leren. Cursus etiquette, kookcursus, etc. Allemaal dingen die miljonairswaardig waren. Het laatste halfjaar heb ik alleen maar ordinaire dingen als paaldansen, kickboksen en het inzingen van (carnavals)liedjes...ze hadden dit mijns inziens meer moeten toespitsen op het eventuele miljonairsschap.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 17:36 schreef ptev het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat je die leermomenten noemt. Daar hadden ze veel meer moeten doen. In het begin van de kooi kregen ze nog de mogelijkheid om dingen te leren. Cursus etiquette, kookcursus, etc. Allemaal dingen die miljonairswaardig waren. Het laatste halfjaar heb ik alleen maar ordinaire dingen als paaldansen, kickboksen en het inzingen van (carnavals)liedjes...ze hadden dit mijns inziens meer moeten toespitsen op het eventuele miljonairsschap.
Ja ben ik volledig met je eens.
Meer toespitsen op het leven buiten de kooi en normen en waarden bijbrengen.
Toen de sponsors het lieten afweten, vanwege al die rotmailtjes, hadden ze andere dingen moeten inzetten.
In plaats van kickbokslessen, misschien conflicthantering
In plaats van paaldansen leren hoe te gedragen als een dame
(volgens mij doen de dames in de dop, het ook in korte tijd, vanavond in Jensen trouwens)
In plaats van pianolessen communicatieve training
In plaats van zanglessen, beschaafd leren omgaan met je stem enzovoorts enzovoorts
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 17:32 schreef Jacqueline het volgende:
Brian mag van mijn winnen
motivaties: een familiemens een gevoelige jongen die vaak dingen verteld en zegt en komt niet altijd duidelijk over maar als je hem begrijpt zal je zien wat en hoe hij het bedoeld een zeer sociale jongen is( niet iedereen kan zich verbaal meteen goed uiten je bezit het of niet)

brian omdat hij van zijn fouten leert en geen sorry zegt en dan weer de zelfde fout maakt maar het dan echt meent en van leer.
brian omdat hij in mijn ogen de meest spraakmakende en besproken bewoner is.
brian omdat hij gewoon een leuk en lekker jong is.
brian omdat hij veel liefde kan geven aan zijn familie en mannie.
brian omdat hij altijd dankbaar is en snel blij met zijn fans al is het een kaartje
brian omdat hij kleine dingen kan waarderen.
brian omdat hij gewoon een super sterke leuke speler is.

wint brian niet mag jaap van mij ook winnen maar het allerliefst brian
[ afbeelding ]
Brian mag ook winnen omdat hij in een éénoudergezin is opgegroeid en dus al met een achterstand aan het leven begon. Zijn moeder heeft keihard gewerkt.

En Huub is alles op een presenteerblaadje aangeboden. Is hij daar een beter mens van geworden? Dacht het niet ...

En voor nu al die Hubsiten weer over dealen beginnen, heeft niemand van jullie ooit de belasting getild? Roomser dan de Paus, die Hubisten.
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Laten we het hier gewoon over je favoriet hebben en niet over de andere bewoners, thanks :)
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
brian, omdat
ik me zelf het meeste herken in hem als persoon. Ik ben zelf van mening dat je het karakter zoekt wat het beste bij jou karakter ligt. Brian houdt van poezie, lezen, maar is toch een echte vent. Voor mij ook de mooiste man in de kooi waar ik me zelf het beste bij kan plaatsen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Even off topic; Huub is straks te zien/horen bij rtl boulevard.
Kunnen wij na afloop lekker in discussie gaan.
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Ik ga nu kijken
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 18:28   quote  deeplink  
jij mag gewoon je mening geven hoor draakje en er is er maar 1 die kan zeggen dat je ontopic moet blijven en dat is Boudewijn.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Amanda, van mij mag Amanda winnen, ik gun het haar van harte.
Ik ben van mening dat zij heel veel is gegroeid, ze is recht door zee en oprecht.
Doet wat ze leuk vindt maar wel rekening houdend met anderen.
Benito
 Benito - maandag 19 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Van mij mag Brian wel winnen , al was het alleen maar dat huub daar het meest pijn van zou hebben , hahahahaha .
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:28 schreef moha het volgende:
jij mag gewoon je mening geven hoor draakje en er is er maar 1 die kan zeggen dat je ontopic moet blijven en dat is Boudewijn.
Thanks, Moha.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 19:09   quote  deeplink  
Ik ga ook voor Brian, al vanaf dag 1 en vraag me niet waarom. Ik heb dingen van hem gezien dat ik dacht (op zijn Brians) aiaiaia. Maar vooral ook veel mooie dingen. Hoe hij zich heeft weten te beheersen tegenover een bepaalde bloedzuiger in de kooi, dat vind ik geweldig. Ik had hem/haar allang een knal verkocht en dan ben ik iemand die nog nooit een klap heeft uit gedeeld !!!
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:09 schreef Bigfoot het volgende:
Ik ga ook voor Brian, al vanaf dag 1 en vraag me niet waarom. Ik heb dingen van hem gezien dat ik dacht (op zijn Brians) aiaiaia. Maar vooral ook veel mooie dingen. Hoe hij zich heeft weten te beheersen tegenover een bepaalde bloedzuiger in de kooi, dat vind ik geweldig. Ik had hem/haar allang een knal verkocht en dan ben ik iemand die nog nooit een klap heeft uit gedeeld !!!
Ik wel Bigfoot. Heb twee keer in het café een opdringerige man een glas wijn in zijn gezicht gegooid. Maar die neiging heb ik bij Huub elke dag ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 19:19   quote  deeplink  
En niet te vergeten dat Brian ook heel romantisch en lief voor Amanda kan zijn.
Aandoenlijk vond ik het toen hij op het bordes op Amanda zat te wachten die rijles had. Ja,ja zo is hij dan ook.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 19 mei 2008 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:
En niet te vergeten dat Brian ook heel romantisch en lief voor Amanda kan zijn.
Aandoenlijk vond ik het toen hij op het bordes op Amanda zat te wachten die rijles had. Ja,ja zo is hij dan ook.
Ja schattig he !! Ik vind het ook zo'n lief stel. Niet zoals klef en bef pfff het zag er gewoon niet echt uit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:25 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Ja schattig he !! Ik vind het ook zo'n lief stel. Niet zoals klef en bef pfff het zag er gewoon niet echt uit.
Het mooiste vind ik om te zien hoe Amanda helemaal smelt en verlegen wordt als Brian haar een lief complimentje geeft. En dat terwijl ze een pittige tante is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Mrs.B@headline --
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:28 schreef moha het volgende:
jij mag gewoon je mening geven hoor draakje en er is er maar 1 die kan zeggen dat je ontopic moet blijven en dat is Boudewijn.
het was ook niet betuttelend bedoelt hoor ;) ben alleen bang dat het weer zo'n nietszeggende discussie wordt als we er allerlei randzaken bij halen :)
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:32 schreef ptev het volgende:

[..]

het was ook niet betuttelend bedoelt hoor ;) ben alleen bang dat het weer zo'n nietszeggende discussie wordt als we er allerlei randzaken bij halen :)
Tot op heden zie ik weinig discussie ontstaan, logisch dat men tot andere zaken over gaat.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
mijn favoriet is Brian, omdat hij vanaf de dag dat hij zijn moeder terug haalde uit Bonaire, mijn moederhart gestolen, heeft. omdat hij, nadat Huub zijn meisje aanrande, hem niet heeft vermoord, velen vinden hem agresief. ALs hij echt zo agresief was, had Hij Huub en Eric wel omgebracht, Nena een hoek gegeven. Amanda de kooi uitgeschopt, na alles wat zij geflikt heeft. dus dat agresieve vind ik Heel erg meevallen, bedenk dat jij je vrouw / vriendin man / vriend met iemand anders in bed vind, met de dingen die Huub met Amanda deed,? nou ik weet nog zo net niet wat ik zou doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:32 schreef ptev het volgende:

[..]

het was ook niet betuttelend bedoelt hoor ;) ben alleen bang dat het weer zo'n nietszeggende discussie wordt als we er allerlei randzaken bij halen :)
ik zeg ook niet dat je aan het betuttelen was, maar omdat je een topic opent wil niet zeggen dat je daar baasje over mag spelen. iedereen op het forum wil posten wat hij denkt en zoals ik al zei er is er maar 1 die op onze vingers kan tikken en dat is Boudewijn, gelukkig is Boudewijn niet zo streng kijk maar naar andere topics daar word zo vaak offtopic gepost. als niemand er nou mee zit, laat het dan rusten en misschien komt er nog een discussie op gang over wie er nou mag winnen en waarom, want dat is wat jij wou.
devil
 devil - maandag 19 mei 2008 - 20:16   quote  deeplink  
mijn favoriet is brian,hij is temperamentvol ,maar ook romantisch en lief
ik benzelf ook niet agressief van aard,maar na zolang opgesloten te zitten met mensen
die jezelf niet heb uitgezocht,kan ik me goed voorstellen dat je wel eens over de scheef gaat,dat de mensen hem vaak agressiviteit in de schoenen proberen te schuiven is dan ook onterecht,hij heeft dan ook nooit een drankverbod gehad bij mijn weten
en dat kun je niet van een andere bewoner zeggen,dus brian is niet zo agressief als dat vaak gesuggereerd word en hij zit er het langst en vind hem leuk om te zien
zo motivatie genoeg haha
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als hier inderdaad alleen je favoriet + motivatie en niet offtopic te posten!

wellicht tijd voor een offtopic avond-kroeg topic??
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 19:44 schreef moha het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat je aan het betuttelen was, maar omdat je een topic opent wil niet zeggen dat je daar baasje over mag spelen. iedereen op het forum wil posten wat hij denkt en zoals ik al zei er is er maar 1 die op onze vingers kan tikken en dat is Boudewijn, gelukkig is Boudewijn niet zo streng kijk maar naar andere topics daar word zo vaak offtopic gepost. als niemand er nou mee zit, laat het dan rusten en misschien komt er nog een discussie op gang over wie er nou mag winnen en waarom, want dat is wat jij wou.
baasje spelen is ook niet mijn intentie, daar zijn anderen voor ;) ik heb alleen al diverse topics gezien die verzanden in gescheld en gezeur. Tuurlijk zie ik graag discussie ontstaan maar dan wel op een fatsoenlijke manier...
Asrael
 Asrael - maandag 19 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 17:36 schreef ptev het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat je die leermomenten noemt. Daar hadden ze veel meer moeten doen. In het begin van de kooi kregen ze nog de mogelijkheid om dingen te leren. Cursus etiquette, kookcursus, etc. Allemaal dingen die miljonairswaardig waren. Het laatste halfjaar heb ik alleen maar ordinaire dingen als paaldansen, kickboksen en het inzingen van (carnavals)liedjes...ze hadden dit mijns inziens meer moeten toespitsen op het eventuele miljonairsschap.
miljonairswaardig is alles, dat soort mensen zijn er namelijk in alle soorten en maten van goed tot slecht en van man tot vrouw van sportief tot lui etc etc....dus die opmerkingen slaan echt helemaal nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Asrael --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:00 schreef ptev het volgende:

[..]

baasje spelen is ook niet mijn intentie, daar zijn anderen voor ;) ik heb alleen al diverse topics gezien die verzanden in gescheld en gezeur. Tuurlijk zie ik graag discussie ontstaan maar dan wel op een fatsoenlijke manier...
schelden overdrijf je nu in maar goed ik ga hier niet verder over discussieren want dat zou offtopic zijn
ptev
 ptev - maandag 19 mei 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:51 schreef Asrael het volgende:

[..]

miljonairswaardig is alles, dat soort mensen zijn er namelijk in alle soorten en maten van goed tot slecht en van man tot vrouw van sportief tot lui etc etc....dus die opmerkingen slaan echt helemaal nergens op.
Laat ik het nuanceren dan: tuurlijk zullen er enkele uitzonderingen zijn, maar de meeste miljonairs zullen niet aan paaldansen cq. kickboksen doen...
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:31   quote  deeplink  
zeker niet dat AMC stel, de hele afdeling oncologi benoemt en de virus afdeling.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wie mag er van jou winnen en waarom?









0.0096180