BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tastbare herinnering voor Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tastbare herinnering voor Huub

Ricardo zoekt voor de verandering Huub op. "Waar is iedereen?", verwondert de gastspeler zich. "Brian en Amanda hebben logopedie toestanden en Jaap is in de Private", antwoordt de kleine Miljonair terwijl hij zijn kast aan het ontruimen is. "Zal ik je helpen inpakken?", vraagt Ricardo dan maar. "Kijk eens! Dit is nog eens een mooi aandenken!", roept de Oldenzaler prompt wanneer hij trots een kledinggoedje in de lucht houdt. "Wat is dat dan?", vraagt de gastspeler verbaasd. "Dat is van Katie!", glundert Huub. Ricardo weet genoeg...

bron: tien.tv
dorenda
 dorenda - maandag 19 mei 2008 - 16:05   quote  deeplink  
leuk huub
die wil claire vast en zeker in de kast hebben tussen jou ondergoed in als aandenken
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
he ricardo waarom nu alles verraden die wilde ik thuis mooi inpakken en aan clair cadeu doen.
elke keer als clair hem dan draagt zie en denk ik aan gaby.
dorenda
 dorenda - maandag 19 mei 2008 - 16:24   quote  deeplink  
het was niet van gaby stacy,maar van katie
dat meisje waar huub boven hong en haar liet pijpen
Asrael
 Asrael - maandag 19 mei 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Huub is nu eenmaal de huishoer van dgk, dus kan je dat soort dingen wel verwachten.
berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=OHbUtCHlKIc
hier nog een mooie herinnering voor huub
HAHAHAHA
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Ik heb zojuist contact gehad met Mr.Mevr. L. van den Bout van het Ministerie van Justitie, Projectbureau kansspelen.
Het gesprek dat ik met haar heb gehad heeft me ernstig verontrust.

De televoting (het bellen en SMSen) is door RTL uitbesteed en in handen gegeven aan KPN.
De resultaten van deze stemming (dus het bellen en SMSen voor een bewoner) staan NIET onder toezicht van een notaris of een gerechtsdeurwaarder.

De notaris of gerechtsdeurwaarder ziet ALLEEN toe dat prijzen en/of prijzengelden worden toegekend aan de persoon die via de voting op de juiste winnaar heeft gestemd.

Wel is mij toegezegd dat Mr. Mevr. L. van den Bout zal onderzoeken of RTL zich heeft gehouden aan de Gedragscodes Kansspelen naar aanleiding van een aantal mails die zij heeft ontvangen van een aantal NOWLIVERS.

nieuw nieuws bericht op geen leven
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Contact met KPN is al gelegd, er wordt overlegd en ik wordt erover geinformeerd.....

dist staat er ook nog
ze denken echt dat kpn dit in de gaten gaat houden en haar daarover informeerd
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Ziek wordt je van die belangrijkdoenerigheid...
Ik neem aan, dat RTL niet mesjokke is en wel ingecalculeerd had, dat er vragen over zouden komen. Ze kennen dat zooitje ook wel.
Ze schieten van de ene rel in de andere, om de belangstelling van het kuddevolluk vast te houden.
Trap er niet in mensen, want RTL is wijzer geworden na het debacle met Idols destijds. Ze nemen echt geen risiko's...Stelletje oproerkraaiers...
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:53 schreef seya@headliner het volgende:
Ziek wordt je van die belangrijkdoenerigheid...
Ik neem aan, dat RTL niet mesjokke is en wel ingecalculeerd had, dat er vragen over zouden komen. Ze kennen dat zooitje ook wel.
Ze schieten van de ene rel in de andere, om de belangstelling van het kuddevolluk vast te houden.
Trap er niet in mensen, want RTL is wijzer geworden na het debacle met Idols destijds. Ze nemen echt geen risiko's...Stelletje oproerkraaiers...
Welk debacle bedoel je?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Ze verzinnen er weer vanalles bij. Tuurlijk heeft RTL het bellen en smsen uitbesteed aan KPN want zelf hebben ze geen licentie om als gsm-aanbieder op te treden dus ze zullen zowiezo bij KPN/Vodafone etc uit komen aangezien ze een grote partij zijn.
Daarnaast is het denk ik niet RTL die het doet maar nog steeds Talpa (Media).
Ten derde kan iemand van het ministerie van justitie nooit weten of er wel of geen notaris bij aanwezig is of zal zijn. Daar gaan hun gewoon niet over en dat zal hun ook een zorg zijn!

quote:

De notaris of gerechtsdeurwaarder ziet ALLEEN toe dat prijzen en/of prijzengelden worden toegekend aan de persoon die via de voting op de juiste winnaar heeft gestemd.
Ook dit verzinnen ze erbij want het is zowiezo nog geen donderdag dus die notaris kan alsnog alle getalletjes en statistieken controleren die door KPN donderdag wordt doorgegeven. Het optellen daarvan is een koud kunstje dus dat zal donderdag ongetwijfeld gedaan worden door misschien zelfs wel een 2de notaris.

oftewel: GROTE ONZIN KRAMEN ZE WEER UIT!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Welk debacle bedoel je?
Ow er was ooit een rel, dat er geen deurwaarder bij aanwezig was geweest tijdens de telling van de belstemmen. Was volgens mij toendertijd bij Idols. Alles went...was voor tv toen nog redelijk nieuw
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 19 mei 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Huub,leg dat broekje op je kussen naast je......meer zeg ik niet.....LOSER!!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 19 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
NOLIFE heeft de Gouden Kooi VERPEST!!!!!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:55 schreef Boudewijn het volgende:
Ze verzinnen er weer vanalles bij. Tuurlijk heeft RTL het bellen en smsen uitbesteed aan KPN want zelf hebben ze geen licentie om als gsm-aanbieder op te treden dus ze zullen zowiezo bij KPN/Vodafone etc uit komen aangezien ze een grote partij zijn.
Daarnaast is het denk ik niet RTL die het doet maar nog steeds Talpa (Media).
Ten derde kan iemand van het ministerie van justitie nooit weten of er wel of geen notaris bij aanwezig is of zal zijn. Daar gaan hun gewoon niet over en dat zal hun ook een zorg zijn!

Kan jij dit filmpje erop zetten?
http://www.youtube.com/watch?v=OHbUtCHlKIc

[..]

Ook dit verzinnen ze erbij want het is zowiezo nog geen donderdag dus die notaris kan alsnog alle getalletjes en statistieken controleren die door KPN donderdag wordt doorgegeven. Het optellen daarvan is een koud kunstje dus dat zal donderdag ongetwijfeld gedaan worden door misschien zelfs wel een 2de notaris.

oftewel: GROTE ONZIN KRAMEN ZE WEER UIT!
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:00 schreef Nikos@Headliner het volgende:
NOLIFE heeft de Gouden Kooi VERPEST!!!!!!
ik ga mijn energie daar niet meer in stekken, mijn energie gaat naar brian, die heeft het harder nodig. Laat hun lekker hun ding doen door dat soort dingen te doen, je ziet het aan de poll bij de telegraaf, zegt genoeg.
Zo weer een stem voor brian verstuurd, hahahahaha
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 16:24 schreef dorenda het volgende:
het was niet van gaby stacy,maar van katie
dat meisje waar huub boven hong en haar liet pijpen
natuurlijk was het katie, ja hij heeft er zoveel versleten daar. kan het allemaal niet meer bijhouden hoor hahahaha
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 18:18 schreef trapper het volgende:

[..]

ik ga mijn energie daar niet meer in stekken, mijn energie gaat naar brian, die heeft het harder nodig. Laat hun lekker hun ding doen door dat soort dingen te doen, je ziet het aan de poll bij de telegraaf, zegt genoeg.
Zo weer een stem voor brian verstuurd, hahahahaha
sly stuurde mij een paar maanden terug een pm dat de rbian fans te weing aktie.s en te weing cadeau,s stuurden naar brian.en de huub fans veel meer.Ik antwoordde hem dus daarom worden wij hiet niet geaccepteerd.Nou dan zou ik maar wachten op de finale.
hahahahahaha hij moest eens weten hoeveel aktie.s er nu al op touw zijn gezet voor brian.
alleen wij zetten ze niet uitgebreid neer maar gaan gewoon stil en rustig onze gang.
wie het laatst lacht he sly weet je nog?
dorenda
 dorenda - maandag 19 mei 2008 - 18:25   quote  deeplink  
ik dacht dat sly niet meer in sinterklaas geloofde
maar ik had het kunnen weten
op nowlive geloof bijna ieder lid nog in sinterklaas
stevi0
 stevi0 - maandag 19 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Tsjongejonge, een ondergoedje van een hoer. Hoe zielig kun je zijn?
Heb tie ook nog een wibra-boxer-short van Erik om aan te snuffelen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tastbare herinnering voor Huub









0.0070137