BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian windt Jaap om zijn vinger

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 19 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian windt Jaap om zijn vinger

Terwijl Ricardo uitlegt wat hij allemaal zo bijzonder vond aan De Gouden Kooi, komt Jaap ernstig in de problemen. Hij heeft zijn trouwring van Rachel iets te ver om zijn ringvinger geschoven en nu krijgt hij hem er niet meer af. "Serieus! Zonder dollen, ik wil een tang", spreekt hij angstig, maar gelukkig weet Brian raad. "Olijfolie! En nu draaien", zegt hij, terwijl hij in Jaaps vinger kneedt. Wonder boven wonder floept de ring ineens van zijn vinger af. Jaap schreeuwt van blijdschap. "Hoera! Sms 'Brian' naar 5656!", roept hij euforisch. "Ik red levens!", joelt Brian erachter aan. Nou, sms-end Nederland; jullie horen het!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 20:11   quote  deeplink  
Jeeeeeeee Sms 'Brian' naar 5656
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 20:10 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Brian windt Jaap om zijn vinger

Terwijl Ricardo uitlegt wat hij allemaal zo bijzonder vond aan De Gouden Kooi, komt Jaap ernstig in de problemen. Hij heeft zijn trouwring van Rachel iets te ver om zijn ringvinger geschoven en nu krijgt hij hem er niet meer af. "Serieus! Zonder dollen, ik wil een tang", spreekt hij angstig, maar gelukkig weet Brian raad. "Olijfolie! En nu draaien", zegt hij, terwijl hij in Jaaps vinger kneedt. Wonder boven wonder floept de ring ineens van zijn vinger af. Jaap schreeuwt van blijdschap. "Hoera! Sms 'Brian' naar 5656!", roept hij euforisch. "Ik red levens!", joelt Brian erachter aan. Nou, sms-end Nederland; jullie horen het!

bron: tien.tv
Zo´n grap zou Huub ook nooit maken. Is alleen maar haat en ellende wat er uit die muil komt.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 20:16   quote  deeplink  
Nee, dat is echt een Jaap grapje
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 19 mei 2008 - 20:26   quote  deeplink  
SMS JAAP en BRIAN naar 5656!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 19 mei 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Jaap for miljonair

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian windt Jaap om zijn vinger









0.0290520