BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubs lieve woorden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Ik hoop dat iedereen gehoord heeft wat Huub, Brian en Amanda en Jaap toewenste. de kanker de tering, en de tyfus, nou mooi beeld Huub, en Claire jij krijgt ze nog wel thuis. Niet van ons de streamers, maar je straf ontloop je nooit, je krijgt het nooit terug, van wie je dingen verwacht, maar wel van de Natuurwetten. die jij zojuist over jezelf hebt afgeroepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
wanneer was dat?
Anne
 Anne - maandag 19 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
ik heb het niet gehoord, maar geloof het meteen..
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Ik krijg er brandend maagzuur van ...
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:40 schreef Boudewijn het volgende:
wanneer was dat?
Net, in het bezoek van Claire
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 21:52   quote  deeplink  
klopt hij heeft het gezegd, helaas weer. Het houd nooit op, die jongen is ziek in hoofd. Onbegrijpelijk dat het weer mag.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:40 schreef Boudewijn het volgende:
wanneer was dat?
kort gesprekje met Claire in de tuin, ook Claire zei luid en duidelijk lat ze de tering maar krijgen, echt net meisje uit Tilburg
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 21:56   quote  deeplink  
die jongen is ziek maar zij is nog erger.Haar ogen glimmen want haar huubje staat bovenaan en gaat winnen.daar is ze van overtuigd.En die polls overal die kloppen niet .daar moet je niet naar kijken.
Nee huubje je hebt zoveel fans is niet te begrijpen dus huubje nu kan je weer slapen maar jij gaat winnen .
tg3
 tg3 - maandag 19 mei 2008 - 21:57   quote  deeplink  
ze is zo trots op haar man ..hij spelt het spel zo eerlijk en hij zal zo eerlijk voor haar vreemdgaan over een paar weken dan zit je maar met al die eerlijkheid aan de keukentafel
Asrael
 Asrael - maandag 19 mei 2008 - 21:58   quote  deeplink  
De smurf die zogenaamd intelligent is gebruikt meer scheldwoorden dan welke debiel dan ook. Dit maakt hem zwak begaafd en het tegenovergestelde wat hij beweert te zijn.(die smurf beweert ook nogal het 1 en ander als het om hemzelf gaat)
Smurfhuub is gewoon een slap aftreksel van een bakkie thee, veel water en weinig kleur.
En met dat schelden denkt hij dat hij stoer is, vergeet niet dit smurfje is pas 12 jaar.(lichaam en geest)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Asrael --
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:55 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

kort gesprekje met Claire in de tuin, ook Claire zei luid en duidelijk lat ze de tering maar krijgen, echt net meisje uit Tilburg
Huh??? Ik kom ook uit Tilburg en zeg dat nooit
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Het spijt mij verschrikkelijk,maar ik begreep Izzie wel gisteravond, toen Trapper zo boos werd. Izzie zei Alleen, dat streamers die voor Jaap Brian en amanda zijn niet zeiden dat Huub ( ziekte , ziekte, ziekte en nog eens ziekte) miljonair genoemd werd. en de lichtse ziekte was meen ik Tyfus,waarop Trapper heel boos reageerde, helaas denk ik dat izzie niet begrepen werd op dat moment. Als je het echter langzaam duidelijk leest begrijp je dat izz bedoelde dat de andere fans juist niet die dingen zieden in tegen stelling tot Huubfans over Brian en Amanda, ging dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:59 schreef Caroline het volgende:

[..]

Huh??? Ik kom ook uit Tilburg en zeg dat nooit
hier in de buurt van Breda, ook niet
Rijen om precies te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:59 schreef Caroline het volgende:

[..]

Huh??? Ik kom ook uit Tilburg en zeg dat nooit
he caroline ik kom ook uit tilburg
grissom
 grissom - maandag 19 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:02 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

hier in de buurt van Breda, ook niet
Rijen om precies te zijn
mss hebben ze het van Jaap overgenomen
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:00 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Het spijt mij verschrikkelijk,maar ik begreep Izzie wel gisteravond, toen Trapper zo boos werd. Izzie zei Alleen, dat streamers die voor Jaap Brian en amanda zijn niet zeiden dat Huub ( ziekte , ziekte, ziekte en nog eens ziekte) miljonair genoemd werd. en de lichtse ziekte was meen ik Tyfus,waarop Trapper heel boos reageerde, helaas denk ik dat izzie niet begrepen werd op dat moment. Als je het echter langzaam duidelijk leest begrijp je dat izz bedoelde dat de andere fans juist niet die dingen zieden in tegen stelling tot Huubfans over Brian en Amanda, ging dat.
Dat heeft verder niks met Tilburg te maken dus dat had je erbuiten kunnen laten.
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Klopt ik heb het ook gehoord! Duidelijk gezegd: laat die mensen de kanker krijgen. En gelijk erachteraan ow mag ik niet zeggen... Ik ben daar heel erg gespitst op...Misschien Huubje effe influisteren dat 1 op de 3 Nederlander diagnose kanker krijgt en 1 op de 8 vroouwen diagnose borstkanker..?
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:00 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Het spijt mij verschrikkelijk,maar ik begreep Izzie wel gisteravond, toen Trapper zo boos werd. Izzie zei Alleen, dat streamers die voor Jaap Brian en amanda zijn niet zeiden dat Huub ( ziekte , ziekte, ziekte en nog eens ziekte) miljonair genoemd werd. en de lichtse ziekte was meen ik Tyfus,waarop Trapper heel boos reageerde, helaas denk ik dat izzie niet begrepen werd op dat moment. Als je het echter langzaam duidelijk leest begrijp je dat izz bedoelde dat de andere fans juist niet die dingen zieden in tegen stelling tot Huubfans over Brian en Amanda, ging dat.

waar ik gister op doelde was niet de reden waarom en hoe ze het zei maar dat die zelfde woorden waar wij allemaal (tenminste bijna allemaal) van walge uit huub zijn mond hier op het forum geschreven werd. Daar ging het mij om.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 19 mei 2008 - 22:05   quote  deeplink  
en domme clair is er van overtuigd dat haar huubje gaat winnen.want zijn fans smssen massaal.om het half uur posten ze oh weer even een smsje voor huub.maar ja ze vergeet dat dat ze makkelijk kunnen posten. opbieden tegenover de ander. misschien stemmen ze maar een keer. Humor. ze geloofd alles.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
jaap mag weer doodvallen, en Huub is Klaar met Jaap, dankzij Claire!
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
hahahaha hoor wat hij nu weer zegt over netty, begint hij weer.
Ook nog het lef hebben om tegen brian te zeggen dat hij opmoet passen om wat hij over de vader van claire heeft gezegd. Dat hij dat buiten nog wel te horen krijgt, is dit weer een oproep naar zijn fans? Is dit misschien een spiegeling naar zichzelf?

Hij kan nu aan jaap nog niet eens vertellen waarom hij klaar is met hem, omdat hij geen duidelijk antwoord heeft, bah
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:02 schreef trapper het volgende:

[..]

he caroline ik kom ook uit tilburg
Gezellige stad
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:20 schreef Caroline het volgende:

[..]

Gezellige stad
echt wel, daar komt mijn naam ook vandaan, van de destil trappers
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:21 schreef trapper het volgende:

[..]

echt wel, daar komt mijn naam ook vandaan, van de destil trappers
Zegt me niks
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:23   quote  deeplink  
oke de destil trappers zijn de ijshockeyclub in tilburg, ik ben fanatiek ijshockey supporter. Vandaar mijn naam
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:00 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Het spijt mij verschrikkelijk,maar ik begreep Izzie wel gisteravond, toen Trapper zo boos werd. Izzie zei Alleen, dat streamers die voor Jaap Brian en amanda zijn niet zeiden dat Huub ( ziekte , ziekte, ziekte en nog eens ziekte) miljonair genoemd werd. en de lichtse ziekte was meen ik Tyfus,waarop Trapper heel boos reageerde, helaas denk ik dat izzie niet begrepen werd op dat moment. Als je het echter langzaam duidelijk leest begrijp je dat izz bedoelde dat de andere fans juist niet die dingen zieden in tegen stelling tot Huubfans over Brian en Amanda, ging dat.
En Trapper heeft zelf kanker gehad. Daar kwam ze heel eerlijk voor uit, maar dat moesten de Lowlivers toch weer ff belachelijk maken.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Oooh ok, ik wist dat Willem 2 bij Tilburg hoort en daarmee houd mijn sportkennis op
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:03 schreef grissom het volgende:

[..]

[ afbeelding ] mss hebben ze het van Jaap overgenomen
zou het? ik dacht dat Jaap uit Briele kwam.
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:24 schreef draakje het volgende:

[..]

En Trapper heeft zelf kanker gehad. Daar kwam ze heel eerlijk voor uit, maar dat moesten de Lowlivers toch weer ff belachelijk maken.
klopt vandaar mijn reaktie op iedereen die die woorden gebruikt. Dank je wel draakje, je bent een schat.
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:25 schreef Caroline het volgende:
Oooh ok, ik wist dat Willem 2 bij Tilburg hoort en daarmee houd mijn sportkennis op
buiten willem 2 en de trappers weet ik ook niet zo veel hoor, ik zat trouwens net te denken, huub in september op het ijs tussen de ijshockeyers, whahahahahaha ik zie het al voor me.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:25 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

zou het? ik dacht dat Jaap uit Briele kwam.
Maakt het wat uit waar iemand vandaan komt?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:24 schreef draakje het volgende:

[..]

En Trapper heeft zelf kanker gehad. Daar kwam ze heel eerlijk voor uit, maar dat moesten de Lowlivers toch weer ff belachelijk maken.
Mijn Moeder is een borst afgezet, borstkanker, Oom Longkanker, Nichtje longkaker Tante borstkanker. Nichtje eierstokkanker, neefje kogel door zijn hoofd, Testikel kanker, dus hoef je aan mij niet uit te leggen. je hebt het niet tegen een klein kind. ik weet precies, waar Huub het altijd over heeft.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:27 schreef Caroline het volgende:

[..]

Maakt het wat uit waar iemand vandaan komt?
Nog zo'n flut opmerking, jij vertelde toch dat jij uit Tilburg kwam?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:23 schreef trapper het volgende:
oke de destil trappers zijn de ijshockeyclub in tilburg, ik ben fanatiek ijshockey supporter. Vandaar mijn naam
ik dacht omdat je vertelde zwanger te zijn.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Ja ik kom uit Tilburg. Maar dat geeft je niet het recht om over Tilburgers te oordelen zoals je zei, echt een Tilburgs meisje. Iedereen weet dat Jaap uit Brielle komt dus maak je punt. Anders geef ik je een tip, veroordeel mensen niet op hun afkomst, ok?
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:26 schreef trapper het volgende:

[..]

klopt vandaar mijn reaktie op iedereen die die woorden gebruikt. Dank je wel draakje, je bent een schat.
Ben in het dagelijkse leven niet zo´n schat hoor, ben een gewoon mens. Maar sommige dingen doe je gewoon niet.
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:29 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

ik dacht omdat je vertelde zwanger te zijn.
nee ik ben zwanger maar dat heeft niets met mijn naam te maken, ik heb al zolang als de kooi bestaat de naam trapper dus dat heeft daar niets mee te maken.
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:27 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

Mijn Moeder is een borst afgezet, borstkanker, Oom Longkanker, Nichtje longkaker Tante borstkanker. Nichtje eierstokkanker, neefje kogel door zijn hoofd, Testikel kanker, dus hoef je aan mij niet uit te leggen. je hebt het niet tegen een klein kind. ik weet precies, waar Huub het altijd over heeft.
Ben jij een Huub-fan?
trapper
 trapper - maandag 19 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:31 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben in het dagelijkse leven niet zo´n schat hoor, ben een gewoon mens. Maar sommige dingen doe je gewoon niet.
ach draakje iedereen heeft een stoute kant, maar jij neemt het voor me op ook toen ik die aanval over me heen kreeg omdat ik mijn verhaal vertelde. Daarom vind ik je wel een schat.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:34   quote  deeplink  
pffftttt eindelijk weer wat spel!
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:25 schreef Caroline het volgende:
Oooh ok, ik wist dat Willem 2 bij Tilburg hoort en daarmee houd mijn sportkennis op
Nou ja, het begin is er !
Anne
 Anne - maandag 19 mei 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Dat huis wordt eindelijk es opgeruimd! :-) de boel raakt nog leeg daar...
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou ja, het begin is er !
Meer hoef ik ook niet te weten over sport.
Anne
 Anne - maandag 19 mei 2008 - 22:36   quote  deeplink  
sport krijg je blessures van ;-)
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Daar hoef ik niet eens voor te sporten. Onelegant een trap oplopen was voor mij al genoeg, lol
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:36 schreef Caroline het volgende:

[..]

Meer hoef ik ook niet te weten over sport.
Maar ik wist het zelfs! En ik ben een Amsterdammer! Grapje ...
Anne
 Anne - maandag 19 mei 2008 - 22:39   quote  deeplink  
hahahahaha trap oplopen is ook een sport grinnn
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar ik wist het zelfs! En ik ben een Amsterdammer! Grapje ...
Ja maar ik weet ook dat het bij jullie Ajax heet. ;)
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 21:59 schreef Caroline het volgende:

[..]

Huh??? Ik kom ook uit Tilburg en zeg dat nooit
Mevrouw werd neergezet als het nette lieve meisje uit Tilburg zegt niets over Tilburg slechts over schijnheilge Claire
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:39 schreef Anne het volgende:
hahahahaha trap oplopen is ook een sport grinnn
Voor mij dus wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubs lieve woorden









0.0087311