BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: jammer

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jasmijn
 jasmijn - dinsdag 20 mei 2008 - 00:00   quote  deeplink  
weet je wat ik zo jammer vind, we weten allemaal dat de gouden kooi gemanipuleerd wordt,alle dingen die voorvallen daarvan bepaalt de regie wat we wel en niet te zien krijgen,de regie bepaalt wie in beeld komt,de regie bepaalt hoe dit gaat eindigen,en toch word elke persoon in het huis hier afgeslacht en dat begrijp ik niet goed,waarom zoveel haat tegen bewoners en bezoekers op het forum ?jongens het is een tv programma wat ik trouw heb gevolgd maar ik zal blij zijn als het afgelopen is want heb een beetje mijn buik vol van de gevoelens die dit programma bij veel mensen oproept.
en daarom ook de titel jammer!!!
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
goed verhaal, ik ben nog niet zo lang op dit forum maar merk dit inderdaad ook. Het is maar goed dat het volgende week is afgelopen, kunnen de meesten weer afkoelen ;)
Benito
 Benito - dinsdag 20 mei 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Weet je wat pas echt jammer is Jasmijn ?

Dat je dit stukkie tekst op het verkeerde forum plaatst , hier weten we wel zo'n beetje hoe en wat , maar op no life kunnen ze nog wel een beetje geestelijk brood gebruiken .

Als er 1 forum is waar iedereen (behalve psycho hubert) wordt afgeslacht is het no life wel .

Ben wel met je eens dat het een spelletje is en dat veel mensen de het kunnen relativeren ontberen .

Wat het programma bij de mens oproept is tot daar aan toe , maar wat de bewoners bij de mensen oproepen is bizar .

Vergis je niet hoor , je kan ook psychohubert straks weer vrolijk bij het vriesvak van Albert Heijn tegen het schamele kinderlijfje lopen hoor , en dat is pas echt jammer .

Die malloot hoort niet in de maatschappij , maar in een rubberen kamer met camera toezicht :):)
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:15   quote  deeplink  
Ik snap die obsessie met nowlive ook niet zo goed. Als het hier toch zo leuk en aardig is waarom zou je jezelf dan steeds vergelijken met een ander forum?
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:15 schreef ptev het volgende:
Ik snap die obsessie met nowlive ook niet zo goed. Als het hier toch zo leuk en aardig is waarom zou je jezelf dan steeds vergelijken met een ander forum?
Tja, dat wil ik je nog wel eens uitleggen ...
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Ik heb de tijd :)
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:17 schreef ptev het volgende:
Ik heb de tijd :)
Omdat de Lowlivers geen gelegenheid voorbij laten gaan om op de persoon te spelen. Omdat ze zo smerig zijn dat ze er zelfs persoonlijk leed bij betrekken. Trappers kanker, mijn ouders ...
Nou sorry, daar heb ik geen hoge pet van op..
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Omdat de Lowlivers geen gelegenheid voorbij laten gaan om op de persoon te spelen. Omdat ze zo smerig zijn dat ze er zelfs persoonlijk leed bij betrekken. Trappers kanker, mijn ouders ...
Nou sorry, daar heb ik geen hoge pet van op..
Ok, snap ik...maar waarom er dan toch zoveel aandacht aan besteden? Dat werkt toch ook zo bij kinderen, hoe meer aandacht je aan ze besteed hoe harder ze schreeuwen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
PTEV misschien omdat ze juist een ander forum zoeken en actie is reactie toch ?
jasmijn
 jasmijn - dinsdag 20 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
zorg gewoon dat dit forum boven nowlive blijft en laat je niet meeslepen in hun lage niveau ofwel negeer die lui en heel die site
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:24 schreef ptev het volgende:

[..]

Ok, snap ik...maar waarom er dan toch zoveel aandacht aan besteden? Dat werkt toch ook zo bij kinderen, hoe meer aandacht je aan ze besteed hoe harder ze schreeuwen.
Omdat ik gewoon wil dat ze oprotten. Ik ben al eens weggetreiterd op een forum. Heb het hier naar mijn zin. En nee, dat was niet LowLive.
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Blijkbaar werkt dat dus niet :)
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Ik den dat dit nog gewoon alvast met vooropnames te maken heeft hoor want morgen moeten en overmorgen zijn ze ook bij Rtlboulevard niks aan de hand
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 20 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Er staat ook nergens, wat er nu gaat gebeuren. En waarom er geen streams zijn.
Wordt laat zo...............
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:36 schreef ptev het volgende:
Blijkbaar werkt dat dus niet :)
?????????????????????????
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 00:41   quote  deeplink  
doet het weer streams
jasmijn
 jasmijn - dinsdag 20 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
tja maar wie zegt dat het live beelden zijn,dus ff allemaal goed opletten
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:39 schreef draakje het volgende:

[..]

?????????????????????????
Ze blijven toch nog steeds op deze site komen? En waarom zou je je tot hetzelfde niveau verlagen?
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:47 schreef ptev het volgende:

[..]

Ze blijven toch nog steeds op deze site komen? En waarom zou je je tot hetzelfde niveau verlagen?
Ik heb niets tegen een portie verbaal geweld. Ik ben tenslotte schrijver. Maar ik haat het als mensen zo laag zakken dat ze zelfs iemands kanker gaan misbruiken. Tja, dan haak ik af ...
Benito
 Benito - dinsdag 20 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 00:47 schreef ptev het volgende:

[..]

Ze blijven toch nog steeds op deze site komen? En waarom zou je je tot hetzelfde niveau verlagen?
Ach , het is voor ons makkelijkker al die trappen af te lopen dan voor hun om al die trappen op te lopen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: jammer









0.0059878