BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Claire ...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 04:13   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen Claire. Nee, domme blondjes moeten er ook zijn. Ik ben strikt onpartijdig. Maar soms Claire, als je naar je mannetje kijkt en meteen daarna naar de camera, heb ik het idee dat je niet betrouwbaar bent ...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 mei 2008 - 04:21   quote  deeplink  
welke filmpjes en welke tijden? :)
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 04:26   quote  deeplink  
Nee, ik reageerde op een van je eigen filmpjes. Met al die spelinfo. Dat zou een van de anderen eens moeten doen ...
suikertje
 suikertje - dinsdag 20 mei 2008 - 07:12   quote  deeplink  
ik vond haar maar een uitslover....op der bek gaat ze toch wel met haar geweldige
nep vent.....en maar promotie maken...dat is alleen om nog meer bekentheid te krijgen voor haar dikke vette broer en die vieze paps....(ook een vreemd gaander)
die kleren die ze aan had ,had ze smiddags ook al aan op een foto wat op een site stond zonder smaak....het is de vieze slie sla slappie site dat geen leven heeft....
dat dom blondje zit daar te kijken net of ze een godin is...ik raad haar aan om op anderen site's te kijken gatenkaas...ze popi ben je niet...alleen op de sekte site...waar jij als de hijlligematras bent.....ze had nu praatjes...had ze eerder moeten doen tegen haar hoerenlopertje ....wie weet genoot ze er toch wel van.....als ik mannie was geweest had ik gezegt geen praatjes in mijn huis anders loop je lekker door de poort jij bent geen miljonaire domme claire.
ze heeft een eigen stylist nou gaten kaas je haar is nog steeds niks....
je bent gewoon claarniks!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Claire ...









0.0059449