BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eindelijk verantwoord zwemmen voor Jaap!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Eindelijk verantwoord zwemmen voor Jaap!

Terwijl Brian, Amanda en Jaap in de jacuzzi hangen, krijgt de grote Miljonair te horen dat er een cadeautje voor hem bij de voordeur ligt. Nog zeiknat begeeft hij zich naar de deur en vindt een leuk ingepakt pakketje. "Wat krijgen we nou?", mompelt hij. "Het voelt als kleding", vertelt hij Brian en Amanda als hij terugkomt met het pakje. Eerst leest Jaap de brief voor die erbij zit. "Beste Jaap, naar aanleiding van de terror-Jaap t-shirt contest op de website vond ik dat jij zelf ook een terror-Jaap shirt verdiende. Ik heb contact gelegd met het productieteam om hopelijk de juiste maat voor je te laten drukken. Omdat ik heb vernomen dat je ook geen zwembroek hebt, heb ik ook daar één van voor je besteld. Ik wens je veel succes met de finale. Saskia van Salo Fashion, herenkleding in de maten 3 XL tot en met 15 XL", zo luidt de brief. Jaap trekt het shirt aan die prima past en ook de broek krijgt hij over zijn heupen heen. "Wat een joekel van een broek", lacht Brian. Vervolgens trekt Jaap de zwembroek uit om in zijn onderbroek weer plaats te nemen in de jacuzzi. "Dat is zonde", zegt hij als Brian en Amanda hem raar aankijken.



bron: tien.tv
dorenda
 dorenda - dinsdag 20 mei 2008 - 21:17   quote  deeplink  
nou japio
het staat je mooi
daar kun je de zomer fijn plezier aan beleven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eindelijk verantwoord zwemmen voor Jaap!









0.0059537