BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: GELEKT: Claires beloften voor de kooi - ONEERLIJKE PAPS HAD AL EEN HEKEL AAN JAAP!!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Voordat Claire DGK binnen kwam, had zij eerst nog een feestje thuis.
Misschien dat er 1 van haar vrienden of vriendinnen dit bewijs materiaal heeft laten uitlekken.

Kijk naar het filmpje, het feest, waar Claire aan haar ouders en vrienden beloofd had, om niet.....

Kijk maar zelf.

Papa Recourt had al een hekel aan Jaap!!



origineel op youtube

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 00:52   quote  deeplink  
zo claire je beloofte heb je goed na gekomen,

je hoort die vader van claire ook over jaap, hij had het volgend mij over de deurveeg jaap, maar ik kan het niet goed verstaan. Hij had dus al een hekel aan jaap voor claire de kooi in kwam
Kato
 Kato - woensdag 21 mei 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Gezellie zulke vrienden
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
Zal ze niet blij mee zijn, om dit te zien.
Volgens mij weet ze dat niet eens, dat het uitgelekt is.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 mei 2008 - 02:54   quote  deeplink  
Dit verklaard een hoop dat Jaap zijn excuses moest doen voor iets onzinnigs terwijl Huub alles mag zeggen en zelfs Claire mag meppen!

Wat is die vader van Claire toch een achterbakse vent zeg!
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 03:03   quote  deeplink  
JdM heeft het spel verloren toen hij Jaap zijn excuus liet maken. Toen had hij zich al ingekocht bij die shampoofabriek ...
lisbeth
 lisbeth - woensdag 21 mei 2008 - 03:04   quote  deeplink  
Ja dat kan je wel zeggen. En zo schijnheilig, www.Clairedemiljonair.nl bestaat ook niet meer. Dus zoveel vrienden hebben ze nou ook weer niet. Er kwamen zeker te veel negatieve mailtjes binnen, dat heb je als je alles aan elkaar liegt.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 03:33   quote  deeplink  
Bouwdewijn, goed dat je het headliner.nl hebt gezet.
Want als ze het op youtube weghalen, hebben we het kopie nog.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 21 mei 2008 - 04:23   quote  deeplink  
was alemaal doorgestoken kaar dat weet je toch brammetje even geen werk bij talpa papie geen zwartskop maar clair wel een koffertje he maakt alles weer goed nu nog hopen dat h win maar wie weet anders is ie niet goed hoor voor zijn kleine meisie aan het handje bij papie of je broertjes hoor clair anders kan je niet naar buiten clairje kom je buiten spelen clairtje kom je buiten spelen o, nee mag niet van papie en die www. is inderdaad weg
zebra
 zebra - woensdag 21 mei 2008 - 07:52   quote  deeplink  
Ik heb hellemaal niks met Claire en Huub, maar volgens mij zeggen haar ouders niks verkeert.Haar moeder zegt juist jammer en haar vader wil zelfs de deur verbreeden.En dat zeggen ze juist op een lachende manier.Ben wel benieuwd hoe ze na de kooi tegen Huub doen,want dat kan toch niet goed gaan.
djen
 djen - woensdag 21 mei 2008 - 08:21   quote  deeplink  
fijn voor huubertje toch ..ook hun hadden hun oordeel klaar door alle beelden die ze gezien hadden van huub ..en dat zit diep hoor maar huub mocht er een schepje boven op doen en mam,s voor h..r uit maken en toen mocht hij trouwen ze zaggen geld geld en alles voor media geil dus huwelijk je ,je dochter toch uit aan zo,n smeerpijp
janeke
 janeke - woensdag 21 mei 2008 - 08:30   quote  deeplink  
dat ze zich niet schamen die fam

ook amanda kon niets goed
doen
brian heeft mamie clara ook moeten beschermen
vinden ze heel normaal
echt claire moet haar hoofd diep in het zand steken
zo een grote mond
maar je kan op de tape ook horen
was net als in de kooi
ooooooooleukkkkkkkkkkkkk gezelligggggggggg slikken maarrrrrrrr koe boeeeeeeeeeee
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 09:12   quote  deeplink  
och papa champo kan aan huub een goede vriend hebben
hij hou zelf ook van naast de pot pissen
dan kan hij nu mooi met huub de hoere tocht gaan houden
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 09:20   quote  deeplink  
kappen met uitdagen en persoonlijke aanvallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Caroline --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Heerlijk filmpje, durft te roepen dat Amanda grote mond heeft, nou claire, jouw volume stond hier ook op breek je bek. en die nepvader van je, met zijn gezegde 'ik heb jullie toch mooi in de krant gekregen had ik toch gezech!!!!!!!!!!' wat een lul, die hoeft zijn kop echt nooit meer te vertonen, dan vind ik die moeder toch nog enigzins, karakter tonen. en wacht maar rustig af hoor Berga, want gelijk krijg je toch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Xanne@headliner --
yoop
 yoop - woensdag 21 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Ja dat was een hele andere claire, veel zelfverzekerder.
beka
 beka - woensdag 21 mei 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Heerlijkkkk dit!!! Whaaahaha en nu maar volhouden dat het allemaal zo eerlijk en hoogopgeleid is hahaaha nou nouuuu zo zie je maar WEER... Claire is gewoon dom geboren en nooit wat bijgeleerd!
devil
 devil - woensdag 21 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
wat een afgang die familie van clair
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 21 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Wel grappig dat dit is uitgelekt, maar ik had het al eerder gezien een tijdje geleden al toen Claire nog in de kooi zat.

Maar dat ze haar beloftes nakomt, heeft ze ons laten zien (NOT). Afgang voor Claire hoor.
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Volgens mij lust papa zelf ook wel een stukje van Huub,
De vuile vieze smerige, alles voor de vorm doende mislukte nepkapper.
Is zelf net zo'n bral-aapje als Huub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door stevi0 --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 17:46   quote  deeplink  
Ga ff deze filmpje doorsturen....hiihihi
joow@headliner
 joow@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 17:51   quote  deeplink  
http://www.clairedemiljonair.nl/

Ze is bang van?

Spinnen
En alles wat klein is en beweegt ..
hahaha
Do I have to say more hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door joow@headliner --
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:51 schreef joow@headliner het volgende:
http://www.clairedemiljonair.nl/

Ze is bang van?

Spinnen
En alles wat klein is en beweegt ..
hahaha
Do I have to say more hahahahaha
Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoelt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 17:54   quote  deeplink  
Ja maar broer lief wil wel graag met jaapio samenwerken naar de kooi want normaal verdient hij geen ruk en met Jaap ziet hij alleen maar dollar tekens in zijn ogen nou jaapio heeft gelukkig al alles vast staan
lisa
 lisa - woensdag 21 mei 2008 - 20:45   quote  deeplink  
Wat een zieke familie je ziet ze geilen op de camera en niks van wat er gezegd word is waar,Ik zou nog geen product van deze mensen durven kopen!Hadden ze dat in de gouden kooi ook maar niet gedaan dan had Amanda nu haar mooie haren nog gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: GELEKT: Claires beloften voor de kooi - ONEERLIJKE PAPS HAD AL EEN HEKEL AAN JAAP!!









0.0086529