BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jensen ruk?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jensen ruk?

Eindelijk is één van de uitslapers zijn bedje uit gekomen. Terwijl Huub nog in dromenland is, loopt Brian fris gedoucht de tuin in. De huishouding begroet hem hartelijk en Brian gaat bij ze zitten. "Hoe was Jensen?", vraagt Ferhat nieuwsgierig. "Jensen was echt een beetje ruk. Hij liet allemaal oud materiaal zien en hij wilde ons echt tegen elkaar uitspelen", antwoordt Brian gelaten. "Het was gewoon niet echt leuk", eindigt hij zijn verhaal. Nou ja, in ieder geval is Brian weer eens de Villa uitgeweest en wie weet heeft hij er nieuwe fans bij gekregen...

bron: tien.tv
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Volgens mij was toch echt Brian (gister bij Jensen) de aanstichter van alles.
Hij heeft Huub als eerste geslagen en welliswaar off camera want anders was het echt een exit geweest,dus ook Brian word beschermt!
devil
 devil - woensdag 21 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
ja hoor, brian heeft hem zomaar een dreun gegeven
jij gelooft dat? ikke niet
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 21 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
nou volgens mij was het huub die zonodig zijn handen niet van amanda kon afhouden en tja dan geef ik brian 100 procent gelijk.
als een man mij zou aan raken heeft hij ook een heeeeeel groot probleem met mijn ega
headliner@ciska
 headliner@ciska - woensdag 21 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
ja dat vraag ik me ook af dus
johan13
 johan13 - woensdag 21 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 11:33 schreef Benito het volgende:

[..]

Kom op met dat filmpje ;)
volgens mij hebben ze het uit een heel betrouwbare bron
grissom
 grissom - woensdag 21 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 11:25 schreef roepieroepie het volgende:
mijn allerlaaste bericht hier...kijk op de site van weekblad "de party "of koop het blad. gerechtigheid. en voor de rest iedereen het beste toegewenst en succes met deze site.

Meneer RoepieRoepie
Daaag ga maar lekker naar je hol
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
Psychohuub heeft Amanda eerst geslagen , als Brian hem dan geen hengst (nee geen paard hoor) had gegeven was hij net zo'n kneus geweest als psychohuub :)
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 11:31 schreef barnie het volgende:
Volgens mij was toch echt Brian (gister bij Jensen) de aanstichter van alles.
Hij heeft Huub als eerste geslagen en welliswaar off camera want anders was het echt een exit geweest,dus ook Brian word beschermt!
was je er bij dan dat het gebeurde? Hoe weet je nou wat er is gebeurd, lekker makkelijk weer om brian gelijk de schuld te geven.
devil
 devil - woensdag 21 mei 2008 - 12:24   quote  deeplink  
nou makkelijk zat toch,je slaat niet iemand
die niets gedaan heeft
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Mensen toch,iedereen weet dat Huub geen heilig boontje is en dat hij heel veel dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen maar Brian is ook echt geen heilig boontje hoor en dat weten we ook,tis alleen zo moeilijk toe te geven he.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 12:48   quote  deeplink  
Laten we het erop houden dat ALLE miljonairs een uitgesproken karakter hebben
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 12:48 schreef Caroline het volgende:
Laten we het erop houden dat ALLE miljonairs een uitgesproken karakter hebben
Precies dat bedoel ik!
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 12:47 schreef barnie het volgende:
Mensen toch,iedereen weet dat Huub geen heilig boontje is en dat hij heel veel dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen maar Brian is ook echt geen heilig boontje hoor en dat weten we ook,tis alleen zo moeilijk toe te geven he.
Nee hoor, dat wil ik best toegeven. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Alleen vind ik Huub een tig maal ergere kwal dan Brian. Goed zo?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 13:42 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wil ik best toegeven. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Alleen vind ik Huub een tig maal ergere kwal dan Brian. Goed zo?
Precies mee eens!
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 12:47 schreef barnie het volgende:
Mensen toch,iedereen weet dat Huub geen heilig boontje is en dat hij heel veel dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen maar Brian is ook echt geen heilig boontje hoor en dat weten we ook,tis alleen zo moeilijk toe te geven he.
Dat ben ik absoluut met je eens , als je ze vergelijkt met elkaar (en dan bedoel ik alle bewoners) hebben ze allemaal wel een eigenschap om je aan te ergeren .

Het is alleen zo jammer dat psychohuub regelmatig door zijn fans wordt gezien als iemand die het allemaal goed bedoelt en o zo eerlijk is ;)

Ik denk dat de meesten hier daar de meeste moeite mee hebben ;)

Zo van " doe je ogen eens open en kijk hoe hij doet "

Daarom wordt er op huub zo gereageerd , omdat zijn fans hem blijven verdedigen bij wat hij ook doet , alsof het de wederopstanding van Mahatma Gandhi zelf is ;)

Maar dat de rest ook niet helemaal zuiver op de graat is dat weten die fans ook wel hoor , alleen als je van 4 slechten de minst slechte moet kiezen eindigt psychohuub op de laatste plaats :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Benito --
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 13:54 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut met je eens , als je ze vergelijkt met elkaar (en dan bedoel ik alle bewoners) hebben ze allemaal wel een eigenschap om je aan te ergeren .

Het is alleen zo jammer dat psychohuub regelmatig door zijn fans wordt gezien als iemand die het allemaal goed bedoelt en o zo eerlijk is ;)

Ik denk dat de meesten hier daar de meeste moeite mee hebben ;)

Zo van " doe je ogen eens open en kijk hoe hij doet "

Daarom wordt er op huub zo gereageerd , omdat zijn fans hem blijven verdedigen bij wat hij ook doet , alsof het de wederopstanding van Mahatma Gandhi zelf is ;)

Maar dat de rest ook niet helemaal zuiver op de graat is dat weten die fans ook wel hoor , alleen als je van 4 slechten de minst slechte moet kiezen eindigt psychohuub op de laatste plaats :)
Snap precies wat je bedoeld, maar denk ook dat je het met me eens bent als ik zeg dat de Huubfans wel heel erg een kopje kleiner worden gemaakt hier, en snap heel goed waarom dat is, maar als je wel een persoon bent die alles toegeeft wat Huub doet en het daar ook niet mee eens bent is het niet zo leuk is als je gewoon ook als Huubfan hier lekker wil meekletsen toch?
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:05 schreef barnie het volgende:

[..]

Snap precies wat je bedoeld, maar denk ook dat je het met me eens bent als ik zeg dat de Huubfans wel heel erg een kopje kleiner worden gemaakt hier, en snap heel goed waarom dat is, maar als je wel een persoon bent die alles toegeeft wat Huub doet en het daar ook niet mee eens bent is het niet zo leuk is als je gewoon ook als Huubfan hier lekker wil meekletsen toch?
Je mag altijd meekletsen, als je maar niet gaat schelden.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
Op zich is het juist fijn elkaars meningen te horen. En inderdaad als dat zonder scheldpartijen kan gaan of uitdagen juich ik het alleen maar toe.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
Als wij over Huub hebben op NL, dan worden we daar gebanned.

Hier krijg je niet zo snel als op NL een ban.

Iedereen mag zijn/haar mening geven, over welke bewoner dan ook.
ALs dat niet netjes wordt gedaan, dan wordt het bericht verwijderd.
Maar op NL wordt je gelijk gebanned.(als je ook maar iets negatiefs kleins zegt over Huub)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Ik wilde dit eigenlijk ff kwijt omdat ik ook bij een ander forum zat waar ik alleen maar mijn mening heb gegeven(zonder schelden of geen respect naar anderen te tonen)en toen werd ik na een uur al van het forum gegooit,zelf heb ik het idee dat dat alleen was omdat ik voor Huub ben want iets anders kan ik niet verzinnen echt zo raar!
Ik vind het alleen maar goed dat iedereen hun eigen favoriet heeft anders werd het maar wat saai!
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:05 schreef barnie het volgende:

[..]

Snap precies wat je bedoeld, maar denk ook dat je het met me eens bent als ik zeg dat de Huubfans wel heel erg een kopje kleiner worden gemaakt hier, en snap heel goed waarom dat is, maar als je wel een persoon bent die alles toegeeft wat Huub doet en het daar ook niet mee eens bent is het niet zo leuk is als je gewoon ook als Huubfan hier lekker wil meekletsen toch?
Ik denk dat het te maken heeft met dat de mensen hier wel eens een beetje tegengas willen geven nadat ze op no life voor rotte vis zijn uitgemaakt ;)

Daar zit voor velen toch een beetje oud zeer .

Als je op no life roept dat huub een grizel is wordt er gelijk gegild dat Amanda zich niet doucht en een hoer is net als haar moeder , en dat Brian net als alle andere Antilianen een crimineel is , en dat zijn de dingen die bij de meesten blijven hangen ;)

maar van mij (alsof ik daar wat over te zeggen heb :)) mag je net zo goed als ieder ander meepraten over wat jou binnen en buiten de gouden kooi bezig houdt hoor :)

Maar als je iemand persoonlijk aanvalt worden gewoon je oren gewassen ;)
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:15 schreef barnie het volgende:
Ik wilde dit eigenlijk ff kwijt omdat ik ook bij een ander forum zat waar ik alleen maar mijn mening heb gegeven(zonder schelden of geen respect naar anderen te tonen)en toen werd ik na een uur al van het forum gegooit,zelf heb ik het idee dat dat alleen was omdat ik voor Huub ben want iets anders kan ik niet verzinnen echt zo raar!
Ik vind het alleen maar goed dat iedereen hun eigen favoriet heeft anders werd het maar wat saai!
Hier ben ik het wel mee eens. We hebben allemaal 1 ding gemeen, we zijn kijkers en/of streamers van DGK. Het zou zoveel leuker zijn als we hier met elkaar over te praten ongeacht van wie je fan bent.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:18 schreef Benito het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken heeft met dat de mensen hier wel eens een beetje tegengas willen geven nadat ze op no life voor rotte vis zijn uitgemaakt ;)

Daar zit voor velen toch een beetje oud zeer .

Als je op no life roept dat huub een grizel is wordt er gelijk gegild dat Amanda zich niet doucht en een hoer is net als haar moeder , en dat Brian net als alle andere Antilianen een crimineel is , en dat zijn de dingen die bij de meesten blijven hangen ;)

maar van mij (alsof ik daar wat over te zeggen heb :)) mag je net zo goed als ieder ander meepraten over wat jou binnen en buiten de gouden kooi bezig houdt hoor :)

Maar als je iemand persoonlijk aanvalt worden gewoon je oren gewassen ;)
Dat denk ik ook en vind het ook maar wat triest en kinderachtig maar goed dit is ook weer opgelost thanksss everyone,we gaan een beetje of topic hahaha
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:05 schreef barnie het volgende:

[..]

Snap precies wat je bedoeld, maar denk ook dat je het met me eens bent als ik zeg dat de Huubfans wel heel erg een kopje kleiner worden gemaakt hier, en snap heel goed waarom dat is, maar als je wel een persoon bent die alles toegeeft wat Huub doet en het daar ook niet mee eens bent is het niet zo leuk is als je gewoon ook als Huubfan hier lekker wil meekletsen toch?
Het verschil is dat degene die klagen dat ze hier niet voor Huub mogen zijn, hier meteen (dus bij vanaf post 1) beginnen met Brian erbij te halen over vroegere gebeurtenissen (heel vaak offtopic dus) of te erge scheldwoorden gebruiken of te veel en vaak andere forum gebruikers aanvallen.

Het is ook frapant dat van alle personen die ik heb gemaild of ze hun taal willen minderen etc er van alle niet-Huub fans (stuk of 10) of niets lieten horen maar zich daarna gedroegen of terug mailden dat ze het niet meer zullen doen. Van alle pro-huub fans (8 gemaild) heb ik van 5 een mail terug gekregen dat ik me er niet mee moest bemoeien en dat ze zelf wel uitmaakten hoe ze iemand aanspreken.

Als ze dan ook nog doorgaan met waarvoor ik ze gewaarschuwd had dan mogen ze niet meer posten (wel lezen overigens, ze worden niet compleet gebanned)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het verschil is dat degene die klagen dat ze hier niet voor Huub mogen zijn, hier meteen (dus bij vanaf post 1) beginnen met Brian erbij te halen over vroegere gebeurtenissen (heel vaak offtopic dus) of te erge scheldwoorden gebruiken of te veel en vaak andere forum gebruikers aanvallen.

Het is ook frapant dat van alle personen die ik heb gemaild of ze hun taal willen minderen etc er van alle niet-Huub fans (stuk of 10) of niets lieten horen maar zich daarna gedroegen of terug mailden dat ze het niet meer zullen doen. Van alle pro-huub fans (8 gemaild) heb ik van 5 een mail terug gekregen dat ik me er niet mee moest bemoeien en dat ze zelf wel uitmaakten hoe ze iemand aanspreken.

Als ze dan ook nog doorgaan met waarvoor ik ze gewaarschuwd had dan mogen ze niet meer posten (wel lezen overigens, ze worden niet compleet gebanned)
Daarom houd ik ook zoveel van je, Boudewijn. Zucht ... Echte mannentaal.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Je hebt gewoon gelijk Boudewijn. Tenslotte is dit jouw forum en ik weet dat je mensen altijd heel rustig toespreekt of het iets minder kan.
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 17:37   quote  deeplink  
Jensen is per definitie ruk.
Kim Holland, Joran v.d. Sloot, de beschikbare soapsterretjes, alle real-life en idols enz.-klanten en bij de gratie gods een enkele keer een politicus.
Maar de show is meestal gevuld met B-artiesten die niemand anders wil.
Dus wat had je dan verwacht?
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 12:48 schreef Caroline het volgende:
Laten we het erop houden dat ALLE miljonairs een uitgesproken karakter hebben
Claire??????
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:39 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Claire??????
Nee, okee, die niet.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:39 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Claire??????
Jawel, naief zijn is een karaktertrekje. Of angt voor afwijzing waarop ze zich naief voordoet.
headliner@ciska
 headliner@ciska - woensdag 21 mei 2008 - 19:21   quote  deeplink  
heel gek ik ging bellen voor brian is de lijn gesloten maar voor amanda niet ik snap er niks van
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 mei 2008 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:37 schreef stevi0 het volgende:
Jensen is per definitie ruk.
Kim Holland, Joran v.d. Sloot, de beschikbare soapsterretjes, alle real-life en idols enz.-klanten en bij de gratie gods een enkele keer een politicus.
Maar de show is meestal gevuld met B-artiesten die niemand anders wil.
Dus wat had je dan verwacht?
maar daarnaast ook Lionel Richie, Matt Damon, Cameron Diaz & Antonio Banderas, Phil Collins, Borat, Snoop Dogg en andere amerikaanse tv acteurs/actrices die je nooit in andere Nederlandse shows ziet.

Hij moet alleen de D-artiesten laten zitten (de tokkies, die gast die altijd lacht, Herman van Idols, van die dikke aso wijven waarvan ik ook geen idee heb hoe die heten maar om de zoveel tijd terugkomen)
berec
 berec - woensdag 21 mei 2008 - 20:33   quote  deeplink  
manager melvin niet te vergeten haha
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 mei 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 20:33 schreef berec het volgende:
manager melvin niet te vergeten haha
die is nu nog wel leuk, zolang hij niet NOG 5 keer langskomt!
berec
 berec - woensdag 21 mei 2008 - 20:35   quote  deeplink  
ja, idd das waar,word nu al moe als ik naar hem kijk dus hihih
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 11:31 schreef barnie het volgende:
Volgens mij was toch echt Brian (gister bij Jensen) de aanstichter van alles.
Hij heeft Huub als eerste geslagen en welliswaar off camera want anders was het echt een exit geweest,dus ook Brian word beschermt!
en uiteraard heb jij alles gezien. off camera!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 20:36   quote  deeplink  
maar daarnaast ook Lionel Richie, Matt Damon, Cameron Diaz & Antonio Banderas, Phil Collins, Borat, Snoop Dogg en andere amerikaanse tv acteurs/actrices die je nooit in andere Nederlandse shows ziet.============================ dat zegtie Boudewijn allemaal B artiesten. alleen DGK is toppie! hahahahaha
berec
 berec - woensdag 21 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
hij had het over de tokkies enz
lees is goed...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jensen ruk?









0.0084078