BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het loopt zoals het loopt..."

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het loopt zoals het loopt..."

Zoals net al bekend werd gemaakt, wordt Huub door zijn vrouw Claire gebeld. "Wat ben je aan het doen", vraagt Huub als ze elkaar gedag hebben gezegd. "Ik ben op dit moment bij een styliste, is voor een jurk voor morgen", vertelt de Tilburgse. "Hoe voel je je?", vraagt Claire dan op haar beurt. "Ja goed, goed geslapen vannacht, maar ik was doodop. Ze zijn hier nu aan het opbouwen, je gelooft niet wat er hier in de tuin staat. De dag schiet op de ene manier heel erg op, ik heb piano gespeeld, Sylvia gebeld", vertelt Huub enthousiast aan zijn vrouw. "Ik zie echt zo'n mooie jurk hangen", is haar reactie. We zijn benieuwd naar de creatie die Claire morgen aanheeft! "Wat mij betreft mag het nu alvast beginnen", vertelt Huub over de finale. "Wat denk je?", vraagt Claire. "Ik weet het echt niet, ik weet wel dat jullie me geweldig goed aan het helpen zijn. En als mijn fans me het gunnen, dan win ik wel. Dat zou wel stoer zijn", zegt de Oldenzaler. "Dat zou ontzettend stoer zijn!", reageert Claire blij. "Het loopt zoals het loopt schat...", eindigt Huub het gesprek.



Zijn engeltje hangt weer aan de lijn!

bron: tien.tv
devil
 devil - woensdag 21 mei 2008 - 17:25   quote  deeplink  
blijf dromen,stoer zul je nooit zijn
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Zou idd erg stoer zijn voor hen.
Meer ook niet.
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
weet je hoe ik nu werkelijk over de finale denk
ze hadden net zo goed de bewoners maar een paar weken in de vila kunnen laten verblijven
want deze finale gaat nartuurlijk enkel om het geld potje van de grote tv bazen te spekken
als het een echte finale zou zijn geworden
dan hadden ze dinge moeten bedenken zodat het echt uitgespeeld zou kunnen worden onder de bewoners zelf
nu krijg je enkel als je fam hebt met wat geld achter de hand
of wat dozen champo die je in kunt zetten
en niet te vergeten een stel mensen die een ander gaan manipuleren
en hun maken uit wie de miljoen gaan winnen
en niet de bewoners zelf
zonde van de tijd dat ze daar rond gelopen hebben toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het loopt zoals het loopt..."









0.0059239