BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nu even niet...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nu even niet...

In verband met voorbereidingen voor de grote finale van morgen kunnen we de Miljonairs even niet volgen. We hopen op uw begrip!

bron: tien.tv
Anne
 Anne - woensdag 21 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
De voorbereidingen?? Zijn ze dansjes aan het oefenen?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
even??
2 uur??
4 uur??
niet meer????
Anne
 Anne - woensdag 21 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
wordt een moeilijk dansje dan ;-)
fredfik
 fredfik - woensdag 21 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
en daar betalen we dan voor,om naar een zwembad te kijken!!
ben blij dat het morgen afgelopen is,kutprograma
Moos37
 Moos37 - woensdag 21 mei 2008 - 21:15   quote  deeplink  
K...zooi...ben ik gewoon net verbannen bij dat Now live!!Heb een ban voor 3 dagen omdat ik niet voor huub ben en voor brian opkwam samen met nog een paar,is dat wat dan???!!Ze zaten zoals gewoonlijk weer eens brian en amanda af te zeiken en daar zei ik wat van..sly waarschuwde me om inhoudelijk op dingen te reageren en zei nog wat dingen over brian en hoppa...een ban van 3 dagen!!!Waar gaat dit heen??Lijkt feyenoord ajax wel!!
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:15 schreef Moos37 het volgende:
K...zooi...ben ik gewoon net verbannen bij dat Now live!!Heb een ban voor 3 dagen omdat ik niet voor huub ben en voor brian opkwam samen met nog een paar,is dat wat dan???!!Ze zaten zoals gewoonlijk weer eens brian en amanda af te zeiken en daar zei ik wat van..sly waarschuwde me om inhoudelijk op dingen te reageren en zei nog wat dingen over brian en hoppa...een ban van 3 dagen!!!Waar gaat dit heen??Lijkt feyenoord ajax wel!!
hahahaha , welkom bij de club :)

Daar gaan zijn zogenaamde 20.000 leden ;)

Ik reageerde volgens zeggen ook niet inhoudelijk , toen ik zei , ach dat doen er wel meer niet maar die worden niet teruggefloten , werd mij te verstaan gegeven dat ik dan maar naar een ander forum moest gaan ;)

Na nog wat heen en weer gemaild te hebben met de betreffende moderator werd ik dus geband :)

Ik reageerde niet inhoudelijk , maar als ik daar een vraag over stelde werd er gezegd dat ik maar bijdehand tegen mijn vriendjes moest gaan doen , alsof we op een kleuterschool zitten ;)
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:23 schreef Benito het volgende:

[..]

hahahaha , welkom bij de club :)

Daar gaan zijn zogenaamde 20.000 leden ;)

Ik reageerde volgens zeggen ook niet inhoudelijk , toen ik zei , ach dat doen er wel meer niet maar die worden niet teruggefloten , werd mij te verstaan gegeven dat ik dan maar naar een ander forum moest gaan ;)

Na nog wat heen en weer gemaild te hebben met de betreffende moderator werd ik dus geband :)

Ik reageerde niet inhoudelijk , maar als ik daar een vraag over stelde werd er gezegd dat ik maar bijdehand tegen mijn vriendjes moest gaan doen , alsof we op een kleuterschool zitten ;)
Zo heb ik het gehad bij Tien,kreeg niet eens een waarschuwing maar werd er na een uur gewoon afgegooit.
Diegene die me hier een klein beetje kennen weten dat ik altijd netjes ben dus bij Tien worden Huubfans geweert hoor!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:15 schreef Moos37 het volgende:
K...zooi...ben ik gewoon net verbannen bij dat Now live!!Heb een ban voor 3 dagen omdat ik niet voor huub ben en voor brian opkwam samen met nog een paar,is dat wat dan???!!Ze zaten zoals gewoonlijk weer eens brian en amanda af te zeiken en daar zei ik wat van..sly waarschuwde me om inhoudelijk op dingen te reageren en zei nog wat dingen over brian en hoppa...een ban van 3 dagen!!!Waar gaat dit heen??Lijkt feyenoord ajax wel!!
hahaha jij bent de zoveelste al vanavond ik denk dat Slaai de spanning niet meer trekt, want tja als huub verliest wat zal het dan leeg zijn op NL
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Dan lezen jullie toch niet goed bij Nowlive, zijn wel meer mensen die negatieve dingen over Huub zeggen, maar die worden niet geband. Gaat over inhoudelijk reageren en geen persoonlijke aanvallen. In zo'n geval wordt je een paar keer gewaarschuwd en wie dan nog niet wil luisteren, heeft het er zelf naar gemaakt. Heeft dus niets met anti Huub te maken. Dat maken degene er weer van die gebanned worden.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Kon er bij tien ook niet meer op, en was daar al heel lang niet meer geweest. Waar ze dat dan op baseren?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:29 schreef nowliver het volgende:
Kleuters moeten ook altijd een paar keer gewaarschuwd worden voordat ze iets begrijpen
hé pssst die kleuters waar jij het over hebt zitten bij NL, hier zitten tenminste goed redenerende mensen.

btw heeft iemand je geholpen met deze post de kleuter juffrouw misschien.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:15 schreef Moos37 het volgende:
K...zooi...ben ik gewoon net verbannen bij dat Now live!!Heb een ban voor 3 dagen omdat ik niet voor huub ben en voor brian opkwam samen met nog een paar,is dat wat dan???!!Ze zaten zoals gewoonlijk weer eens brian en amanda af te zeiken en daar zei ik wat van..sly waarschuwde me om inhoudelijk op dingen te reageren en zei nog wat dingen over brian en hoppa...een ban van 3 dagen!!!Waar gaat dit heen??Lijkt feyenoord ajax wel!!
ahc het leuke is het volgende, zodra huub uit de kooi is,e ne alles gezakt heeft maar 1 persoon een ban, en dat is hijzelf van Huub. en dat word lachen voor ons.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:37 schreef nowliver het volgende:
Kon er bij tien ook niet meer op, en was daar al heel lang niet meer geweest. Waar ze dat dan op baseren?
Bij tien is het anders,NOLIFE heeft een goeroe,tien een dictator!!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:37 schreef nowliver het volgende:
Dan lezen jullie toch niet goed bij Nowlive, zijn wel meer mensen die negatieve dingen over Huub zeggen, maar die worden niet geband. Gaat over inhoudelijk reageren en geen persoonlijke aanvallen. In zo'n geval wordt je een paar keer gewaarschuwd en wie dan nog niet wil luisteren, heeft het er zelf naar gemaakt. Heeft dus niets met anti Huub te maken. Dat maken degene er weer van die gebanned worden.
oh ja, en jij weet dit omdat? jij bent geen Huubfan heeft diot kenbaar gemaakt en je loopt nog steeds rond daar, en je gaat je vakantiecentjes morgen storten bij nowlive? oh nee mag maar 30% toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Xanne@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:37 schreef nowliver het volgende:
Dan lezen jullie toch niet goed bij Nowlive, zijn wel meer mensen die negatieve dingen over Huub zeggen, maar die worden niet geband. Gaat over inhoudelijk reageren en geen persoonlijke aanvallen. In zo'n geval wordt je een paar keer gewaarschuwd en wie dan nog niet wil luisteren, heeft het er zelf naar gemaakt. Heeft dus niets met anti Huub te maken. Dat maken degene er weer van die gebanned worden.
als ze niet geband zijn komt dat omdat ze euries betaald hebben om VIP te zijn en ja iets of iemand die Slaai geld opbrengt geeft hij geen ban dan krijgt hij geen geld meer he.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:37 schreef nowliver het volgende:
Kon er bij tien ook niet meer op, en was daar al heel lang niet meer geweest. Waar ze dat dan op baseren?
Je nickname misschien?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:42 schreef moha het volgende:

[..]

als ze niet geband zijn komt dat omdat ze euries betaald hebben om VIP te zijn en ja iets of iemand die Slaai geld opbrengt geeft hij geen ban dan krijgt hij geen geld meer he.
he wat ben jij toch een verader, was net een kwisje aan het doen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Je nickname misschien? [ afbeelding ]
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:43 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

he wat ben jij toch een verader, was net een kwisje aan het doen.
tja was ik net ff wat eerder he
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Je nickname misschien? [ afbeelding ]
Daar op Tien had ik een andere nickname
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:44 schreef nowliver het volgende:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.
nou kopie paste ff dan
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:44 schreef nowliver het volgende:

[..]

Daar op Tien had ik een andere nickname
de held
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:44 schreef nowliver het volgende:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.
Zullen wel donateurs zijn.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:45 schreef moha het volgende:

[..]

nou kopie paste ff dan
Zou zeggen ga daar zelf maar even lezen
lisbeth
 lisbeth - woensdag 21 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:15 schreef Moos37 het volgende:
K...zooi...ben ik gewoon net verbannen bij dat Now live!!Heb een ban voor 3 dagen omdat ik niet voor huub ben en voor brian opkwam samen met nog een paar,is dat wat dan???!!Ze zaten zoals gewoonlijk weer eens brian en amanda af te zeiken en daar zei ik wat van..sly waarschuwde me om inhoudelijk op dingen te reageren en zei nog wat dingen over brian en hoppa...een ban van 3 dagen!!!Waar gaat dit heen??Lijkt feyenoord ajax wel!!
Ik reageerde alleen op een naam en ben voor 999 dagen geband. Getal van de duivel ...................
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:41 schreef Nikos@Headliner het volgende:

[..]

Bij tien is het anders,NOLIFE heeft een goeroe,tien een dictator!!!
Heel wat liever een goeroe als een dictator.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:49 schreef nowliver het volgende:

[..]

Zou zeggen ga daar zelf maar even lezen
Ik kan er niet op. Als jij het voor mij nou kopieert ?
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:49 schreef lisbeth het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen op een naam en ben voor 999 dagen geband. Getal van de duivel ...................
Zal wel wat meer dan dat alleen geweest zijn.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Waarom kun je er niet op dan. Iedereen kan daar gewoon lezen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:49 schreef nowliver het volgende:

[..]

Zou zeggen ga daar zelf maar even lezen
hahaha ik heb geen zin om daar mijn tijd daar aan te vergooien jij komt met die uitspraak kom maar met bewijzen ook dan.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:52 schreef nowliver het volgende:
Waarom kun je er niet op dan. Iedereen kan daar gewoon lezen.
Beetje lang verhaal. Voor jou in het kort.
Mijn bevindingen op NL geschreven, ze waren niet blij.
Test gedaan; negatief over Huub geschreven, ze waren weer niet blij
Of ik een financiële bijdrage wilde leveren, ik heb geweigerd
En toen waren ze echt pissed en ik kreeg een ban.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:44 schreef nowliver het volgende:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.
Neem jij van mij maar gewoon aan dat ik gewoon gebanned ben omdat ik een discussie met een moderator aan ben gegaan betreffend zijn reactie naar mij toe .

Hij vertelde mij inhoudelijk te reageren en begon mij toen te mailen .

Toen ik daar op reageerde (gewoon inhoudelijk) kwam hij zelf niet verder dan : " dan ga je toch naar een ander forum " en " bijdehand doe je maar tegen je vriendjes " , hij vond het blijkbaar erg moelijk om zelf een beetje inhoudelijk te reageren .

Er wordt gewoon met 2 maten gemeten , dat is alles ;)
joow@headliner
 joow@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Beetje lang verhaal. Voor jou in het kort.
Mijn bevindingen op NL geschreven, ze waren niet blij.
Test gedaan; negatief over Huub geschreven, ze waren weer niet blij
Of ik een financiële bijdrage wilde leveren, ik heb geweigerd
En toen waren ze echt pissed en ik kreeg een ban.
Een financiele bijdrage leveren? In wat voor een context moet ik dit zien?
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
Nou ik kan je zeggen dat ze mij nog nooit om een financiële bijdrage hebben gevraagd.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:01 schreef nowliver het volgende:
Nou ik kan je zeggen dat ze mij nog nooit om een financiële bijdrage hebben gevraagd.
Eerlijk gezegd hebben ze mij ook nooit om een finaciele bijdrage gevraagd ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Benito --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:59 schreef joow@headliner het volgende:

[..]

Een financiele bijdrage leveren? In wat voor een context moet ik dit zien?
Sponsor
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 22:05   quote  deeplink  
let op nu is het er nog 1 straks komt de rest weer ff gallen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 21 mei 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Niet alleen bedrijven zijn benaderd maar ook particulieren van wie ze weten dat ze kunnen bijdragen.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:02 schreef moha het volgende:

[..]

waar blijven je bewijzen??? wel A zeggen maar geen B dit ruikt naar Slaai praktijken
Hoe kan ik nu schriftelijk bewijzen dat mij nog nooit om een financiële bijdrage is gevraagd.
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:32 schreef barnie het volgende:

[..]

Zo heb ik het gehad bij Tien,kreeg niet eens een waarschuwing maar werd er na een uur gewoon afgegooit.
Diegene die me hier een klein beetje kennen weten dat ik altijd netjes ben dus bij Tien worden Huubfans geweert hoor!
hoe kan je bij tien een ban krijgen, kom daar al anderhalf jaar en je krijgt echt alleen een ban als je scheld, privegegevens doorgeeft of andere forummers persoonlijk aanvalt.
djen
 djen - woensdag 21 mei 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:44 schreef nowliver het volgende:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.
ik denk dat ik dat ben hahahahahhaah
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:22 schreef nowliver het volgende:

[..]

Hoe kan ik nu schriftelijk bewijzen dat mij nog nooit om een financiële bijdrage is gevraagd.
nee hier ging het om je lult er om heen.

dit is jou uitspraak:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.

dus bewijs maar.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
Ik ben er behalve vandaag al een half jaar niet meer geweest en kreeg het bericht je bent geband gast.
Op de Tien site dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door nowliver --
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 21:52 schreef nowliver het volgende:
Waarom kun je er niet op dan. Iedereen kan daar gewoon lezen.
nee hoor dat gaat niet meer, ik heb een ban maar op een andere pc kon ik gewoon kijken. Als ik nu inlog krijg ik de melding dat ik een ban heb en als ik het blijf proberen ze stappen gaan ondernemen. De reden van de ban staat er ook bij en die was mij niet duidelijk.
nowliver
 nowliver - woensdag 21 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:27 schreef moha het volgende:

[..]

nee hier ging het om je lult er om heen.

dit is jou uitspraak:
Ik ben wel Huubfan en heb van een bepaald persoon op nowlive al meer dan 5 negatieve opmerkingen gezien over Huub en positieve opmerkingen over B en A, maar die persoon is niet gebanned.

dus bewijs maar.
Ben wel goed maar niet gek, ga van een ander forum mensen hun uitspraken niet kopiëren, ga het zelf maar lezen daar.
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:27 schreef nowliver het volgende:
Ik ben er behalve vandaag al een half jaar niet meer geweest en kreeg het bericht je bent geband gast.
Op de Tien site dus
oke ja ik weet niet hoe het kan, maar opzich krijg je er echt alleen een ban als je persoonlijk wordt of scheld. Maar goed, morgen is het over en dan kunnen we allemaal lekker ons leventje weer oppakken.
Maak me meer zorgen over de bewoners, wat zullen die het allemaal zwaar krijgen terwijl wij het eigenlijk al weer vergeten zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 22:30 schreef nowliver het volgende:

[..]

Ben wel goed maar niet gek, ga van een ander forum mensen hun uitspraken niet kopiëren, ga het zelf maar lezen daar.
je typt het verkeerd je bent wel gek maar niet goed
headliner@ciska
 headliner@ciska - woensdag 21 mei 2008 - 22:32   quote  deeplink  
aan mij is ook nooit om geld gevraagd en daar ben ik heel eerlijk in

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nu even niet...









0.0124540