BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: de laatste nacht.........

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
trapper
 trapper - woensdag 21 mei 2008 - 23:48   quote  deeplink  
nu we weer streamer hebben zie ik dat ze naar bed gaan en mee bedacht ik me, dit is de laatste nacht voor hun in de gouden kooi.
Ik zal het enorm missen en heb dik anderhalf jaar mogen genieten van de bewoners.

Slaap lekker miljonairs, morgen is de grote dag en mogen jullie weer lekker thuis slapen.
Ik zal jullie missen, dikke kus van trapper
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Zie het ook net,ja zal voor ons ook wel ff wennen zijn niet meer streamen en moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een beetje moet afkikken hoor.
Morgen finale spannend brrrrrrrrrrrrrrrrr
joow@headliner
 joow@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Kan ik eindelijk mijn Ccleaner enz gaan gebruiken.. ik wist niet ho eik mijn dingetje moest veiligstellen om de streams te willen blijven zien..
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 00:00   quote  deeplink  
Rutger van Geenstijl.nl gaat samen met Bridget de avond presenteren , zal wel een leuke uitzending worden ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
idd de laatste nacht en morgen zullen we denk ik wel weinig nog van ze zien en vooral horen want de finale moet geheim blijven hoe het eruit ziet, maar het zou wel leuk zijn om te zien hoe nerveus ze zijn hoe meer het finalespel nadert.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Lieve Brian je bent mijn hartje binnengekomen als een dief, hoe jij je mamma terug haalde naar nederland, leefde met je mee, in Nena's smerige spelletje, Bart en jou tegen elkaar uitspelen. Je gebruiken en dan ontkennen dat er dingen gebeurd zijn.
Was woest op je toen het dezelfde kant opging met Amanda, je leerde natasia dingen en Natasia leerde en beschermde jou. Kon door scherm kruipen om je te waarschuwen, voor de vieze spelletjes van Eric en Huub, spande Amanda voor hun karretje, ook toen met Mitch. Tegen Lieke. Toen je erecode met Jaap, Toen Mikey. al wat mij opviel was dat tegenhangers Huub roemde om zijn vieze spel. en alles wat jij deed als stiekem neersabelde. nou Brian jij bent mijn eigen Sherlock Para Holmes. Bewonder je nog steeds om je geduld met Amanda, denk dat elke andere temperamentvolle Vent, Amanda een schop onder de kont had gegeven. na al haar uitspattingen, en wie nu beweerd ja maar Brian neukte dat meisje in de douche, ja en? had jij dan een boekje moeten lezen terwijl Amanda de hele yacouzie doorginG? Er zijn nog momenten dat ik denk, Nou Brian? kom op man. wat ik ook zie is de gegroeide genegenheid tussen jullie, die niet te ontkennen valt, wie weet zijn jullie binnen een maand uit elkaar, maar weet je? niemand krijgt garantie bij een liefde, ook een liefde die al zoveel jaren duurt, kan abrupt een eind aan komen als 1 vande 2 verliefd word op een ander, jullie hebben in ieder geval een basis. Maar wat je ook doet? doe niets meer wat je tegenstaat, kijk uit voor uitdagingen, lach om bluffers, sta boven arrio gasten. Blijf Brian maar groei door, jij bent onze topper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 00:23 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Lieve Brian je bent mijn hartje binnengekomen als een dief, hoe jij je mamma terug haalde naar nederland, leefde met je mee, in Nena's smerige spelletje, Bart en jou tegen elkaar uitspelen. Je gebruiken en dan ontkennen dat er dingen gebeurd zijn.
Was woest op je toen het dezlfde kant opging met Amanda, je leerde natasia dingen en Natasia leerde en beschermde jou. Kon door scherm kruipen om je te waarschuwen, voor de vieze spelletjes van Eric en Huub, spande Amanda voor hun karretje, ook toen met Mitch. Tegen Lieke. Toen je erecode met Jaap, Toen Mikey. al wat mij opviel was dat tegenhangers Huub roemde om zijn vieze spel. en alles wat jij deed als stiekem neersabelde. nou Brian jij bent mijn eigen Sherlock Para Holmes. Bewonder je nog steeds om je geduld met Amanda, denk dat elke andere temperamentvolle Vent, Amanda een schop onder de kont had gegeven. ma al haar uitspattingen, en wie nu beweerd ja maar Brian neukte dat meisje in de douche, ja en? had jij dan een boekje moeten lezen terwijl Amanda de hele yacouzie doorginG? Er zijn nog momenten dat ik denk, Nou Brian? kom op man. wat ik ook zie side gegroeide genegenheid tussen jullie, die niet te ontkennen valt, wie weet zijn jullie binnen een maand uit elkaar, maar weet je? niemand krijgt garantie bij een liefde, ook een liefde die al zoveel jaren duurt, kan abrupt een eind aan komen als 1 vande 2 verliefd word op een ander, jullie hebben in ieder geval een basis.
Bymyself@headliner,
Mooi geschreven hoor
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 00:25 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Bymyself@headliner,
Mooi geschreven hoor
dank je wel, raakte emotioneel moest ff stoppen, en zoals je ziet aangevuld.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:30   quote  deeplink  
Nee is goed hoor en maakt niet uit ik weet wat je hier mee wilt uitleggen ;-)
moesie
 moesie - donderdag 22 mei 2008 - 00:30   quote  deeplink  
wat zal ik ze missen.maar het is goed geweest,allemaal weer hun eigen weg,en hoop voor ze de goeie weg??????????
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 00:30 schreef Merty@headliner het volgende:
Nee is goed hoor en maakt niet uit ik weet wat je hier mee wilt uitleggen ;-)
ik haal de zin gelijk maar weer weg, gaat niemand wat aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:32   quote  deeplink  
Yes Yes ik weet
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:32   quote  deeplink  
Ja doe maar
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
;
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 22 mei 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Mooi berichtje hoor, misschien ontmoet je die Brian een keertje dan kun je hem bedanken ? :D
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 09:03   quote  deeplink  
maak wel een nieuw topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: de laatste nacht.........









0.0276668