BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De 4 finalisten bij Jensen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Video: De 4 finalisten bij Jensen

deel 1:



deel 2:



deel 3:



deel 4:



deel 5:



met dank aan 'petermarjan'
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 01:46   quote  deeplink  
thnx
Ik hoop dat heel NL nu heeft kunnen zien dat Huub als eerste Amanda in het gezicht duwde en vervolgens Brian(voor de zoveelste keer).Wat een laf jong is het toch. En dat alleen maar omdat Amanda de waarheid spreekt waar hij niet tegen kan. Want Huub heeft natuurlijk het alleenrecht om vanalles te roepen over anderen. Tsjongejonge, hij kan iemand geeneens uit laten praten.
Hoop hem snel tegen te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door stevi0 --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 01:47   quote  deeplink  
Gatverdamme, die kikker kan niet eens zijn kikkerbek niet eens dicht houden. Telkens maar doorheen kletsen. Is het nou programma van Jensen of van Kikker. Jeetje wat een irriterende kwal zeg. Als hij de waarheid voelt aankomen, dat iemand over hem wilt vertellen, dan gaat hij doorheen kikkeren. Hij kan nergens tegen, tegen de waarheid niet en vooral tegen zijn verlies. Wat bezielt die kikker om aan Amanda's gezicht te duwen. Tsjaaa hij kan niet tegen de waarheid he?! En daarna nog zeggen, wij zijn allemaal nep we zijn allemaal acteurs. Jajaaa...begin je al te knijpen kikker?!
1 ding is zeker....het publiek gaf kikker de minste applaus...hahahaha!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 01:47 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:
1 ding is zeker....het publiek ga kikker de minste applaus...hahahaha!!!
Ja, Jaap en Brian kregen het meeste applaus!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 01:46 schreef stevi0 het volgende:
thnx
Ik hoop dat heel NL nu heeft kunnen zien dat Huub als eerste Amanda in het gezicht duwde en vervolgens Brian(voor de zoveelste keer) weer duwde.
Wat een laf jong is het toch.
Hoop hem snel tegen te komen.
Ik weet niet of jij goed gekeken hebt, maar toen beide voor elkaar gingen staan, was KIKKER die als eerst duwde!!!
Of had je Huub moeten intikken i.p.v. Brain?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 01:50 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij goed gekeken hebt, maar toen beide voor elkaar gingen staan, was KIKKER die als eerst duwde!!!
Of had je Huub moeten intikken i.p.v. Brain?
Lees: Huub duwde Brian
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 01:52 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Lees: Huub duwde Brian
Ja, nu snap ik 'm, toen je het veranderd had ;-)

sorry...hihihi
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 01:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, Jaap en Brian kregen het meeste applaus!
Het laat weer eens blijken, dat ook daar bij Jensen, de meeste mensen NIET voor kabouter Plop zijn.
Net zoals op de Dam!
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 02:02   quote  deeplink  
Een geluk, dames en heren.
Filosofisch bekeken haat de egoist zichzelf het meest.
En daar moet hij toch zelf mee leven.
U go Huub.
annie
 annie - donderdag 22 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
Was het jullie ook opgevallen hoe poopie joopie Huub erbij zat en wilde alleen maar aan het woord zijn. Alsof de wereld om hem draait.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 02:05 schreef annie het volgende:
Was het jullie ook opgevallen hoe poopie joopie Huub erbij zat en wilde alleen maar aan het woord zijn. Alsof de wereld om hem draait.
en ook het niet klappen voor de filmpjes voor Amanda en Brian en vooral de afkeur toen het filmpje van Brians moeder gestart werd!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 02:05 schreef annie het volgende:
Was het jullie ook opgevallen hoe poopie joopie Huub erbij zat en wilde alleen maar aan het woord zijn. Alsof de wereld om hem draait.
Zulke gast, moeten ze nooit meer uitnodigen!
Hij verpest het alleen maar.
Je kan niet eens goed volgen wat er gezegd wordt, telkens hoor je die kikkerbek er doorheen.

Die angsthaas heeft aandacht te kort.
annie
 annie - donderdag 22 mei 2008 - 02:33   quote  deeplink  
Ach nee Dragon, ik denk dat hij overcompenseert en het moet hebben van aangeleerd gedrag van de afgelopen periode. Hij is door fans gedragen en keurde keer op keer zijn gedrag goed. Als iemand dagelijks tegen me zegt dat poep goed smaakt, ga ik het eindelijk ook geloven. Na de kooi zal het me niet verbazen dat dit joch zwaar aan de drugs gaat om al zijn daden te verzachten. Zijn geweten heeft hem al deels opgevreten. Zie het afvallen, drie pakjes per dag roken, geloven in z´n eigen waarheid. Ach eigenlijk heb ik medelijden, hij zal op een punt komen dat hij niet in het reine komt met zichzelf, en dan........
annie
 annie - donderdag 22 mei 2008 - 02:41   quote  deeplink  
Wie mijn toppertje vanavond bij Jensen was is Jaap.
Hij toonde nog m.i zover het kan klasse.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 22 mei 2008 - 09:11   quote  deeplink  
Leuk commentaar bij die filmpjes over Amanda en Brian.
Nena werd ingeruild voor hoerige Amanda, met der opgepompte tieten hahaha superr.
Enne dat aanrandingsverhaal lijkt me nu toch ook duidelijk genoeg!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:11 schreef italiangirl het volgende:
Leuk commentaar bij die filmpjes over Amanda en Brian.
Nena werd ingeruild voor hoerige Amanda, met der opgepompte tieten hahaha superr.
Enne dat aanrandingsverhaal lijkt me nu toch ook duidelijk genoeg!!
Inderdaad, dat aanrandingsverhaal is nu wel heel duidelijk vooral omdat Huub het zelf naar boven bracht, denk dat de rechter er heel blij mee is, vooral Huubs comentaar, hij spreekt zichzelf zo extreem uit. dat als het nog niet duidelijk was, dit nu wel het geval zal zijn, Huub de bak in ole.ole. Hij veruilt gewoon de ene kooi voor de andere, denk alleen dat hij voorzichter moet zijn met zijn nieuwe mede bewoners, zijn niet zo gek op Huub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --
barnie
 barnie - donderdag 22 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 02:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

en ook het niet klappen voor de filmpjes voor Amanda en Brian en vooral de afkeur toen het filmpje van Brians moeder gestart werd!
Vond het filmpje van Bian's moeder wel een beetje jammer hoor,ze zat letterlijk alles op te lezen,kwam op mij niet echt spontaan over.
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
vond het allemaal wel mee vallen!
italiangirl
 italiangirl - donderdag 22 mei 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Toch denk ik dat Amanda niet het beste in Brian naar boven heeft gehaald tijdens haar verblijf in de kooi, ik ben van mening dat Brian een leuker persoon was geweest om naar te kijken als die 2 geen relatie hadden gehad, want 9 van de 10 keer werd hij para door Amanda en haar zuip/flirtgedrag waardoor het escaleerde . Maar ja het is bijna voorbij ( gelukkig!) en nu maar duimen dat jaapie er met de winst vandoor gaat!!
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:21 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

Inderdaad, dat aanrandingsverhaal is nu wel heel duidelijk vooral omdat Huub het zelf naar boven bracht, denk dat de rechter er heel blij mee is, vooral Huubs comentaar, hij spreekt zichzelf zo extreem uit. dat als het nog niet duidelijk was, dit nu wel het geval zal zijn, Huub de bak in ole.ole. Hij veruilt gewoon de ene kooi voor de andere, denk alleen dat hij voorzichter moet zijn met zijn nieuwe mede bewoners, zijn niet zo gek op Huub.
wat een onzin!ik ben niet voor huub wel voor amanda,maar ze heeft bek zat en er was niks van aanranding bij,kunnen we het verhaal met het uitkleden van lieke er ook wel bij gaan halen!Ik vindt aanranding altyd wel zo makkelijk gezegt,het is altyd de jongen die fout zit,maar de dames doen het net zo goed,en als ik de filmpjes terug kijkt,is er niks van aanranding bij.En dat is wat de rechter ook gaat zien.Ik vond dat met lieke veel en veel erger!
italiangirl
 italiangirl - donderdag 22 mei 2008 - 09:48   quote  deeplink  
@ Ilse ben het helemaal met je eens , dat bedoelde ik inderdaad ook met mijn uitspraak zelfs Jensen moest erom lachen, kom op nou aanrading??? vind het een hele zware onterechte beschuldiging en net wat jij zegt wat er met Lieke is gebeurd dat is 100 x erger want dat was TEGEN haar zin!!
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 09:51   quote  deeplink  
vond ik ook hoor!het is te makkelijk om te zeggen van die aanranding,toen lieke het uitriep was het volgens amanda onzin..op deze manier jammer maar heb ik voor amanda toch een beetje minder waardering gekregen,en krijg jaap van mij de meeste stemmen.
devil
 devil - donderdag 22 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
ze maken allemaal hun fouten toch
Asrael
 Asrael - donderdag 22 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Ik kan amanda wel begrijpen wat het excuus betreft. Als zij zou zeggen dat ze het toe heeft gelaten zou zij in de goudenkooi worden afgemaakt. Dus zeggen dat je het niet wilde is dan de enigste oplossing. Speltactisch is dat een goeie zet. Naar mijn idee weten zowel amanda als brian dat zij toen een grote fout heeft gemaakt, maar het liefst ontkennen zij alles en willen het er nooit meer over hebben. Wat logisch is als je dat soort fouten maakt. Ik wil ook nog wel wat zeggen over de hoer die zij zou zijn volgens smurfhuub, als er 1 hoer in de kooi zit is dat smurfhuub dat is voor iedereen duidelijk lijkt mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Asrael --
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:41 schreef ilse het volgende:

[..]

wat een onzin!ik ben niet voor huub wel voor amanda,maar ze heeft bek zat en er was niks van aanranding bij,kunnen we het verhaal met het uitkleden van lieke er ook wel bij gaan halen!Ik vindt aanranding altyd wel zo makkelijk gezegt,het is altyd de jongen die fout zit,maar de dames doen het net zo goed,en als ik de filmpjes terug kijkt,is er niks van aanranding bij.En dat is wat de rechter ook gaat zien.Ik vond dat met lieke veel en veel erger!
klopt ook bij nadia is hij veel verder gegaan, brian en amanda zijn echt mijn favorieten maar om eerlijk te zijn is het geen aanranding geweest bij amanda. Nadia heeft meer recht van spreken toen haar slip van haar afgetrokken werd en meneer zijn broek al open wou maken.
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:10 schreef trapper het volgende:

[..]

klopt ook bij nadia is hij veel verder gegaan, brian en amanda zijn echt mijn favorieten maar om eerlijk te zijn is het geen aanranding geweest bij amanda. Nadia heeft meer recht van spreken toen haar slip van haar afgetrokken werd en meneer zijn broek al open wou maken.
dit vind ik heel eerlijk van je trapper,ja idd bij nadia toen ja,maar ja in tegenstelling van nadia bij lieke was ook erg,ze hebben allemaal erge dingen gedaan daar,en het komt allemaal overeen met elkaar het is allemaal niet goed geweest..maar als ik mag zeggen wie er echt recht van spreken heeft over dat soort dingen is het lieke,die heeft wel hele erge dingen meegemaakt ,en zij heeft het nooit terug gedaan..
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Waarom moet die wc-eend weer met ze flikken aan Amanda zitten. En dan gaat ie later klagen dat Brian aggressief is. Huub is de AGRESSOR in dit spel.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:23 schreef ilse het volgende:

[..]

dit vind ik heel eerlijk van je trapper,ja idd bij nadia toen ja,maar ja in tegenstelling van nadia bij lieke was ook erg,ze hebben allemaal erge dingen gedaan daar,en het komt allemaal overeen met elkaar het is allemaal niet goed geweest..maar als ik mag zeggen wie er echt recht van spreken heeft over dat soort dingen is het lieke,die heeft wel hele erge dingen meegemaakt ,en zij heeft het nooit terug gedaan..
zo onterecht was dat ook weer niet. Huub heeft samen met lieke/eric, brian maandenlang getreiterd en gedreven tot het uiterste, en eens komt het tot een uitbarsting.
die aktie op Lieke was dan ook onvermijdelijk. ik kan me nog herinneren dat ik op dat moment echt zoiets had van: he he eindelijk doen ze een keer wat terug, en vele met mij.
Vergeet niet als er een relletje was dan is Huub 9 van de 10 keer de aanstichter hiervan.
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:37   quote  deeplink  
ja mossa dat is mooi ik denk daar anders over en ook velen met mij!maar deze discussies eindigen niet,dus laat ik het hierbij...
dat ze allemaal wat gedaan hebben wat niet goed was is gewoon een feit,en ik ga niet het 1en ander de hemel in prijzen...ook jaap is een viezerik geweest,al mag hij wel winnen van mij;-)
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:46   quote  deeplink  
als ik het iemand gun dan is het Jaap wel.

Ik respecteer je mening, ik hoef hier dan ook helemaal geen discussie over te voeren met jou. Ik geef alleen even mijn mening, en als die anders is als de jouwe dan is dat prima.
Al begin ik wel effe te twijfelen aan jou objectieve waarneming.
johan13
 johan13 - donderdag 22 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:34 schreef mossa het volgende:

[..]

zo onterecht was dat ook weer niet. Huub heeft samen met lieke/eric, brian maandenlang getreiterd en gedreven tot het uiterste, en eens komt het tot een uitbarsting.
die aktie op Lieke was dan ook onvermijdelijk. ik kan me nog herinneren dat ik op dat moment echt zoiets had van: he he eindelijk doen ze een keer wat terug, en vele met mij.
Vergeet niet als er een relletje was dan is Huub 9 van de 10 keer de aanstichter hiervan.
dus als ik jou goed begrijp, mag je als groep twee mensen fysiek pakken. drie vrouwen die een vrouw proberen uit te kleden, dat noem ik laf.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
ik weet niet ik heb altijd moeite om vrouwen laf te noemen, ik vind dat meer een kwalificatie voor de man.
johan13
 johan13 - donderdag 22 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
zolang mensen ruzie hebben en het is 1 tegen 1 heb ik er geen moeite mee, maar als drie dames een dame aanvalt vindt ik dat een laffe actie. hetzelfde geldt bij heren
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
haha mossa ja maar johan heeft wel gelijk.daar mag je over twijfelen maar is niet nodig!
johan13
 johan13 - donderdag 22 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:06 schreef mossa het volgende:
ik weet niet ik heb altijd moeite om vrouwen laf te noemen, ik vind dat meer een kwalificatie voor de man.
ik snap niet waarom je mannen wel laf mag noemen en vrouwen niet
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
de vrouwen van tegenwoordig zijn ook vaak laf hoor die hele mentaliteit is veranderd..de vrouwen van tegenwoordig kunnen net zo aggressief zijn als de mannen,en net zulke gemene dingen doen als de mannen,dus nee maak ook absoluut geen onderscheit al ben ik zelf wel een vrouw hahaha...maar doe ff mee;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De 4 finalisten bij Jensen









0.0106129