BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Dag mijn lieve beeldscherm aquarium.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 09:12   quote  deeplink  
De laatste nacht zit erop. ik spreek de hoop uit, dat we vandaag zolang mogelijk mogen genieten van de streams. morgen is het over, misschien dat we dan nog kunnen genieten van het schoonmaakwerk maar dan is het over, voor ons als streamers, althans deze Goudenkooi. ik heb genoten van mijn bijzonder aparte huismensjes, in mijn beeldscherm aquarium. Was nooit alleen in huis, altijd geluid op de achtergrond, als ik wel thuis was. zelfs onze echte huisdieren raakte gewend aan de achtergrond geluiden, inclusief het gegil, geschreeuw gelach en gehuil. ik heb met mijn huismensjes een heel aparte band gekregen, 1 richtings verkeer wel te verstaan, maar ze waren er wel. voor nu? dag lieve beeldscherm huismensjes. jullie hebben allemaal een nieuwe baas.
berec
 berec - donderdag 22 mei 2008 - 09:33   quote  deeplink  
mooi!
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 16:24   quote  deeplink  
heel mooi en ik sluit me er volledig bij aan.
Ik wil alle forummers bedanken voor de leuke tijd en natuurlijk boudewijn die het voor ons mogelijk maakte.

Voor alle bewoners, ik zal jullie missen, zelfs huub.
Het gaat jullie allemaal goed en ik hoop voor iedereen een voorspoedige toekomst.
xxx i love you xxx
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:24 schreef trapper het volgende:
heel mooi en ik sluit me er volledig bij aan.
Ik wil alle forummers bedanken voor de leuke tijd en natuurlijk boudewijn die het voor ons mogelijk maakte.

Voor alle bewoners, ik zal jullie missen, zelfs huub.
Het gaat jullie allemaal goed en ik hoop voor iedereen een voorspoedige toekomst.
xxx i love you xxx
Trappertje, jij ook meis!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Dag mijn lieve beeldscherm aquarium.









0.0062050