BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi krijgt vervolg! - September DGK 2!!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 22 mei 2008 - 06:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi krijgt vervolg! (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Gouden Kooi krijgt vervolg! - September DGK 2!!

Telegraaf:

AMSTERDAM - John de Mol moet er eigenlijk wel om lachen. "Het is elke keer zo. Je moet een nieuw concept de tijd geven. En zelfs links intellectueel Nederland vindt het nu een interessant programma. De Gouden Kooi is werkelijk een soap met echte mensen geworden. Geen pestshow, zoals politici vreesden. Maar een show waarin je gewoon kunt zien hoe mensen af en toe met elkaar omgaan. Natuurlijk is dat wel eens confronterend.”

Remko van Westerloo, programmadirecteur van RTL5, legt de laatste hand aan de budgetten. "Maar het ziet er naar uit dat dat rondkomt, en dan komt De Gouden Kooi dus terug.” onthult John de Mol over het meest omstreden programma in Hilversum. „Dan gaan we volgende maand audities houden.We willen in september met nieuwe kandidaten van start. In dezelfde villa. Ik denk dat we er weer in zijn geslaagd vernieuwende televisie te maken.”

De televisieproducent vervolgt: „Ik zag André Rouvoet, minister voor Jeugd en Gezin, zitten bij Andries Knevel. Ze discussieerden over de verloedering van de maatschappij en de manier waarop jonge mensen soms met elkaar omgaan. Mij vertellen ze niks nieuws. Kijk maar naar De Gouden Kooi. Dan zie je echter ook het gevolg van elkaar verraden en beetnemen. Ik vind dat opvoedkundig. Je ziet dat mensen die elkaar naaien,de rekening gepresenteerd krijgen. Heel goed.”

Gebaart: „Ik ben blij dat Huub er in de halve finale niet is uitgegaan. Ik vind het mooi. In mijn gevoel staan de twee langst zittende bewoners als gladiatoren tegenover elkaar in de finale. En dan nog kan een derde, Jaap of Amanda, er lachend met het geld vandoor gaan. Ik zeg: mag de beste winnen. Het Nederlands publiek gaat het zeggen.”

Het ’Gouden Kooi’-experiment is dus gelukt?

John lacht: „Dat zou ik wel denken ja. Onder de jongeren van 13 tot 19 jaar kijkt 55 procent. Van vrouwen van tussen de 20 en 34 kijkt 40 procent. De halve finale is gezien door meer dan een miljoen mensen. Het marktaandeel was 17,2 procent van alle kijkers. Het bewijst mijn uitgangspunt bij Talpa, dat shows soms even de tijd moeten hebben. Je bent al drie maanden bezig om de boel technisch goed te krijgen. Want je wilt tegelijkertijd een intiem gesprek in de slaapkamer en een ruzie in de tuin goed registreren. En dan moet het publiek nog wennen. Zij moeten een band krijgen met de bewoners en wennen aan de verhaallijnen, die heus vanzelf ontstaan.”

„Het is het verschil met Big Brother. Daarin ontstaat een competitie tussen de bewoners aan de ene kant en de redactie als sturende Big Brother aan de andere kant. Bij De Gouden Kooi is de redactie echt met de bewoners verbonden. Ze werken met elkaar. Er wordt dus wel veel gepraat over wat er gebeurt. Maar nogmaals, er worden geen verhaallijnen bedacht. Dat Huub en Claire gingen trouwen bijvoorbeeld, is echt hun initiatief.”
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 09:35   quote  deeplink  
Yesssssssssssssssss. Tof een nieuwe serie.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 09:37   quote  deeplink  
Daar gaat het Big Brother 2008 forum ;)
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:37 schreef Boudewijn het volgende:
Daar gaat het Big Brother 2008 forum ;)
Maar we krijgen er iets moois voor terug. Dat kan je nog wel veranderen, toch?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:38 schreef Caroline het volgende:

[..]

Maar we krijgen er iets moois voor terug. Dat kan je nog wel veranderen, toch?
tuurlijk... ik vindt het ook niet erg.
barnie
 barnie - donderdag 22 mei 2008 - 09:42   quote  deeplink  
Lachen zeg,had het eigenlijk niet verwacht na alle comotie,zullen ze nu de spelregels gaan aanpassen?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:42 schreef barnie het volgende:
Lachen zeg,had het eigenlijk niet verwacht na alle comotie,zullen ze nu de spelregels gaan aanpassen?
ze zullen iig vanaf het begin strakkere regels hanteren verwacht ik!
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 09:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze geen regels krijgen ;)
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ze zullen iig vanaf het begin strakkere regels hanteren verwacht ik!
Ja, dat denk ik ook. Oldenzalers zullen niet meer worden toegelaten.
barnie
 barnie - donderdag 22 mei 2008 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:45 schreef Caroline het volgende:
Ik hoop dat ze geen regels krijgen ;)
O jee dat word wat dan hahaha ben wel heel benieuwt wat het weer gaat worden,oneindig of niet misschien doen ze het nu wel voor een jaar i.v.m de kosten.
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Oldenzalers zullen niet meer worden toegelaten.
Hahaha.
barnie
 barnie - donderdag 22 mei 2008 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Oldenzalers zullen niet meer worden toegelaten.
Shit en ik wilde me nog wel opgeven:)
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:47 schreef barnie het volgende:

[..]

O jee dat word wat dan hahaha ben wel heel benieuwt wat het weer gaat worden,oneindig of niet misschien doen ze het nu wel voor een jaar i.v.m de kosten.
In denk iig dat die villa er nooit uit gaat. Zitten we in het bejaardenhuis gouden kooi 14 te kijken ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Caroline --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 10:01   quote  deeplink  
Dat word dan lachen, wedden dat Huub zich weer opgeeft? oh nee, hij is getrouwd. nog geen 4 weken geleden zei Huub: ' ik geef mij zo weer op '. zie je het gebeuren?
Denk niet, dat er een tweede Brian ingezet kan worden, Ik vrees dat iedere andere bewoner die ik tot nu heb gezien, Huub zo de tent had uitgeschopt, of geslagen, je hoeft alleen maar te kijken, hoe Bart korte metten met Huub maakte en 1, 2, 3, in het zwembad zette, en dat was nog op een grappige manier.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 10:01 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Dat word dan lachen, wedden dat Huub zich weer opgeeft? oh nee, hij is getrouwd. nog geen 4 weken geleden zei Huub: ' ik geef mij zo weer op '. zie je het gebeuren?
Denk niet, dat er een tweede Brian ingezet kan worden, Ik vrees dat iedere andere bewoner die ik tot nu heb gezien, Huub zo de tent had uitgeschopt, of geslagen, je hoeft alleen maar te kijken, hoe Bart korte metten met Huub maakte en 1, 2, 3, in het zwembad zette, en dat was nog op een grappige manier.
Jaap had gezegd dat als hij niet zou winnen hij zich weer zou opgeven.
Maar ik denk dat ze meer de rol van gastspelers zullen invullen.
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
Ja als ze oude bewoners weer miljonair laten worden dan hadden ze net zo goed even een zomerstop kunnen doen. Ik wil wel nieuwe gezichten zien. En idd Jaap een tijd gastspeler laten zijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
OOh lache wel leuk had dit niet verwacht .
Maar ja zoals de eerste GK was zullen we niet snel meer meemaken .
Ik ben benieuwd
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 10:07   quote  deeplink  
Dat stukje in de telegraaf, waar JDM zegt het is geen pestshow geworden? naar welk onderdeel heeft hij zitten kijken dan? Er is bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald. mensen zijn vernederd. geschaad, belachelijk gemaakt, maar heel misschien gebeurd dit JDM dagelijks thuis ook? ik kan je vertellen dat in mijn gezin er zo niet met mensen word omgegaan, vroeger heb ik een tijdje in een comune geleefd, nu dan hoefde jij je dus echt niet zo op te stellen, want dan lag je er eenvoudig uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 10:07 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Dat stukje in de telegraaf, waar JDM zegt het is geen pestshow geworden? naar welk onderdeel heeft hij zitten kijken dan? Er is bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald. mensen zijn vernederd. geschaad, belachelijk gemaakt, maar heel misschien gebeurd dit JDM dagelijks thuis ook? ik kan je vertellen dat in mijn gezin er zo niet met mensen word omgegaan, vroeger heb ik een tijdje in een comune geleefd, nu dan hoefde jij je dus echt niet zo op te stellen, want dan lag je er eenvoudig uit.
Nee maar juist dat maakt het leuk. Mensen kijken is sowieso leuk, vind ik.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 10:08 schreef Caroline het volgende:

[..]

Nee maar juist dat maakt het leuk. Mensen kijken is sowieso leuk, vind ik.
Laat ik het zo zeggen, het is mijn hobby
barnie
 barnie - donderdag 22 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Het exreme is volgens mij juist wat de mensen aantrekt want hoe je het ook went of keert mensen blijven kijken.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 10:53 schreef barnie het volgende:
Het exreme is volgens mij juist wat de mensen aantrekt want hoe je het ook went of keert mensen blijven kijken.
Het is net als een gaatje in je kies , je weet dat het pijn doet , maar toch steeds met je tong voelen :):)
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 11:07   quote  deeplink  
Het gaat er niet meer om wie er wint. Ik heb de achterkant van Nederland gezien, en ben daar niet blij mee.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 11:07 schreef draakje het volgende:
Het gaat er niet meer om wie er wint. Ik heb de achterkant van Nederland gezien, en ben daar niet blij mee.
Dat is iets waar je je niet druk om moet maken , zoveel mensen zoveel meningen ;)

De één gaat alleen net even iets verder in het verdedigen van zijn of haar standpunten dan een ander , gewoon je hoofd koel houden ;)
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 11:42   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat dit soort op macht belustte mensen zich eens wat verantwoordelijker tonen. De kennis die ze hebben gebruiken ze alleen om hun eigen zakken te vullen.
Wie was eerder, de kip of het ei. Een discussie waarchter zich dit soort mensen verschuilen om zich niet verantwoordelijk te hoeven tonen.
Zelf kunnen ze met het aan verloedering verdiende geld zich overal aan onttrekken.
Aasgieren, beter gezegd. (net als makelaars, advokaten, uitzendbureaus). Ikke Ikke Ikke en de rest kan stikken. Alles voor de poen en het uiterlijk vertoon. Bah, smerig hoor.
Van buiten bont, van binnen str.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door stevi0 --
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Dat is slecht Utopia Stevi0 ;)
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 11:45   quote  deeplink  
Klopt, maar het gaat om het vertrekpunt, de intentie.
En idd jammer dat dit niet meer op verantwoordelijke wijze getoond wordt.
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
Oja, en een tweede Gouden Kooi komt er niet.
Is politiek gelul om het programma alsnog verkocht te krijgen.
Hoezo, de media bespelen?
Kato
 Kato - donderdag 22 mei 2008 - 12:25   quote  deeplink  
Ze moeten er gewoon echt een kooi van maken geen villa...
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 09:35 schreef Caroline het volgende:
Yesssssssssssssssss. Tof een nieuwe serie.
Nou....dan blijf ik nog effe hier hahahahaha!
Effe kijken welke speler/ster onze favoriet(en) zijn. ;-)
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 13:14   quote  deeplink  
helemaal geweldig dat er een dgk2 komt, ik denk ook dat ze nu vanaf het begin de regels aanpassen en dat de selectie voor de mensen strenger wordt.
Met name op fisiek geweld (natuurlij weet je niet hoe zich dat ontplooit tijdens de kooi) en ook op het thuis frond zullen er denk ik strengere controles zijn.
Niet het gezeur net als amanda nu heeft met haar moeder of een claire die als het even niet naar haar zin is haar papa belt.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:25   quote  deeplink  
Trapper ben jij niet enieuwd WIE de moeder van Amanda is ?
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:25 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Trapper ben jij niet enieuwd WIE de moeder van Amanda is ?
ja natuurlijk maar ik heb er wel respect voor dat zij niet op de camera wil, amanda heeft er voor gekozen en niet haar moeder.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 13:29   quote  deeplink  
Nou het maakt mij niet uit wie de moeder van Amanda.
Ze zitten tenslot van rekening niet in het spel en om wie het gaat is veel belangerijker de spelers zelf
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
helemaal geweldig hier thuis roepen ze neeee he hahaha, maar wat ik raar vind is dat de 35jaar en ouder niet genoemd is ik denk dat er juist heel veel in die leeftijd kijken
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:25 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Trapper ben jij niet enieuwd WIE de moeder van Amanda is ?
Ik denk dat dat The Happy Hooker is. Who cares?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi krijgt vervolg! - September DGK 2!!









0.0072097