BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hedda aan de lijn!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 22 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Hedda aan de lijn!

Huub snelt naar de Private Room om het telefoontje van Hedda aan te nemen. "Hé lieverd! Ja, ik bel even om te zeggen dat ik niet kom", begint de ex van Huub. "Oh wat jammer. Ik respecteer het wel maar je gaat een mooi feestje missen. Ze hebben een hele mooie tent in de tuin gebouwd", zegt Huub teleurgesteld. "Maar vanavond wel kijken hoor, en op me stemmen", voegt hij eraan toe. "Ja, misschien. Ik ga een terrasje pakken", zegt Hedda lachend. Nou ja, gelukkig heeft Huub genoeg andere fans!

bron: tien.tv
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Natuurlijk komt Hedda niet , die heeft hubert al vaak genoeg zien huilen :)
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
vreemd dat er niet gevraagd word waarom niet, ik kom niet, ik ga een terrasje pakken, en dat van de love off your live, ik denk dat Hedda beledigd is, dat Sylvia bij Jensen als zijn beste vriendin is neergezet.
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Oh oh, vrouwen zijn zooooooo manipulatief.
Huub in alles steunen in DGK en nu hij er getrouwd uit komt, valt het toch wel tegen en laat ze zich niet zien.
Ze wil 'm.
berec
 berec - donderdag 22 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
ja ze wil `m ja haha die dacht ik ook gelijk
jaloersss!
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
Als Huub vraagt of zijn ex op zijn minst wel gaat kijken vanavond krijgt hij een teleurstellend antwoord. “Ik lieg eigenlijk een beetje tegen je. Misschien ga ik wel niet kijken. Ik ga naar het terras en ik heb geen zin om met die mensen op de bank te zitten”, zegt Hedda voorzichtig. “Heb jij wel al ge-sms’t voor mij?”, vraagt Huub dan maar. Opnieuw krijgt hij niet te horen wat hij wil horen. “Nee…Het zou wat zijn als je nog zou winnen door mij ook”,

Geweldig deze tekst he , als het schip zinkende is verlaten de ratten het schip :):)
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Ze komt niet , kijkt niet en smst niet eens voor hem , hahahaha .
Dat zouden meer mensen moeten doen :)
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 12:28   quote  deeplink  
Ja of d'r ogen zijn open gegaan net als bij Lieke.
devil
 devil - donderdag 22 mei 2008 - 12:38   quote  deeplink  
dat denk ik eerder,ze heeft ook genoeg gezien
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 12:46   quote  deeplink  
Is een goeie beslissing van Hedda! Hoe die vent na het laatste bezoek van Hedda, heeft ontwikkeld in dgk, heeft ze kunnen zien hoe kikker in werkelijkheid is. Had ze zeker niet verwacht van die kikker, hoe hij mensen manipuleerd, mensen wensen met allerlij ziektes, met de dood etc etc. En vooral snapt ze tuurlijk niet, hoe hij binnen 2 weken tijd, verliefd kan zijn en binnen een aantal weken getrouwd is. En dat terwijl kikker daarvoor vaak tegen Hedda zei van, ik hou van je, ik wil bij je terug blablabla. Tsjaaaa ze heeft hem tuurlijk door, met zijn mooie praatjes. En in die periode met Claire, heeft hij niet eens contact gehad met Hedda, terwijl Hedda 1 van zijn beste vriendinnen is! Nou, daarom sta ik ook niet verbaasd van te kijken dat hij zulke reactie's krijgt aan de telefoon van Hedda!
tino
 tino - donderdag 22 mei 2008 - 13:04   quote  deeplink  
weer een waarvan de ogen open zijn gegaan, laat er velen volgen....
nowliver
 nowliver - donderdag 22 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Pure jaloezie van Hedda. Vooral omdat Huub nu getrouwd is.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 11:54 schreef Benito het volgende:
Als Huub vraagt of zijn ex op zijn minst wel gaat kijken vanavond krijgt hij een teleurstellend antwoord. “Ik lieg eigenlijk een beetje tegen je. Misschien ga ik wel niet kijken. Ik ga naar het terras en ik heb geen zin om met die mensen op de bank te zitten”, zegt Hedda voorzichtig. “Heb jij wel al ge-sms’t voor mij?”, vraagt Huub dan maar. Opnieuw krijgt hij niet te horen wat hij wil horen. “Nee…Het zou wat zijn als je nog zou winnen door mij ook”,

Geweldig deze tekst he , als het schip zinkende is verlaten de ratten het schip :):)
Heej Benito, je haalt me de woorden uit de mond ...
tino
 tino - donderdag 22 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:08 schreef nowliver het volgende:
Pure jaloezie van Hedda. Vooral omdat Huub nu getrouwd is.
is Hedda nu ook niet meer goed genoeg voor de sekte ??, net als Lieke uitgekotst werd.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:13 schreef tino het volgende:

[..]

is Hedda nu ook niet meer goed genoeg voor de sekte ??, net als Lieke uitgekotst werd.
Ik denk dat Hedda gewoon slim is.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 14:39   quote  deeplink  
Ik denk eerder dat Hedda gewoon niet samen met Claire daar wilde zijn. En als ik moet speculeren denk ik zelfs dat papa Claire er via Talpa een stokje voor gestoken heeft!!
johan13
 johan13 - donderdag 22 mei 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:39 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk eerder dat Hedda gewoon niet samen met Claire daar wilde zijn. En als ik moet speculeren denk ik zelfs dat papa Claire er via Talpa een stokje voor gestoken heeft!!
daar had ik nog niet eens aan gedacht, je kon wel eens gelijk hebben
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:39 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk eerder dat Hedda gewoon niet samen met Claire daar wilde zijn. En als ik moet speculeren denk ik zelfs dat papa Claire er via Talpa een stokje voor gestoken heeft!!
Jij snapt het leven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hedda aan de lijn!









0.0102460