BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Chatten met de Miljonairs - Telegraaf stream

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Maar wie er ook wint, ik ben er rijker van geworden. Ik heb hier een paar heel lieve mensen leren kennen. Heb hier zelfs mijn echtgenoot leren kennen ...
shanedo
 shanedo - donderdag 22 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en netter meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint:
Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!!
Sms 5656 voor BRIAN.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:55 schreef draakje het volgende:
Maar wie er ook wint, ik ben er rijker van geworden. Ik heb hier een paar heel lieve mensen leren kennen. Heb hier zelfs mijn echtgenoot leren kennen ...
dat meen je niet vertel nu maak je me nieuwsgierig
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:55 schreef draakje het volgende:
Maar wie er ook wint, ik ben er rijker van geworden. Ik heb hier een paar heel lieve mensen leren kennen. Heb hier zelfs mijn echtgenoot leren kennen ...
Draakje en Benito
dorenda
 dorenda - donderdag 22 mei 2008 - 17:10   quote  deeplink  
ja en we zien weer waar het vanaf komtwaar de hatelijkheid van af druip

zegt zoveel over digene
en ik moet zeggen ze zit daar op de goede plaats
dorenda
 dorenda - donderdag 22 mei 2008 - 17:11   quote  deeplink  
heft wel veel van het karakter van huub weg he
al een beetje besmet voor de kooi of op zijn party,s
Caroline
 Caroline - donderdag 22 mei 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:58 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Draakje en Benito
Hahaha je laat ze even alleen en hoppa draakje vindt een aanstaande.
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 22 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:37 schreef johan13 het volgende:
nowliver

je hebt zo'n hekel aan amanda en toch blijf je kijken, volgens mij ben jij stiekem verliefd op amanda.

als huub op de streams komt doe ik de streams uit. ik heb die rotkop met zijn manipulerende gesprekken vaak genoeg gezien/gehoord

ja dat is het nowie is verlieft op aman hahaha
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 22 mei 2008 - 17:20   quote  deeplink  
als huub op de streams komt doe ik de streams uit. ik heb die rotkop met zijn manipulerende gesprekken vaak genoeg gezien/gehoord
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:58 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Draakje en Benito
ik zou het niet gek vinden hoor ik heb mijn ega via icq leren kennen en zijn nu al weer 6 jaar bij elkaar.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:39 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat ben ik toch wel met je eens , er zijn hele volksstammen die zich vanachter de pc heel anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn , daarom worden er ook zoveel gekwetst via het internet .
Ze denken iemand te kennen en achteraf blijkt het toch allemaal heel anders te zijn dan ze het zich hadden voorgesteld ;)

Als je denkt dat je met een lekkere blonde meid zit te chatten , kon het wel eens een ouwe gek zijn van 75 met een buik tot op zijn knieen en zweetvoeten :):)

Je leert iemand niet kennen binnen een publieke chat , daar zal men zich altijd net even iets beter voor doen dan in werkelijkheid , maar moet er wel bij zeggen dat ik ook wel eens posts van jou heb gezien (en daar refereert men dan aan) waarin je mensen hier hebt uitgedaagd en bespot ;)

Ja wie dan kaatst krijgt de bal recht in zijn of haar snufferd terug ;)
Wat heb je dat weer goed verwoord, echtgenoot.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 17:28   quote  deeplink  
Haha, las het ff niet goed. Dacht dat je het over zweefvoeten had ...
shanedo
 shanedo - donderdag 22 mei 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en net meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint:
Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!!
Sms 5656 voor BRIAN.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 17:28 schreef draakje het volgende:
Haha, las het ff niet goed. Dacht dat je het over zweefvoeten had ...
hahahahahaha , what the fuck zijn zweefvoeten ????
Die krijg je toch pas na een onsje paddos :)
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 19:37 schreef Benito het volgende:

[..]

hahahahahaha , what the fuck zijn zweefvoeten ????
Die krijg je toch pas na een onsje paddos :)
Dat bedoel ik!
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - donderdag 22 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:40 schreef moha het volgende:

[..]

en jij denkt dat ik pas kom kijken op het internet, hoe jij je hier profileert zegt genoeg over jou, of nee wacht ff jij speelt ook een spel net als huub nu begrijp ik het.
Zijn alle reacie's hier niet gebasseert op het spel dan want dan zijn we idd niet goed bezig hier en krijgen we idd vertekende beelden.

Alle reactie's zijn gebasseert op wat er op dat moment gebeurt in de kooi dat is de aanleiding.
De huubfans zullen huub verdedigen zoals de Brianfans het bij brian doen. Logisch....... maar elkaar persoonlijk aanvallen daar is niets logisch bij.
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - donderdag 22 mei 2008 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 18:54 schreef shanedo het volgende:
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en net meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint:
Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!!
Sms 5656 voor BRIAN.
Ik ben ook Brianfan maar dat zegt niet dat hij alles goed doet hij is geen GOD ofzo! En fans van Huub die zeggen dat Huub niets fout doet die zijn er ff nit helemaal bij met hun .......
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 19:47 schreef Jacqueline1762008 het volgende:

[..]

Zijn alle reacie's hier niet gebasseert op het spel dan want dan zijn we idd niet goed bezig hier en krijgen we idd vertekende beelden.

Alle reactie's zijn gebasseert op wat er op dat moment gebeurt in de kooi dat is de aanleiding.
De huubfans zullen huub verdedigen zoals de Brianfans het bij brian doen. Logisch....... maar elkaar persoonlijk aanvallen daar is niets logisch bij.
Ach , we zijn wel lekker van de straat af ;)
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - donderdag 22 mei 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Weet je mensen eigenlijk zijn forums gevaarlijk omdat je de intonatie van hoe iemand iets bedoeld niet kan horen.
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - donderdag 22 mei 2008 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 19:49 schreef Benito het volgende:

[..]

Ach , we zijn wel lekker van de straat af ;)
Ben jij daar dan zoiets voor nodig???
Anne
 Anne - donderdag 22 mei 2008 - 19:51   quote  deeplink  
Is waar Jacqueline...gevaarlijk wil ik het niet noemen, maar mij moet je hier in ieder geval niet serieus nemen...
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - donderdag 22 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Maar tussendoor als brianfan zou ik dan wel even moeten zeggen "moet je kijken wat 1 mannetje (huub) allemaal aan kan richten -lees-forums- de ruzzie''s tussen mensen hahahahah... de gefrustreerde mensen die geband worden op Low Live ( including myself) hahah. eigenlijk moet ik er heel hard om lachen en wie het wint is de winnaar over een paar maanden zijn we het vergeten wie Huub was.
Anne
 Anne - donderdag 22 mei 2008 - 19:58   quote  deeplink  
exact...en geen programma of forum kan op tegen je echte leven...dat zoveel mooie dingen bevat :-)
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 19:58 schreef Anne het volgende:
exact...en geen programma of forum kan op tegen je echte leven...dat zoveel mooie dingen bevat :-)
Dat is waar , maar ik denk dat fora voor veel mensen juist een vlucht uit de werkelijkheid zijn .

Er zijn veel mensen die de mooie dingen nou net niet zien ;)
Anne
 Anne - donderdag 22 mei 2008 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 19:59 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat is waar , maar ik denk dat fora voor veel mensen juist een vlucht uit de werkelijkheid zijn .

Er zijn veel mensen die de mooie dingen nou net niet zien ;)
Erge is er nog van, dat ze de mooie dingen steeds minder gaan zien...het wordt een verslaving en vervolgens is je sociale leven naar de knoppen...

En op een forum/chat lijkt alles mooi...daarom ouwehoer ik hier...ik ga dit echt niet serieus nemen..
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 20:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Erge is er nog van, dat ze de mooie dingen steeds minder gaan zien...het wordt een verslaving en vervolgens is je sociale leven naar de knoppen...

En op een forum/chat lijkt alles mooi...daarom ouwehoer ik hier...ik ga dit echt niet serieus nemen..
Mee eens , je moet het ook wel een beetje relativeren ;)

Maar dat is bij het tv programma al erg he , mensen nemen het te serieus en het is tenslotte maar een spelletje ;)
Anne
 Anne - donderdag 22 mei 2008 - 20:03   quote  deeplink  
Ja zo zie ik het wel...en al zou Huub winnen...niet leuk, maar ach, ik mag morgen weer gewoon aan het werk hoor :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Chatten met de Miljonairs - Telegraaf stream









0.0104739